Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. mar 2017, 16:19

En exkæreste som havde for vane at køre en slags turnus mellem 4-5 forskellige historier om en bestemt tidligere kæreste som han syntes var ret vild på det seksuelle område.
Det var både træls og upassende at jeg hele tiden skulle høre om hende, og latterligt at han nok fortalte samme historie 20 gange. Og altid samme start. Han sidder og tænker. Så begynder han at smågrine for sig selv. Haha aj nu skal du altså lige høre noget sjovt... hihi.. og så kom historien
- om dengang hun var så højlydt under sex at naboerne hørte det
- om dengang hun flashede bryster ud af vinduet
- om dengang hun ankom kun iført selvsiddende strømper og frakke
- om dengang hun måtte til lægen pga de havde dyrket for meget sex.
og så starter vi forfra.

Egentlig var jeg også lidt mystificeret over det, for de lød jo til at have et godt sexliv, noget jeg aldrig lykkedes at få med ham :træt:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf sortkaffe » 15. mar 2017, 16:30

Dirtylittledevil skrev:
Egentlig var jeg også lidt mystificeret over det, for de lød jo til at have et godt sexliv, noget jeg aldrig lykkedes at få med ham :træt:

men er det ikke typisk dem der er enten kedelig eller dårlige i sengen...de tror selv de er vildt gode?
5
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Joe » 15. mar 2017, 16:32

Dirtylittledevil skrev:En exkæreste som havde for vane at køre en slags turnus mellem 4-5 forskellige historier om en bestemt tidligere kæreste som han syntes var ret vild på det seksuelle område.
Det var både træls og upassende at jeg hele tiden skulle høre om hende, og latterligt at han nok fortalte samme historie 20 gange. Og altid samme start. Han sidder og tænker. Så begynder han at smågrine for sig selv. Haha aj nu skal du altså lige høre noget sjovt... hihi.. og så kom historien
- om dengang hun var så højlydt under sex at naboerne hørte det
- om dengang hun flashede bryster ud af vinduet
- om dengang hun ankom kun iført selvsiddende strømper og frakke
- om dengang hun måtte til lægen pga de havde dyrket for meget sex.
og så starter vi forfra.

Egentlig var jeg også lidt mystificeret over det, for de lød jo til at have et godt sexliv, noget jeg aldrig lykkedes at få med ham :træt:


Eller også prøvede hende damen bare virkelig hårdt pga at peppe deres dødsyge sex op.
11
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 15. mar 2017, 17:04

Joe skrev:
Dirtylittledevil skrev:En exkæreste som havde for vane at køre en slags turnus mellem 4-5 forskellige historier om en bestemt tidligere kæreste som han syntes var ret vild på det seksuelle område.
Det var både træls og upassende at jeg hele tiden skulle høre om hende, og latterligt at han nok fortalte samme historie 20 gange. Og altid samme start. Han sidder og tænker. Så begynder han at smågrine for sig selv. Haha aj nu skal du altså lige høre noget sjovt... hihi.. og så kom historien
- om dengang hun var så højlydt under sex at naboerne hørte det
- om dengang hun flashede bryster ud af vinduet
- om dengang hun ankom kun iført selvsiddende strømper og frakke
- om dengang hun måtte til lægen pga de havde dyrket for meget sex.
og så starter vi forfra.

Egentlig var jeg også lidt mystificeret over det, for de lød jo til at have et godt sexliv, noget jeg aldrig lykkedes at få med ham :træt:


Eller også prøvede hende damen bare virkelig hårdt pga at peppe deres dødsyge sex op.

Det skal virkelig være skidt sex før man tænker at stikke brysterne ud af vinduet virker som en væsentlig forbedring :gruble: :lol:
18
...
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyPaww » 15. mar 2017, 21:08

Dirtylittledevil skrev:En exkæreste som havde for vane at køre en slags turnus mellem 4-5 forskellige historier om en bestemt tidligere kæreste som han syntes var ret vild på det seksuelle område.
Det var både træls og upassende at jeg hele tiden skulle høre om hende, og latterligt at han nok fortalte samme historie 20 gange. Og altid samme start. Han sidder og tænker. Så begynder han at smågrine for sig selv. Haha aj nu skal du altså lige høre noget sjovt... hihi.. og så kom historien
- om dengang hun var så højlydt under sex at naboerne hørte det
- om dengang hun flashede bryster ud af vinduet
- om dengang hun ankom kun iført selvsiddende strømper og frakke
- om dengang hun måtte til lægen pga de havde dyrket for meget sex.
og så starter vi forfra.

