Oktober '15 - fællestråd

Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 28. okt 2015, 16:41

Turboen tog fart i formiddags, så jeg går ud fra, jeg fik forbrændt lidt kalorier under rengøringen. To stykker rugbrød med tun, mayo og rå løg gjorde så meget ved det :lol:

Men så gik jeg død og endte på fifaen :rulle: Jeg har dog fået klaret lidt arbejde - historie er klar til næste uge (jeg skal bare lige finde et afsnit af Gøngehøvdingen :lol: :slem: ). Nu mangler jeg noveller og engelsk. Sønnen er stadig syg og vaskemaskinereparatøren kommer først i morgen formiddag.

Manden er endelig i gang i køkkenet - ovnstegt kylling med masser af grønsager og frisk pasta med gulerod. Træning bliver der ikke noget af i dag...
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 28. okt 2015, 16:44

Sophaya - kæmpe tillykke med eksamen og projektet! :blomst: :pompom: :pompom: :pompom: :sol:
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Ally » 28. okt 2015, 18:21

@Sophaya Det lyder superspændende med projektet - rigtig god fornøjelse med det :klap:

@Guilded Uhhm! Rugbrød med tun, mayo og rå løg lyder lækkert :savl: Godt, at du nåede at være produktiv før sofaen vandt :kys:



Jeg er SÅ glad for, at jeg har muligheden for at arbejde hjemme, hvis det blot gælder almindeligt rettearbejde og forberedelse til timerne. Udviklingsarbejde omkring opgaver bør laves på skolen, hvilket giver mening, da jeg så kan trække på faglærerne for hjælp - og omvendt.

I morges skulle vi cykle, pigerne og jeg, og da jeg forsøger at nå Yngstebarnets cykelhjelm i min cykelkurv, mistede jeg balancen og lå pludselig ligeså lang jeg var - jeg var væltet over hendes cykel og fik et kæmpe blåt mærke på venstre lår. Av. Turen gik til skole og børnehave med pigerne og da jeg kom hjem, satte jeg en maskinfuld tøj over. Derefter gjaldt det danskopgaver, der skulle rettes og mails, der skulle læses.

I morgen skal jeg lige undervise et par lektioner, hvorefter jeg nedflexer resten af dagen :D Jeg skal have købt ind til fredag og lørdag, der står i fødselsdagefejringens tegn. MIN fødselsdag. Der skal bages kager og så henter jeg også pigerne tidligt. Måske, kun måske, kan jeg nå en tur i fitnesscentret. Ellers må det blive til en gåtur, evt. i selskab med pigerne.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Sophaya » 28. okt 2015, 18:53

Taak GL og Ally - det er en personligheds og trivselsundersøgelse til folkeskolebørn de er igang med at udvikle, virkelig spændende selvom det ikke er det felt jeg vil ende indenfor :D
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf ina » 28. okt 2015, 19:27

Jeg vil gerne være med fra november. :)
4
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Sophaya » 28. okt 2015, 20:28

Ballademager skrev:
Sover egentlig ok, det kunne være bedre, men det kan det jo altid. Men B12 har jeg ikke overvejet. Kan ikke lige huske, at jeg har læst om den cocktail tidligere. Vil du skrive om det igen? :)


Det går egentlig bare ud på at jeg lider af migræne, og er blevet anbefalet at tage magnesium som forebygning. Da jeg så bestilte dem fra en internetside kom jeg i tanke om, at jeg har læst at næsten alle danskere mangler d-vitamin, så jeg tilføjede sådan en til kurven. Og så har min søster næsten lige fået konstateret B12-mangel hos lægen, og vi spiser mange af de samme ting, så jeg snuppede også sådan en med.
Magnesium: http://www.shopping4net.dk/Helsekost/Mi ... nesium.htm
D-vitamin: http://www.shopping4net.dk/Helsekost/Vi ... a-Nord.htm
B12: http://www.shopping4net.dk/Helsekost/Vi ... 100mcg.htm

Det var de billigste priser jeg kunne opstøve :D de kom hurtigt frem og der var ingen problemer.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf FitBrideToBE » 29. okt 2015, 07:05

Nåh jeg bestod min eksamen :banan:

Hurra hurra.. SÅ er det fandme tilbage i sadlen !! Har lige brugt morgnen på at gøre rent og rydde op, og så vil jeg forsøge at få en træning presset ind i eftermiddag - yep en center træning, men det når jeg nok kun, hvis jeg ikke skal have farvet bryn og vipper - fordi jeg ikke lige kan rumme det det med 1t. blandet offentlig transport, som jeg skal "nå" og træne inden.. er altid så bange for at komme for sent.. Men så må jeg løbe en tur altså :)
5
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 29. okt 2015, 07:42

FitBrideToBE skrev:Nåh jeg bestod min eksamen :banan:

