Hvad skal du lave i weekenden ?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24633
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36798

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Daine » 30. okt 2015, 16:52

Jeg skal arbejde et par timer lørdag i butikken og derhjemme skal jeg forberede mig til jobsamtaler med unge mennesker i næste uge. Ellers skal jeg bare slappe af, og lave lidt af det jeg plejer i weekenden (tøjvask, opvask, støvsugning etc.).
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Puffi » 30. okt 2015, 17:11

I aften skal jeg catche lidt op på de serier, jeg er bagud med at se og i weekenden skal jeg på arbejde.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Spjaerten » 30. okt 2015, 17:21

Nå nogen her skal også arbejde imorgen :boo:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf hotlips » 30. okt 2015, 23:36

Tivoli imorgen hvis lille banditten er frisk,han har været syg siden i eftermiddag.

Søndag skal jeg følge ham til hans første fødselsdag uden børnehavestuen eller forældre og sikkert arbejde i haven til han skal hentes,jeg har ca 1000 blomsterløg der skal lægges så det kommer til at tage tid med mit tempo.
Og så vil jeg tro min mor kommer og spiser,det gør hun hver søndag men hun er i Jylland til begravelse imorgen så jeg er ikke sikker på hun orker det,
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Filipai » 31. okt 2015, 06:39

Jeg arbejde åben - luk igår, og idag skal jeg arbejde fra 9-17.. Buuuh..
Søndag skal vi ud og gå tur i skoven. Skal lige overveje om vi vil cykle i dyrehaven og se hubertus jagt, eller om vi hellere vil forsøge os med at finde svampe i en anden skov.
0
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Pixie88 » 31. okt 2015, 11:23

Fredag: Hæklede hele aftenen, mens min kæreste øvede nye numre på guitaren. Ren afslapning :banan:

Lørdag: Turen går til Vestjylland, der er familietamtam hos min kærestes forældre. Vi skal have andesteg med hele molevitten :love:

Søndag: Afslapning og måske gæster.
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Karkluden » 31. okt 2015, 11:55

Måske bliver jeg kaldt på job (aften eller nat i dag eller morgen/aften i morgen), men det kommer ofte lidt i sidste øjeblik - sådan er det jo, når man er studerende og akut tilkaldevikar :)

Resten af planerne, uagtet arbejde eller ej, står på tøjvask, lidt rengøring og opvask, træning og så at få slappet af og ladet op oven på en lidt hård uge.
I går stod dagen på bachelorarbejde, et par timers kaffedate med to savnede veninder og så gik jeg bare helt kold, da jeg kom hjem.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf ManicNinja » 15. sep 2017, 17:33

Skulle vi ikke have liv i denne tråd igen? Jeg synes præcis ligesom Pjeps, der startede den, at det er lidt hyggeligt at følge med i, hvad mine meddebattører har af spændende og/eller hyggelige planer for weekenden. Det er også rart at vide, hvem jeg skal være topmisundelig på, hvis jeg selv har arbejdsweekend. Eller hvem jeg skal have ondt af ... Og selvfølgelig at kunne flashe, når jeg selv har noget rart på tapetet. :)

Jeg lægger for - det er en af de nemme: Jeg har arbejdsweekend med to aftenvagter i vente. Så til aften holder jeg miniweekend med lækker sushi og bobler, Debatten og "godt dårligt fjernsyn" og nyder at kunne sove længe i morgen. Fra på mandag venter ni dages fri, så jeg tror, jeg klarer den. :)
Senest rettet af ManicNinja 15. sep 2017, 17:41, rettet i alt 1 gang.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Ladysparrow » 15. sep 2017, 17:39

I aften venter jeg på at min kæreste kommer gjem fra arbrjde så skal vi ordne loft vaske det ned og forberede det til at blive malet mens vi drikker et par gode øl. I morgen står den på mere køkken/loft arbejde inden jeg smutter i byen med en veninde og kæresten ska' på arbejde. Søndag håber jeg at vi får hentet et vitrine skab og købt ting til køkkenet.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24633
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36798

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Daine » 15. sep 2017, 17:43

Jeg skal læse!!!

