Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Guilded_Lily » 11. apr 2017, 12:37

bluetof1 skrev:Jeg har en kjole til salg på dba. dk.
En spørger efter et billede hvor jeg har den på og det sender jeg til hende. Hendes svar: "min krop er lige så grim som din så den vil også sidde megagrimt på mig".
Ja... Jeg sælger kjolen fordi den ikke kommer til at sidde som jeg gerne vil have det, men den sidder altså ikke grimt og min krop er sgu heller ikke grim.

Dorske krampe :sur:


Hvordan tror hun lige, du ville forholde dig til hende, hvis hun købte kjolen og skulle hente den in person? Wow, en opførsel! :8:
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 24. apr 2017, 10:22

Ungt par og deres ven (går jeg ud fra) er lige kørt fra dyrlægen med deres spædbarn på skødet på bagsædet :forvirret:
Skal man melde sådan noget til politiet?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Lykke
Indlæg: 6937
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lykke » 24. apr 2017, 10:32

kidkomb skrev:Ungt par og deres ven (går jeg ud fra) er lige kørt fra dyrlægen med deres spædbarn på skødet på bagsædet :forvirret:
Skal man melde sådan noget til politiet?


Den anden dag kørte nabomanden med deres søn på skødet i bilen. Altså manden på førersædet.
Jeg kan ikke lade være med at se lidt anderledes på ham nu. Synes simpelthen det er så dumt og uansvarligt.
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf bluetof1 » 24. apr 2017, 15:00

No1 skrev:
bluetof1 skrev:Jeg har en kjole til salg på dba. dk.
En spørger efter et billede hvor jeg har den på og det sender jeg til hende. Hendes svar: "min krop er lige så grim som din så den vil også sidde megagrimt på mig".
Ja... Jeg sælger kjolen fordi den ikke kommer til at sidde som jeg gerne vil have det, men den sidder altså ikke grimt og min krop er sgu heller ikke grim.

Dorske krampe :sur:


Wow.

On a different note, hvordan har du præsteret at få et rødt kort for det indlæg der? :forvirret:


Teksten i kortet fortalte mig at det skulle have været grønt, så jeg er ret sikker på der bare er sket en fejl :)
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Aesel82
Indlæg: 2655
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4287

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Aesel82 » 24. apr 2017, 16:48

kidkomb skrev:Ungt par og deres ven (går jeg ud fra) er lige kørt fra dyrlægen med deres spædbarn på skødet på bagsædet :forvirret:
Skal man melde sådan noget til politiet?


Det kunne jeg godt have fundet på i hvert fald. Hvad tænker sådan nogle på?
0
Lykke
Indlæg: 6937
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lykke » 24. apr 2017, 17:38

Angelina skrev:ALLE mennesker der var i Fleggaard i går, var upassende - hver og en, upassende uopdragne røvhuller, fuck jer!


Hvad gjorde folk?
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. apr 2017, 18:39

Min allerførste svigermoder, i mine spæde teenageår, dengang alt kunne være grusomt pinligt.
Efter mit og kærestens første forsøg på sex (Vi var begge meget uerfarne), da jeg var taget hjem, så konfiskerede hun lige hans papirkurv og fik styr på hvor mange kondomer vi egentlig havde brugt :whine:

Og det var vist alt for mange mente hun!
Så hun kontakter jo selvfølgelig MIN mor, så de i fællesskab kunne aftale om jeg skulle have p-piller. Jeg bakkede selvfølgelig som et stædigt æsel. Hun var ellers meget sød og pædagogisk, men totalt upassende og kendte ikke sin grænse.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Aspargsen » 25. apr 2017, 00:04

Rosa Espinosa skrev:Mit humør holder ikke til at se "børnene på bistand". De har ingen penge til de mest generelle ting, men de har råd til slanger, fugle og hunde på 80 kg, som skal bo i en allerede proppet lejelighed.

Forstår heller ikke hvorfor deres børn skal inddrages så meget i deres økonomi som de skal? Hvilken 12 årig kan holde til det pres, at få af vide der ikke ingen penge er?

