Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 18. okt 2015, 07:02

Dirtylittledevil skrev:Selvom jeg hader Casper og Frank kan jeg nu godt grine af Klovn.
Til gengæld synes jeg Robert og Langt fra LV er noget af det mest usjove nogensinde.

Hvorfor ser man noget, hvis man hader hovedpersonerne?
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 18. okt 2015, 07:03

Jeg er vild med Frank Hvam. Jeg er vild med Klovn-serien. Jeg elskede Mandrikaftalen. Til gengæld har jeg aldrig fattet Langt fra Las Vegas og Hjortshøj/Robert mindede mig om en dårlig lokalrevy.


:D



Åh, og så kan jeg hverken lide TV2, Gnags, eller Shubidua. Jeg synes Kim Larsen er skrækkelig og Lars Lilholt er en fed nar med dårlig smag.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 18. okt 2015, 07:14

Jeg har altid set Mandrilaftalen som værende noget anstrengt
"NuskalvistorekomikereligevisepøblenhvadHUMORer", og som folk griner af, fordi det skal man da. Ellers har man jo ikke forstået noget som den bonderøv, man er.

Giv mig Niels Hausgaard! Han er sjov.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 18. okt 2015, 07:25

Daine skrev:Jeg er allerede nu træt af Knæk Cancer. Jeg kommer virkelig til at se minimalt med tv den næste uges tid.

Oh thank you! Jeg er også mindst lige så træt af alle de der "sæt hjerte på din facebook bla bla bla i en time. Mange kopierer ikke - vil du?" Nej gu vil jeg sq ej! Det ændrer ikke en skid med en lemminge facebook status! Cancer er noget lort men skal bekæmpes på anden vis

I det hele taget er jeg træt af at hele oktober skal vi høre særligt om brystkræft og hele november er det så movember vi skal glo på. Så stop da! Ingen andre sygdomme har en hel måned dedikeret til sig! :evil:









Ah det lettede... :blush2:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 18. okt 2015, 08:41

Jeg synes, Rokokoposten er så usjov, og jeg græmmer mig hver gang, nogen deler noget derfra. Det er jo ikke på noget plan intelligent satire. Det er bare plat.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 18. okt 2015, 08:44

2SHY skrev:
Daine skrev:Jeg er allerede nu træt af Knæk Cancer. Jeg kommer virkelig til at se minimalt med tv den næste uges tid.

Oh thank you! Jeg er også mindst lige så træt af alle de der "sæt hjerte på din facebook bla bla bla i en time. Mange kopierer ikke - vil du?" Nej gu vil jeg sq ej! Det ændrer ikke en skid med en lemminge facebook status! Cancer er noget lort men skal bekæmpes på anden vis

I det hele taget er jeg træt af at hele oktober skal vi høre særligt om brystkræft og hele november er det så movember vi skal glo på. Så stop da! Ingen andre sygdomme har en hel måned dedikeret til sig! :evil:









Ah det lettede... :blush2:

Jeg elsker at movember er en sygdom. Jeg havde mine bange anelser faktisk. Jeg håber da en vaccine er på trapperne!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 18. okt 2015, 09:14

kidkomb skrev:
2SHY skrev:
Daine skrev:Jeg er allerede nu træt af Knæk Cancer. Jeg kommer virkelig til at se minimalt med tv den næste uges tid.

Oh thank you! Jeg er også mindst lige så træt af alle de der "sæt hjerte på din facebook bla bla bla i en time. Mange kopierer ikke - vil du?" Nej gu vil jeg sq ej! Det ændrer ikke en skid med en lemminge facebook status! Cancer er noget lort men skal bekæmpes på anden vis

I det hele taget er jeg træt af at hele oktober skal vi høre særligt om brystkræft og hele november er det så movember vi skal glo på. Så stop da! Ingen andre sygdomme har en hel måned dedikeret til sig! :evil:









Ah det lettede... :blush2:

Jeg elsker at movember er en sygdom. Jeg havde mine bange anelser faktisk. Jeg håber da en vaccine er på trapperne!


Det er for at gøre opmærksom på mænds helbredsproblemer som f.eks. prostatakræft. Men de fleste tror det handler om hvem der kan få det fedeste skæg på en måned
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 18. okt 2015, 09:24

2SHY skrev:
kidkomb skrev:Jeg elsker at movember er en sygdom. Jeg havde mine bange anelser faktisk. Jeg håber da en vaccine er på trapperne!


Det er for at gøre opmærksom på mænds helbredsproblemer som f.eks. prostatakræft. Men de fleste tror det handler om hvem der kan få det fedeste skæg på en måned

Gud, ja, det er da også rigtigt. Hvilket måske beviser, at mærkelige disse mærkværdige stunts slet ikke tjener deres formål. De får bare mænd til, at se dummere ud :lol:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 18. okt 2015, 09:41

Ado skrev:Jeg er vild med Frank Hvam. Jeg er vild med Klovn-serien. Jeg elskede Mandrikaftalen. Til gengæld har jeg aldrig fattet Langt fra Las Vegas og Hjortshøj/Robert mindede mig om en dårlig lokalrevy.

:D

Åh, og så kan jeg hverken lide TV2, Gnags, eller Shubidua. Jeg synes Kim Larsen er skrækkelig og Lars Lilholt er en fed nar med dårlig smag.

Ham der fra Gnags, der altid var i fjernsynet i 80'erne, og stod og haoppede op og ned med bar mave ... det var i hvert flad en af mine yndlingsaversioner :fløjt:
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Rapfisk » 18. okt 2015, 09:52

Karkluden skrev:Jeg synes, Rokokoposten er så usjov, og jeg græmmer mig hver gang, nogen deler noget derfra. Det er jo ikke på noget plan intelligent satire. Det er bare plat.

:gisp:

Jeg synes netop, det et sjovt, at det er sat op med brug af hele den journalistiske værktøjskasse.
9
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 18. okt 2015, 09:53

Rokoposten er geniale. :D
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Whoosh » 18. okt 2015, 10:22

Pernille skrev:Jeg morer mig jævnligt over Rokokoposten! Især fordi flere på min venteliste stadig ikke har forstået at det er saire og bliver chokerede over "nyhederne"


:lol: :genert:

Venteliste til at du ruller øjnene om i nakken over dem? :-D
2
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf lillebjoern » 18. okt 2015, 11:06

http://rokokoposten.dk/2015/09/23/farmo ... -skrammel/

Hvordan kan man ikke synes det er sjovt? :-D
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 18. okt 2015, 11:22

Rokoko var sjovt engang og er det ind imellem stadig.
Men der er langt mellem snapsene efterhånden.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 18. okt 2015, 11:31

lillebjoern skrev:http://rokokoposten.dk/2015/09/23/farmor-indroemmer-hjemmelavede-gaver-fra-boerneboern-er-grimt-skrammel/

Hvordan kan man ikke synes det er sjovt? :-D

Det fatter jeg heller ikke. :D Jeg synes de er så skarpe. Og så elsker jeg den underspillede humor.




Nå, Sunshine...Nu bliver jeg ikke populær...:D Men jeg kan ikke lide Ørkenes Sønner. Jeg har prøvet. Og prøvet. Og jeg har prøvet. For jeg vil så gerne kunne grine af det. Men det minder mig om et underholdningsprogram fra 80'erne.
3
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Generelt"