Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. okt 2015, 12:28

Min mund
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf bluetof1 » 17. okt 2015, 12:34

Pityt skrev:Det har vist sig at være ret forskelligt fra person til person.
For nogle mænd har det været kombinationen stort hår, lange ben, boobs og dirty tankegang,- for andre har det været min sårbarhed og lidt kringlede sind. Og for nogle (meget) få, har det været en blanding af de ting...modsætningerne i mig.


Den der med dirty tankegang har jeg også fået at vide flere gange :forvirret:
Har indtil flere gange oplevet mænd (og en enkelt kvinde) sige noget i stil med "er du altid så fræk...?!"
Det korte svar er nej. Det lange svar er, at jeg bør gå med et skilt hvor der står "Danger! Mouth operates faster than brain!" :-D
4
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Wunderwetter
Indlæg: 7
Tilmeldt: 16. okt 2015, 17:34
Kort karma: 0
Likede indlæg: 5

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Wunderwetter » 17. okt 2015, 13:02

Udseendet først - smil, blå øjne og vist også figuren
Personlighedsmæssigt er jeg ret sjov (og klog), hvilket er sådan nogle ting, der skiller vandene. Nogle er helt vilde med det, og andre kan slet ikke have at en kvinde er sjovere og/eller klogere end dem.
0
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf flicka » 17. okt 2015, 13:10

Aner det ikke. Seriøst, jeg ved det ikke.
1
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Craver
Indlæg: 255
Tilmeldt: 9. sep 2015, 07:41
Kort karma: 72
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 638

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Craver » 17. okt 2015, 15:37

Jeg har lige spurgt min kæreste - han nævnte mit hår, mine øjne og min velproportionerede næse (?!) :lun:
Hvis jeg selv skulle nævne noget, bliver det mine øjne, min røv og mine ører. Jeg har pæne ører :lol: .
1
... I would name her Rock'N'Roll
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Karkluden » 17. okt 2015, 18:35

Min kæreste siger min røv, mine bryster, min lille talje (især efter jeg har tabt de første stresskg er den kommet tilbage igen :lol:), og at jeg er så nem at begejstre. Og min omsorgsfuldhed.

Jeg tror helt generelt, at både kvinder og mænd (altså ment som i både romantisk og ikke-romantisk forstand) tiltrækkes af, at jeg er meget åben, snakkesalig, lattermild og meget omsorgsfuld. Og så er jeg ofte ufrivilligt sjov, fordi jeg ikke har så mange grænser for at tale om kropslige ting, og det finder folk åbenbart virkelig morsomt og tiltalende? :lol:
Det er helt generelt de personlighedstræk og så mine bryster, talje og numse folk oftest komplimenterer :lol:

(det hele kan vist pakkes sammen i ordet "frisk", som jeg blev kaldt i en anden tråd :lol:)
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Fru Sunshine » 17. okt 2015, 19:55

Jeg har lige fået at vide, at det også er min måde at få formuleret mig på. Jeg kan åbenbart få kringlet nogle ting ud, der får folk til at grine, selv om det egentlig ikke er hensigten fra starten.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf HappyHippo » 17. okt 2015, 20:39

"Den måde jeg vimser omkring på"...
0
Brugeravatar
Brutus
Indlæg: 775
Tilmeldt: 20. sep 2015, 16:03
Kort karma: 38
Likede indlæg: 1175

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Brutus » 17. okt 2015, 21:07

flicka skrev:Aner det ikke. Seriøst, jeg ved det ikke.


Det kan være at det er det, som er tiltrækkende for nogle :gruble:
1
If it is not yours, dont take it
If it is not right, dont do it.
If it is not true, dont say it.
If you dont know, shut up

(Japanese Wisdom)
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Lurende Peber » 17. okt 2015, 21:32

Jeg fik tidligere at vide, at jeg var sjov, kvik, fræk og havde en god røv.
Jeg tror da stadig, at røven er OK :gruble:
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf hotlips » 17. okt 2015, 22:00

at jeg ligner en der er ude på ballade,og mænd tror gennemgående jeg er helt vildt kinky,jeg ved ikke hvorfor.

