Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Puffi » 13. okt 2015, 07:01

Jeg har ikke rigtig lige nået at få fat på hvem hun var/er (har vist faktisk ikke hørt om hende før denne tråd), men klikkede lige på Hunkats link og det der billede øverst er da bare for morsomt!! Hvis man detoxer slipper for man at slå en fugl ihjel og sprætte den op og man kommer aldrig til at stå med sin mobiltelefon foran sit barn? Bahahahahahaha :lol:

Billede
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf hotlips » 13. okt 2015, 11:39

ej,men hun virker jo så snotforvirret,tanken om at hun skulle være livsstilsguru og fortælle andre om hvordan det skal gøres er jo latterlig.

og jeg giver ikke en dyt for hun ikke stiller op til debat,når man skriver ting som at kræftlægerne ikke aner hvad de laver eller at små børn ikke må få mælk så bør man have tæsk offentligt,det er ikke på nogen måde iorden at den slags fæhoveder får folk der står og skal tage beslutninger omkring alvorlig sygdom for sig selv eller deres børn til at tro de kan kurere det med fiberbrød og vådt sengetøj,eller for den sags skyld til at tro de selv er skyld i det fordi de har givet deres børn sukker og mælk.

jeg kan godt forstå man griner af hende,for det virker jo så absurd,men folk som hende er jo ikke andet end de gamle svindlere fra det vilde vesten der solgte mirakelkure på flaske eller ham der siger man kan leve af lys,det er kun formen der er forskellig.
6
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf hotlips » 13. okt 2015, 11:43

Puffi skrev:Jeg har ikke rigtig lige nået at få fat på hvem hun var/er (har vist faktisk ikke hørt om hende før denne tråd), men klikkede lige på Hunkats link og det der billede øverst er da bare for morsomt!! Hvis man detoxer slipper for man at slå en fugl ihjel og sprætte den op og man kommer aldrig til at stå med sin mobiltelefon foran sit barn? Bahahahahahaha :lol:

Billede


de unger må sq da være guf for en psykolog efterhånden,tænk at få sin barndom brugt som dårligt eksempel og de børnebilleder vi andre synes er hyggelige brugt til skræk og advarsel,det kan da ikke være sundt for deres selvopfattelse.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. okt 2015, 11:54

Man burde købe aktier i kokosolie.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf vibbsen » 13. okt 2015, 13:00

Karkluden skrev:
computermus skrev:Enig.
Og mit bud er, at det også er svært for hende at acceptere, at ingen forhold er 4 fantastiske knald om dagen, ingen skænderier og evig lykke altid. Der er også perioder med mindre sex, dage hvor man ruller lidt øjne og områder, hvor man er uenige. Men det kan det jo sagtens holde til, hvis der også er alt det gode, og hvis man er gode til at tale sammen.


Mit forhold er altså lige præcis det der. Vi knalder hele tiden (Og jeg kommer hver gang), vi skændes aldrig, og vi er altid smadder-pladder lykkelige. Faktisk så lugter det af roser når vi skider så perfekt er vores liv *host*

Måske jeg skulle oprette en blog og udgive en bog......"Få din lort til at lugte af roser på 30 dage"
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Aima » 13. okt 2015, 14:16

Dirtylittledevil skrev:Man burde købe aktier i kokosolie.


Åh nej, går hun op i kokosolie? Det sidste halve år har jeg prædiket kokosoliens fantastiske egenskaber for samtlige mennesker i min omgangskreds, faktisk har kokosolie været mit svar på alt. Hvis Ninka begynder på det samme nu, ryger min kokosolietroværdighed da totalt :(

PS. Men køb de aktier! Kokosolie er svaret på alt!
4
I'll stick with hell no's and headphones...
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Akehurst2 » 13. okt 2015, 14:21

Aima skrev:
PS. Men køb de aktier! Kokosolie er svaret på alt!


Er det lige så godt som mandelolie? Og kan jeg fjerne kønsbehåring med det ved at lægge mig i blød i kokosolie?

Hvad angår Ninka, så synes jeg mest af alt, at det er synd for hende. Det er synd, at hun anser verden som sådan et farligt sted, der forgifter og skaber kemiske ubalancer og syrer og gærer og lækker toksiner ud i kroppen og nedbryder og ælder og jeg ved ikke hvad. Og det er synd for hende, at hun tror, alting skal helbredes og detoxes og gøres noget ved, i stedet for bare at leve livet med alle de ups and downs, der nu engang er i det.
5
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Aima » 13. okt 2015, 14:32

^ Jeg har ikke forsøgt med kønsbehåringen endnu, men jeg skriver det lige på min to-do-liste.

