Tindertråden.

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wunderwetter
Indlæg: 7
Tilmeldt: 16. okt 2015, 17:34
Kort karma: 0
Likede indlæg: 5

Re: Tindertråden.

Indlægaf Wunderwetter » 18. okt 2015, 15:32

Jacan skrev:
Wunderwetter skrev:Jeg kedede mig lidt her i weekende og geninstallerede Tinder efter en pause på et års tid. Hvorfor bliver man ikke klogere? Har haft en hyggelig beskedudveksling med en, der så slettede match lige efter han havde initieret et møde i dag.

Dør også en lille smule hver gang nogen har taget et billede af sig selv inde i en bil. Lad vær med det. Bare lad vær.


I samme kategori bør nævnes hoppe som en retarderet frø-, sammen med bedøvede kattedyr- og mærkelig yogastilling billeder :naughty:


Ha ha, helt enig mht bedøvede katte. Det er vist en trend i alle aldersklasser. Føler mig total snydt over mangel på billeder med sjove yogastillinger. Mistænker det har noget med alderen at gøre? Jeg kigger på 37-47årige, men jeg skal måske længere ned for at se alternativ yoga.
0
Jacan
Indlæg: 82
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:21
Kort karma: 1
Likede indlæg: 24

Re: Tindertråden.

Indlægaf Jacan » 18. okt 2015, 15:38

Wunderwetter skrev:
Jacan skrev:
Wunderwetter skrev:Jeg kedede mig lidt her i weekende og geninstallerede Tinder efter en pause på et års tid. Hvorfor bliver man ikke klogere? Har haft en hyggelig beskedudveksling med en, der så slettede match lige efter han havde initieret et møde i dag.

Dør også en lille smule hver gang nogen har taget et billede af sig selv inde i en bil. Lad vær med det. Bare lad vær.


I samme kategori bør nævnes hoppe som en retarderet frø-, sammen med bedøvede kattedyr- og mærkelig yogastilling billeder :naughty:


Ha ha, helt enig mht bedøvede katte. Det er vist en trend i alle aldersklasser. Føler mig total snydt over mangel på billeder med sjove yogastillinger. Mistænker det har noget med alderen at gøre? Jeg kigger på 37-47årige, men jeg skal måske længere ned for at se alternativ yoga.


Det er ihvertfald udbredt for kvinder i mellem 27-33 år at sidde i en meget anstrengt/alternativ stilling med et stort smil :mellow:

Jeg siger tak for kaffe og swiper til venstre, bliver næsten helt bange for dem :gisp:
1
Brugeravatar
Wunderwetter
Indlæg: 7
Tilmeldt: 16. okt 2015, 17:34
Kort karma: 0
Likede indlæg: 5

Re: Tindertråden.

Indlægaf Wunderwetter » 18. okt 2015, 16:02

Jacan skrev:
Wunderwetter skrev:
Jacan skrev:
Wunderwetter skrev:Jeg kedede mig lidt her i weekende og geninstallerede Tinder efter en pause på et års tid. Hvorfor bliver man ikke klogere? Har haft en hyggelig beskedudveksling med en, der så slettede match lige efter han havde initieret et møde i dag.

Dør også en lille smule hver gang nogen har taget et billede af sig selv inde i en bil. Lad vær med det. Bare lad vær.


I samme kategori bør nævnes hoppe som en retarderet frø-, sammen med bedøvede kattedyr- og mærkelig yogastilling billeder :naughty:


Ha ha, helt enig mht bedøvede katte. Det er vist en trend i alle aldersklasser. Føler mig total snydt over mangel på billeder med sjove yogastillinger. Mistænker det har noget med alderen at gøre? Jeg kigger på 37-47årige, men jeg skal måske længere ned for at se alternativ yoga.


Det er ihvertfald udbredt for kvinder i mellem 27-33 år at sidde i en meget anstrengt/alternativ stilling med et stort smil :mellow:

Jeg siger tak for kaffe og swiper til venstre, bliver næsten helt bange for dem :gisp:



Ah, jeg kigger mest på mænd, men bliver nødt til at lave en damesøgning nu.

