Brugerforslag til forbedringer

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36767

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Daine » 26. sep 2015, 06:49

Kan Patrick ændre rækkefølgen af knapperne? Jeg har (på iPad) 5 knapper - profil, PB, klokke, ? og log-ud. Hvis nu rækkefølgen hed klokke, PB, profil, ? og log-ud. Selvom ? Forsvinder på iPhone, vil der stadig være ok plads hvis de blev byttet om.

Kunne det være en ide? Det virker jo selvfølglig kun ordentligt, hvis man ikke bruger sin 'profil' knap ret meget - og det er jeg lidt usikker på om folk gør.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Ultraviolet » 26. sep 2015, 07:20

Daine skrev:Kan Patrick ændre rækkefølgen af knapperne? Jeg har (på iPad) 5 knapper - profil, PB, klokke, ? og log-ud. Hvis nu rækkefølgen hed klokke, PB, profil, ? og log-ud. Selvom ? Forsvinder på iPhone, vil der stadig være ok plads hvis de blev byttet om.

Kunne det være en ide? Det virker jo selvfølglig kun ordentligt, hvis man ikke bruger sin 'profil' knap ret meget - og det er jeg lidt usikker på om folk gør.


Der kan sagtens lade sig gøre, men ligesom dig ved jeg ikke hvor meget den knap bliver brugt. Hvis der er nogen der bruger den meget er vi jo lige vidt.... Men hører ham lige når jeg er hjemme (yay for weekendarbejde! :deer: ) om log-ud kan rykkes et andet sted hen, ellers bliver dit forslag nik løsningen.
0
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3095
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6067

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Lurende Peber » 26. sep 2015, 08:21

Hvad med et "Arrangementer IRL" underforum? Det skal vel under "Forummet, da det vel strengt taget ikke er en debat. Og dog ...overvejelserne op til kan sagtens kaldes det ..... det styrer I mods :-D

Der er pt. en masse hyggesnak om det i "Det må jeg ikke sige..."
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Patrick » 20. okt 2015, 16:02

Crookshanks skrev:Jeg kunne godt tænke mig en spoiler funktion. Den kunne være meget brugbar i Film & TV :)

Done!
7
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Whoosh » 20. okt 2015, 16:32

Hil Patrick!
2
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19074

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Flora » 20. okt 2015, 16:36

Han kan virkelig ALT :lun:
1
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf decibell » 20. okt 2015, 17:05

Whoosh skrev:Hil Patrick!


Amen.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf dgd2007 » 22. okt 2015, 05:30

Ikke for at kværulere ... :engel:
Men er det ikke meningen, at sådan en skal være sammenfoldet og så kun folde sig ud, hvis man trykker på den?
Denne her Spoiler 1.0 maler jo bare det hele over med sort, som i et offentliggjort CIA-dokument, men det fylder stadig det samme ...

Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done!
Done!
Done!
Done!
0
Brugeravatar
Only Me
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 14. okt 2015, 21:19
Kort karma: 49
Likede indlæg: 363

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Only Me » 22. okt 2015, 12:35

Forslag til at kunne lave billedalbum som jeg har lavet her.

Ved at klikke på det åbnes billedet i fuld størrelse.

Billede Billede Billede
0
Altid glad for at hjælpe. :)
Billede
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf hotlips » 25. okt 2015, 22:19

Jeg ved ikke om det er foreslået før,men en direkte svar funktion på kort?
Folk skriver af og til sådan nogen søde beskeder,men inden jeg får fumlet mig rundt og ind til privat beskeder kommer jeg ofte fra at svare,det ville være virkelig fint hvis man bare skulle trykke svar og så kunne skrive.
5
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf ManicNinja » 30. okt 2015, 01:56

hotlips skrev:Jeg ved ikke om det er foreslået før,men en direkte svar funktion på kort?
Folk skriver af og til sådan nogen søde beskeder,men inden jeg får fumlet mig rundt og ind til privat beskeder kommer jeg ofte fra at svare,det ville være virkelig fint hvis man bare skulle trykke svar og så kunne skrive.


Kunne være GENIALT! Enten med direkte reply. Eller også kunne man forsyne alles profiler med en "væg", hvor man så kunne svare. Ligesom på Jubii i sin tid. En PB virker tit lidt overkill.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf ManicNinja » 30. okt 2015, 02:01

Er det i øvrigt her, man skal spørge, hvornår nametagging kommer til at virke igen? Øj, jeg var svært glad for endelig at være på et forum, hvor den funktion fandtes!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Patrick » 30. okt 2015, 21:11

ManicNinja skrev:Er det i øvrigt her, man skal spørge, hvornår nametagging kommer til at virke igen? Øj, jeg var svært glad for endelig at være på et forum, hvor den funktion fandtes!

Jeg holder løbende øje med om der kommer opdateringer til det tagging system der var på siden tidligere, som retter de fejl vi oplevede her. Lige så snart der er en opdatering, prøver vi at køre med det igen.

ManicNinja skrev:Kunne være GENIALT! Enten med direkte reply. Eller også kunne man forsyne alles profiler med en "væg", hvor man så kunne svare. Ligesom på Jubii i sin tid. En PB virker tit lidt overkill.

Det ryger på listen.


Sådan generelt, er jeg ret presset på studiet for tiden, og har ikke det store overskud til at kaste mig ud i selv at lave større funktioner lige pt. Så med mindre jeg falder over noget, som lige er til at smide ind på siden, har det her nok lidt lange udsigter. Desværre.
3
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf ManicNinja » 30. okt 2015, 22:13

Patrick skrev:
ManicNinja skrev:Er det i øvrigt her, man skal spørge, hvornår nametagging kommer til at virke igen? Øj, jeg var svært glad for endelig at være på et forum, hvor den funktion fandtes!

Jeg holder løbende øje med om der kommer opdateringer til det tagging system der var på siden tidligere, som retter de fejl vi oplevede her. Lige så snart der er en opdatering, prøver vi at køre med det igen.

ManicNinja skrev:Kunne være GENIALT! Enten med direkte reply. Eller også kunne man forsyne alles profiler med en "væg", hvor man så kunne svare. Ligesom på Jubii i sin tid. En PB virker tit lidt overkill.

Det ryger på listen.


Sådan generelt, er jeg ret presset på studiet for tiden, og har ikke det store overskud til at kaste mig ud i selv at lave større funktioner lige pt. Så med mindre jeg falder over noget, som lige er til at smide ind på siden, har det her nok lidt lange udsigter. Desværre.


Ved du hvad? Alene dét at du tager dig tid til at svare her ... Dét er fandeme sejt. Og flot. Og rart.

No worries. Studiet er sgu da det vigtigste. God vind med det, i øvrigt!
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf dgd2007 » 2. nov 2015, 13:37

Jailbird skrev:Hvis jeg "overvåger" emnet i stedet, drukner jeg i e-mails, og det ligner ikke at man kan overvåge emner uden at modtage e-mails.

Det er da vist noget, man selv kan indstille (om man vil have mails). Jeg får ikke nogen. :gruble:
0

Tilbage til "Forslag til forbedringer"