Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55650
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ado » 27. okt 2015, 16:07

Jeg synes det er lidt upassende, at nogle af lærerne på min arbejdsplads, ikke slog i bordet overfor deres elever/kursister i dag.


Jeg havde tilbudt at blive og hjælpe dem i køkkenet, da de selv skulle ud og lave noget mad til et arrangement i eftermiddag. Og eleverne kom. Og var skide søde. Den tid de var der. Og så skred de ud for at ryge og vendte aldrig tilbage.
Det var sgu ikke meningen. Så jeg endte med at stå med hele lortet selv. Noget de egentlig skulle have gjort.

Der forstår jeg ikke, at man ikke lige henter dem og siger: "Hey! Kan I så komme tilbage og afslutte det I havde gang i".
4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59510

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. okt 2015, 17:18

(Eller måske nærmere urimelige)

De få, der inde på Tripadvisor skriver, at morgenmaden på hotellet, hvor jeg lige nu bor, ikke er i orden eller højst ok.
Man giver 5 euro pr. dag og får rundstykker og knækbrød, blødkogte æg, yoghurt med fire typer drys, tre slags pålæg, to typer ost, honning, Nutella, syltetøj, smør frugt, juice, mineralvand og te og kaffe.

Jeg har set et overdådigere udvalg på store luksushoteller, men der kostede det altså heller ikke 5 euro.
Hvad f..... forestiller folk sig, at man kan få til den pris? Jeg er i hvert fald imponeret.
10
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 28. okt 2015, 08:32

Følgende PB, fordi jeg tillod mig at kommentere, at jeg personligt ikke synes det var demokratisk at udelukke folk fra vores land, udelukkende baseret på deres tro:


såen en skide perkerlover som dig skal da bare fltte fissen og så skride ud på motorvejen og blive gruppevoldtæget af de skide perkere du elekser mere end danskerne her har vi demokrait og det skal de sortsmuksede satme ike aendre på.



Jamen tak, hr super velbegrundede og yderst saglige næsten-mere-udenlandsdansker-end-dansker, for dit ekstremt empatiske ønske. :rulle:



Seriøst; når den uge oprinder, hvor jeg IKKE få en eller anden svinsk PB bliver dælme en god uge.
8
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18165

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mi55y » 28. okt 2015, 08:46

http://www.bt.dk/danmark/raser-over-mis ... i-skam-jer

En ting er, at det kan diskuteres, om flaget ligger på jorden eller ej (i mine øjne hænger det på et rækværk), men at at hænge en stakkels rådmand ud, som blot har talt ved arrangementet i et par minutter, synes jeg godt nok er upassende... Jeg sætter hermed ikke længere mine fødder på Canblau!
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 28. okt 2015, 08:48

Liseletpåtå skrev:
Ej men for f.... da :nerve:

Jeg begynder snart at spamme dig med blomster og hjerter, for at give dig en modvægt til alle tosserne :kys:



Jamen jeg aner vitterlig ikke hvorfor jeg tiltrækker de der "social-klasse 47"-agtige typer. Når jeg læser de opslag, hvor folk har skrevet til mig, igennem, er der jo folk, der skriver 100 gange værrere.
Måske det skyldes, at jeg ikke farer i flint og skriver i en hård tone :gruble:

Hvis det er tilfældet er det faktisk sørgeligt, at vi er nået så langt ud.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ExCoastal » 28. okt 2015, 20:41

Det er som regel mig, der står for fjernelse af diverse insekter derhjemme, og selvom vi har net på døre og vinduer, så kommer der kryb ind fra tid til anden.

Så da jeg hørte skrig og skrål fra køkkenet i går aftes, tænkte jeg ikke videre over det. Sikkert bare en edderkop. Det var det også, men absolut den største, som jeg nogensinde har set derhjemme. . Den blev forsigtigt fanget og sat udenfor, det var synd, at slå et så stort insekt ihjel. Og sikkert også ulækkert...