jeg bliver stadig jævnligt bagt på,jeg synes det er lidt skummelt,mine tænder er smadret og så ser man fæl ud uanset hvad man gør,det er muligt de gør det for mit gode hjerte og min fabelagtige hjerne men jeg er egentlig helst fri.
0
Brugeravatar
Utilregnelig
Indlæg: 201
Tilmeldt: 12. aug 2015, 01:20
Kort karma: 64
Likede indlæg: 420

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Utilregnelig » 18. okt 2015, 16:08

Jeg er selv mest overbevist om, at det er elementer af min personlighed frem for fysiske attributter, jeg har scoret flest mænd på:
- Nørdede interesser. Faktisk troede jeg, at det ville blive en ulempe for mig at elske computerspil og den slags, men det har vist sig at være virkeligt givende for mig i scoresituationer. De fleste mænd (som jeg har mødt) har i hvert fald givet udtryk for, hvor fantastisk det er at tale om ting, de interessere sig for, med en kvinde. Interesserne har nok også gjort, at jeg helt naturligt har omgivet mig med fleste mandlige venner, og det gør jo score-pølen lidt større eller i hvert fald mere tilgængelig.
- Mystik/"isdronning". Jeg har nærmest altid fået at vide, at jeg virker utilnærmelig og iskold, hvilket nok har vækket et slags konkurrencegen i mange af mine bejlere. Dem, der rent faktisk er blevet kærester med mig, har i hvert fald sagt, at de følte, de havde opnået noget virkelig stort - at trænge ind bag min is-facade. På nogle mænd har facaden også medvirket til, at de har troet, jeg var med på den værste. Et eller andet med at jeg godt kan virke dominerende.
- Humor. Jeg laver nærmest sjov med alting i form af hurtige replikker, jokes under bæltestedet og gennemtænkte puns, men min humor strækker sig også ud over det verbale. Min nuværende kæreste har sagt, at noget af det, han faldt for, var den måde, jeg fører mig selv på (både hjemme og i offentligheden) - den er nemlig oftest humoristisk. Jeg elsker at danse sært og generelt gøre ting, der er uden for normen, og jeg er egentlig ret ligeglad med, hvad andre tænker om det. Jeg vil bare gerne have det sjovt!

Og gud, hvor lyder man dog selvfed, når man remser sådan noget op :P
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Filipai » 18. okt 2015, 18:01

Sådan ved første øjekast er det mit "blonde bombshell look". Jeg er jævnt curvy, med lille tajle, en stor bagdel og bryster.

Anden ting man så vil bemærke er at jeg bare ikke kan holde kæft. Det er så det som folk enten elsker eller hader, sådan er det generelt ved mig. Jeg forstår at lægge mænd i svime, men der er sgu ligeså mange der ikke vil have mig om de så fik penge for det.

Ud over det, har jeg (synes jeg selv) ret go' humor, er forholdvis intelligent, og så er jeg mega handy, hvilket godt kan imponere :D
1
Brugeravatar
Lækre Arne
Indlæg: 251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:53
Kort karma: 116
Likede indlæg: 687

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Lækre Arne » 18. okt 2015, 18:33

Udover min figur er jeg ret sikker på at mænd falder for mig fordi jeg er oprigtig, ærlig, frisk, optimistisk og sød. Og nuttet. Og god i sengen. Og alle mulige andre fine kvaliteter.

Yes yes :genert:
1
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf bluetof1 » 19. okt 2015, 07:10

Jeg blev nysgerrig efter hvad det egentlig er folk tiltrækkes af ved mig, så jeg spurgte en bekendt, der havde et crush på mig engang.
Han sagde at det var mine øjne, mit smil, mit gode humør, at jeg har forstand på de ting jeg udtaler mig om og så min "her er jeg, jeg kan klare hele verden"-attitude.
Jeg nævnte så det en veninde har sagt om "Bambi på glatis" og han sagde at den opfattelse kunne man måske godt få hvis man kun så mig helt overfladisk. I samme sekund jeg åbner munden så er det long gone...! Det var også en af grundene til at det crush kun forblev et crush (i følge ham) for han ville gerne føle at der var brug for ham og han syntes ikke jeg sådan rigtig virkede som om jeg havde brug for andre end mig selv.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.

Tilbage til "Forhold og sex"