Mega upassende at blive sur på mennesker som ikke ved bedre og ikke selv kan gøre for det.

Nogen gange undrer jeg mig over om der i kontanthjælp loven er omtalt et krav til rygning og husdyr ?
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 25. apr 2017, 04:35

Aspargsen skrev:
Rosa Espinosa skrev:Mit humør holder ikke til at se "børnene på bistand". De har ingen penge til de mest generelle ting, men de har råd til slanger, fugle og hunde på 80 kg, som skal bo i en allerede proppet lejelighed.

Forstår heller ikke hvorfor deres børn skal inddrages så meget i deres økonomi som de skal? Hvilken 12 årig kan holde til det pres, at få af vide der ikke ingen penge er?

Mega upassende at blive sur på mennesker som ikke ved bedre og ikke selv kan gøre for det.

Nogen gange undrer jeg mig over om der i kontanthjælp loven er omtalt et krav til rygning og husdyr ?

Det kan jeg så fortælle det er der ikke, men der er pligt til at bruge så mange penge som muligt på så kort tid som muligt, så det er jo nemmest ved disse dyder.
0
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Aspargsen » 25. apr 2017, 06:10

cola skrev:
Aspargsen skrev:
Rosa Espinosa skrev:Mit humør holder ikke til at se "børnene på bistand". De har ingen penge til de mest generelle ting, men de har råd til slanger, fugle og hunde på 80 kg, som skal bo i en allerede proppet lejelighed.

Forstår heller ikke hvorfor deres børn skal inddrages så meget i deres økonomi som de skal? Hvilken 12 årig kan holde til det pres, at få af vide der ikke ingen penge er?

Mega upassende at blive sur på mennesker som ikke ved bedre og ikke selv kan gøre for det.

Nogen gange undrer jeg mig over om der i kontanthjælp loven er omtalt et krav til rygning og husdyr ?

Det kan jeg så fortælle det er der ikke, men der er pligt til at bruge så mange penge som muligt på så kort tid som muligt, så det er jo nemmest ved disse dyder.


Fik lige set det nye afsnit, hvor en af tvillinge drengene syntes af de selvfølgelig skulle have ny hund, det var jo kun frokost moren måtte skære fra :0
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Purple Haze » 25. apr 2017, 07:39

Tror som regel man kun hører om de der "tabere" kontanthjælp.
Kender til helt almindelige mennesker der i perioder har været på KH helt uden at ryge, leve af junk, have husdyr, have børn og som rent faktisk har søgt alt hvad der er at søge af jobs.
9
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Purple Haze » 25. apr 2017, 07:40

Sidder i bussen.
Vil det være upassende at smide den larmende unge på sædet bag mig ud af bussen.
Fucking skrigeunge.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Studsgaard » 25. apr 2017, 07:48

Rosa Espinosa skrev:
Aspargsen skrev:
cola skrev:
Aspargsen skrev:
Rosa Espinosa skrev:Mit humør holder ikke til at se "børnene på bistand". De har ingen penge til de mest generelle ting, men de har råd til slanger, fugle og hunde på 80 kg, som skal bo i en allerede proppet lejelighed.

Forstår heller ikke hvorfor deres børn skal inddrages så meget i deres økonomi som de skal? Hvilken 12 årig kan holde til det pres, at få af vide der ikke ingen penge er?

Mega upassende at blive sur på mennesker som ikke ved bedre og ikke selv kan gøre for det.

Nogen gange undrer jeg mig over om der i kontanthjælp loven er omtalt et krav til rygning og husdyr ?

Det kan jeg så fortælle det er der ikke, men der er pligt til at bruge så mange penge som muligt på så kort tid som muligt, så det er jo nemmest ved disse dyder.


Fik lige set det nye afsnit, hvor en af tvillinge drengene syntes af de selvfølgelig skulle have ny hund, det var jo kun frokost moren måtte skære fra :0


Og de betaler stadig af på dyrelægeregningerne fra den gamle hund, plus de skal give 500 kr om måneden for den nye. Den kommer til at veje 80 kg. Vores på 25 kg spiser en hel pose mad hver måned og det koster os 400-500 kr, så tør ikke tænke på hvad deres hund kommer til at koste.


