Ansigtsbehandling og makeup i København

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Ansigtsbehandling og makeup i København

Indlægaf Rapfisk » 22. okt 2015, 15:39

Hej modefolk! 

Efter p-pillestop er min sarte, tørre hud gået helt amok i urenheder og andre uvaner, og jeg vil derfor gerne finde en skånsom ansigtsbehandling, der kan hjælpe lidt på symptomerne. Er der nogen af jer , der kender sådan et sted? 

(Disclaimer: Årsagen er selvfølgelig hormonel og skal behandles indefra, men jeg vil gerne have lidt hjælp udefra også.)

Derudover kunne jeg godt bruge noget inspiration til min dagmakeup. Jeg har overvejet at bestille tid hos Mac i Magasin, men jeg har indtryk af, at deres spidskompetence er i den mere farverige ende af skalaen? Kender I andre, som kan anbefales? Det må gerne være et sted, der også lægger vægt på gode foundations.

Tak, fordi du læste med så langt ​:genert:
0
Livslinjen: 70 201 201
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Ansigtsbehandling og makeup i København

Indlægaf avdotja » 22. okt 2015, 17:18

Jeg har tidligere haft hudproblemer over flere år og har i den forbindelse prøvet lidt af hvert. Reelt var der dog ikke noget der hjalp rigtigt, det krævede en isotretinoin kur. Hvis dine hudproblemer ender med at strække sig over lang tid, er det noget du evt kan have i baghovedet (jeg fortryder i hvert fald selv at jeg ikke gik til lægen langt tidligere; det havde sparet mig for et par trælse år)

Nå, men jeg har også sart hud og en af de ting jeg var glade for og som gav mig en pæn og blød hud (og marginalt færre urenheder :rulle:) var produkterne fra medex fragile/softly serie. Kosmetologskolen laver en behandling med produkterne for 295 kr: http://www.beautyandstyle.dk/behandling ... ehandling/

Jeg stoppede med produkterne, da jeg simpelthen synes det var for mange penge at bruge på plejeprodukter, men hvis det er en ansigtsbehandling du er ude efter, synes jeg prisen er helt fair.
0

Tilbage til "Mode"