Hurra hurra.. SÅ er det fandme tilbage i sadlen !! Har lige brugt morgnen på at gøre rent og rydde op, og så vil jeg forsøge at få en træning presset ind i eftermiddag - yep en center træning, men det når jeg nok kun, hvis jeg ikke skal have farvet bryn og vipper - fordi jeg ikke lige kan rumme det det med 1t. blandet offentlig transport, som jeg skal "nå" og træne inden.. er altid så bange for at komme for sent.. Men så må jeg løbe en tur altså :)


TILLYKKE! (Har faktisk tænkt på dig, og blev lidt nervøs, da der ikke kom en update :genert: )

Meeeeen, så skal du da også have denne: :blomst: :klap: :dance: :clap: :worship: :pompom: :rock:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 29. okt 2015, 07:45

Der er røget 7,5 cm. i den sidste uge hos mig :pompom:

De cm, der havde sneget sig på nogen steder sidste uge, er pist væk igen (tror stadig lige, min krop skulle over den månedlige hævelse.)

Er pludselig ikke helt så bange for en potentiel vejning i næste uge - er da blevet 11 cm. mindre i alt i denne måned, og det må vel også have et vægt-udslag :)
4
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Sophaya » 29. okt 2015, 08:05

Hvor er det godt klaret MyGirl! Tillykke med fremskridtet!

--
Jeg har startet dagen med æg, og jeg skal have frokost på arbejdet så det bliver både lækkert og sundt :D
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 29. okt 2015, 08:37

Jeg havde planer om at veje mig i morgen, da jeg vejede mig sidst d. 1. okt. Men jeg kan både se og mærke, det er gået den forkerte vej, så jeg venter lige. Jeg har kun "fastet" i mandags, hvor jeg gik over; jeg kan simpelthen ikke få mit hoved og min krop til at samarbejde pt.

Jeg har ikke fået vasket mit træningstøj, så jeg kommer nok ikke lige af sted i dag heller - er også først sent hjemme pga. ekstra møde... :boo:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 29. okt 2015, 10:27

Ballademager skrev:
Don't take this the wrong way :blush2:, men skal manglende rent træningstøj være en årsag til at springe fra træningen? Man kan da altid finde en gammel t-shirt inderst i skabet, kan man ikke? Mødet er selvfølgelig en helt fair grund, men det andet lyder lidt som en (dårlig) undskyldning? :genert:

Det her er virkelig venlig ment, og jeg skal selvfølgelig ikke blande mig, for du kan har sikkert masser af gode grunde, men lige den her kunne jeg ikke lade ligge... :genert:


Jeg kan sagtens se den dårlige undskyldning, men min eneste mulighed for andet tøj at træne i, er mandens VVS-tshirts i str. XL. Jeg har virkelig ikke andet velegnet end det, jeg træner i normalt. Jeg fiser ikke lige derned i skjorte/tunika/chiffon og uld-leggings :)
0
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Akehurst2 » 29. okt 2015, 11:06

Skal det da være rent?

Jeg træner i mit tøj flere gange, for jeg har ikke så meget at skifte med (og shoppestopper længe endnu), og det går fint.
0
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf FitBrideToBE » 29. okt 2015, 12:54

MyGirl skrev:
FitBrideToBE skrev:Nåh jeg bestod min eksamen :banan:

Hurra hurra.. SÅ er det fandme tilbage i sadlen !! Har lige brugt morgnen på at gøre rent og rydde op, og så vil jeg forsøge at få en træning presset ind i eftermiddag - yep en center træning, men det når jeg nok kun, hvis jeg ikke skal have farvet bryn og vipper - fordi jeg ikke lige kan rumme det det med 1t. blandet offentlig transport, som jeg skal "nå" og træne inden.. er altid så bange for at komme for sent.. Men så må jeg løbe en tur altså :)


TILLYKKE! (Har faktisk tænkt på dig, og blev lidt nervøs, da der ikke kom en update :genert: )

Meeeeen, så skal du da også have denne: :blomst: :klap: :dance: :clap: :worship: :pompom: :rock:


Den gik heller ikke ret godt, så det er ikke noget vi praler om !! Vi er totalt uforstående overfor vores massive bommert af et 2-tal vi fik :8: - Har aldrig fået sådan et før, men ingen af os har overskud til at klage, da det ville kræve en omeksamen + opgave.

Men den er bestået og jeg personligt er videre :) Men tak for hep og tanker :) :kram:
0
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf FitBrideToBE » 29. okt 2015, 13:01

Ballademager skrev:
I princippet er alt over 6 (på den gamle skala) vel blær :D Er sikker på, at en kommende arbejdsgiver er ret ligeglad med et 2-tal.

Tillykke med veloverstået eksamen :blomst:


Hehe tak for pep ! Jamen tak - og det er vel også rigtigt nok, det er bare en øv-en at have med sig.. men igen - er ovre det ;)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


HEY.. Tænkte for resten på nogen.. tror I man kan lave en individuel tråd her på boardet?? Jeg vil rigtig gerne have en tråd, hvor jeg kan "skrive dagbog" over min kost og træning, så gik lidt tilbage på det gamle fora, men det er bare så langsomt og irriterende at skrive på, så tror I det er okay, at man gør det her??
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"