Anatomiske misforståelser

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Anatomiske misforståelser

Indlægaf Novella » 1. jun 2017, 08:16

Jeg har ved selvsyn konstateret, at venstrehåndede mænd ER spejlvendte forneden. Hvordan kroppen så ved det på produktionstidspunktet? :gruble:
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Anatomiske misforståelser

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 1. jun 2017, 09:20

Novella skrev:Jeg har ved selvsyn konstateret, at venstrehåndede mænd ER spejlvendte forneden. Hvordan kroppen så ved det på produktionstidspunktet? :gruble:
På samme måde som den ved at man er venstrehåndet velsagtens. Det giver i øvrigt god mening tror jeg, hvis man er venstrehåndet (og -fodet) så vil den testikel der er mest udsat være længst væk fra det mest aktive ben.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Anatomiske misforståelser

Indlægaf Evapeva » 1. jun 2017, 10:58

Bwahaha, en af mine elever (en 18-årig 2.g'er., vel at mærke!) troede indtil for få uger siden, at baby lå inden i et æg i mors mave. :tie:
Jeg er gravid, og det har gennem foråret skabt alle mulige og umulige spørgsmål fra eleverne om graviditet og fødsel, og det har været skægt og hyggeligt altsammen. :D Men ham den føromtalte toppede altså og gav læreren og klassen grineflip nok til flere ugers forbrug, da han spurgte: "Jamen hvornår brister det der æg så, er det bare lige inden fødslen?" :klap:

Han måtte forresten igennem noget af et krydsforhør af en pige efterfølgende, om han overhovedet ved, hvordan man får børn. Han bestod. Og læreren åndede lettet op på hans vegne. :D
14
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Mie
Indlæg: 28
Tilmeldt: 31. maj 2017, 15:44
Kort karma: 1
Likede indlæg: 32

Re: Anatomiske misforståelser

Indlægaf Mie » 1. jun 2017, 11:18

Vlad Kalashnikov skrev:
Mie skrev:Jeg har grublet virkelig meget over mandens nosser. Det var en stor overraskelse, at stenene var i samme pung, så at sige. Hmm.
Man kan være venstrehåndsnossemand eller højrehåndsnossemand. Den ene hænger altid længere nede end den anden. Så de ikke komme til skade ved at ramle sammen som klokkerne på Notre Dame. På højrehåndsnossemand er det oftest den venstre der hænger længst nede, og visa versa. Det lærte jeg først sidste år eller sådan noget.


WTF -jeg er dybt forundret :lol2:
1
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Anatomiske misforståelser

Indlægaf Novella » 1. jun 2017, 11:22

Mie skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
Mie skrev:Jeg har grublet virkelig meget over mandens nosser. Det var en stor overraskelse, at stenene var i samme pung, så at sige. Hmm.
Man kan være venstrehåndsnossemand eller højrehåndsnossemand. Den ene hænger altid længere nede end den anden. Så de ikke komme til skade ved at ramle sammen som klokkerne på Notre Dame. På højrehåndsnossemand er det oftest den venstre der hænger længst nede, og visa versa. Det lærte jeg først sidste år eller sådan noget.


WTF -jeg er dybt forundret :lol2:

Det er sgu rigtigt :D og giver vel det mest behændige greb.
1
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Anatomiske misforståelser

Indlægaf Evapeva » 1. jun 2017, 11:25

Vlad Kalashnikov skrev:
Mie skrev:Jeg har grublet virkelig meget over mandens nosser. Det var en stor overraskelse, at stenene var i samme pung, så at sige. Hmm.
Man kan være venstrehåndsnossemand eller højrehåndsnossemand. Den ene hænger altid længere nede end den anden. Så de ikke komme til skade ved at ramle sammen som klokkerne på Notre Dame. På højrehåndsnossemand er det oftest den venstre der hænger længst nede, og visa versa. Det lærte jeg først sidste år eller sådan noget.