Jeg er faktisk selv sådan en, der praktiserer yoga, men det var bare ikke lige faldet mig ind at tage et billede af mig selv imens, og da slet ikke at dele det med offentligheden. :nerve:
0
Jacan
Indlæg: 82
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:21
Kort karma: 1
Likede indlæg: 24

Re: Tindertråden.

Indlægaf Jacan » 18. okt 2015, 16:25

Wunderwetter skrev:
Jacan skrev:
Wunderwetter skrev:
Jacan skrev:
Wunderwetter skrev:Jeg kedede mig lidt her i weekende og geninstallerede Tinder efter en pause på et års tid. Hvorfor bliver man ikke klogere? Har haft en hyggelig beskedudveksling med en, der så slettede match lige efter han havde initieret et møde i dag.

Dør også en lille smule hver gang nogen har taget et billede af sig selv inde i en bil. Lad vær med det. Bare lad vær.


I samme kategori bør nævnes hoppe som en retarderet frø-, sammen med bedøvede kattedyr- og mærkelig yogastilling billeder :naughty:


Ha ha, helt enig mht bedøvede katte. Det er vist en trend i alle aldersklasser. Føler mig total snydt over mangel på billeder med sjove yogastillinger. Mistænker det har noget med alderen at gøre? Jeg kigger på 37-47årige, men jeg skal måske længere ned for at se alternativ yoga.


Det er ihvertfald udbredt for kvinder i mellem 27-33 år at sidde i en meget anstrengt/alternativ stilling med et stort smil :mellow:

Jeg siger tak for kaffe og swiper til venstre, bliver næsten helt bange for dem :gisp:



Ah, jeg kigger mest på mænd, men bliver nødt til at lave en damesøgning nu.

Jeg er faktisk selv sådan en, der praktiserer yoga, men det var bare ikke lige faldet mig ind at tage et billede af mig selv imens, og da slet ikke at dele det med offentligheden. :nerve:


På vegne af alle mænd siger jeg MANGE TAK :D

Yoga uden billeder er helt fint :danse: men med :naughty:
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7471
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 826
Likede indlæg: 19523

Re: Tindertråden.

Indlægaf Animi » 28. okt 2015, 11:40

Jeg fik denne her besked fra en fyr på Tinder, kunne ikke lade være med at grine overbærende inden jeg så slettede ham:

"Fuck me if I'm wrong - but isn't your name Mary?"

Gad vide om den slags rent faktisk virker på nogen kvinder :lol: Den virkede så ikke på mig
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Nillerdrengen78
Indlæg: 35
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:06
Kort karma: 14
Geografisk sted: Skovlunde
Likede indlæg: 166

Re: Tindertråden.

Indlægaf Nillerdrengen78 » 28. okt 2015, 13:46

ManicNinja skrev:http://politiken.dk/kultur/fomo/features_fomo/ECE2846910/du-er-ikke-ligesaa-paen-som-paa-dine-billeder-farvel/

Godt nok en tankevækkende titel om, hvor kyniske vores datingvaner er blevet...


Altså jeg morede mig lidt over nogle af de digte der stod på siden...

Især den der remser de forskellige dating sider med Elitedaters, scor.dk og så min personlige favorit "lige lukt i skærsilden dating" :lol:

Så kan man også i en kæk vending krydre det med forførende bemærkninger som "Skærsilden?? Ja, det er så det vi kalder vores dobbeltseng.. Hvis du forstår så'n lille en" Og allerede dér er der jo skabt en forbindelse ikke?.. :dance:

Ba dum tss...
0
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Tindertråden.

Indlægaf Puffi » 30. okt 2015, 19:09

Kan I lige forklare mig det der Tinder? Jeg forstår det vist ikke. Man swiper den ene vej når man liker og den anden vej når man ikke liker, ja? Hvad så hvis man liker? Ser den anden det? Og hvad hvis en (man kan jo håbe :-D) liker mig?

