Thaimassage - skelne skidt fra kanel?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
GoGetter
Indlæg: 93
Tilmeldt: 19. sep 2015, 12:32
Kort karma: 25
Likede indlæg: 171

Thaimassage - skelne skidt fra kanel?

Indlægaf GoGetter » 25. okt 2015, 19:55

Ja altså, hvordan skelner man, om det er et sted med reel massage eller et bordel?
Da jeg boede på Vesterbro (København), var jeg ret overbevist om, at der i nabolagets massageklinikker var mulighed for "happy endings" - om ikke andet var den røde lampe i vinduet og døgnåbent - ret gode indikationer, men efter jeg er flyttet til forstæderne, er jeg mere i tvivl. Jeg ved (tror?), at der ligger helt legitime thaimassagebikser rundt omkring, men hvordan kender jeg forskel på de seedy og de "pæne"?
0
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Thaimassage - skelne skidt fra kanel?

Indlægaf Whoosh » 25. okt 2015, 22:57

Jeg ville tjekke hjemmesiden:
Virker den snusket?
Hvordan er priserne? Hvordan ser lokalerne ud?
Hvilken vibe for du af et evt billede af personalet?
Er der skrevet udførligt om massagetyper i et professionelt sprog?
På en del sider står der direkte at man ikke sælger sex, og hvis man spørger om det bliver man bortvist.

Og fb: Hvad er der af anbefalinger?

Lav evt en Google søgning på eroguide + "firmanavn".
(forbered dig på at miste al tro på menneskeheden)

Og helt lavpraktisk: Ring og spørg. :-D
0
Mette
Indlæg: 1274
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1816

Re: Thaimassage - skelne skidt fra kanel?

Indlægaf Mette » 26. okt 2015, 17:23

Findes der thai - massagesteder der ikke udfører happy endings? Så vidt jeg ved, er det ret normalt og altså på linje med al mulig andet massage. De ser det altså ikke som en form for prostitution.
Jeg fandt en masse fine steder, prof og pænt osv og de skrev på hjemmesiden at de ikke udførte intime handlinger. Til hverken mænd eller kvinder. Men søgte jeg på Google, så var der alligevel anmeldelser af pigernes udførelse af happy endings.
Jeg valgte at få massage anyways. Ville dog aldrig gøre det som mand. Alle tænker da i hvert fald sit, når mænd kommer ud fra de steder.
0
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Thaimassage - skelne skidt fra kanel?

Indlægaf Elvispop » 26. okt 2015, 18:02

Jeg får whatpo-massage mindst en gang om året.
Det er en thailandsk massage-form, massøren er thaikvinde (gift med dansk mand) og der er ingen happy ending.
https://www.google.dk/search?q=watpo+th ... e&ie=UTF-8
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Thaimassage - skelne skidt fra kanel?

Indlægaf Daine » 26. okt 2015, 18:50

Mette skrev:Findes der thai - massagesteder der ikke udfører happy endings? Så vidt jeg ved, er det ret normalt og altså på linje med al mulig andet massage. De ser det altså ikke som en form for prostitution.
Jeg fandt en masse fine steder, prof og pænt osv og de skrev på hjemmesiden at de ikke udførte intime handlinger. Til hverken mænd eller kvinder. Men søgte jeg på Google, så var der alligevel anmeldelser af pigernes udførelse af happy endings.
Jeg valgte at få massage anyways. Ville dog aldrig gøre det som mand. Alle tænker da i hvert fald sit, når mænd kommer ud fra de steder.


De findes skam. Googlede lige Hernings thai massageklinikker og de havde ingen anmeldelser om happy endings - det havde jeg nu heller ikke forventet, de har alle et fint ry :)

Men til TS. Kig på stedet det ligger/lokaler og hvor professionelt det ser ud. Jeg var i Vejle forleden og kom forbi en snusket hvid bygning der reklamerede for "Thai massage". Det var helt tydligt IKKE kun massage der kunne fås der! (Lampen i vinduet hjalp også lidt). Mit gæt (som udelukkende er et gæt, har ikke googlet alle i Danmark) er også, at jo tættere på feks. gågader stedet ligger, jo mere professionelt er det. Det i Vejle lå på vejen ud af byen.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6166
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16112

Re: Thaimassage - skelne skidt fra kanel?