Egentlig var jeg også lidt mystificeret over det, for de lød jo til at have et godt sexliv, noget jeg aldrig lykkedes at få med ham :træt:

Fandt du dig i det? :8:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. mar 2017, 00:13

HappyPaww skrev:Fandt du dig i det? :8:


Ork jeg har fundet mig i langt værre ting :lol:
Nu har jeg heldigvis fundet verdens sødeste kæreste, men før det var mit kærligheds og datingliv én lang kavalkade af klamphuggere og skidesprællere. Det er som om jeg mangler et eller andet grovfilter som de fleste andre besidder, til lige at sortere det værste ral fra.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ManicNinja » 16. mar 2017, 00:14

LadyFox skrev:
Joe skrev:
Dirtylittledevil skrev:En exkæreste som havde for vane at køre en slags turnus mellem 4-5 forskellige historier om en bestemt tidligere kæreste som han syntes var ret vild på det seksuelle område.
Det var både træls og upassende at jeg hele tiden skulle høre om hende, og latterligt at han nok fortalte samme historie 20 gange. Og altid samme start. Han sidder og tænker. Så begynder han at smågrine for sig selv. Haha aj nu skal du altså lige høre noget sjovt... hihi.. og så kom historien
- om dengang hun var så højlydt under sex at naboerne hørte det
- om dengang hun flashede bryster ud af vinduet
- om dengang hun ankom kun iført selvsiddende strømper og frakke
- om dengang hun måtte til lægen pga de havde dyrket for meget sex.
og så starter vi forfra.

Egentlig var jeg også lidt mystificeret over det, for de lød jo til at have et godt sexliv, noget jeg aldrig lykkedes at få med ham :træt:


Eller også prøvede hende damen bare virkelig hårdt pga at peppe deres dødsyge sex op.

Det skal virkelig være skidt sex før man tænker at stikke brysterne ud af vinduet virker som en væsentlig forbedring :gruble: :lol:


Hahaha! Årh ... manner ... Hahahaha! Skal lige komme mig - din replik er bare så dejligt underspillet og gav nogle åndssvagt fjollede indre billeder, Fox. Tak for grinet!
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Studsgaard » 19. mar 2017, 16:51

De mænd der sad ved siden af mig til gymnastikopvisningen i dag syntes jeg var upassende.
De tog slet ikke hensyn til at vi sad mange og tæt. Og så skulle de da lige have deres lille nevø op imellem sig, derefter skulle knægten op på skødet af ham ved siden af mig, med møg beskidte sko der gned op af mit ben.
Jeg har ret stor tålmodighed med børn, men her blev jeg ret irriteret da det var de voksne mænd der ikke kunne finde ud af at side stille og larmede.
0
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hewlett » 20. mar 2017, 06:12

Folk der snyder næse og spytter i svømmehalsvandet er så sindssygt klamme, at de burde få en bortvisning.
11
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 20. mar 2017, 09:36

Hewlett skrev:Folk der snyder næse og spytter i svømmehalsvandet er så sindssygt klamme, at de burde få en bortvisning.

Øh, ja? Var der personale der så det og ikke gjorde noget?
I så fald vil jeg gerne vide hvilken svømmehal der er tale om :shock:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf lulu-p » 20. mar 2017, 09:58

Hewlett skrev:Folk der snyder næse og spytter i svømmehalsvandet er så sindssygt klamme, at de burde få en bortvisning.


AAARGH..det er er vel ingen som gør :panik: ..mangler bræksmily
1
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14370

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mangoness » 20. mar 2017, 10:01

kidkomb skrev:
Hewlett skrev:Folk der snyder næse og spytter i svømmehalsvandet er så sindssygt klamme, at de burde få en bortvisning.

Øh, ja? Var der personale der så det og ikke gjorde noget?
I så fald vil jeg gerne vide hvilken svømmehal der er tale om :shock:


Angående svømmehaller - så hørte jeg om det her studie i radioen :fløjt:

http://livsstil.tv2.dk/sundhed/2017-03-02-nyt-studie-afsloerer-saa-meget-tis-er-der-i-en-swimmingpool skrev:
Men hvor meget urin er der egentlig i en swimmingpool? En gruppe canadiske forskere har foretaget 250 prøver fra 31 pools og boblebade i to canadiske byer.

Med en ny type test har de påvist, at et bassin med 830.000 liter vand indeholdte 75 liter urin. Det skriver Reuters.

Urin i sig selv er sterilt, men tilstedeværelsen af det i swimmingpools er en bekymring for den offentlige sundhed, ifølge det canadiske studie.

Hvis urin bliver blandet med de kemikalier, som tilsættes swimmingpools, kan det skade helbredet for svømmere i et bassin.

