Sure opslag du har lyst til at lave...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Sure opslag du har lyst til at lave...

Indlægaf didas » 20. aug 2015, 12:11

Skumfidusen skrev:Jeg har sådan en lille passivt-aggressiv djævel i mig, der har lyst til at lave det her opslag på facebook:

VIND DEN HER BRUGTE VASKEKLUD!

For at vinde, skal du bare ringe rundt til ALLE dine venner og fortælle dem om vaskekluden og få dem til at ringe til deres venner! Du får altså en forsvindende lille chance for at vinde en karklud og det eneste DU skal gøre er at spilde både din egen og andres tid. Så skynd dig at ringe rundt til dem alle, så kan du måske blive den heldige vinder.

Vinderen udtrækkes når alle i Danmark har hørt om vaskekluden og er blevet genereret af nogen af deres venner!

Men jeg gør det ikke. Jeg nøjes med at pippe lidt her i stedet...

Sidder I andre også med den slags tanker? Ønsket om at se hvor stupide ting man kan få dumme mennesker til at dele aldeles ureflekteret. Eller, i det her tilfælde, forhåbentlig læse en smule reflekteret.


Jeg synes du skal poste den! :-D Nogle gange skal man bare af med de sure opstød.

Som i går, da jeg på Jubii bad folk om at lukke røven, at passe sig selv og at de opførte sig som børnehavebørn :blush:
3
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Sure opslag du har lyst til at lave...

Indlægaf Karkluden » 20. aug 2015, 17:08

Angelina skrev:
Skumfidusen skrev:Jeg har sådan en lille passivt-aggressiv djævel i mig, der har lyst til at lave det her opslag på facebook:

VIND DEN HER BRUGTE VASKEKLUD!

For at vinde, skal du bare ringe rundt til ALLE dine venner og fortælle dem om vaskekluden og få dem til at ringe til deres venner! Du får altså en forsvindende lille chance for at vinde en karklud og det eneste DU skal gøre er at spilde både din egen og andres tid. Så skynd dig at ringe rundt til dem alle, så kan du måske blive den heldige vinder.

Vinderen udtrækkes når alle i Danmark har hørt om vaskekluden og er blevet genereret af nogen af deres venner!

Men jeg gør det ikke. Jeg nøjes med at pippe lidt her i stedet...

Sidder I andre også med den slags tanker? Ønsket om at se hvor stupide ting man kan få dumme mennesker til at dele aldeles ureflekteret. Eller, i det her tilfælde, forhåbentlig læse en smule reflekteret.


Slå den op og jeg SVÆRGER jeg deler den!

Me too, og jeg deltager endda i en del konkurrencer, jeg har bare selvironi nok til det :lol:
ej, til mit forsvar deler jeg måske noget én gang hvert andet år. Ellers liker jeg kun eller kommenterer, og helt ærligt, om jeg liker/kommenterer en konkurrence eller et billede af min venindes barns aftensmad er lidt so-so for mig. Men jeg kan godt nogle gange se, at folk undrer sig :D
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Sure opslag du har lyst til at lave...

Indlægaf Æske » 20. aug 2015, 18:13

Næh, sådan har jeg det aldrig :-D
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Sure opslag du har lyst til at lave...

Indlægaf hotlips » 21. aug 2015, 22:07

Regler for grupper hvor folk søger viden :

1. Hvis ikke du har forstand på det folk spørger om så luk røven.

2: Hvis du har din viden fra din onkels nabo,så lad være med at modsige 35 mennesker som siger noget andet,chancen for du dummer dig er ret stor.

3 : Det er helt fint du aldrig rigtig har forstået det nyttige i fks at gennemføre folkeskolen,men så er du muligvis ikke den rigtige til at starte din egen miljøkampagne hvor du rådgiver folk om kemi,derunder hvorvidt det er harmløst at hælde syre ud i jorden.chancen for der sidder folk derude der er bedre egnede er stor.
0
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Sure opslag du har lyst til at lave...

Indlægaf Daflo » 26. aug 2015, 21:20

Hooold nu op med at poste og dele alt hvad der bliver fundet på gaden på facebook.
Hvis folk mangler deres ting kan de spørge på hittegodskontoret, hvor du også bør aflevere de ting du finder.

-Og tjek nu for f..... hvor gamle de opslag du deler er, hvis det blev postet i 2008 er lille Sofie Amalie nok vokset fra sin sko i str 21 og behøver ikke finde den igen.
2
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Sure opslag du har lyst til at lave...

Indlægaf Daflo » 26. aug 2015, 21:26

Og denne:

Nejtak, jeg vil ikke have din onkels kollegas nabos aflagte pony/kat/tamrotte. Hvis det betyder den bliver aflivet er det ejerens ansvar, ikke alle os du prøver at give dårlig samvittighed med det nuttede billede.

Puh det lettede :genert:
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Sure opslag du har lyst til at lave...

Indlægaf decibell » 26. aug 2015, 21:35

Daflo skrev:Hooold nu op med at poste og dele alt hvad der bliver fundet på gaden på facebook.
Hvis folk mangler deres ting kan de spørge på hittegodskontoret, hvor du også bør aflevere de ting du finder.

-Og tjek nu for f..... hvor gamle de opslag du deler er, hvis det blev postet i 2008 er lille Sofie Amalie nok vokset fra sin sko i str 21 og behøver ikke finde den igen.



Uh ja, det er jeg også ved at få flip over. En af mine veninder gør det ofte, og hun griner bare, når hun så får delt noget gammelt noget. Ih, så lær da af det. :stoned:
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Sure opslag du har lyst til at lave...