Jeg har hapset den nye Lucinda Riley og den nye Camilla Läckberg bog med hjem fra arbejde, og da de udkommer nu her, skal jeg have dem læst inden tirsdag :D Derudover bliver Elizabeth Jane Howards 'De gode år' genudgivet om ca 14 dage, den skal jeg også lige have tygget mig igennem.
Så ja, det bliver vist ikke tid til ret meget andet end det - et par cykelture skal der dog helst også klemmes ind. Og noget mad!
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Lykke » 15. sep 2017, 17:44

Vi har fejret barnets 2 års fødselsdag hele dagen. Så nu står den på afslapning med vin og mandler.

I morgen skal jeg smække en omgang brøddej sammen og en brunsviger som skal koldhæve til søndag.
Lørdagen fortsætter med at jeg har en alenehyggedag, hvor jeg tager i teateret og ser en eftermiddagsforestilling med Den indbildt syge.
Kl 21 skal jeg til Digte og Lyd med blandt andet Jørgen Leth. Jeg skal lige finde et eller andet at lave derimellem.

Søndag skal barnets fødselsdag fejres med familien. Så vi laver en brunch og så er der brunsviger og æbletartetatin til eftermiddagskaffe.

Heldigt jeg ikke har undervisning som sædvanlig på mandag!
2
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Orchidea » 15. sep 2017, 17:45

I aften, når ungerne er lagt i seng, skal jeg se Ringenes Herre - De 2 tårne med min mand. På lærred naturligvis og med rødvin.

I morgen frokost med min søster, vi skal planlægge vores yngstes fødselsdage. I morgen aften får vi besøg af et vennepar + børn til middag og hygge.

Søndag har jeg aftenvagt.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf ManicNinja » 15. sep 2017, 17:49

Lykke skrev:Vi har fejret barnets 2 års fødselsdag hele dagen. Så nu står den på afslapning med vin og mandler.

I morgen skal jeg smække en omgang brøddej sammen og en brunsviger som skal koldhæve til søndag.
Lørdagen fortsætter med at jeg har en alenehyggedag, hvor jeg tager i teateret og ser en eftermiddagsforestilling med Den indbildt syge.
Kl 21 skal jeg til Digte og Lyd med blandt andet Jørgen Leth. Jeg skal lige finde et eller andet at lave derimellem.

Søndag skal barnets fødselsdag fejres med familien. Så vi laver en brunch og så er der brunsviger og æbletartetatin til eftermiddagskaffe.

Heldigt jeg ikke har undervisning som sædvanlig på mandag!



Aiiij, jeg er helt vild med både dine bageplaner, men især den kulturelle alenelørdag! :dåne: God fornøjelse - det dér Digte og Lyd hører jeg meget gerne en tilbagemelding på.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13011
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Pandesteg » 15. sep 2017, 18:33

I aften: På sofaen med kage, chips, cola, serier og hygge :-D

I morgen: Til crossfit kl 10, ellers intet... Og det er pissedejligt for har virkelig haft travlt de sidste 2-3 uger.

Søndag: Måske en løbetur - ellers lige så meget afslapning og hygge som lørdag.
3
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9465

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Sorenspige » 15. sep 2017, 18:42

Jeg er alenemor denne weekend. Her til aften står den på afslapning på sofaen med slik, cola, stand-up og debatten - yndlingsaften :lun:.

I morgen skal vi besøge mine svigerforældre, og om eftermiddag tager jeg min ældste med til et arrangement, mens den yngste er hos farmor og farfar. Aftenen bliver nok også tilbragt på sofaen.

Søndag skal vi på barselsbesøg, og så kommer min mand hjem på et tidspunkt, men han skal nok sove det meste af dagen.
2

Tilbage til "Generelt"