Vi har haft en sc Bernhard blanding på 70 kg. Den spiste for ca 1000kr om måneden. Det kræver at man har plads i budgettet at have sådan en hund. Dyrlægeregninger på så stor en hund er også dyrere hvis de skal have piller eller sprøjter m.m for de skal have en meget større dosis end alm størrelse hunde.

Jeg har ikke set programmerne men nogen af de familier, har de måske købt dyrene imens de havde råd til dem? Og det så er følelsesmæssigt rigtig svært at komme af med dem af økonomiske årsager? Eller har de bare købt dem selv med en stram økonomi, uden at tænke på hvad de koster?
0
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Aspargsen » 25. apr 2017, 08:18

Studsgaard skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Aspargsen skrev:
cola skrev:
Aspargsen skrev:
Rosa Espinosa skrev:Mit humør holder ikke til at se "børnene på bistand". De har ingen penge til de mest generelle ting, men de har råd til slanger, fugle og hunde på 80 kg, som skal bo i en allerede proppet lejelighed.

Forstår heller ikke hvorfor deres børn skal inddrages så meget i deres økonomi som de skal? Hvilken 12 årig kan holde til det pres, at få af vide der ikke ingen penge er?

Mega upassende at blive sur på mennesker som ikke ved bedre og ikke selv kan gøre for det.

Nogen gange undrer jeg mig over om der i kontanthjælp loven er omtalt et krav til rygning og husdyr ?

Det kan jeg så fortælle det er der ikke, men der er pligt til at bruge så mange penge som muligt på så kort tid som muligt, så det er jo nemmest ved disse dyder.


Fik lige set det nye afsnit, hvor en af tvillinge drengene syntes af de selvfølgelig skulle have ny hund, det var jo kun frokost moren måtte skære fra :0


Og de betaler stadig af på dyrelægeregningerne fra den gamle hund, plus de skal give 500 kr om måneden for den nye. Den kommer til at veje 80 kg. Vores på 25 kg spiser en hel pose mad hver måned og det koster os 400-500 kr, så tør ikke tænke på hvad deres hund kommer til at koste.


Vi har haft en sc Bernhard blanding på 70 kg. Den spiste for ca 1000kr om måneden. Det kræver at man har plads i budgettet at have sådan en hund. Dyrlægeregninger på så stor en hund er også dyrere hvis de skal have piller eller sprøjter m.m for de skal have en meget større dosis end alm størrelse hunde.

Jeg har ikke set programmerne men nogen af de familier, har de måske købt dyrene imens de havde råd til dem? Og det så er følelsesmæssigt rigtig svært at komme af med dem af økonomiske årsager? Eller har de bare købt dem selv med en stram økonomi, uden at tænke på hvad de koster?

Jeg ved ikke hvornår de købte den første hund, men den er død, så den er de kommet af med

Men den her nye hund der kommer til af veje 80 kg, køber de mens Moren er arbejdsløs, og der derfor ikke er råd til både hendes frokost og hunden
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 25. apr 2017, 08:33

cola skrev:
Aspargsen skrev:
Rosa Espinosa skrev:Mit humør holder ikke til at se "børnene på bistand". De har ingen penge til de mest generelle ting, men de har råd til slanger, fugle og hunde på 80 kg, som skal bo i en allerede proppet lejelighed.

Forstår heller ikke hvorfor deres børn skal inddrages så meget i deres økonomi som de skal? Hvilken 12 årig kan holde til det pres, at få af vide der ikke ingen penge er?

Mega upassende at blive sur på mennesker som ikke ved bedre og ikke selv kan gøre for det.

Nogen gange undrer jeg mig over om der i kontanthjælp loven er omtalt et krav til rygning og husdyr ?

Det kan jeg så fortælle det er der ikke, men der er pligt til at bruge så mange penge som muligt på så kort tid som muligt, så det er jo nemmest ved disse dyder.

Charmerende...
4
...

Tilbage til "Generelt"