Halloween elskere - kom hid!

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf Pussikat82 » 30. okt 2015, 12:21

For nogle uger siden var vi i til halloween i Tivoli med kærestens forældre (en gave i anledning af deres 40 års bryllupsdag). Jeg havde kameraet med, og har lige smidt nogle stemningsbilleder på bloggen. Der var virkelig mange fine ting og udsmykning derinde. Og også nogle virkelig fine kager, der måske skal give inspiration til næste års halloweenlækkerier? Hvis I har lyst til at se billederne, kan I se dem her: http://thebigmeowski.blogspot.dk/2015/1 ... leder.html

Håber lidt på at finde en gyser til i morgen. Er dog ikke sikker på, om der rent faktisk findes en, der rigtigt skræmmer. Måske burde man se "It" igen, for jeg må indrømme, at det da gav lidt flashback til barndommens seriøst skræmmende møde med Pennywise, da vi mødte ham i Tivoli. Og mange havde det vist på samme måde, da folk generelt holdt ret stor afstand til ham :lol:
2
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf Pandesteg » 30. okt 2015, 12:24

Pussikat82 skrev:For nogle uger siden var vi i til halloween i Tivoli med kærestens forældre (en gave i anledning af deres 40 års bryllupsdag). Jeg havde kameraet med, og har lige smidt nogle stemningsbilleder på bloggen. Der var virkelig mange fine ting og udsmykning derinde. Og også nogle virkelig fine kager, der måske skal give inspiration til næste års halloweenlækkerier? Hvis I har lyst til at se billederne, kan I se dem her: http://thebigmeowski.blogspot.dk/2015/1 ... leder.html

Håber lidt på at finde en gyser til i morgen. Er dog ikke sikker på, om der rent faktisk findes en, der rigtigt skræmmer. Måske burde man se "It" igen, for jeg må indrømme, at det da gav lidt flashback til barndommens seriøst skræmmende møde med Pennywise, da vi mødte ham i Tivoli. Og mange havde det vist på samme måde, da folk generelt holdt ret stor afstand til ham :lol:


IT er bare overhovedet ikke særlig uhyggelig, når man ser den som voksen. Jeg så den for nogle år siden og selvom jeg er verdens største bangebuks, så var den ikke uhyggelig overhovedet. Der var nogle chokeffekter og ellers var resten bare ret ringe lavet på alle områder. Men om ikke andet så er det da nostalgi for alle pengene, ja! :)

Uha, når I alle skriver så ærbødigt omkring Annabelle, så glæder jeg mig da endnu mere til at se den nu :ivrig: Og bliver også lidt bange :mellow:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf 2SHY » 30. okt 2015, 12:28

^ Tak for alle de fine billeder :love: Et eller andet år må jeg derover og kigge. Jeg har været der til jul på et tidspunkt men der var simpelthen for mange mennesker til at jeg synes man kunne nyde det ordentlig :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf Pussikat82 » 30. okt 2015, 12:30

Pandesteg skrev:
Pussikat82 skrev:For nogle uger siden var vi i til halloween i Tivoli med kærestens forældre (en gave i anledning af deres 40 års bryllupsdag). Jeg havde kameraet med, og har lige smidt nogle stemningsbilleder på bloggen. Der var virkelig mange fine ting og udsmykning derinde. Og også nogle virkelig fine kager, der måske skal give inspiration til næste års halloweenlækkerier? Hvis I har lyst til at se billederne, kan I se dem her: http://thebigmeowski.blogspot.dk/2015/1 ... leder.html

Håber lidt på at finde en gyser til i morgen. Er dog ikke sikker på, om der rent faktisk findes en, der rigtigt skræmmer. Måske burde man se "It" igen, for jeg må indrømme, at det da gav lidt flashback til barndommens seriøst skræmmende møde med Pennywise, da vi mødte ham i Tivoli. Og mange havde det vist på samme måde, da folk generelt holdt ret stor afstand til ham :lol:


IT er bare overhovedet ikke særlig uhyggelig, når man ser den som voksen. Jeg så den for nogle år siden og selvom jeg er verdens største bangebuks, så var den ikke uhyggelig overhovedet. Der var nogle chokeffekter og ellers var resten bare ret ringe lavet på alle områder. Men om ikke andet så er det da nostalgi for alle pengene, ja! :)

Uha, når I alle skriver så ærbødigt omkring Annabelle, så glæder jeg mig da endnu mere til at se den nu :ivrig: Og bliver også lidt bange :mellow:


