Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 2. nov 2015, 13:15

Jeg tvivler på, at der er basis for en nytårstråd på Jubii, og når det nu er her, jeg primært kommer, så skal vi da have en nytårstråd for os, der af den ene eller anden årsag sidder alene nytårsaften :) Det plejer at være en super sjov og hyggelig tradition, og man får ofte snakket med nogle, man ellers ikke snakker med herinde.

Jeg laver tråden i god tid, så man kan nå at se den, så man ved, den er der, hvis man pludselig bliver brændt af, bliver syg, i forvejen skal være alene hjemme, eller hvad der nu kan ske. Jeg lægger den med vilje ikke i fest foraet, fordi jeg tror den drukner i alle juletrådene.

Jeg melder mig som den første der deltager i tråden og håber på lige så sjovt og hyggeligt selskab som de tidligere år :banan: :glad: :danse:

Bare så alle er med: Tråden er for dem, der af forskellige årsager sidder alene hjemme hos sig selv nytårsaften. Hvis man savner selskab, kan man her i tråden skrive sammen med andre, der også sidder alene hjemme. Der er således IKKE tale om en festtråd, hvor der arrangeres noget med at mødes. Der er typisk flash af hvad man har lavet af mad, måske flash af en selv og ens tøj og evt nogle billeder af champagne. Men som sagt: Man sidder hjemme hos sig selv :)
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Daine » 2. nov 2015, 13:27

Jeg er med igen i år, det var superhyggeligt sidste år, selvom jeg mest læste med :) I år har jeg også (7-9-13) fri hele den 31., så regner med lidt ekstra på hyggekontoen.
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 2. nov 2015, 13:29

Yay! :banan: Det bliver super hyggeligt!
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Wolf
Indlæg: 292
Tilmeldt: 21. aug 2015, 16:59
Kort karma: 57
Likede indlæg: 1165

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Wolf » 2. nov 2015, 14:01

Jeg vil også være med :-D
Dog ved jeg ikke helt endnu om jeg bliver alene, men jeg regner med det. Min familie plejer enten at være til fest eller gå tidligt i seng - sidste år hyggede vi sammen til kl.21, hvorefter de tog hjem og min søn og jeg gik i seng. Stod dog op igen til midnat for at se fyrværkeri :-)

Jeg har i nogle år fulgt (læst) trådene på den gamle debat og de plejer at være så hyggelige... så i år vil jeg gerne prøve at være med i hyggen her.
2
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Pjeps » 2. nov 2015, 17:30

Jeg er med som sædvanlig. Det er ren hygge på højeste plan.

Og jeg så for øvrigt din tråd på den anden side, der var godt nok nogen der tog på vej over at du kom til at nævne denne side :8:
Men hvis siderne Loader så langsomt som de gør nu, så har jeg ikke tålmodighed til at følge en lang tråd derovreSå jeg er glad for at du har oprettet en her! :banan: :banan: :clap: :pompom: :pompom:
1
:ninja:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 2. nov 2015, 18:03

Pjeps skrev:Jeg er med som sædvanlig. Det er ren hygge på højeste plan.

Og jeg så for øvrigt din tråd på den anden side, der var godt nok nogen der tog på vej over at du kom til at nævne denne side :8:
Men hvis siderne Loader så langsomt som de gør nu, så har jeg ikke tålmodighed til at følge en lang tråd derovreSå jeg er glad for at du har oprettet en her! :banan: :banan: :clap: :pompom: :pompom:

Jo tak! :8: Det er jo super ærgerligt for det var virkelig ikke min intention at forsøge at lokke nogen herover. Hvis folk vil hertil, så finder de nok en vej. Jeg frygter jo bare at der kun sidder et par stykker og så dør tråden simpelthen :( Den har været så længe om at loade i dag at jeg er blevet smidt af flere gange så det lover ikke så godt :(

