Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ManicNinja » 21. okt 2015, 02:06

:dåne:
Kvittevisse skrev:
Ado skrev:Og nu har hun så fået hjælp. Igen. Så hører vi ikke fra hende før hun mangler noget nyt.


Er det der - virkeligt, virkeligt ??
Jeg mangler ord, altså.
Det er- dog det klammeste jeg har læst længe :(
Hvordan er det dog muligt, at mennesker- på den måde- kan få andre til at gøre den slags ting.
Jeg er målløs :gruble:


Det er vel noget med, at så længe der findes nogle, der er dumme nok og lader sig udnytte, så ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Anne Droid » 21. okt 2015, 16:20

Interflora er pisse upassende.

Sidste sommer bestilte jeg blomster hos dem. Den del gik fint, faktisk var jeg ret begejstret for deres services.
Men så i dag, der fik jeg mail fra et firma der laver forbrugerundersøgelser. Det var om interflora og jeg fik mail fordi jeg har handlet hos dem. Hvordan pokker kan et firma synes det er i orden, at videregive ens mail til sådan noget? Især når der udtrykkeligt står i deres fortrolighedspolitik at ens mail kun bliver brugt i forbindelse med ordren.
3
Klimatosse
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 23. okt 2015, 14:39

at bruge begrebet mandeinfluenza..det er ikke ok i vore dage at omtale hinanden på hinanden på den måde.iøvrigt er det røvnedladende på linje med at spørge en kvinde om hun er præ.
3
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf decibell » 23. okt 2015, 15:30

I bus på vej til Roskilde:

En mand hører så højt musik i sit headset (eller de er meget dårlig kvalitet), at resten af bussen kan høre, hvilke sange det er. Topmålet af ironi er, at han har sat sig på det sæde, hvor der på væggen står "Skru ned for larmen - ikke for charmen - det er go stil". :stoned:

Og så lige personen bagest i bussen, der stinker så meget af sved, at det kan lugtes længere fremme. Det er en meget lang tur. :cool:
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Thestral » 23. okt 2015, 15:43

Jeg synes det er upassende at jeg ikke kan logge ind på min skolemail så jeg kan se om min vejleder har skrevet
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16140

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Urtekussen » 23. okt 2015, 16:16

Kvinde på mit arbejde i dag.
Hun fortæller om sit barn, som snart skal konfirmeres, og hvis der skal være stor fest, har hun disse og disse planer.
Jeg siger så noget i retning af "Ja, eller hvis h*n VIL konfirmeres"

"Det er ikke et valg! H*n er døbt, så bliver man også konfirmeret. Basta!"

Jeg synes dælme det er upassende at tvinge den over hovedet på sit barn. Der er vist en, som burde gå med sit barn til konfirmationsforberedelse.
10
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 23. okt 2015, 17:33

Urtekussen skrev:Kvinde på mit arbejde i dag.
Hun fortæller om sit barn, som snart skal konfirmeres, og hvis der skal være stor fest, har hun disse og disse planer.
Jeg siger så noget i retning af "Ja, eller hvis h*n VIL konfirmeres"

"Det er ikke et valg! H*n er døbt, så bliver man også konfirmeret. Basta!"

Jeg synes dælme det er upassende at tvinge den over hovedet på sit barn. Der er vist en, som burde gå med sit barn til konfirmationsforberedelse.


det er det helt sikkert også..men et eller andet sted synes jeg det nu trods alt er mere ærligt end at sige" du må selv vælge..hvis du siger ja får du en kæmpe fest,en kvart milliard og så mange gaver at der er 4 butikker der er sikret overlevelse indtil næste årti,hvis du siger nej får du ingenting...men det er dit valg"...og så til en på 14.
1
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lurende Peber » 23. okt 2015, 21:35

hotlips skrev:det er det helt sikkert også..men et eller andet sted synes jeg det nu trods alt er mere ærligt end at sige" du må selv vælge..hvis du siger ja får du en kæmpe fest,en kvart milliard og så mange gaver at der er 4 butikker der er sikret overlevelse indtil næste årti,hvis du siger nej får du ingenting...men det er dit valg"...og så til en på 14.
Beløbet var knap så eksorbitant, men det var da den besked, jeg fik. Og sagde nej tak.
Prins Ib er nogen gange et bekosteligt bekendtskab.
3
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. okt 2015, 10:24