Indlægaf Urtekussen » 26. okt 2015, 19:09

Daine skrev:
Mette skrev:Findes der thai - massagesteder der ikke udfører happy endings? Så vidt jeg ved, er det ret normalt og altså på linje med al mulig andet massage. De ser det altså ikke som en form for prostitution.
Jeg fandt en masse fine steder, prof og pænt osv og de skrev på hjemmesiden at de ikke udførte intime handlinger. Til hverken mænd eller kvinder. Men søgte jeg på Google, så var der alligevel anmeldelser af pigernes udførelse af happy endings.
Jeg valgte at få massage anyways. Ville dog aldrig gøre det som mand. Alle tænker da i hvert fald sit, når mænd kommer ud fra de steder.


De findes skam. Googlede lige Hernings thai massageklinikker og de havde ingen anmeldelser om happy endings - det havde jeg nu heller ikke forventet, de har alle et fint ry :)

Men til TS. Kig på stedet det ligger/lokaler og hvor professionelt det ser ud. Jeg var i Vejle forleden og kom forbi en snusket hvid bygning der reklamerede for "Thai massage". Det var helt tydligt IKKE kun massage der kunne fås der! (Lampen i vinduet hjalp også lidt). Mit gæt (som udelukkende er et gæt, har ikke googlet alle i Danmark) er også, at jo tættere på feks. gågader stedet ligger, jo mere professionelt er det. Det i Vejle lå på vejen ud af byen.


Den blå lagune :love:

Jeg bor i Vejle og er i tvivl om flere af stederne, også dem tætterep p byen
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Thaimassage - skelne skidt fra kanel?

Indlægaf Flora » 26. okt 2015, 19:32

Mette skrev:Findes der thai - massagesteder der ikke udfører happy endings? Så vidt jeg ved, er det ret normalt og altså på linje med al mulig andet massage. De ser det altså ikke som en form for prostitution.
Jeg fandt en masse fine steder, prof og pænt osv og de skrev på hjemmesiden at de ikke udførte intime handlinger. Til hverken mænd eller kvinder. Men søgte jeg på Google, så var der alligevel anmeldelser af pigernes udførelse af happy endings.
Jeg valgte at få massage anyways. Ville dog aldrig gøre det som mand. Alle tænker da i hvert fald sit, når mænd kommer ud fra de steder.


Jeg synes det er ret urimeligt at skære alle Thai-massører over én kam på den måde. Der findes da masser af thai-steder hvor man kan få massage på helt normal vis. Altså uden happy ending og den slags. Hvis man automatisk tror at mænd der kommer ud fra en Thai-massør har været til prostitueret, så synes jeg egentlig det siger mere om dem der "tænker sit" end om dem der har fået Thai-massage.
9
Mette
Indlæg: 1274
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1816

Re: Thaimassage - skelne skidt fra kanel?

Indlægaf Mette » 26. okt 2015, 20:11

Flora skrev:
Mette skrev:Findes der thai - massagesteder der ikke udfører happy endings? Så vidt jeg ved, er det ret normalt og altså på linje med al mulig andet massage. De ser det altså ikke som en form for prostitution.
Jeg fandt en masse fine steder, prof og pænt osv og de skrev på hjemmesiden at de ikke udførte intime handlinger. Til hverken mænd eller kvinder. Men søgte jeg på Google, så var der alligevel anmeldelser af pigernes udførelse af happy endings.
Jeg valgte at få massage anyways. Ville dog aldrig gøre det som mand. Alle tænker da i hvert fald sit, når mænd kommer ud fra de steder.


Jeg synes det er ret urimeligt at skære alle Thai-massører over én kam på den måde. Der findes da masser af thai-steder hvor man kan få massage på helt normal vis. Altså uden happy ending og den slags. Hvis man automatisk tror at mænd der kommer ud fra en Thai-massør har været til prostitueret, så synes jeg egentlig det siger mere om dem der "tænker sit" end om dem der har fået Thai-massage.

Jeg fandt ikke et eneste sted i KBH..
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Thaimassage - skelne skidt fra kanel?

