Hvordan blev I enige om at være kærester?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18166

Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf Mi55y » 28. okt 2015, 09:07

Jeg synes jo, at tråden om, hvordan I mødte jeres kærester er rigtigt hyggelig, men ret interessant synes jeg også det er at høre om, hvordan I blev kærester? Især fordi jeg selv lige nu befinder mig i det der limbo, hvor man er eksklusive men ikke kærester...

Var det en længere forhandling?
Lå det bare i luften?
Tog I "snakken"?
Blev du bare en dag omtalt som kæresten?

Fortæl fortæl...
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf HappyPaww » 28. okt 2015, 09:14

Vi snakkede aldrig rigtig om det, men da jeg blev inviteret til hans fødselsdag med familien, så var det ligesom afgjort, at han nok så mig en kæreste (jeg eller han ville aldrig præsentere en "date" for familien, uden det var seriøst). Det var I øvrigt ca. 3½-4 mdr. efter vi mødte hinanden, og en måned senere sagde han, at han elskede mig - og vi flyttede sammen 3-4 mdr. derefter :)
0
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40582

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf Akehurst2 » 28. okt 2015, 09:22

Vi havde en snak omkring det (efter vi havde set hinanden et par måneder, knaldet en del, været på weekend og sådan), hvor jeg sagde, at jeg nok ville præsentere ham som min kæreste, hvis vi nu mødte nogen på gaden.

Han så skrækslagen ud, og sagde, at det var vi i hvert fald ikke. På mit spørgsmål om, hvad vi så var, svarede han at "vi så hinanden, at vi skulle blive ved med at ses og at vi ikke så andre". Det svarede jo så nogenlunde til min definition af at være kærester, så jeg sagde, at han måtte selv om, hvilke ord han brugte, men jeg syntes, at vi var kærester og så måtte han så selv ligge og rode med sine mærkelige definitioner.

Og et par måneder efter, så var han så også kærester med mig og ville gerne bruge ordet :-D
7
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf lulu-p » 28. okt 2015, 09:25

Jeg kan næsten ikke huske det...jeg tror heller ikke vi snakkede om det. Men det blev bare naturligt at kalde hinanden kærester i længden.
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf Danseprinsesse » 28. okt 2015, 09:32

Han gav mig en seddel, hvor jeg kunne krydse af, om jeg ville være kærester; ja, nej, eller måske.

Jeg svarede "Ja, hvis du lover aldrig at se Discovery Channel".
4
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf Orchidea » 28. okt 2015, 09:39

Vi var stormende forelsket og blev kærester nærmest med det samme. Det var ikke noget vi egentlig aftalte, det kunne bare ikke være anderledes :)
Ø
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf Filipai » 28. okt 2015, 11:04

Ligesom alle andre vigtige beslutninger i vores forhold, skete det i en brandert :D

Vi havde været sammen 24:7 i halvanden måned, han havde fået skuffe og nøgle, og så var han fuld og sagde "Altså jeg vil sgu egentligt bare have dig, kan vi ikke bare være kærester" Og det var vi så.

Edit: Det var vidst noget med at der var en fyr der lige havde bagt på mig, der udløste situationen. Tror han var bange for at skulle dele :lol2:
2
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf Neenah » 28. okt 2015, 11:16

Vi havde været på fire dates - den sidste af tre dages varighed. En af hans veninder havde sagt at hun var fan af konceptet "hans navn & mit navn", så da jeg så ham næste gang spurgte jeg ham, hvad et koncept betyder når det var om os. På en eller anden måde kom vi ind på "hvad er vi snakken," og han sagde at han godt vidste hvad vi var i praksis, men at han måske syntes det var lidt tidligt at kalde os det, når nu vi havde kendt hinanden mindre end en måned. Så forhørte jeg mig om det var fordi, det var tidligt i andres øjne, eller fordi han synes det var for hurtigt i hans egne øjne. Da han svarede ja til den første mulighed, spurgte jeg om det ikke var lidt fjollet at lade sig styre af, og da han var enig, blev vi kærester.
2
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf girl_beat » 28. okt 2015, 11:56

