Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Mi55y » 20. okt 2015, 09:56

Min humor, mit selvværd og min laid-backness...

Der skal virkelig meget til at få mit pis i kog, og jeg er uendeligt ligeglad med, hvad folk mener om mig, hvis de ikke betyder noget for mig. Jeg er meget anti-drama, og det har jeg tit fået ros for fra fyre - nok mest da jeg var yngre, og alle andre tøser rendte rundt og var i krig med hinanden eller deres kærester konstant. Mht. humor er jeg ret hurtig i vendingen, og det giver ofte ret gode ping-pong situationer. Det scorer også tit point, når man lufter sin interesse for plat og sort humor a la Casper og Mandril-aftalen eller Team EasyOn. At jeg hellere drikker øl end drinks plejer også at være et hit... Og for nyligt gav det point at jeg kunne navnene på alle de figurer fra tegneserier, tegnefilm og computerspil, som han havde hængende på sin væg.

Af en eller anden grund har jeg aldrig rigtig kunne bruge det, at jeg er ret glad for fodbold og følger med i både Superligaen og Premier League. Jeg render altid ind i fyre, der er uendeligt ligeglade... Kunne ellers være fint at prøve at være i et forhold, hvor der ikke skal forhandles for at få lov at se Tipslørdag...
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf dgd2007 » 20. okt 2015, 21:54

Brutus skrev:
flicka skrev:Aner det ikke. Seriøst, jeg ved det ikke.


Det kan være at det er det, som er tiltrækkende for nogle :gruble:

Faktisk ikke noget dårligt bud ... :D
0
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Mulan » 21. okt 2015, 08:34

muligvis mit smil. har også fået at vide at jeg besidder en vis charme og entusiasme, som virker ret tiltrækkende.
3
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Zombie » 21. okt 2015, 10:34

Jeg er quirky. Jeg er sådan lidt akavet, lidt mærkelig uden at være helt skør, men på en charmerende måde. Og så er jeg meget omsorgsfuld, og temperamentsfuld på en afdæmpet måde. Det synes folk er lidt spændende, af en eller anden årsag.

Og så er jeg hverken tyk eller grim. Det skader nok ikke.
1
aka Forbies

:gammel:
Lullu
Indlæg: 28
Tilmeldt: 21. okt 2015, 05:04
Kort karma: 0
Likede indlæg: 4

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Lullu » 21. okt 2015, 10:43

Får altid at vide at jeg smiler ned øjnene, men ved så også at man kan se på mine øjne når jeg er sur/ skuffet. Så mine øjne og mit tandpastasmil (som dog er aftaget med årene).
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf ManicNinja » 21. okt 2015, 10:43

Mulan skrev:muligvis mit smil. har også fået at vide at jeg besidder en vis charme og entusiasme, som virker ret tiltrækkende.


Dine smilehuller og dit glimt i øjet. Helt sikkert! :)
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. okt 2015, 20:58

Det er sådan lidt komplekst.

På mit udseende alene tror jeg egentlig, at jeg typisk tiltrækker mennesker, som slet ikke søger en som mig.
Jeg er fra naturens side meget feminin at se på og går altid klædt i kjole eller nederdel, så bedømt på dét appellerer jeg sikkert mest til dem, der gerne vil beskytte og dyrke forskellen mellem kønnene. Det er så ikke lige et match :D

Der, hvor det stikker et (eller mange) spadestik dybere, er tendensen en noget anden. Faktisk ret meget det modsatte af, hvad Johan skriver, kom jeg til at tænke på, da jeg læste hendes indlæg. Jeg tiltrækker mennesker, der i et eller andet omfang gerne vil passes på og føres, uden at de altså af den grund behøver at være udprægede uselvstændige. Ofte er de meget følsomme, søgende og tænksomme og fascineres af den ro, jeg siges at have. Og at mit intellekt. Det er nok egentlig min største attribut i andres øjne.
2
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Annione » 23. okt 2015, 00:21

At jeg umiddelbart virker åben, ærlig og meget ligetil. Og mit hår, mit smil og gode bryster :-D
1
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf avdotja » 23. okt 2015, 18:22

Tja...mand/kvinde-ratioen plejer at tale ret kraftigt til min fordel :blush:
0
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf lulu-p » 25. okt 2015, 18:31

Hvorfor er der ikke nogen der skriver at de bare er et skidegodt knald? Er det for uintellektuelt? Eller bilder vi os selv ind at god sex ikke er afgørende i et forhold, hvis bare vi er empatiske og begavede?