Billedet er ikke mit, men den ligner på en prik.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19040

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Flora » 28. okt 2015, 20:52

ExCoastal skrev:Det er som regel mig, der står for fjernelse af diverse insekter derhjemme, og selvom vi har net på døre og vinduer, så kommer der kryb ind fra tid til anden.

Så da jeg hørte skrig og skrål fra køkkenet i går aftes, tænkte jeg ikke videre over det. Sikkert bare en edderkop. Det var det også, men absolut den største, som jeg nogensinde har set derhjemme. . Den blev forsigtigt fanget og sat udenfor, det var synd, at slå et så stort insekt ihjel. Og sikkert også ulækkert...

Billedet er ikke mit, men den ligner på en prik.


Ewh :shock:

Jeg tror jeg havde pandet den en med den største spade jeg kunne finde! :ad!:

Eller... måske var jeg bare flyttet... :genert:
2
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40577

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Akehurst2 » 28. okt 2015, 21:42

Allmost_Famous skrev:For helvede, skriv lige en advarsel! Jeg bliver hunderæd når jeg uventet ser sådan et billede :whine:


Ja, det er sindssygt upassende at smide edderkoppebilleder NOGEN steder uden store og tydelige advarsler :8: :8:
2
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf D.itsen » 28. okt 2015, 22:25

Mi55y skrev:http://www.bt.dk/danmark/raser-over-misbrug-af-dannebrog-det-er-noget-svineri-skam-jer

En ting er, at det kan diskuteres, om flaget ligger på jorden eller ej (i mine øjne hænger det på et rækværk), men at at hænge en stakkels rådmand ud, som blot har talt ved arrangementet i et par minutter, synes jeg godt nok er upassende... Jeg sætter hermed ikke længere mine fødder på Canblau!

Okay. Nogle burde altså seriøst tage sig sammen og bruge deres energi på nogle reelle problemer. Shit, at gå i selvsving over sådan noget
Senest rettet af D.itsen 29. okt 2015, 17:25, rettet i alt 1 gang.
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lurende Peber » 28. okt 2015, 23:35

ExCoastal skrev:..
Billedet er ikke mit, men den ligner på en prik.

Ihh :klap: En 8-benet hamster. Hvor nuser :gogo:
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19040

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Flora » 29. okt 2015, 12:34

Jeg er lige blevet ringet op af "Microsoft" som ville advare mig om noget virus på min computer. Sikke pænt af dem sådan at ringe mig op personligt for at hjælpe mig :lun:

:rulle:
8
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Annione » 29. okt 2015, 12:41

Denne her tråd er upassende! Hvem helvede har postet et billede af en giga edderkop????? Nu skal jeg så aldrig ind i denne her tråd igen!
Ffs!
3
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf didas » 29. okt 2015, 12:49

En på min "venne"-liste på facebook, der pt. plastrer min væg til med talrige delinger af artikler og videoer fra alle mulige "Islamisterne ud af Europa" grupper :rulle: Han får vist æren af, at blive min første blokering.
2
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18165

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mi55y » 31. okt 2015, 16:34

Marott skrev:Og til trådens emne: Jeg har skiftet arbejde i foråret og på trods af det, så modtager jeg stadig post fra mit gamle arbejde med mødeindkaldelser, invitationer til kurser og påmindelser om ting, som jeg ikke har fulgt op på. Det sidste giver jo egentlig fint nok mening, når jeg ikke arbejder der længere. :stoned:


Jeg skiftede arbejde for over et år siden, men bliver stadig jævnligt kontaktet, fordi jeg stadig står som kontaktperson på mit gamle arbejdes hjemmeside. Selvom jeg har påpeget det flere gange!
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 31. okt 2015, 16:43

Min gamle arbejdsplads har lige givet afskedsbrød til en, der har været der siden midt august.
Jeg betaler til det, da jeg stadig er ansat og derfor betaler til gavekasse, ligesom jeg så er med i fødselsdagsgaver til kolleger.
Jeg fik ikke så meget som en blomst på min fødselsdag, og jeg er ikke blevet tilbudt afskedsbrød efter 5 år. Min opsigelsesperiode slutter 30. november, så jeg er da spændt på at se, om jeg får en afskedsgave.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"