Hvorvidt noget er synd for hende, har jeg det sådan lidt... hvad nu hvis hun vitterligt er så glad og harmonisk? Jeg har læst meget lidt af det, hun har skrevet, men uanset hvor meget jeg har tænkt, at dét hun beskæftiger sig med lyder lidt rundtosset, så synes jeg engagementet virker troværdigt nok. Jeg tror faktisk, hun selv synes, hun har sandheden mellem sine hænder, og det er vel godt nok for hende, så? Dér hvor det bliver sådan lidt la-la, er mere det der med, at hun (måske?) har held med at få andre til at tro, at den 'sandhed' er universel og noget, man bare kan købe sig til.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Akehurst2 » 13. okt 2015, 14:55

Aima skrev:Hvorvidt noget er synd for hende, har jeg det sådan lidt... hvad nu hvis hun vitterligt er så glad og harmonisk? Jeg har læst meget lidt af det, hun har skrevet, men uanset hvor meget jeg har tænkt, at dét hun beskæftiger sig med lyder lidt rundtosset, så synes jeg engagementet virker troværdigt nok. Jeg tror faktisk, hun selv synes, hun har sandheden mellem sine hænder, og det er vel godt nok for hende, så? Dér hvor det bliver sådan lidt la-la, er mere det der med, at hun (måske?) har held med at få andre til at tro, at den 'sandhed' er universel og noget, man bare kan købe sig til.


Jeg synes bare ikke, hun virker særlig glad og harmonisk inderst inde. Først var det kernesund familie, og så var det noget millionøsemetode, så var det the italian lover og sex, love and happiness, så skulle man sende kærligheds-sms'er til sig selv og nu er det så noget detox. Og hun kan ikke nøjes med selv at se lyset igen og igen og igen - det skal også udbredes til alle andre som store åbenbaringer.

Hun virker som om, hendes liv hele tiden skal fixes. Som om, hun ikke bare kan være til stede i nuet og leve sit liv, der er hele tiden noget med ubalancer og celletræthed og udflåd, der måske er mystisk, appelsinhud og pengeproblemer og et nyt mindset. I stedet for bare at erkende, at livet er en blandet landhandel og der er gode og dårlige dage, så skal hun hele tiden ordne det, hvis det er mindre end fantastisk. Sådan virker det på mig - som om, hun ikke er tilfreds, hvis hun ikke er superduperlykkelig hele tiden.

Og hele vejen igennem hendes mange projekter er den eneste gennemgående ting ønsket om at tabe sig. Alt, hvad hun laver handler i bund og grund og at tabe sig på den en eller den anden måde. Og jeg synes, det er bekymrende, når man som tidligere spiseforstyrret (hun har jo fortalt åbent og skrevet om sin bulimi) og uden egentlig uddannelse kaster sig ud i at være kost- og sundhedsvejleder for andre, særligt når man tydeligvis stadig fokuserer så meget på vægt.
9
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. okt 2015, 14:59

Det jeg rynker panden over er, at hver gang hun "springer ud på ny" med en ny ide om hvordan man bliver sund og lykkelig, så fortæller hun om hvor dårligt hun havde det for et halvt år siden (og hvordan denne nye løsning har hjulpet hende).
Så det vil jo sige at alt det hun solgte dengang var noget værre lort som ikke virkede.
Men NU har hun de magiske bønner. Og hun vil rigtig gerne sælge dem til dig.

Men hvad så til april 2016, dukker hun så op og fortæller hvor dårligt hun i virkeligheden havde det tilbage i oktober 2015?

I mine øjne har hun det nok aldrig særlig godt, men hun skal jo tjene sine penge på et eller andet. Måske forholder det sig anderledes men sådan ser det ud med mine briller på.
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Aima » 13. okt 2015, 15:28

Jeg har slet ikke fulgt nok med i damens gøren og laden, kan jeg høre :D Min primære viden har jeg faktisk fra tråden på Jubii, hvor jeg også kun har læst med sporadisk. Mit umiddelbare indtryk har nok bare været, at hun er typen der lissom hele tiden skal have et mål at opnå, og den type er hun jo bestemt ikke alene om at være, hun er så bare lige dét mere alternativ og ekspressiv og store-armbevægelser-agtig end gennemsnittet, uden tvivl. Det der med at vægttab er et gennemgående tema, kan det ikke handle om at hun simpelthen bare har gennemskuet at det er den måde, hun sikrer sig sin målgruppes opmærksomhed og potentielle købevillighed på?


