Julegaver 2015 - Hvad ønsker du dig?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Julegaver 2015 - Hvad ønsker du dig?

Indlægaf Fru Sunshine » 8. okt 2015, 09:35

Margot-strømpebukser
Måske en af kjolerne fra vinterkollektionen (men den får jeg ikke, når jeg nu fik tre kjoler i fødselsdagsgave :lol:)
Margot-hue
Pretty Polly-strømpebukser med mønstre på.
Lancome Kohl Bronze
Lancome Kohl Silver
Beauté Pacifique Puffy Eye Gel
Beauté Pacifique Cleansing Foam
Beauté Pacifique A-booster
MF False Lash Effect Mascara
Undertøj - især gode BH'er
Art Harlem støvler (både blå, lilla og brun)
Art Tate støvletter (blå og rød - og de er ikke til at opdrive)
Slowjuicer
Grammofon
Bøger: dem jeg ikke har af Stephen King

Jo. Jeg har vist en ret pæn ønskeseddel i år. Beklageligvis mener min mands familie, at vi da skal have noget sammen - og vi ønsker os bare overhovedet ikke noget fælles. Der er bare ikke plads til mere i vores lille køkken (og han ønsker sig bestemt ikke en slowjuicer :lol:))
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18168

Re: Julegaver 2015 - Hvad ønsker du dig?

Indlægaf Mi55y » 8. okt 2015, 09:48

Elektronisk p-skive
Gavekort til massage
Telefonpung
Opbevaringskasser
Bøger
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59512

Re: Julegaver 2015 - Hvad ønsker du dig?

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. okt 2015, 14:50

Så er den her. Jeg siger det bare. Et must på enhver ønskeseddel.

Billede
0
Brugeravatar
Kyle
Indlæg: 170
Tilmeldt: 29. aug 2015, 18:30
Kort karma: 21
Likede indlæg: 166

Re: Julegaver 2015 - Hvad ønsker du dig?

Indlægaf Kyle » 22. okt 2015, 17:27

DetSorteCirkus skrev:Så er den her. Jeg siger det bare. Et must på enhver ønskeseddel.

Billede

Hvad er en telefondagbog? En dagbog, hvor man noterer sine telefonsamtaler? Eller skal man skrive dag og over sine telefonudskiftninger? Eller hvad? :forvirret:
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59512

Re: Julegaver 2015 - Hvad ønsker du dig?

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. okt 2015, 17:38

Kyle skrev:
DetSorteCirkus skrev:Så er den her. Jeg siger det bare. Et must på enhver ønskeseddel.

Billede

Hvad er en telefondagbog? En dagbog, hvor man noterer sine telefonsamtaler? Eller skal man skrive dag og over sine telefonudskiftninger? Eller hvad? :forvirret:


Det var præcis de spørgsmål, jeg gik og grublede over i årevis. Og årsagen til at bogen fascinerer mig så meget.
Nu har jeg fundet ud af, at det, så vidt jeg kan forstå, er en kalender, man kan have liggende ved sin telefon, så den er ved hånden til at notere aftaler ned i. Totalt analogt og old school.
3
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Julegaver 2015 - Hvad ønsker du dig?

Indlægaf Daine » 22. okt 2015, 18:00

DetSorteCirkus skrev:
Kyle skrev:
DetSorteCirkus skrev:Så er den her. Jeg siger det bare. Et must på enhver ønskeseddel.

Billede

Hvad er en telefondagbog? En dagbog, hvor man noterer sine telefonsamtaler? Eller skal man skrive dag og over sine telefonudskiftninger? Eller hvad? :forvirret:


Det var præcis de spørgsmål, jeg gik og grublede over i årevis. Og årsagen til at bogen fascinerer mig så meget.
Nu har jeg fundet ud af, at det, så vidt jeg kan forstå, er en kalender, man kan have liggende ved sin telefon, så den er ved hånden til at notere aftaler ned i. Totalt analogt og old school.


Det er en klassiker! :) Den sælger vi mange af hvert år, primært til ældre mennesker, der 'altid' har haft den. Den har ugeopslag og kun et par liner for hver dag, så den er nem at overskue.

Nu er I NØDT til at gå ned og købe en, det er kalenderen I ikke vidste I manglede :lol2:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59512

Re: Julegaver 2015 - Hvad ønsker du dig?

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. okt 2015, 18:04

Daine skrev:
DetSorteCirkus skrev:Det er en klassiker! :) Den sælger vi mange af hvert år, primært til ældre mennesker, der 'altid' har haft den. Den har ugeopslag og kun et par liner for hver dag, så den er nem at overskue.

Nu er I NØDT til at gå ned og købe en, det er kalenderen I ikke vidste I manglede :lol2:


Jeg er hvert år spændt på at se, om den udkommer, for det er faktisk en af de ting, der varsler julens komme for mig.
Så jeg er glad for at høre, at den stadig er efterspurgt.

