Halloween elskere - kom hid!

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf Pandesteg » 2. nov 2015, 11:41

2SHY skrev:
Pandesteg skrev:Jeg fik købt et lille keramikgræskar i Føtex i går, alle deres Halloweenting (ja alle, også de store items) var sat ned til 5 kr.

Og så sad jeg og læste lidt om Annabelle/The Conjuring osv., vidste ikke at de (delvist) er inspireret af virkelige historier, men så ved jeg det. Den rigtige Annabelle ser bare overhovedet ikke uhyggelig ud :D
Men det inspirerede mig så til at få lyst til at se The Amityville Horror, som jo også er baseret på en "sand" historie. Nogle der har set den?

Der har været rigtig mange Amityville Horror indspilninger og det er ikke alle der er lige gode. Jeg synes jo den med Ryan Raynolds er rigtig gusten (jeg har lagt et klip ind i tråden tidligere), men in all fairness så har jeg ikke set den indenfor de sidste 10 år og i sin tid var jeg alvorligt syg og kunne slet ikke kapere horror. Men prøv den af og de hvad du synes :)


Det er den med Ryan Reynolds der ligger på Netflix, så det bliver den vi skal se :)
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf 2SHY » 2. nov 2015, 11:44

^ Meld lige tilbage hvad du synes :) Den der med A Haunting in Georgia/Connecticut er i øvrigt også baseret på virkelige hændelser :)
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf 2SHY » 2. nov 2015, 11:49

KitKat skrev:2SHY: Det var det ihvertfald. Men det er absolut sidste gang jeg laver "oreos-edderkopper" Hold nu op hvor jeg fortrød den idé mange gange mens jeg stod der og proppede lakrids-ben ind i smørcremen med en tandstik, ét ben ad gangen :D

(og bagefter fortalte min søde kæreste, at edderkopper har 8 ben, ikke 6. Jeg svarede, at til halloween var det jo mutant-edderkopper, nå!)

:lol: Jo tak den opgave har jeg også stået med sidste år med de edderkopper jeg lavede (de fik i øvrigt også kun 6 ben men blev da spist alligevel :) )
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf Pandesteg » 2. nov 2015, 11:51

2SHY skrev:^ Meld lige tilbage hvad du synes :) Den der med A Haunting in Georgia/Connecticut er i øvrigt også baseret på virkelige hændelser :)


Skal jeg gøre :)
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf Daphne » 2. nov 2015, 20:55

didas skrev:
2SHY skrev:Hola afsløring?

Jeg bruger https://www.unblock-us.com og betaler lige omkring 24 kr om måneden for det :) Det bruger jeg på mit appletv og har den danske Netflix på mobil/iPad og min mors smart tv :)


Det er kommet frem, at Hola har solgt adgang til brugernes internetforbindelser, så du i princippet kan have en fremmed, der sidder og laver alt muligt ulovligt via din forbindelse, som så fører tilbage til dig.

Unlocator fungerer også rigtig fint og er super nemt at sætte op :)


Præcis. Og tak for anbefalingerne begge to :) :kys:
1
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf Daphne » 2. nov 2015, 20:56

KitKat skrev:Vi fik set Addams Family, den var præcis ligeså god som jeg huskede den :love2:

Aftensmaden bestod af blodsuppe med smat (tomatsuppe og halloween pasta)
Flagermus og andet kryb rullet i sand (halloween formede kyllinge nuggets og kartofler)
Mini pizza med edderkopper (lavet af peperoni og rød peberfrugt)

Vi var 4 ialt, to voksne og to teen-piger, og aftensmaden blev spist sådan lidt i "komme-gå-tempo" så det har jeg ingen billeder af, men efter aftensmaden samledes vi i sofaen til film og snolder (og min sorte kat som selvfølgelig var med, blev tvangsindlagt til sofa hygge sammen med os andre)

Snolderet nåede vi at lave et billede af:


Lyder rigtigt hyggeligt :)
1

Tilbage til "Fest og bryllup"