Snik-snak tråd for forældre?

Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 23. okt 2015, 05:38

FruDulle skrev:Og med det sagt- er i gale hvor jeg glæder mig til at komme til Dk. Det er vist første gang at jeg har det sådan med at komme hjem. Udendørsleg, en fantastisk dagpleje, god klar luft, legepladser, legeland, og ikke mindst- ordentlige fødevarer. Vi fik et kg danske øko æbler i går. Hold nu op det var fantastisk. De smager helt sublimt :love:


Hvornår skal I rejse?
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 23. okt 2015, 05:51

Jeg vågnede 4.50 ud at S lå og sang. Hun kravlede over til mig 10 min senere, hvor jeg kunne konstatere at hun havde tisset i gennem og var sjaskvåd. Så måtte vi op og skifte og jeg var sikker på det var sket med at sove, men nej, uden protester puttede hun sig igen og sov til 6.25 :8:
Jeg kunne til gengæld ikke falde i søvn igen, og sov først igen kl 6. :rulle:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 23. okt 2015, 05:55

FruKuk skrev:Hr mand: "Nu skal vi rigtigt hygge os i aften unger, for jeg skal på arbejde fra i morgen tidlig og til mandag morgen, så I skal være alene med mor hele weekenden"
Datter med virkelig ynkelig stemme: "Åh nej, så skal vi leve af rester og pasta..."

Ja det er sgutte nemt at have en mor, der ikke evner at lave mad :blush:


Jamen stakkels børn :lol:

Hvad laver I, når I er alene en hel weekend?
Jeg kunne godt årige lidt ny inspiration til vores alene weekender, synes altid vi ender med det samme.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf vibbsen » 23. okt 2015, 10:10

Det er bare en skøn dag her i Hvidovre....NOT !!!

Emma vågnede 03.50 idag.....Hun påstod at hun var sulten....Well, hvis du sover videre så mærker du ikke sulten. Godnat. Hold da kæft hvor blev hun arrig....Hun skreg og hylede og råbte. Men den går altså ikke. Hun er begyndt at trække "Jeg er sulten kortet" som en slags trumf. Og det kan godt være at jeg lyder brutal, men her i huset er køleskabet ikke åben 24-7. Her må man spise til måltiderne...

Hun fortsatte i samme rille og gik totalt op i limningen da jeg ville vaske hende i ansigtet til morgen. "JEG KAN IKKE TÅLE VAAAAAAAAAND" skreg hun totalt hysterisk.......Det er bare ærgerligt,Truntefisk.....Du skal vaskes i ansigtet.....Det endte med at hun blev så hysterisk at hun gled ned fra puslebordet....Jeg tror egentlig ikke hun slog sig, for det var med ret "lav fart" fordi hun nærmest gled ud over kanten....Men hun blev virkelig forskrækket og græd som en pisket så trøstede mor. Og vi talte lidt om at det jo var derfor det var vigtigt at hun ikke lå og vred sig på puslebordet...det har nemlig været et eskalerende problem på det seneste... at hun i trods vrider sig helt ud på kanten af puslebordet...Mit bud er at problemet måske bliver lidt mindre nu hvor hun har fundet ud af at man faktisk godt kan falde ned...

Hvad angår overgang til vintertid i weekenden så er jeg totalt i denial...Det kan jeg sgu ikke rigtig overskue...

Det-er-en-fase-Det-er-en-fase-Det-er-en-fase-Det-er-en-fase-Det-er-en-fase-Det-er-en-fase-Det-er-en-fase-Det-er-en-fase-Det-er-en-fase
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 23. okt 2015, 15:38

Bøtte skrev:
FruKuk skrev:Hr mand: "Nu skal vi rigtigt hygge os i aften unger, for jeg skal på arbejde fra i morgen tidlig og til mandag morgen, så I skal være alene med mor hele weekenden"
Datter med virkelig ynkelig stemme: "Åh nej, så skal vi leve af rester og pasta..."

Ja det er sgutte nemt at have en mor, der ikke evner at lave mad :blush:


Jamen stakkels børn :lol:

Hvad laver I, når I er alene en hel weekend?
Jeg kunne godt årige lidt ny inspiration til vores alene weekender, synes altid vi ender med det samme.


Jamen det er ofte ret usselt :blush: Ingen rigtig mad, massere af TV, hele dage i nattøj, uredt hår og en hel udsagn a la "det må du gerne, hvis du kan klare det selv", "mor skal lige drikke en kop kaffe først", "du må finde på noget selv", "vil I se Ipad?"