Jeg har faktisk flere gange overvejet at ønske mig den og bliver vel egentlig også snart nødt til at gøre det, hvis den skal overleve på sigt.
Problemet er bare, at jeg ikke rigtig kan bruge den til det, den er beregnet til, og det fortjener den med sit fine navn.
2
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Julegaver 2015 - Hvad ønsker du dig?

Indlægaf Bøtte » 22. okt 2015, 19:25

Eva trio legio tallerkener, 4 middags og 6 frokost
Eva Trio vandglas
Rudolph Care ansigtsprodukter
Sportsbh
Royal Copenhagen krus - retro mix (hvis det sæt stadig fås)
0
Brugeravatar
Kyle
Indlæg: 170
Tilmeldt: 29. aug 2015, 18:30
Kort karma: 21
Likede indlæg: 166

Re: Julegaver 2015 - Hvad ønsker du dig?

Indlægaf Kyle » 22. okt 2015, 19:56

DetSorteCirkus skrev:
Det var præcis de spørgsmål, jeg gik og grublede over i årevis. Og årsagen til at bogen fascinerer mig så meget.
Nu har jeg fundet ud af, at det, så vidt jeg kan forstå, er en kalender, man kan have liggende ved sin telefon, så den er ved hånden til at notere aftaler ned i. Totalt analogt og old school.

Så er næste problem, at man i dag ofte ikke kan have en kalender liggende ved sin telefon, da man har sin telefon liggende i lommen. Akke ja.
0
Brugeravatar
Kyle
Indlæg: 170
Tilmeldt: 29. aug 2015, 18:30
Kort karma: 21
Likede indlæg: 166

Re: Julegaver 2015 - Hvad ønsker du dig?

Indlægaf Kyle » 22. okt 2015, 20:00

Jeg ønsker mig en bidetang, et sæt skruetrækkere, sokker (det skal man vidst, når man er far :-D), polo t-shirts, lange løbethights, kompressionsstrømper og en refleksvest. Derudover oplevelser og overraskelser :D
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Julegaver 2015 - Hvad ønsker du dig?

Indlægaf sigge » 23. okt 2015, 08:48

Kyle skrev:Jeg ønsker mig en bidetang, et sæt skruetrækkere, sokker (det skal man vidst, når man er far :-D), polo t-shirts, lange løbethights, kompressionsstrømper og en refleksvest. Derudover oplevelser og overraskelser :D


Min far har været så fræk at få sig sådan et strømpeabonnement, så nu kan man ikke engang give ham strømper i gave mere. :sur: Eller, det kan man selvfølgelig godt, men han har bare ikke rigtigt brug for flere.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59512

Re: Julegaver 2015 - Hvad ønsker du dig?

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. okt 2015, 09:13

Jeg gør det sgu! Jeg ønsker mig en telefondagbog til jul.
Og så vil jeg bruge den til det, navnet betyder i min tolkning. Hver aften vil jeg notere en sms eller Fb-privatbesked, jeg har fået i løbet af dagen, og på den måde riste en løbende rune over 2016.
Jeg tror faktisk, at det kan blive et ret sjovt tilbageblik.
8
Brugeravatar
Kyle
Indlæg: 170
Tilmeldt: 29. aug 2015, 18:30
Kort karma: 21
Likede indlæg: 166

Re: Julegaver 2015 - Hvad ønsker du dig?

Indlægaf Kyle » 23. okt 2015, 14:49

sigge skrev:
Kyle skrev:Jeg ønsker mig en bidetang, et sæt skruetrækkere, sokker (det skal man vidst, når man er far :-D), polo t-shirts, lange løbethights, kompressionsstrømper og en refleksvest. Derudover oplevelser og overraskelser :D


Min far har været så fræk at få sig sådan et strømpeabonnement, så nu kan man ikke engang give ham strømper i gave mere. :sur: Eller, det kan man selvfølgelig godt, men han har bare ikke rigtigt brug for flere.

Hvad er det :slem:
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Julegaver 2015 - Hvad ønsker du dig?

Indlægaf sigge » 23. okt 2015, 15:04

Kyle skrev:
sigge skrev:
Kyle skrev:Jeg ønsker mig en bidetang, et sæt skruetrækkere, sokker (det skal man vidst, når man er far :-D), polo t-shirts, lange løbethights, kompressionsstrømper og en refleksvest. Derudover oplevelser og overraskelser :D


Min far har været så fræk at få sig sådan et strømpeabonnement, så nu kan man ikke engang give ham strømper i gave mere. :sur: Eller, det kan man selvfølgelig godt, men han har bare ikke rigtigt brug for flere.

Hvad er det :slem:


Noget á la det her: http://www.courlux.com/dk/socksforhim Men jeg kan ikke huske, om det er lige præcis den butik. :)
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14465

Re: Julegaver 2015 - Hvad ønsker du dig?

Indlægaf Pjeps » 5. nov 2015, 10:38

En rejse til de kanariske øer
Et kørekort
En soundbar
Årskort til zoo og Tivoli
En ny vinterjakke og støvler

Men nu holder jeg jo ikke jul, så jeg må nok købe det selv!
0
:ninja:

Tilbage til "Fest og bryllup"