Indlægaf Flora » 26. okt 2015, 20:18

Mette skrev:
Flora skrev:
Mette skrev:Findes der thai - massagesteder der ikke udfører happy endings? Så vidt jeg ved, er det ret normalt og altså på linje med al mulig andet massage. De ser det altså ikke som en form for prostitution.
Jeg fandt en masse fine steder, prof og pænt osv og de skrev på hjemmesiden at de ikke udførte intime handlinger. Til hverken mænd eller kvinder. Men søgte jeg på Google, så var der alligevel anmeldelser af pigernes udførelse af happy endings.
Jeg valgte at få massage anyways. Ville dog aldrig gøre det som mand. Alle tænker da i hvert fald sit, når mænd kommer ud fra de steder.


Jeg synes det er ret urimeligt at skære alle Thai-massører over én kam på den måde. Der findes da masser af thai-steder hvor man kan få massage på helt normal vis. Altså uden happy ending og den slags. Hvis man automatisk tror at mænd der kommer ud fra en Thai-massør har været til prostitueret, så synes jeg egentlig det siger mere om dem der "tænker sit" end om dem der har fået Thai-massage.

Jeg fandt ikke et eneste sted i KBH..


Well. Jeg kender et par mænd der har været til Thai-massør uden happy ending og det lader til at der også er andre i tråden der kender til steder hvor det er massage og ikke andet der foregår på thai-massagestederne. At du ikke har fundet et eneste sted i København er altså ikke ensbetydende med at de ikke findes...
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Thaimassage - skelne skidt fra kanel?

Indlægaf Madam Pomfrey » 26. okt 2015, 22:06

her i provinsen dukkede der, sidste år, sådan en thaimassage biks op...
Det forlyder at det er muligt at tilkøbe happy ending
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Thaimassage - skelne skidt fra kanel?

Indlægaf Madam Pomfrey » 26. okt 2015, 22:44

Dikus skrev:Der må da være nogle friske debatmænd, der er villige forsøgskaniner?

De kan jo altid forespørge og så synes, det er for dyrt :gruble:


kvinder kan vel også få en happy ending :slem:
Og måske du går derfra med en bedre oplevelse end da du fik rygmassage :gisp: :pompom: :devil:
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Sunbeam
Indlæg: 46
Tilmeldt: 4. jan 2016, 06:22
Kort karma: 7
Likede indlæg: 44

Re: Thaimassage - skelne skidt fra kanel?

Indlægaf Sunbeam » 12. jan 2016, 23:45

Haha, jeg har tit undret mig over det samme! Virkelig et godt spørgsmål :-D. Jeg tænker, at man kan se det på, hvor professionel hjemmesiden ser ud - og om man kan bestille tid online. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har en ide om, at det gør virksomheden mere reel, hvis man kan bestille tid online. Måske fordi sådan en bookingsystem koster penge, og hvis stedet har investeret i det, må de jo mene det alvorligt. Haha, ej, det er måske faktisk lidt et fjollet argument :D
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Thaimassage - skelne skidt fra kanel?

Indlægaf Slettet bruger » 13. jan 2016, 00:00

Jeg var inde og få thaimassage et sted hvor det så totalt bordelagtigt ud, men jeg sagde bare at jeg havde ondt i ryggen og skulle have massage, mere indviklet er det vel ikke. Det er vel næppe sådan at de kaster sig frådende over en :)
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Thaimassage - skelne skidt fra kanel?

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. jan 2016, 00:07

Kunne det ikke tænkes, at dem, der bare leverer helt almindelig massage, netop kalder deres biks noget andet end noget med thaimassage? Netop for at undgå misforståelser.
Dem, der fx. har hot stone massage på deres repertoire eller en eller anden særlig kinesisk teknik, lader det heller ikke nødvendigvis indgå i firmanavnet. Ofte hedder sådan nogle steder et eller andet med spa eller wellness i dag, synes jeg.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Thaimassage - skelne skidt fra kanel?

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. jan 2016, 09:21

Dikus skrev:Det tror jeg faktisk ikke, man kan regne med. Jeg føler mig i hvert fald helt overbevist, der ikke foregår den slags ved massagebiksen, jeg bruger.


Jeg mener heller ikke, at det skal bruges som hovedregel, men bare, at hvis det fx. synes umuligt at google et thaimassage-sted i København frem, som ikke har noget med prostitution at gøre, så kunne årsagen være, at nogle massører vælger at kalde deres forretning noget andet og måske kun præsentere thaimassage som en massageform blandt andre på listen over det, de tilbyder.
0

Tilbage til "Helbred"