Det er bare rigtig synd, for jeg holder stadig rigtig meget af Jubii og ønsker at sådan en tråd måske kunne være med til at genskabe noget af det liv, jeg kan se er forsvundet derfra. Nu ved jeg nærmest ikke om jeg skal lade tråden bestå, slette, løbe ud i sandet eller om jeg selv har lyst til at deltage i den :(

Jeg ved ikke engang hvor mange der har lyst til at være her, men uanset hvilken side man er på, så skal der være en nytårstråd synes jeg :) Jeg vil nemlig gerne hygge med debatfolk uanset hvor de kommer fra :banan:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Pjeps » 2. nov 2015, 18:17

Jeg forstår slet ikke at at det er så forbudt at nævne debatten derovre, og vi skal jo nok hygge os uanset hvor tråden ligger. Jeg kommer sandsynligvis kun til at være i en tråd, det plejer jo at være svært nok at nå at følge med, dobbelt tråd vil da gøre en helt stresset.
0
:ninja:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 2. nov 2015, 18:35

Pjeps skrev:Jeg forstår slet ikke at at det er så forbudt at nævne debatten derovre, og vi skal jo nok hygge os uanset hvor tråden ligger. Jeg kommer sandsynligvis kun til at være i en tråd, det plejer jo at være svært nok at nå at følge med, dobbelt tråd vil da gøre en helt stresset.

Nej jeg ved det heller ikke. Men hold da fast hvor man kan blive bidt af hvis man gør. Det er bare ærgerligt at det er med i tråden for det skriger da ikke "velkommen til en hyggelig tråd".

Nå men jeg vil i hvert fald forsøge at være både her og der fordi det trods alt skal have chancen :) Men hvis det loader som i dag så...
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 2. nov 2015, 18:36

Er der nogle der allerede nu overvejer mad? :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Daine » 2. nov 2015, 18:39

2SHY skrev:Er der nogle der allerede nu overvejer mad? :)


Jeg sad faktisk lige og overvejede det :D Er kun kommet frem til, at det skal være noget med laks eller krondyr. Resten må vente til sidste halvdel af december, jeg regner da stærkt med at der nok skal komme en nytårsmadtråd :)
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 2. nov 2015, 18:45

Jeg synes jo tit jeg er endt med det samme de sidste mange år :gruble: Jeg hælder lidt mod at prøve noget helt andet, men hvad? Jeg har tit været omkring indbagte rejer til papaya salat (overvejer jeg stadig) eller mexicanske wraps med det hele. Så har jeg typisk bagt noget kage, drukket masser af mojitos og asti og så spist is, slik og chips

Men selve hovedretten overvejer jeg om den ikke skal fornyes lidt :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Pjeps » 2. nov 2015, 18:49

Jeg er slet ikke ved de overvejelser endnu, jeg er i gang med et større vægttab, så der er masser af ting som jeg kunne tænke mig, og eftersom jeg skal arbejde hele julen, så slipper jeg for alt den fede mad der. Det eneste der er helt sikkert, er Chips og dip :genert: :lol:
0
:ninja:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Daine » 2. nov 2015, 18:51

Jeg fandt ud af sidste år, at jeg havde købt alt for meget 'snask' til efter maden, jeg fik det slet ikke spist. Så i år bliver det lidt mere nede på jorden :D Og så nøjes jeg med hovedret og dessert og spiser forretten til frokost.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 2. nov 2015, 18:56

Åh jeg skulle også gerne af med nogle kilo :genert: Jeg kan ikke rigtig tage mig sammen for tiden og slet ikke nu der har været halloween :8:

Måske jeg skal overveje en lidt mere fornuftig nytårs menu i år? :gruble: Knap så mange chips og slik f.eks. Kransekagen bliver i hvert fald ikke som den plejer. Det var altid min morfar der bagte kransekage til familen, men han døde den 10. april :trist:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Daine » 2. nov 2015, 19:30

Trist med din morfar :ae:

Jeg købte kransekage sidste år hos Føtex, det gør jeg ikke igen, den var forfærdelig. Men jeg er heller ikke den store kransekagespiser, så har tænkt mig at droppe den i år.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"