Danske eksperter har længe påpeget, at når urin blandes med klor, skaber det en kemisk reaktion, der kan skabe en slimhindegene. Altså ens øjne begynder at klø og blive røde og svie.

[...]

Bestyrelsesformand for Dansk Svømmeteknisk Forening, Carsten Larsen, forholder sig meget roligt til de nye forskningsresultater fra Canada.

- Vi måler ikke urinniveauet i danske svømmehaller. Vi har ikke noget indtryk af, at det er et problem i Danmark. Sker der et uheld med afføring, så bliver svømmehallen lukket i næsten et døgn og bassinet renset, siger Carsten Larsen til TV 2.

[...]

Han påpeger dog, at der ikke er noget farligt ved de affaldsstoffer, som er i urin, når de bliver afgivet i bassinerne.

- Lige så snart bakterier kommer ud i vandet, så bliver de angrebet af klor. Det er den eneste grund til, at man har klor i bassinerne. Det er måske en ulækker tanke, men det har ingen betydning smittemæssigt,
siger Per Mortensen.
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 20. mar 2017, 10:16

Mangoness skrev:
kidkomb skrev:
Hewlett skrev:Folk der snyder næse og spytter i svømmehalsvandet er så sindssygt klamme, at de burde få en bortvisning.

Øh, ja? Var der personale der så det og ikke gjorde noget?
I så fald vil jeg gerne vide hvilken svømmehal der er tale om :shock:


Angående svømmehaller - så hørte jeg om det her studie i radioen :fløjt:

http://livsstil.tv2.dk/sundhed/2017-03-02-nyt-studie-afsloerer-saa-meget-tis-er-der-i-en-swimmingpool skrev:
Men hvor meget urin er der egentlig i en swimmingpool? En gruppe canadiske forskere har foretaget 250 prøver fra 31 pools og boblebade i to canadiske byer.

Med en ny type test har de påvist, at et bassin med 830.000 liter vand indeholdte 75 liter urin. Det skriver Reuters.

Urin i sig selv er sterilt, men tilstedeværelsen af det i swimmingpools er en bekymring for den offentlige sundhed, ifølge det canadiske studie.

Hvis urin bliver blandet med de kemikalier, som tilsættes swimmingpools, kan det skade helbredet for svømmere i et bassin.

Danske eksperter har længe påpeget, at når urin blandes med klor, skaber det en kemisk reaktion, der kan skabe en slimhindegene. Altså ens øjne begynder at klø og blive røde og svie.

[...]

Bestyrelsesformand for Dansk Svømmeteknisk Forening, Carsten Larsen, forholder sig meget roligt til de nye forskningsresultater fra Canada.

- Vi måler ikke urinniveauet i danske svømmehaller. Vi har ikke noget indtryk af, at det er et problem i Danmark. Sker der et uheld med afføring, så bliver svømmehallen lukket i næsten et døgn og bassinet renset, siger Carsten Larsen til TV 2.

[...]

Han påpeger dog, at der ikke er noget farligt ved de affaldsstoffer, som er i urin, når de bliver afgivet i bassinerne.

- Lige så snart bakterier kommer ud i vandet, så bliver de angrebet af klor. Det er den eneste grund til, at man har klor i bassinerne. Det er måske en ulækker tanke, men det har ingen betydning smittemæssigt,
siger Per Mortensen.

Forskellen er bare at urin ikke flyder rundt i vandet som klumper af slim.....
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Aspargsen » 20. mar 2017, 13:53

lulu-p skrev:
Hewlett skrev:Folk der snyder næse og spytter i svømmehalsvandet er så sindssygt klamme, at de burde få en bortvisning.


AAARGH..det er er vel ingen som gør :panik: ..mangler bræksmily


Den er da lige her :puke:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hewlett » 20. mar 2017, 20:18

kidkomb skrev:
Hewlett skrev:Folk der snyder næse og spytter i svømmehalsvandet er så sindssygt klamme, at de burde få en bortvisning.

Øh, ja? Var der personale der så det og ikke gjorde noget?
I så fald vil jeg gerne vide hvilken svømmehal der er tale om :shock:


Jeg arbejder der selv og jo, jeg går bestemt hen og påtaler det når jeg ser det. Men det er desværre ikke en adfærd der kan give bortvisning. Der skal generelt ret meget til. Men tro mig.... Folk er så utroligt klamme at jeg nogle gange har svært ved at forstå, at man ikke bliver mere syg af at gå i svømmehal. Det er så vildt......

lulu-p skrev:AAARGH..det er er vel ingen som gør :panik: ..mangler bræksmily


Jeg har alene den sidste måned oplevet to snyde næse og én spytte i vandet.
0

Tilbage til "Generelt"