Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. okt 2015, 12:15

Brutus skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg bryder mig ikke om Hans Pilgaard


Af for den, nu fik du lige ødelagt hans dag. :P


Ja han har lige været forbi med et TV-hold så vi kunne snakke det igennem, i forbindelse med hans nye show "Alle knuselsker Hans!" men jeg afviste ham ved døren.
Brutal :deer:
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Brutus
Indlæg: 779
Tilmeldt: 20. sep 2015, 16:03
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1182

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Brutus » 26. okt 2015, 19:44

Note to self: bliv aldrig uvenner med Ingerlise..
1
If it is not yours, dont take it
If it is not right, dont do it.
If it is not true, dont say it.
If you dont know, shut up

(Japanese Wisdom)
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aima » 27. okt 2015, 15:45

Skumfidusen skrev:Jamen, det er jo fuldstændig korrekt - enhver har ret til at have en mening og til at lufte dem. Men så længe man nøjes med at fortælle dem at deres mening er idiotisk og baseret på idiotiske præmisser og idiotiske mellemregninger lavet af en dum idiot, så forhindrer man dem ikke i at have deres mening eller ytre dem. Det er et idiotisk ikke-argument, fremsat af en dum idiot der er for dum en idiot til at forstå idioti. At sige nogen imod forhindrer dem hverken i at have en mening eller fremsætte den.


Hvis du lige havde afsluttet med "Men enhver har ret til at have en mening og lufte den, det er fuldstændigt korrekt!" havde det her givetvis været den cirkelfortælling nogensinde, hvor ordet 'idiot' er brugt flest gange. Jeg elsker det! Også uden cirkelfortællingsdelen.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 28. okt 2015, 00:40

Jeg vil til hver en tid forsvare kvinders ret til at gå klædt, som de vil, men jeg niqab er ikke lige min kop te.
Jeg bliver utryg og skidt tilpas, når jeg ikke kan se mimikken hos den, jeg taler med. Desuden synes jeg altså, at de graver deres egen grav på det danske arbejdsmarked.


(jeg ved, hvem jeg får kort fra nu :-D )
11
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 28. okt 2015, 11:39

Jeg er lige blevet inviteret til julefrokost med radioen i dag. Jeg glæder mig. Og i år vil jeg ikke kysse ligesom sidste år. Det må man ikke sige. For det var ikke ret smart gjort af mig. Dengang. Egentlig utroligt, at de vil have mig med igen. :D
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 28. okt 2015, 12:13

Okay, inspireret af en anden tråd.... men jeg undrer mig over visse kvinders forhold til sko. Og tasker. Og overforbrug af tøj.
Jeg forstår virkelig ikke denne fetishlignende opførsel. Eller er det mon en samlermani?

Anywho, jeg synes at det er rigeligt dyrt bare at holde mig selv klædt på nogenlunde, uden alt for store huller og modetabuer. Kan slet ikke forestille mig at bruge de summer på designervarer, og jeg forstår ikke den bagvedliggende katalysator.

Jeg burde måske indsætte en form for disclaimer om at jeg ikke rakker ned på disse mennesker, jeg synes bare at ligepræcis dette aspekt af deres opførsel er så fremmedartet for mig at jeg ikke kan sætte mig ind i det, og jeg laver et mærkeligt ansigts udtryk når jeg beskuer de prægtige samlinger.
8
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 28. okt 2015, 12:15

Ah, Kommodedyret, det er svært at sige og jeg tør næsten ikke, men når nu du kom ind på modetabuer...:

Jeg synes crocs er søde. Ja, faktisk fine. Sådan lidt barnlige og virkelig nice at gå i. Jeg har 3 forskellige par og min kæreste er ligeglad.
Og nu kommer det vilde, er I klar??
-jeg har et par, som jeg bruger sammen med korte sommerkjoler, når vi er på ferie. For jeg synes det ser fint ud.....
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 28. okt 2015, 12:19

kidkomb skrev:Ah, Kommodedyret, det er svært at sige og jeg tør næsten ikke, men når nu du kom ind på modetabuer...:

Jeg synes crocs er søde. Ja, faktisk fine. Sådan lidt barnlige og virkelig nice at gå i. Jeg har 3 forskellige par og min kæreste er ligeglad.
Og nu kommer det vilde, er I klar??
-jeg har et par, som jeg bruger sammen med korte sommerkjoler, når vi er på ferie. For jeg synes det ser fint ud.....


Oh yeah? Godt for dig :D

Jeg kan så bidrage med at jeg er begyndt at rende rundt i min regnjakke som overtøj, fordi den er så behagelig og fordi jeg mangler en overgangsjakke. Jeg er åbenbart lidt ligeglad med at ligne en krydsning mellem en skovpædagog og en stresset forælder, fordi den jakke er bare så behaaaaaaaaaagelig. :lun:
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 28. okt 2015, 14:46

Hvis Pernille vinder den store bagedyst, pisser jeg i en Mette Blomsterberg sprøjtepose. :sur:
9
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Moxy-lady » 28. okt 2015, 19:03

Ado skrev:Hvis Pernille vinder den store bagedyst, pisser jeg i en Mette Blomsterberg sprøjtepose. :sur:


Er det hende den megairriterende der ikke kan finde ud af om hun er 32 eller 52? Kors, hun irriterer mig. Man bør virkelig ikke kunne blive så ophidset over den store bagedyst, men hun gør det altså for mig...
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 28. okt 2015, 20:23

Moxy-lady skrev:
Ado skrev:Hvis Pernille vinder den store bagedyst, pisser jeg i en Mette Blomsterberg sprøjtepose. :sur:


Er det hende den megairriterende der ikke kan finde ud af om hun er 32 eller 52? Kors, hun irriterer mig. Man bør virkelig ikke kunne blive så ophidset over den store bagedyst, men hun gør det altså for mig...