Men ind i mellem så strammer jeg lige op og så kan aktiviteterne variere over:
- Legeplads
- Bål i haven
- Diverse krea projekter, som normalt skubbes grundet svineri faktoren
- Svømmehal
- Legeland
- Besøge venner/få besøg
- Ansigtsmaling (ikke så meget den lille)
- Omdanne stuen til gymnastik eller dansesal
- Klæde ud
- Besøge ulven i Bilka
- Indkøb

Men mest bruger vi tiden på at slappe af og lave så lidt som muligt.
2
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 23. okt 2015, 15:42

vibbsen skrev:Det er bare en skøn dag her i Hvidovre....NOT !!!

Emma vågnede 03.50 idag.....Hun påstod at hun var sulten....Well, hvis du sover videre så mærker du ikke sulten. Godnat. Hold da kæft hvor blev hun arrig....Hun skreg og hylede og råbte. Men den går altså ikke. Hun er begyndt at trække "Jeg er sulten kortet" som en slags trumf. Og det kan godt være at jeg lyder brutal, men her i huset er køleskabet ikke åben 24-7. Her må man spise til måltiderne...

Hun fortsatte i samme rille og gik totalt op i limningen da jeg ville vaske hende i ansigtet til morgen. "JEG KAN IKKE TÅLE VAAAAAAAAAND" skreg hun totalt hysterisk.......Det er bare ærgerligt,Truntefisk.....Du skal vaskes i ansigtet.....Det endte med at hun blev så hysterisk at hun gled ned fra puslebordet....Jeg tror egentlig ikke hun slog sig, for det var med ret "lav fart" fordi hun nærmest gled ud over kanten....Men hun blev virkelig forskrækket og græd som en pisket så trøstede mor. Og vi talte lidt om at det jo var derfor det var vigtigt at hun ikke lå og vred sig på puslebordet...det har nemlig været et eskalerende problem på det seneste... at hun i trods vrider sig helt ud på kanten af puslebordet...Mit bud er at problemet måske bliver lidt mindre nu hvor hun har fundet ud af at man faktisk godt kan falde ned...

Hvad angår overgang til vintertid i weekenden så er jeg totalt i denial...Det kan jeg sgu ikke rigtig overskue...

Det-er-en-fase-Det-er-en-fase-Det-er-en-fase-Det-er-en-fase-Det-er-en-fase-Det-er-en-fase-Det-er-en-fase-Det-er-en-fase-Det-er-en-fase


Lyder som en af de dage, hvor man trænger til kaffe. Og alkohol, når barnet er puttet :deer:

Jeg synes i øvrigt ikke, at du lyder spor brutal. Her er der heller ikke servering 24/7 - cafeteriet er generelt lukket fra aftensmaden er indtaget (eller afvist...) og til morgenmaden serveres (tidligst kl. 6.30). Hvis vi vurderer, at der er tale om helt reel sult, så kan der undtagelsesvis serveres en portion havregryn med mælk mellem aftensmad og sengetid. Men er man først gået i seng, så er det bare ærgerligt.
2
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 23. okt 2015, 15:44

Dikus skrev::lol: Datteren og jeg skal være alene hjemme fra på torsdag og et par uger.

Æv, æv. Så skal hun jo gro arme igen :D Og til at leve af pita, tacco-skaller og lasagne.


Lyder da også lækkert :savl:

Jeg burde da faktisk også kunne hitte ud af pita og tacco-skaller :gruble:
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 23. okt 2015, 15:45

FruDulle skrev:
FruKuk skrev:
FruDulle skrev:Og med det sagt- er i gale hvor jeg glæder mig til at komme til Dk. Det er vist første gang at jeg har det sådan med at komme hjem. Udendørsleg, en fantastisk dagpleje, god klar luft, legepladser, legeland, og ikke mindst- ordentlige fødevarer. Vi fik et kg danske øko æbler i går. Hold nu op det var fantastisk. De smager helt sublimt :love:


Hvornår skal I rejse?