Kan de overhovedet ikke ramle sammen? Jeg mener, man kan da "smutte" dem mellem hinanden. :fløjt: De hænger vel ikke sammen, eller? :genert:
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Mie
Indlæg: 28
Tilmeldt: 31. maj 2017, 15:44
Kort karma: 1
Likede indlæg: 32

Re: Anatomiske misforståelser

Indlægaf Mie » 1. jun 2017, 12:34

[/quote]
Det er sgu rigtigt :D og giver vel det mest behændige greb.[/quote]

Det er kraftedeme smart. Hvem opfandt det?
:nerve:
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Anatomiske misforståelser

Indlægaf Luffegås » 1. jun 2017, 17:28

Jeg skulle lige læse højt for kæresten af denne debat.. og fik så pænt også lige forklaret at hvad jeg troede var 2 punge åbenbart er 1 stor pose, og at testiklerne jo så er i 1 pose teknisk set.. Hmm.. Så lærte vi noget nyt i dag..
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Money_man
Indlæg: 289
Tilmeldt: 5. maj 2016, 06:52
Kort karma: 14
Geografisk sted: Spentrup
Likede indlæg: 605

Re: Anatomiske misforståelser

Indlægaf Money_man » 2. jun 2017, 06:56

Har lige undersøgt :fløjt: og selv om jeg er venstrehåndet, så hænger den venstre kugle længst nede :8:
Er det så fordi jeg burde skrive med højre :forvirret:
2
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Anatomiske misforståelser

Indlægaf Novella » 2. jun 2017, 07:11

Money_man skrev:Har lige undersøgt :fløjt: og selv om jeg er venstrehåndet, så hænger den venstre kugle længst nede :8:
Er det så fordi jeg burde skrive med højre :forvirret:

Det passer jo ikke, når vi siger det, vel?
0
Money_man
Indlæg: 289
Tilmeldt: 5. maj 2016, 06:52
Kort karma: 14
Geografisk sted: Spentrup
Likede indlæg: 605

Re: Anatomiske misforståelser

Indlægaf Money_man » 2. jun 2017, 09:54

Vil jeg jo heller ikke mene. men det er sandt
0
Mie
Indlæg: 28
Tilmeldt: 31. maj 2017, 15:44
Kort karma: 1
Likede indlæg: 32

Re: Anatomiske misforståelser

Indlægaf Mie » 2. jun 2017, 18:05

Money_man skrev:Har lige undersøgt :fløjt: og selv om jeg er venstrehåndet, så hænger den venstre kugle længst nede :8:
Er det så fordi jeg burde skrive med højre :forvirret:


Måske.
Vil tro du er kejtnosset. :D (afskyr udtrykket "kejthåndet" Kejtnosset er naturligvis noget helt andet..
4
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Anatomiske misforståelser

Indlægaf Pityt » 2. jun 2017, 19:15

Da jeg begyndte at interessere mig for drenge og deres vedhæng, var jeg overbevist om, at de onanerede ved at gnide/rotere pikken mellem begge hænder...altså ligesom hvis man skal starte et bål på spejdermåden :D
11
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Anatomiske misforståelser

Indlægaf decibell » 2. jun 2017, 19:18

Pityt skrev:Da jeg begyndte at interessere mig for drenge og deres vedhæng, var jeg overbevist om, at de onanerede ved at gnide/rotere pikken mellem begge hænder...altså ligesom hvis man skal starte et bål på spejdermåden :D


Jeg er ikke mand, men AAVV. :lol:
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Anatomiske misforståelser

Indlægaf Pityt » 2. jun 2017, 19:24

decibell skrev:
Pityt skrev:Da jeg begyndte at interessere mig for drenge og deres vedhæng, var jeg overbevist om, at de onanerede ved at gnide/rotere pikken mellem begge hænder...altså ligesom hvis man skal starte et bål på spejdermåden :D


Jeg er ikke mand, men AAVV. :lol:

Jep...som jeg fik forklaret af en ven, er mænd åbenbart ikke interesserede i at starte bål med deres pikke, så de gør noget mindre smertefuldt :D Var faktisk ret lettet over at få det at vide. For det første ville jeg have følt mig temmelig dum hvis jeg havde gjort det forkert første gang...og for det andet har jeg aldrig været spejder, så jeg ville sikkert være røvdårlig til det :genert:
3
What's done in the dark will be brought to the light

Tilbage til "Forhold og sex"