Bruden skal være fit !

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Bruden skal være fit !

Indlægaf FitBrideToBE » 29. okt 2015, 13:14

...
Senest rettet af FitBrideToBE 13. nov 2015, 18:12, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf Ally » 29. okt 2015, 16:48

Som lovet ville jeg kunne finde på at spamme tråden...

:D

Al mulig held og lykke med at nå dit mål, men jeg ved, at ligegyldigt hvor meget du vejer, så vil du under alle omstændigheder blive en supersmuk brud :kram: Men derfor kan jeg sagtens forstå dig mht. at komme ned i vægt og få styr på "spiseproblemerne" :kys:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf FitBrideToBE » 29. okt 2015, 16:54

Ally skrev:Som lovet ville jeg kunne finde på at spamme tråden...

:D

Al mulig held og lykke med at nå dit mål, men jeg ved, at ligegyldigt hvor meget du vejer, så vil du under alle omstændigheder blive en supersmuk brud :kram: Men derfor kan jeg sagtens forstå dig mht. at komme ned i vægt og få styr på "spiseproblemerne" :kys:


Du er så hjertens velkommen.. Fik du for resten nok øvelser fra din fys?? Det fik vi ikke snakket om :)


Åh hvor er du bare sød mayn! :lun: Tak !! Jeg håber du har ret, men håber også, at der ryger en 15kg herfra !
0
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf FitBrideToBE » 29. okt 2015, 16:57

Jeg har ikke været fejlfri i dag, men det skal ikke ødelægge det NÆSTE skridt jeg tager..

Aftensmaden står på lækker oksekødsruskumsnusk med fire slags grøntsager, løgpulver, spidskommen, paprika og boullion - Det smager overraskende godt !!..

I morgen er planen morgentræning + en lang gåtur til stationen, men hvis vi kommer tidligt op bliver det "bare" træning :) Og så skal jeg råkøbe dejlige grøntsager.. Jeg tror, der skal laves godt med grøntsuppe, som jeg kan nyde her i kulden :D :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf MyGirl » 30. okt 2015, 07:14

Yey, ny tråd :pompom:

Jeg hepper, og glæder mig til at følge med.

Håber, du finder rytmen :kys:
0
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf FitBrideToBE » 30. okt 2015, 09:31

MyGirl skrev:Yey, ny tråd :pompom:

Jeg hepper, og glæder mig til at følge med.

Håber, du finder rytmen :kys:



Yaaay :banan: Jeg føler mig meget klar.. Har fået ro på kosten og mit mindset er ret klart :) Håber det vil gå godt fremadrettet :)
0
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf FitBrideToBE » 30. okt 2015, 09:34

Morgentræningen

25min HIIT - med stigende belastning.. puls 185 - FYforpyffer :D
+ 40min fullbody
840kcal :gogo:

+
200kcal gåtur på 45min


Så har jeg lavet pakkekalender til manden og er lige blevet færdig med en grøntsagssuppe med masser af spidskål, gulerødder, løg og svampe :) LÆKKERT :)


2012-02-22 19.00.56.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af FitBrideToBE 30. okt 2015, 14:02, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf MyGirl » 30. okt 2015, 09:49

FitBrideToBE skrev:Morgentræningen

25min HIIT - med stigende belastning.. puls 185 - FYforpyffer :D
+ 40min fullbody
840kcal :gogo:

Så har jeg lavet pakkekalender til manden og er lige blevet færdig med en grøntsagssuppe med masser af spidskål, gulerødder, løg og svampe :) LÆKKERT :)


2012-02-22 19.00.56.jpg


Godt gået :banan:

Supper er bare guld værd på denne årstid!
0
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf FitBrideToBE » 30. okt 2015, 10:19

MyGirl skrev:
FitBrideToBE skrev:Morgentræningen

25min HIIT - med stigende belastning.. puls 185 - FYforpyffer :D
+ 40min fullbody
840kcal :gogo:

Så har jeg lavet pakkekalender til manden og er lige blevet færdig med en grøntsagssuppe med masser af spidskål, gulerødder, løg og svampe :) LÆKKERT :)


2012-02-22 19.00.56.jpg


Godt gået :banan:

Supper er bare guld værd på denne årstid!