Ej, jeg ved ikke, som sagt kender jeg hende ikke, måske er hun virkelig ulykkelig og skør mere end hun bare er anderledes. Sommetider, når jeg har set den massive kritik af hende, har jeg bare tænkt, om det er helt utænkeligt at hun rent faktisk kan være en positiv inspiration for nogen? I såfald er det jo nok fint nok, og hvis hun ikke er, altså hvis alt hun spreder bare er usorteret gøgl, hvem har så ansvaret for de drømme og penge der spildes på den bekostning? Hende selv eller de, der i første omgang hoppede i fælden?
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Aima » 13. okt 2015, 15:31

Jeg kunne i øvrigt se på hendes facebookprofil at hun har tilknytning til min lillebittesladderagtige udkantsby, hvor er det mærkeligt, jeg aldrig har hørt om hende, altså andre steder end på nettet.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Akehurst2 » 13. okt 2015, 15:56

Aima skrev:Jeg har slet ikke fulgt nok med i damens gøren og laden, kan jeg høre :D Min primære viden har jeg faktisk fra tråden på Jubii, hvor jeg også kun har læst med sporadisk. Mit umiddelbare indtryk har nok bare været, at hun er typen der lissom hele tiden skal have et mål at opnå, og den type er hun jo bestemt ikke alene om at være, hun er så bare lige dét mere alternativ og ekspressiv og store-armbevægelser-agtig end gennemsnittet, uden tvivl. Det der med at vægttab er et gennemgående tema, kan det ikke handle om at hun simpelthen bare har gennemskuet at det er den måde, hun sikrer sig sin målgruppes opmærksomhed og potentielle købevillighed på?


Ej, jeg ved ikke, som sagt kender jeg hende ikke, måske er hun virkelig ulykkelig og skør mere end hun bare er anderledes. Sommetider, når jeg har set den massive kritik af hende, har jeg bare tænkt, om det er helt utænkeligt at hun rent faktisk kan være en positiv inspiration for nogen? I såfald er det jo nok fint nok, og hvis hun ikke er, altså hvis alt hun spreder bare er usorteret gøgl, hvem har så ansvaret for de drømme og penge der spildes på den bekostning? Hende selv eller de, der i første omgang hoppede i fælden?


Det er også et fuldtidsjob at holde trit med Ninkas mange påfund :-D

Hvis folk kan bruge hende til noget, så er det jo fint. Whatever helps you sleep at night, og jeg skal ikke være for fin til at indrømme, at ønsket om et quick fix, der kan ordne hud og hår, vægt og appelsinhud, økonomi og sexliv OG gøre mig helt i hopla lykkelig, da lyder besnærende.

Men for det første synes jeg som sagt ikke, uuddannede tidligere spiseforstyrrede er de rette kostvejledere. For det andet har Sundhedsstyrelsen advaret mod hendes kostråd til børn og så er vi jo ude i, at hendes anbefalinger ikke bare er usorteret gøgl, men faktisk kan være direkte skadelige. For det tredje spreder hun jo ikke bare inspiration frit ud i universet - hun tager rigtig mange penge for det, og som med alle andre fupmagere, så synes jeg det skal afvejes, hvornår man skal beskytte folk mod sig selv (lidt som med kviklån, som folk jo også bare kunne lade være med at tage).

Og hun er jo en fupmager. Hun opfinder sig selv fra grunden med et par års mellemrum og hver gang siger hun, at NU! har hun fundet løsningen. Den magiske løsning på alle problemer i livet, som gør at hun NU! er lykkelig. NU! lever hun et passioneret liv. I modsætning til året før, hvor alt var galt og helt af helvede til (men hvor hun jo ellers også lige havde fundet de vises sten, og solgt den opskrift).
6
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Aima » 13. okt 2015, 16:16

Ja, jeg troede faktisk at det der med at påstå, hun kunne kurere autisme og ADHD var noget, hun havde lagt på hylden for flere år siden, jeg troede slet ikke, hun udtalte sig om den slags længere, og ville egentligt gerne abstrahere fra det, når jeg forholdt mig til hende nu.
Altså, hvis det, hun beskæftiger sig med blot er noget med noget kokosolie og mavedans og den slags, synes jeg jo egentligt det er så harmløst, at det må være folks eget ansvar om de poster penge i det, sålænge hun ikke prædker budskaber der kan være skadelige, kan hun ikke få min forargelse trigget.
Imidlertid så jeg lige et ret nyt opslag på hendes facebook, hvor hun skriver, at hun har kureret sin søn for ADHD, bl.a. ved at tage medicinen fra ham, og sådan noget synes jeg faktisk der er lidt bekymrende at hun frit kan sprede. Så jeg ved ikke, altså hvis folk vil betale penge for en metode til at genfinde deres klitoris gennem kosmisk stråling eller whatnot, er det fint med mig, det andet der med at hun kloger rundt i ret alvorlige diagnoser, synes jeg til gengæld er under al kritik. Hun har jo lov at have sin overbevisning og, i et vist omfang, dyrke den på eget jeg og egne børn, men lissom med antivaxxerne og alt, hvad de står for, bliver det jo nok bare uhensigtsmæssigt og risky, hvis de gør det overbevisende nok.
3
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Evapeva » 17. okt 2015, 12:14

Hvis man stener lidt over denne video, så er hun en sær blanding af Amalie og én, der siger (/ved?) en masse om helsekost. SÅ underligt.

http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... -og-maelk/
1
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:

Tilbage til "Livets forhold"