Vi havde snakken efter ca. to måneders dating. Han spurgte sådan lidt forsigtigt, om vi nu var kærester (jeg havde været lidt tilbageholdende med dét der commitment) og det sagde jeg ja til :) Eller, faktisk fik jeg kringlet den til at jeg havde to 'krav'; det var at han fik ryddet sit hus totalt for eks'ens ting, og at han ville tage med mig ud og rejse kort tid efter. Heldigvis var han helt med på begge dele :D
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4586
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21021

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf catnip » 28. okt 2015, 12:01

Vi havde aldrig snakken, det var bare en naturlig udvikling i vores relation...der startede med at han flyttede ind efter første date for 2,5 år siden :genert:

Vi skal giftes til foråret. Det havde vi så til gengæld en lille kort "snak" om :-D
0
- Nevertheless she persisted -
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf StripesAddict » 28. okt 2015, 16:07

Vi havde snakket sammen et par uger, og haft vores første date, som strak sig over 3 dage. Da jeg skulle med toget hjem til Jylland fik jeg at vide at så kunne jeg jo overveje, om jeg havde lyst til at være hans kæreste. Svaret blev, at det behøvede jeg ikke overveje :D Vi flyttede sammen halvanden måned senere, og skal giftes til næste år.
0
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf Minionine » 28. okt 2015, 16:23

Han tiggede og plagede :D

For halvandet år siden, sås vi et stykke tid, men dengang var han ikke interesseret i et forhold med mig. Vi fandt hver især andre kærester, og kontakten gled ud. For nogle måneder siden, efter vi begge var single igen, genopstod kontakten, og denne gang faldt han vidst pladask :dåne: Jeg var dog temmelig skeptisk, grundet hans tidligere "uinteresse". Han viste mig på alle mulige og umulige måder, at han virkelig mente det, og gav mig på et tidspunkt en seddel, hvor jeg kunne krydse af (jeg havde tidligere lavet en joke om, at det var sådan han måtte gøre det :lol2: ) og jeg overgav mig :lun:
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf Zombie » 28. okt 2015, 16:55

Grundet aldersforskellen og nogle andre ting, skulle det kun være for sjov.

Vi knaldede rundt, men jeg fornemmede godt, at vi var ved at blive ret vilde med hinanden.

En dag havde vi lige haft virkelig god sex, og så sagde jeg slet og ret: "Det her er rigtig godt, men hvis du gerne vil have mere af "det" (sexen), så kan du ikke også have det med andre."

Den præmis købte han, og noget tid efter snakkede vi om sagerne. Jeg sagde, at jeg ikke gad være rigtige kærester hvis han ikke spurgte om det. Han endte med at lave en seddel til mig ligesom i folkeskolen, hvor jeg demonstrativt svarede "nej". Så kildede han mig, og så måtte jeg jo sige ja alligevel. Snydetamp.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf Zombie » 28. okt 2015, 16:59

Retfærdigvis skal siges, at i perioden fra "du kan ikke knalde andre, hvis du gerne vil have mere af min sex"-udmeldingen fra mig og indtil vi aftalte at være kærester, der havde vi mange samtaler om fremtiden, om hvad vi hver især ville med studierne, job, bolig og familie.
Jeg var noget skeptisk, fordi der er en aldersforskel som i mange andre tilfælde end vores havde betydet, at vi var et skidt match. Min kæreste kan som 22 årig vente både 10 og 20 år med at lege far, mor og børn, hvor jeg som næsten 30 årig ikke har lyst til at vente alt for længe.

Det viste sig så, at min kæreste altid har tænkt, at han ønskede børn inden han var 25 - og han vil de samme ting, på de andre parametre også.
Det var ret vigtigt for mig at finde ud af inden, så det ikke endte i noget rod.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf Wizzze » 28. okt 2015, 18:09

Vi havde "snakken" efter en måneds tid med sådan mere eller mindre fast samvær. Jeg fik lov at kalde os kærester hvis hun fik lov at bestemme farten (og alt andet :-D ). Farten er vi nu to om, men hun bestemmer stadig resten :lol:
1
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Forhold og sex"