Og er det kun via facebook? Kan alle så se man er på Tinder? Mine privatindstillinger på facebook er ret vilde, men det betyder måske ikke noget?

Og hvad med geografien? Synes, jeg har set noget med placering, men alt sådan noget er slået fra på min telefon. Jeg er så paranoid.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Tindertråden.

Indlægaf Mulan » 31. okt 2015, 11:14

Puffi skrev:Kan I lige forklare mig det der Tinder? Jeg forstår det vist ikke. Man swiper den ene vej når man liker og den anden vej når man ikke liker, ja? Hvad så hvis man liker? Ser den anden det? Og hvad hvis en (man kan jo håbe :-D) liker mig?

Og er det kun via facebook? Kan alle så se man er på Tinder? Mine privatindstillinger på facebook er ret vilde, men det betyder måske ikke noget?

Og hvad med geografien? Synes, jeg har set noget med placering, men alt sådan noget er slået fra på min telefon. Jeg er så paranoid.

Man swiper deres profilbillede til venstre, når man ikke kan lide, hvad man ser. Til højre hvis man kan.
Den anden ser kun liket - hvis de har liket dig tilbage. Så opstår der et match.
Det er kun via FB. Ingen kan se at du er på Tinder.
Nej dine FB indstillinger betyder ikke noget for Tinder.

Flere spørgsmål til Dr. Tinder her? :lol:
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Tindertråden.

Indlægaf Puffi » 31. okt 2015, 11:18

Mulan skrev:Man swiper deres profilbillede til venstre, når man ikke kan lide, hvad man ser. Til højre hvis man kan.
Den anden ser kun liket - hvis de har liket dig tilbage. Så opstår der et match.
Det er kun via FB. Ingen kan se at du er på Tinder.
Nej dine FB indstillinger betyder ikke noget for Tinder.

Flere spørgsmål til Dr. Tinder her? :lol:


Tak for svar! Jeg er vist stadig lidt skeptisk, men måske jeg skal prøve.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Lækre Arne
Indlæg: 251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:53
Kort karma: 116
Likede indlæg: 687

Re: Tindertråden.

Indlægaf Lækre Arne » 31. okt 2015, 13:05

Jeg vil i hvert fald gerne skrive under på at det virker.
0
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4429
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7306

Re: Tindertråden.

Indlægaf Neenah » 31. okt 2015, 13:13

Også mig :lun:
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4062
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3677

Re: Tindertråden.

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 13. nov 2015, 21:14

Hvordan TInder virker:

Billede
6
Grab them by the pussy
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Tindertråden.

Indlægaf A 7 » 15. nov 2015, 11:45

Var på date foreden, og hun så unægtelig ikke HELT ud som på billederne. Og kort efter daten, havde hun slettet matchet.
0
Brugeravatar
Brutus
Indlæg: 776
Tilmeldt: 20. sep 2015, 16:03
Kort karma: 38
Likede indlæg: 1175

Re: Tindertråden.

Indlægaf Brutus » 15. nov 2015, 16:29

:lol: Oh, du er ond :lol:
1
If it is not yours, dont take it
If it is not right, dont do it.
If it is not true, dont say it.
If you dont know, shut up

(Japanese Wisdom)
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Tindertråden.

Indlægaf Puffi » 16. nov 2015, 07:49

Jeg fik prøvet Tinder i går. Ret hurtig match med mand, der skriver. Det var omkring midnat. Lidt smalltalk, manden spørger om jeg ikke skal sove, jo det skal jeg da snart, hvad med ham? Jamen han havde det såååå varmt så han lå og rodede rundt. Jeg var sådan helt, what, det var jo megakoldt i går. Men han havde det varmt. Om jeg havde noget frækt undertøj på. Mit svar? "Nå ups. Der døde den". Mand skrev noget, som jeg ikke nåede at se og fjernede matchet. :lol:
3
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…

Tilbage til "Forhold og sex"