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. aug 2015, 21:56

Jeg ville lave et surt og vredt opslag til alle mulige kedelige gamle tanter fra min familie, om at de skulle holde op med hele tiden at sende mig privatbeskeder, især lige nu her samtidig med at jeg sidder og flirter med en over FB. Det er da megatræls at så tror man han har skrevet og så er det bare moster Birthe der vil fortælle at de lige har været ude og plukke blommer :(
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Sure opslag du har lyst til at lave...

Indlægaf Wizzze » 26. aug 2015, 22:03

The vaskeklud goes viral, I love it :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Sure opslag du har lyst til at lave...

Indlægaf Wizzze » 27. aug 2015, 12:00

Skumfidusen skrev:
Wizzze skrev:The vaskeklud goes viral, I love it :D


Det gør den jo ikke, når den ikke bliver lagt ud :)


Kylling, båååk båååk :-p
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Sure opslag du har lyst til at lave...

Indlægaf Evapeva » 27. aug 2015, 12:12

Skumfidusen skrev:
Wizzze skrev:The vaskeklud goes viral, I love it :D


Det gør den jo ikke, når den ikke bliver lagt ud :)


Jeg har lagt den ud! :D
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Sure opslag du har lyst til at lave...

Indlægaf Evapeva » 27. aug 2015, 12:22

Skumfidusen skrev:
Evapeva skrev:
Skumfidusen skrev:
Wizzze skrev:The vaskeklud goes viral, I love it :D


Det gør den jo ikke, når den ikke bliver lagt ud :)


Jeg har lagt den ud! :D


DU havde ikke fået lov til at låne den :cuss: Men det er selvfølgelig ok :D - håber jeg kommer til at se den komme tilbage til mig selv.


....øv, er jeg ikke med i "klubben"? :s
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Sure opslag du har lyst til at lave...

Indlægaf Fru Sunshine » 27. aug 2015, 13:53

Skumfidusen skrev:Åh, jeg sagde hende vegetar-damen imod og satte spørgsmålstegn ved hendes tal. Blandt andet ved at henvise til at selvsamme organisation brugte nogle helt andre tal få år efter den undersøgelse hun henviste til var lavet....og så slettede hun mig. Åååååh, jeg synes det er så sjoooovt. Hun var totalt opfarende og virkelig ikke i stand til at håndtere at nogen var uenige med hende dengang jeg egentlig kendte hende. Det har åbenbart ikke ændret sig.

Hun trængte bare til en god bøf.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Sure opslag du har lyst til at lave...

Indlægaf Evapeva » 27. aug 2015, 14:16

@Skumfidusen der er følgende aktivtet på min (din!) status om vaskekluden :D

30 likes. 5 delinger.

A: Hahaha er du ude med riven?
Eva: Nej nej, da - DEEEEL! :D

J: Ha ha! DEL DEL DEL DEL DEL DEL! Like og del. Del og like. Del og like og vind. Del eller DØ.
Eva: YOLO, man ved aldrig, om DU vinder!

L: og når man så ER igang - så er det vigtigt at man også lige trykker på nogle tåbelige spørgsmål om vaskekluden.. så man kan se hvilken "type vaskeklud man er" :D .. og det skal OGSÅ DELES!
Eva: Haha! Jeg er en slidt, beige én i dag.
L: HA! det ville være en god update på FB... "idag er jeg en beige klarklud"...

S: Haha, den fedeste parodi på facebook-konkurrencer jeg længe har læst. Sørger du ikke for at jeg vinder den brugte vaskeklud, hvis jeg deler

X: De gange det er tilpas intressant til at jeg gider deltage der deler jeg somregl kun med mig selv eller evt på min søster eller mands væg. :D Ingen spam.
Eva: Du af alle mennesker må godt. :D

M: Nej, inden jeg deltager, vil jeg altså vide, om det er en karklud eller en vaskeklud, man kan vinde!
Eva: Haha M - skal vi ikke sige, at hvis du vinder, så får du én af hver!

M: Delt
M: Eva, for pokker altså
Eva: Det er tyvstjålet fra Debatten.net :gogo:

K: Er der nogen der dør, hvis jeg ikke deler?
M: Man ved det ikke. Det er en dare!

------

@Skumfidusen dit sure opstød ER gået viralt! :klap:
Senest rettet af Evapeva 28. aug 2015, 11:23, rettet i alt 1 gang.
5
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Sure opslag du har lyst til at lave...

Indlægaf ManicNinja » 27. aug 2015, 18:06

Skumfidusen skrev:Jeg har sådan en lille passivt-aggressiv djævel i mig, der har lyst til at lave det her opslag på facebook:

VIND DEN HER BRUGTE VASKEKLUD!

For at vinde, skal du bare ringe rundt til ALLE dine venner og fortælle dem om vaskekluden og få dem til at ringe til deres venner! Du får altså en forsvindende lille chance for at vinde en karklud og det eneste DU skal gøre er at spilde både din egen og andres tid. Så skynd dig at ringe rundt til dem alle, så kan du måske blive den heldige vinder.

Vinderen udtrækkes når alle i Danmark har hørt om vaskekluden og er blevet genereret af nogen af deres venner!

Men jeg gør det ikke. Jeg nøjes med at pippe lidt her i stedet...

Sidder I andre også med den slags tanker? Ønsket om at se hvor stupide ting man kan få dumme mennesker til at dele aldeles ureflekteret. Eller, i det her tilfælde, forhåbentlig læse en smule reflekteret.


Synes, det er enormt fedt, at de ikke bare er blevet generet, men simpelthen forventes at nå et punkt, hvor de decideret bliver (de)genereret af deres venner. Dét, synes jeg faktisk, siger ret meget om samfundet...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"