Supper er awesome.. Det er først lige gået op for mig, men det mætter godt, det varmer, det smager dejligt og af meget.. Jeg er total fan ! :banan:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf MyGirl » 30. okt 2015, 10:23

FitBrideToBE skrev:
Supper er awesome.. Det er først lige gået op for mig, men det mætter godt, det varmer, det smager dejligt og af meget.. Jeg er total fan ! :banan:


De er blevet total min go-to ret, efter jeg er begyndt at faste (man kan få pænt meget grøntsagssuppe for 500 kcal, og det mætter og varmer nemlig lige præcis.)

Og så er det generelt bare meganemt og billigt og en god måde at få tømt lidt ud i køleskabet fra tid til anden.
Senest rettet af MyGirl 30. okt 2015, 10:29, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf MyGirl » 30. okt 2015, 10:28

Hvis du generelt leder efter sund og nem madinspiration, kan jeg også anbefale tun og/eller torskerogn rørt med skyr/hytteost, godt med friskkværnet peber, citron, hakket rødløg (og måske peberfrugt, asparges, majs eller hvad man nu er til). Det smager skønt, og er supernemt.

Det spiser vi relativt ofte med en masse grøntsagsstænger og måske knækbrød til.
0
Akehurst2
Indlæg: 14186
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40721

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf Akehurst2 » 30. okt 2015, 10:35

Held og lykke med tråden og brudekjolen :)

var selv på total crashdiet for at kunne lukke min brudekjole for nogle år siden. Havde udset mig en bestemt kjole og købt den og skulle død og pine to størrelser ned (hvilket jeg så også trængte til i øvrigt). Jeg havde bare kun 2½ måned, så det var kogt kylling ad nauseam for at nå det.

Og hele tiden fortalte alle mig om, hvordan brude jo bare taber sig helt vildt af sig selv af bare bryllupsstress. Det virkede så ikke sådan på mig :tie:
0
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf FitBrideToBE » 30. okt 2015, 10:37

MyGirl skrev:Hvis du generelt leder efter sund og nem madinspiration, kan jeg også anbefale tun og/eller torskerogn rørt med skyr/hytteost, godt med friskkværnet peber, citron, hakket rødløg (og måske peberfrugt, asparges, majs eller hvad man nu er til). Det smager skønt, og er supernemt.

Det spiser vi relativt ofte med en masse grøntsagsstænger og måske knækbrød til.


Det lyder også både lækkert og frisk :) :gogo:
0
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf FitBrideToBE » 30. okt 2015, 10:39

Akehurst2 skrev:Held og lykke med tråden og brudekjolen :)

var selv på total crashdiet for at kunne lukke min brudekjole for nogle år siden. Havde udset mig en bestemt kjole og købt den og skulle død og pine to størrelser ned (hvilket jeg så også trængte til i øvrigt). Jeg havde bare kun 2½ måned, så det var kogt kylling ad nauseam for at nå det.

Og hele tiden fortalte alle mig om, hvordan brude jo bare taber sig helt vildt af sig selv af bare bryllupsstress. Det virkede så ikke sådan på mig :tie:



Hahaha jeg taber mig sgu heller ikke af bryllupsstress :D :lol: Jeg mangler bordpynt og blomster og kagen, så er vi ellers set med alt hvad bryllup angår !! :lol: :lol2:

Jeg spiser desuden bare, når jeg er stresset..

Men tak :) :gogo: Jeg håber på, at kjolen skal syes ind til den tid ;)
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf MyGirl » 30. okt 2015, 14:11

FitBrideToBE skrev:
Hahaha jeg taber mig sgu heller ikke af bryllupsstress :D :lol: Jeg mangler bordpynt og blomster og kagen, så er vi ellers set med alt hvad bryllup angår !! :lol: :lol2:

Jeg spiser desuden bare, når jeg er stresset..

Men tak :) :gogo: Jeg håber på, at kjolen skal syes ind til den tid ;)


Er bange for, jeg ville være i din kategori også, hvis det var mig :D

Men må sige, jeg er dybt imponeret over hvor fremskreden planlægningen er allerede nu!

Er du god i dag?
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"