Ja. Hende, der griner konstant med sine store plastikbriller. Hende, der lavede en fondant-kage-bil, som burde have haft klippet pladerne. Jeg aner ikke, hvad hun lavede i finalen.

Og jeg lå rigtig og småsnakkede og halv-snerrede for mig selv i sofaen. Utroligt prolle, at man kan få forhøjet blodtryk over sådan et program.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aima » 28. okt 2015, 20:47

Jeg overvejer, om jeg skal se bagedyst for første gange nogensinde, når jeg kommer hjem. Det her sted har altså en dårlig indflydelse. :D

Bortset fra det, og det her er dybt seriøst, så forstår jeg simpelthen ikke, I kan holde ud at se den slags? Bliver I ikke helt vildt kagetrængende? Eller har I bare en masse kage klar, så?

Virkelig, jeg forstår ikke, I kan. Jeg går også kun ind i kage- og sliktrådene herinde, hvis jeg har noget tilgængeligt, det bliver decideret uudholdeligt, ellers. Det rene selvpineri.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Moxy-lady » 28. okt 2015, 21:25

ShuruQ skrev:
Ado skrev:
Moxy-lady skrev:
Ado skrev:Hvis Pernille vinder den store bagedyst, pisser jeg i en Mette Blomsterberg sprøjtepose. :sur:


Er det hende den megairriterende der ikke kan finde ud af om hun er 32 eller 52? Kors, hun irriterer mig. Man bør virkelig ikke kunne blive så ophidset over den store bagedyst, men hun gør det altså for mig...

Ja. Hende, der griner konstant med sine store plastikbriller. Hende, der lavede en fondant-kage-bil, som burde have haft klippet pladerne. Jeg aner ikke, hvad hun lavede i finalen.

Og jeg lå rigtig og småsnakkede og halv-snerrede for mig selv i sofaen. Utroligt prolle, at man kan få forhøjet blodtryk over sådan et program.


Når jeg læser hvad i skriver der er jeg bare gladere for at Mette Blomsterberg i sig selv irriterer mig så grumt meget at jeg ikke en gang kunne drømme om at se et program hvor hun deltager på den ene eller anden måde.


Jeg kan ikke finde det på youtube, men der er ca. 15 sekunders video af hende her, hvor hun på en eller anden måde formår at være meget mere irriterende end det burde kunne nås på så kort tid. (fra d. 22. oktober)
https://www.facebook.com/montecarloDR3/

Hun har taget den sidste plads i finalen. hende der ikke kom med står lige ved siden af. Way to get the attention.
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 28. okt 2015, 21:33

:lol: :lol: :lol: Arrhhhhhhahahhahah. Jeg synes sgu at hende Pernille er meget sjov. Jeg har ikke noget imod når folk stikker ud :D
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 28. okt 2015, 21:54

ShuruQ skrev:
Kommodedyret skrev::lol: :lol: :lol: Arrhhhhhhahahhahah. Jeg synes sgu at hende Pernille er meget sjov. Jeg har ikke noget imod når folk stikker ud :D


Nej, det er da som oftest superfedt når folk stikker ud, klicheen med at det ville være kedeligt hvis vi alle var ens holder sgu meget godt :).

Jeg har kun set Pernille der i det 5 sekunders klip, holder mig som sagt fra programmet fordi Blomsterberg irriterer mig, men tror hurtig jeg ville blive træt af en der gør det så overdrevet og skabagtigt-ish :genert:. Lidt a la Janice fra Friends.


Hverken Blomsterberg eller Pernille kommer ind under huden på mig. Jeg har ikke rigtig den slags reaktioner på tv-programmer/reality personligheder. Som oftest synes jeg bare at de er sjove. Jeg irriterer mig heller ikke over Linse, Amalie eller Gustav. De er underholdende i små doser, men i længere tid af gangen bliver programmerne egentlig lidt kedelige. Lidt tomme faktisk.

Jeg er heller ikke kommet til det tidspunkt i mit liv hvor jeg kan hidse mig op over Vild Med Dans (der var noget med en fodboldspiller som irriterede folk helt vildt) eller Bagedysten. Det er jo bare underholdning, og de farverige karakterer bliver castet for at tilføje underholdning til et ellers lidt tamt koncept.
Der er i mine øjne intet i vejen med programmet eller deltagerne efter min mening, synes faktisk at det kan være meget hyggeligt at se. Men jeg lever mig simpelthen ikke ind i konkurrencen. Måske er det derfor: min manglende konkurrence-indlevelse. Jeg er nemlig ikke særlig begejstret for at se x-faktor og Idols og hvad de nu ellers hedder. :gruble: Tja... brainstorm off :D
0
Closure, closure, closure closure closure

Tilbage til "Generelt"