God sex er så så afgjorte en af grundstenene i vores forhold. Men ingen har nævnt sex i tråden endnu...undrer mig egentlig lidt.
1
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Spjaerten » 25. okt 2015, 19:04

lulu-p skrev:Hvorfor er der ikke nogen der skriver at de bare er et skidegodt knald? Er det for uintellektuelt? Eller bilder vi os selv ind at god sex ikke er afgørende i et forhold, hvis bare vi er empatiske og begavede?

God sex er så så afgjorte en af grundstenene i vores forhold. Men ingen har nævnt sex i tråden endnu...undrer mig egentlig lidt.



Altså jeg har ikke sex med folk 2 min. Efter jeg har mødt dem og jeg har ikke sex med folk jeg ikke er tiltrukket af.

Så den passer ret dårligt på mig og forhåbentlig har de partnere jeg har mødt været tiltrukket af mig inden sexen.
5
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf lulu-p » 25. okt 2015, 19:17

Spjaerten skrev:
lulu-p skrev:Hvorfor er der ikke nogen der skriver at de bare er et skidegodt knald? Er det for uintellektuelt? Eller bilder vi os selv ind at god sex ikke er afgørende i et forhold, hvis bare vi er empatiske og begavede?

God sex er så så afgjorte en af grundstenene i vores forhold. Men ingen har nævnt sex i tråden endnu...undrer mig egentlig lidt.



Altså jeg har ikke sex med folk 2 min. Efter jeg har mødt dem og jeg har ikke sex med folk jeg ikke er tiltrukket af.

Så den passer ret dårligt på mig og forhåbentlig har de partnere jeg har mødt været tiltrukket af mig inden sexen.


Så førstehåndsindtrykket stikker dybere? Jeg håber de fleste af os har lidt mere dybde at give af i løbet af et forhold end de første u-fysiske møder, hvor man prøver at fremstå i bedst muligt lys.

Men bottomline...jeg tror de færreste forhold består hvis det sexuelle ikke fungerer og ikke har udsigt til at gøre det.
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Lækre Arne
Indlæg: 251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:53
Kort karma: 116
Likede indlæg: 687

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Lækre Arne » 25. okt 2015, 19:17

lulu-p skrev:Hvorfor er der ikke nogen der skriver at de bare er et skidegodt knald? Er det for uintellektuelt? Eller bilder vi os selv ind at god sex ikke er afgørende i et forhold, hvis bare vi er empatiske og begavede?

God sex er så så afgjorte en af grundstenene i vores forhold. Men ingen har nævnt sex i tråden endnu...undrer mig egentlig lidt.


Det gjorde jeg faktisk :-p
1
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf lulu-p » 25. okt 2015, 19:20

Lækre Arne skrev:
lulu-p skrev:Hvorfor er der ikke nogen der skriver at de bare er et skidegodt knald? Er det for uintellektuelt? Eller bilder vi os selv ind at god sex ikke er afgørende i et forhold, hvis bare vi er empatiske og begavede?

God sex er så så afgjorte en af grundstenene i vores forhold. Men ingen har nævnt sex i tråden endnu...undrer mig egentlig lidt.


Det gjorde jeg faktisk :-p


Ha-ha...jamen jeg er enormt overfladisk og læser ikke tråden ordentligt. Jeg har også altid knaldet på første date :lol: ....skøge.dk
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Spjaerten » 25. okt 2015, 19:24

lulu-p skrev:
Spjaerten skrev:
lulu-p skrev:Hvorfor er der ikke nogen der skriver at de bare er et skidegodt knald? Er det for uintellektuelt? Eller bilder vi os selv ind at god sex ikke er afgørende i et forhold, hvis bare vi er empatiske og begavede?

God sex er så så afgjorte en af grundstenene i vores forhold. Men ingen har nævnt sex i tråden endnu...undrer mig egentlig lidt.



Altså jeg har ikke sex med folk 2 min. Efter jeg har mødt dem og jeg har ikke sex med folk jeg ikke er tiltrukket af.

Så den passer ret dårligt på mig og forhåbentlig har de partnere jeg har mødt været tiltrukket af mig inden sexen.


Så førstehåndsindtrykket stikker dybere? Jeg håber de fleste af os har lidt mere dybde at give af i løbet af et forhold end de første u-fysiske møder, hvor man prøver at fremstå i bedst muligt lys.

Men bottomline...jeg tror de færreste forhold består hvis det sexuelle ikke fungerer og ikke har udsigt til at gøre det.


Ja det kan vel godt betegnes sådan at det stikker dybere.

Og du har ret de færreste dårlige sexuelle oplevelser leder til fremtid.

Men hovedsagen er for mig tiltrækning før noget andet.
0
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Forhold og sex"