Stramme korte cowboyshorts. Altid upassende og ødelæggende for mænds sexappeal gennem årtier.

kl.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 24. okt 2015, 11:48

Lurende Peber skrev:
hotlips skrev:det er det helt sikkert også..men et eller andet sted synes jeg det nu trods alt er mere ærligt end at sige" du må selv vælge..hvis du siger ja får du en kæmpe fest,en kvart milliard og så mange gaver at der er 4 butikker der er sikret overlevelse indtil næste årti,hvis du siger nej får du ingenting...men det er dit valg"...og så til en på 14.
Beløbet var knap så eksorbitant, men det var da den besked, jeg fik. Og sagde nej tak.
Prins Ib er nogen gange et bekosteligt bekendtskab.


hvad du end valgte ændrer det ikke på det er urimeligt og manipulerende og at det er virkelig klamt at forsøge at bestikke teenagere til at sige ja til religion, det hører ingen steder hjemme i et civiliseret samfunf.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Bøtte » 26. okt 2015, 20:57

Jeg synes godt du kan skrive til hende, at da det jo er en vigtig kage, synes du I skal mødes til en kop kaffe og en snak om indhold, opbygning og udseende.
6
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40718

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Akehurst2 » 27. okt 2015, 08:40

Forstår egentlig ikke helt, at dem, der træner har adgang til at styre musikken i mit fitnesscenter, for det kan de tydeligvis ikke administrere.

At man ikke kan tænke så langt som til, at det er måske ikke er alle, der gider have tung hiphop for fuld drøn bragende ud i højtalerne er faktisk virkelig upassende.
0
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Garfield » 27. okt 2015, 08:57

Akehurst2 skrev:Forstår egentlig ikke helt, at dem, der træner har adgang til at styre musikken i mit fitnesscenter, for det kan de tydeligvis ikke administrere.

At man ikke kan tænke så langt som til, at det er måske ikke er alle, der gider have tung hiphop for fuld drøn bragende ud i højtalerne er faktisk virkelig upassende.


Det lyder da også som en helt usandsynligt ringe idé... Så ros for kreativitet til dem, der har besluttet det.
2
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mi55y » 27. okt 2015, 15:30

Har lige afleveret en kammerat til afsoning i dag. Da vi ankom, var der intet personale i modtagelsen. Da der var gået en halv time, ringede vi til dem. De ville sende en ned. Hun kom så og meddelte, at vi måtte vente lidt længere, for de var lige i gang med MUS-samtaler. 20 min. senere kommer der endelig en - som meddelte at vi lige måtte vente lidt længere, for han skulle lige hente nogle andre afsonere ved toget. Jeg meddeler så min kammerat, at jeg ville køre hjem, da vi nu havde ventet 50 min. Vagten siger så på vej ind i sin bil: Ej, det har I i hvert fald ikke!

Synes det er ret uartigt at holde MUS-samtaler, når nu de truer med bål og brand, hvis man ikke møder til tiden... Og at han så samtidig også lige skal tvivle på mit udsagn, det gjorde mig da bare endnu mere irriteret!
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lurende Peber » 27. okt 2015, 15:48

Skumfidusen skrev:...og gæt, hvem der er sammen igen. I får TRE gæt. Vinderen er den der først har vundet.
:lol: Kanske han venter på en passende lejlighed til at hælde sand i hende :devil:
Men nok mere sand(!)synligt at han bare lige vil trykke den af et par gange :engel:
0
Registreret Gammel Gris :gris:

Tilbage til "Generelt"