Ja, måske er det mere nostalgi så. Husker klovnen som virkelig skræmmende. Og det var da også en lidt skræmmende oplevelse at møde ham i Tivoli :-D

Der skal virkelig meget til at skræmme mig, og der er ikke mange gysere, der efterlader noget særligt indtryk. De nyere, jeg kan huske, har gjort noget særligt indtryk, var Drag me to hell og Mama (den første var mest skræmmende dog, men Mama var også helt okay).
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf Pussikat82 » 30. okt 2015, 12:32

2SHY skrev:^ Tak for alle de fine billeder :love: Et eller andet år må jeg derover og kigge. Jeg har været der til jul på et tidspunkt men der var simpelthen for mange mennesker til at jeg synes man kunne nyde det ordentlig :(


Til mig? :genert: I så fald velbekomme :) Der var nu altså også ret mange mennesker, da vi var der, for vi kom i selve efterårsferien, men måske er der færre uden for den uge, og det tyndede også ud senere på aftenen efter børnenes sengetid.
1
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf 2SHY » 30. okt 2015, 12:36

Pussikat82 skrev:
2SHY skrev:^ Tak for alle de fine billeder :love: Et eller andet år må jeg derover og kigge. Jeg har været der til jul på et tidspunkt men der var simpelthen for mange mennesker til at jeg synes man kunne nyde det ordentlig :(


Til mig? :genert: I så fald velbekomme :) Der var nu altså også ret mange mennesker, da vi var der, for vi kom i selve efterårsferien, men måske er der færre uden for den uge, og det tyndede også ud senere på aftenen efter børnenes sengetid.

Ja jeg fik bare ikke lige lavet to ^ :D

Ja man skal nok forsøge at komme udenfor efterårsferien :)
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf 2SHY » 30. okt 2015, 12:44

Annabelle teaser



The Conjuring trailer



The Haunting in Connecticut trailer (bestemt værd at se og i øvrigt baseret på en rigtig historie, der var med på Discovery Channel engang hvor de tog den type sager op)

1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf 2SHY » 30. okt 2015, 12:48

Og her var Discovery Channels udgave i øvrigt :) Den er faktisk ikke helt værst i forhold til at være lavet til tv



Jeg tror måske den looper eller noget i den stil for jeg tror kun den er en time lang oprindeligt :gruble:
Senest rettet af 2SHY 30. okt 2015, 12:56, rettet i alt 1 gang.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf Pandesteg » 30. okt 2015, 12:56

En film som jeg synes var sindssygt klam og som sad i kroppen rigtig rigtig længe var "The hills have eyes". Føj for satan, den skal jeg aldrig mere se! 2'eren var dog dårlig.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf 2SHY » 30. okt 2015, 12:58

^ Den tror jeg at jeg har set men husker den dog ikke helt. Det var noget med nogle kannibaler eller...?

Ondskabens Hotel holder i øvrigt stadig i min verden :gogo:

Hostel har jeg aldrig forstået hypen omkring. Og heller ikke vampyrfilm generelt
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf Pandesteg » 30. okt 2015, 13:15

The shining kan jeg slet ikke snuppe, den er SÅ utro mod bogen, som ellers er helt fantastisk :cuss: Hostel synes jeg var sindssygt uhyggelig :genert: Både 1'eren og 2'eren - der er vist også en 3'er som jeg ikke har set.



0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf 2SHY » 30. okt 2015, 13:23

Ah ja den har jeg set :) Den var ikke lige mig :genert:

Min veninde og jeg er ret vilde med Saw filmene :love: Ikke at de alle er lige gode men vi er pjattede med dem alligevel :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf Pussikat82 » 30. okt 2015, 14:33

Hvis man vil have lidt ekstra kvalitet blandet med gys og en smule humor, kan jeg anbefale The cabin in the woods: http://www.imdb.com/title/tt1259521/?ref_=nv_sr_1 . Virkelig god film. Har set den to gange nu, og den var god begge gange. Og spændende. Og virkelig velskrevet.
Senest rettet af Pussikat82 30. okt 2015, 18:52, rettet i alt 1 gang.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf 2SHY » 30. okt 2015, 16:47

One, two Freddy's coming for you... :devil: :shock:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf Pussikat82 » 30. okt 2015, 17:39

2SHY skrev:One, two Freddy's coming for you... :devil: :shock:

Fint :gogo: Apropos Freddy, så er Wes Crawen's (RIP) New Nightmare også særligt foruroligende, når man er vokset op med de originale film. Det er den her: http://www.imdb.com/title/tt0111686/?ref_=fn_al_tt_1
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Tilbage til "Fest og bryllup"