Om 4 uger, 21-11


Hvor længe skal I så være i DK?
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 23. okt 2015, 15:48

Her er ungerne puttet i nattøj, fredagsslikken er uddelt, den lille ser traktorfilm på Ipad´en, og den store ser det, hun tror er Disney show. I virkeligheden er det bare Disney Junior, men så kan hun puttes til normaltid kl. 19.00 og samtidig leve i den tro, at hun også ser Disney show om fredagen som de andre i børnehaven...
2
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 23. okt 2015, 18:54

FruKuk skrev:
Bøtte skrev:
FruKuk skrev:Hr mand: "Nu skal vi rigtigt hygge os i aften unger, for jeg skal på arbejde fra i morgen tidlig og til mandag morgen, så I skal være alene med mor hele weekenden"
Datter med virkelig ynkelig stemme: "Åh nej, så skal vi leve af rester og pasta..."

Ja det er sgutte nemt at have en mor, der ikke evner at lave mad :blush:


Jamen stakkels børn :lol:

Hvad laver I, når I er alene en hel weekend?
Jeg kunne godt årige lidt ny inspiration til vores alene weekender, synes altid vi ender med det samme.


Jamen det er ofte ret usselt :blush: Ingen rigtig mad, massere af TV, hele dage i nattøj, uredt hår og en hel udsagn a la "det må du gerne, hvis du kan klare det selv", "mor skal lige drikke en kop kaffe først", "du må finde på noget selv", "vil I se Ipad?"

Men ind i mellem så strammer jeg lige op og så kan aktiviteterne variere over:
- Legeplads
- Bål i haven
- Diverse krea projekter, som normalt skubbes grundet svineri faktoren
- Svømmehal
- Legeland
- Besøge venner/få besøg
- Ansigtsmaling (ikke så meget den lille)
- Omdanne stuen til gymnastik eller dansesal
- Klæde ud
- Besøge ulven i Bilka
- Indkøb

Men mest bruger vi tiden på at slappe af og lave så lidt som muligt.


Indsæt "besøge mormor og morfar" også, så har du vores weekender :genert:

Det er i hvert fald meget lig det I gør :)
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Madam Pomfrey » 23. okt 2015, 21:08

Vibbsen - i hygger da rigtig med den lille frøken! :D - og ja det ER en fase, og jeg tror du har ret i faldet fra puslebordet har gjort et indtryk der udmøntes i erfaring og afdæmpning!
Når hun jævnligt trækker "jeg er sulten" kortet, så ville jeg også være stålfast og sige nul og niks.

Dulle - hvornår er i afklaret omkring hvor længe opholdet i DK bliver denne gang?
Men kan dælme godt forstå du glæder dig til frisk luft, og ordentlige madvarer, og frihed der hvor i går og står, fremfor det i lever i nu.
Men 1½ år uden maid, tror du du overlever? :D Du er jo en forvent dame :-P
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Madam Pomfrey » 23. okt 2015, 21:25

Og alene med ungerne weekends apropos.

Er lidt træt af manden, han øffer ofte over at jeg arbejder 8-16 timer hver anden weekend (plus helligdage), 16 timer enten fordelt på 2 dage eller høvlet ind på en enkelt dag. Mine weekendvagter har været til debat ofte, og timerne i weekends, og aftentimer generelt har været reduceret en del siden vi fik nr. 4. Og jeg har det sådan at det er et grundvilkår. Dels så tages der ofte hensyn til min mands planer, det være sig jobmæssigt som træning, dels så er mit job bare SÅ meget mig, det er derfor ikke aktuelt at skifte job, og jeg ville være ked af ikke at opleve borgerne og rytmen i huset i weekenden, plus mine kollegaer også foretrækker at vi alle er i blandede vagter.
Slutteligt så giver det altså store fordele på hjemmefronten, for mine 37 timer bliver aldrig reelle 37, nærmere 30-32, derimod har jeg en del hverdagsfri som kommer børnene til gode, og vi er sjældent udfordret på børns sygdom (nr. 4 lagde sine skoldkopper i en uge hvor jeg havde 4 dages fri :D )

Vi har så i forb. med nr 2's vanskelige skolestart fået noget familievejledning.
Og her åbner han igen op for den, og jeg klargører at det ikke står til diskussion og at jeg har taget min del af det kompromis.
Vi piller dog alligevel lidt i det, og der bliver sat ord på det, og essensen er at han er misundelig på den hygge jeg og drengene har uden ham, han føler sig uden for det fællesskab.
Der blev jeg altså lidt træt, han har rigtig mange gode muligheder, hvor han har drengene på egen hånd, til at lave nogle fede ting med dem, han gider det bare ikke. Han pakker ikke dem alle i bilen og kører til skoven, det kunne han nemt. Han laver ikke bål i haven - det kunne han sagtens, han går ikke på legepladsen, det tager ellers kun 5 minutter at gå derover. Han kører ikke på stranden om sommeren, men sidder hjemme og venter på mig, han kombinerer ikke sine løbeture med f.x. at have den mindste med i klapvogn og nr. 2 på cykel, kunne han nemt ha gjort!
Og sådan er der så meget.

Det endte med at jeg faktisk fik medhold af de der familieterapeuter, at det må ligge på hans bord at tage initiativ til hyggelige aktiviteter med ungerne, og at det ville være godt for dem alle hvis han gjorde det. At det ikke skal ligge på mit bord at være tovholder og arrangør.
Og en opbakning i italesættelsen af at ham Hr. Mand fatisk fylder meget i vores logistik på hjemmefronten, fordi han træner relativt meget, han har en stor ansvarsfølelse ifht. job hvilket betyder at han gennemsnitlig gerne har 5 plus timer ugentligt, enten på kontor eller som hjemmearbejde. Han overvejer aldrig selv at flexe på mødetid, afspadsere en time eller 2 for at kunne hente tidligt osv. det er altid på mit initiativ. Og at jeg godt kan savne at han har samme (synlige) ansvarsfølelse for hjemmefronten - at jeg føler vi er første prioriteten fremfor et irriterende problem han skal have løst.
Derfor må han altså også leve med at JEG hygger med ungerne når det er ham der er fraværende. Jeg gider sgu ikke sidde hjemme og trille tommelfingre fordi han er ude og løbe en halvmarathon eller plopper rundt ude i øresund i sit dykkergrej.
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf vibbsen » 23. okt 2015, 22:39

DD_81 skrev:Og alene med ungerne weekends apropos.

Er lidt træt af manden, han øffer ofte over at jeg arbejder 8-16 timer hver anden weekend (plus helligdage), 16 timer enten fordelt på 2 dage eller høvlet ind på en enkelt dag. Mine weekendvagter har været til debat ofte, og timerne i weekends, og aftentimer generelt har været reduceret en del siden vi fik nr. 4. Og jeg har det sådan at det er et grundvilkår. Dels så tages der ofte hensyn til min mands planer, det være sig jobmæssigt som træning, dels så er mit job bare SÅ meget mig, det er derfor ikke aktuelt at skifte job, og jeg ville være ked af ikke at opleve borgerne og rytmen i huset i weekenden, plus mine kollegaer også foretrækker at vi alle er i blandede vagter.
Slutteligt så giver det altså store fordele på hjemmefronten, for mine 37 timer bliver aldrig reelle 37, nærmere 30-32, derimod har jeg en del hverdagsfri som kommer børnene til gode, og vi er sjældent udfordret på børns sygdom (nr. 4 lagde sine skoldkopper i en uge hvor jeg havde 4 dages fri :D )

Vi har så i forb. med nr 2's vanskelige skolestart fået noget familievejledning.
Og her åbner han igen op for den, og jeg klargører at det ikke står til diskussion og at jeg har taget min del af det kompromis.
Vi piller dog alligevel lidt i det, og der bliver sat ord på det, og essensen er at han er misundelig på den hygge jeg og drengene har uden ham, han føler sig uden for det fællesskab.
Der blev jeg altså lidt træt, han har rigtig mange gode muligheder, hvor han har drengene på egen hånd, til at lave nogle fede ting med dem, han gider det bare ikke. Han pakker ikke dem alle i bilen og kører til skoven, det kunne han nemt. Han laver ikke bål i haven - det kunne han sagtens, han går ikke på legepladsen, det tager ellers kun 5 minutter at gå derover. Han kører ikke på stranden om sommeren, men sidder hjemme og venter på mig, han kombinerer ikke sine løbeture med f.x. at have den mindste med i klapvogn og nr. 2 på cykel, kunne han nemt ha gjort!
Og sådan er der så meget.

Det endte med at jeg faktisk fik medhold af de der familieterapeuter, at det må ligge på hans bord at tage initiativ til hyggelige aktiviteter med ungerne, og at det ville være godt for dem alle hvis han gjorde det. At det ikke skal ligge på mit bord at være tovholder og arrangør.
Og en opbakning i italesættelsen af at ham Hr. Mand fatisk fylder meget i vores logistik på hjemmefronten, fordi han træner relativt meget, han har en stor ansvarsfølelse ifht. job hvilket betyder at han gennemsnitlig gerne har 5 plus timer ugentligt, enten på kontor eller som hjemmearbejde. Han overvejer aldrig selv at flexe på mødetid, afspadsere en time eller 2 for at kunne hente tidligt osv. det er altid på mit initiativ. Og at jeg godt kan savne at han har samme (synlige) ansvarsfølelse for hjemmefronten - at jeg føler vi er første prioriteten fremfor et irriterende problem han skal have løst.
Derfor må han altså også leve med at JEG hygger med ungerne når det er ham der er fraværende. Jeg gider sgu ikke sidde hjemme og trille tommelfingre fordi han er ude og løbe en halvmarathon eller plopper rundt ude i øresund i sit dykkergrej.


Vi har ganske vist kun 1 barn....Men jeg kan sagtens genkende det du skriver.....Jeg har derfor indført en regel her i huset : Enten så rykker du selv. Eller også er du med når VI rykker på de ting som VI rykker på........Ellers må du finde dig i at du ikke er en del af alt det sjove.....Jeg gider ganske enkelt ikke være organisator for hr.vibbsen......Og jeg gider ikke føle at han lige skal overveje om han gider de ting som vi skal.....

For nylig havde jeg en "vi-drikker-alt-for-meget-vin-og-snakker-om-det-vi-er-utilfredse-med" sammen med min bedste veninde....Billedet hos dem var det samme......Hvis ikke VI rykker, så er der ingen der gør det....Og vi var faktisk (Ihvertfald sidst på aftenen) enige om at det ofte var sjovere bare at rykke uden mændene....For så blev det sgu lidt nemmere....Når vi selv er afsted med ungerne (Vi har ganske vist kun 1 barn hver) så bliver tingene mere spontane...Men også langt mere hyggeligt.
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 24. okt 2015, 05:30

DD, herhjemme er det lidt omvendt, min mand arbejder hver anden weekend, og derfor går han glip af mange sjove ting. Han synes det er meget synd for ham, at han misser første tur i cirkus, første tur i dyreparken, en eftermiddag med nybagte boller og varm kakao, badeland og hvad vi nu ellers laver, de weekender han arbejder. Han har alle muligheder for at holde S hjemme en dag, han har fri, eller hente hende tidligere, men det gør han sjældent. Og oftest kun på min opfordring eller hvis hun er syg.
Det eneste sted han tager hende hen uden mig er ud til farmor eller på legepladsen. Og det sker ikke ret tit.

Dog skal det siges at han er god til at lege med hende, når han er hjemme, men de der hyggelige og særlige ting, er han aldrig med til.

Nu generaliserer jeg lidt, men jeg tænker om det er bare er typisk mænd, sådan noget? Det er i hvert fald det billede, jeg ser hos langt de fleste af fædrene i vores omgangskreds.
Det synes det er så hårdt, at barnet skal have en ekstra fridag, fordi de har jo "godt af at komme ud og lege og brænde krudt af med de andre børn "

Sjovt nok, så har de også den holdning, at jeg bare må acceptere at jeg har S alene 2*13 timer hver anden weekend, 'for sådan er det bare', og derfor er det tilsyneladende ikke hårdt for mig :rulle:
(Især min mand har haft den holdning, selv om han altid sender hende afsted, når han har fri, for ellers får han jo aldrig skærpet af og lavet noget, det har han dog trukket i land igen for længst ;))
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 24. okt 2015, 07:42

Min mand er klart bedre end mig til at få gjort "noget særligt/andet/ekstra" med børnene, når de er alene. Han er super god til lige at pakke rygsækken og så lave aftensmad på trangiaen over på legepladsen, eller lige tage på æblerov, få slagtet en høne eller eller bygget en hule. Men det er stort set altid mig, der må have det store forkrummede overblik i forhold til alle hverdagens opgaver - såsom sygdom, vaccinationer, garderober, medicin, forældremøder, etc. Jeg er dog ret overbevist om, at hvis jeg VIRKELIG ikke gad have logistikmesteropgaven OG var i stand til at leve med, at det blev gjort MEGET anderledes, så ville hr. mand fint være i stand til at have førestokken. Men jeg trives nok egentligt bedst med, at jeg har styr på alt og alle, og så må jeg bare leve med, at jeg ind i mellem undrer mig over, at han ikke skænker det en eneste tanke, at vi begge to skal arbejde aften den 27. november og derfor nok bliver nødt til at finde i løsning i forhold til børnene. Det ligger ligesom bare i kortene, at det løser jeg... Og det gør jeg jo sikkert også...
2

Tilbage til "Forældre"