Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Joe » 2. nov 2015, 18:16

Vi talte om, at den bikini jeg har bestilt, muligvis sendes som brevpost.
Mig: Den fylder jo ikke så meget, det er bare en bikini.
Min nar-kæreste: Er du sikker på, du ikke har bestilt en for lille størrelse, så?
10
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 2. nov 2015, 21:53

Han er ikke som sådan en nar, men han har fået nyt spejlreflekskamera, og det betyder jo at der skal tages billeder af alt. Som i ALT!! Er glad for både hund og barn er taknemlige ofre for det, for der er allerede taget flere billeder af mig, de sidste to uger end der plejer at blive taget i løbet af et år.
Alt tager 100 år fordi der skal fotograferes, og så sidder han og roder rundt i det konstant og er ofte helt tabt for omverdenen.
1
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf vibbsen » 3. nov 2015, 07:21

Det er vel en 20 minutters tid siden....

"Skal jeg så cykle på arbejde"
"Ja, det skal du"
"Hvorfor"
"Fordi jeg skal bruge bilen"
"Hvorfor kan du egentlig bestemme det ?"

FORDI DU HAR FUCKING 3 KILOMETER PÅ JOB OG JEG HAR EN DEL TING JEG SKAL LAVE IDAG HVOR JEG SKAL BRUGE BILEN.
7
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Anufe
Indlæg: 18
Tilmeldt: 27. sep 2015, 05:49
Kort karma: 6
Likede indlæg: 21

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Anufe » 10. nov 2015, 20:07

På min fødselsdag, hvor han brugte aftenen på at spille et nyt computerspil. Lidt en nitte, når jeg havde håbet på noget længe tiltrængt kærestetid.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 12. nov 2015, 21:46

Han har flyttet fluesmækkerene igen, det gør han så tit. Og ALLE de edderkopper, der kommer ind i vores hjem, kommer når han sover eller er på arbejde. Så jeg skal bruge de fluesmækkere til edderkoppebekæmpelse, og så skal de være på deres plads i gangen, så jeg kan finde dem. Nu har jeg i stedet mast edderkoppesnask under min ene sko :tie:
Jeg hader edderkopper :whine:

Han er fandme heldig med han ikke blev jaget ud og fjerne den selv ;)
0
HappyHippo
Indlæg: 2538
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4394

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf HappyHippo » 12. nov 2015, 22:10

Ikke en nar, men altså ... Manden kan ikke støvsuge. Når jeg så påpeger, at der stadig er noget på gulvet, begynder han at forklare at han STØVsuger, kun støv, det er det eneste den kan fjerne. Ikke sand, madrester osv, kun støv :rulle:

(Vi er altså ikke vildt klamme, men har 2 små børn :D)
0
HappyHippo
Indlæg: 2538
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4394

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf HappyHippo » 12. nov 2015, 22:13

Bøtte skrev:Han er ikke som sådan en nar, men han har fået nyt spejlreflekskamera, og det betyder jo at der skal tages billeder af alt. Som i ALT!! Er glad for både hund og barn er taknemlige ofre for det, for der er allerede taget flere billeder af mig, de sidste to uger end der plejer at blive taget i løbet af et år.
Alt tager 100 år fordi der skal fotograferes, og så sidder han og roder rundt i det konstant og er ofte helt tabt for omverdenen.


Min kan overhovedet ikke tage billeder. Så er der skygge på, dårligt perspektiv og zoom-knappen har han endnu ikke opdaget. Seriøst, hvor svært er det lige at tage et billede?
1
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Kattefjæs » 12. nov 2015, 22:38

Jeg har haft en lidt trist dag med en episode hvor en bekendt sagde noget strengt. Vedkommende er lidt speciel og får tit sagt nogle dumme ting, og jeg er et meget tålmodigt menneske som kan bære over med næsten alt og alle, men lige i øjeblikket er jeg træt, stresset og i underskud, så jeg bed mig ind læben og lod som ingenting i situationen, men bagefter måtte jeg altså gå ud på toilettet og græde lidt. Det er meget ulig mig, men overskuddet til at bære over med personlige fornærmelser er simpelthen ikke til stede. Jeg VED godt at det ikke er personligt ment, men i sådan en situation hjælper det bare ikke. Jeg kunne bare ikke klare at få en fornærmelse smidt i hovedet lige i dag.

Jeg forklarede ham situationen og håbede at han bare ville sige et eller andet støttende, han behøvede ikke engang sige at vedkommende var en idiot eller noget, bare et rimelig neutralt "Jeg er ked af at du har haft en trist dag" uden at tage stilling til selve situationen havde været helt fint.

Men idioten himlede med øjnene og syntes at det da SLET ikke var noget at være ked af når nu jeg godt vidste at det ikke var ment sådan, og det var urimeligt af mig at bebrejde vedkommende og bla bla. Han brugte et virkelig hånligt tonefald som bare gjorde mig så ulykkelig.

Han er nok den eneste som ved hvor træt og presset jeg er for tiden, og jeg troede også at han forstod det i hvert fald til en vis grænse. Nu gider jeg ikke fortælle ham hvis jeg har haft en dårlig dag, jeg gider da ikke blive hånet bare fordi jeg ikke har elefanthud i en periode. Det får mig kun til at vende det hele indad i langt højere grad end jeg gjorde oprindeligt.
0
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Karkluden » 13. nov 2015, 10:22

HappyHippo skrev:Ikke en nar, men altså ... Manden kan ikke støvsuge. Når jeg så påpeger, at der stadig er noget på gulvet, begynder han at forklare at han STØVsuger, kun støv, det er det eneste den kan fjerne. Ikke sand, madrester osv, kun støv :rulle:

(Vi er altså ikke vildt klamme, men har 2 små børn :D)

Haha, seriøst? :lol: Altså mener han det seriøst? :stoned:
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
HappyHippo
Indlæg: 2538
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4394

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf HappyHippo » 13. nov 2015, 16:33

Karkluden skrev:
HappyHippo skrev:Ikke en nar, men altså ... Manden kan ikke støvsuge. Når jeg så påpeger, at der stadig er noget på gulvet, begynder han at forklare at han STØVsuger, kun støv, det er det eneste den kan fjerne. Ikke sand, madrester osv, kun støv :rulle:

(Vi er altså ikke vildt klamme, men har 2 små børn :D)

Haha, seriøst? :lol: Altså mener han det seriøst? :stoned:


Vidste du ikke at en støvsuger kun må fjerne støv? Den er slet ikke i stand til at fjerne andet!

:stoned:
0
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Karkluden » 13. nov 2015, 16:40

HappyHippo skrev:
Karkluden skrev:
HappyHippo skrev:Ikke en nar, men altså ... Manden kan ikke støvsuge. Når jeg så påpeger, at der stadig er noget på gulvet, begynder han at forklare at han STØVsuger, kun støv, det er det eneste den kan fjerne. Ikke sand, madrester osv, kun støv :rulle:

(Vi er altså ikke vildt klamme, men har 2 små børn :D)

Haha, seriøst? :lol: Altså mener han det seriøst? :stoned:


Vidste du ikke at en støvsuger kun må fjerne støv? Den er slet ikke i stand til at fjerne andet!

:stoned:

... Jeg er stadig alvorligt i tvivl, om du tager pis på eller om han faktisk mener det. hvis han mener det, så er det det sjoveste, jeg længe har læst!!! :lol: :D
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 13. nov 2015, 22:37

Hvis han mener det, har du håneretten resten af året! MINDST!
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Hunkat » 15. nov 2015, 14:52

Min kæreste og jeg spiller Fallout 4. Jeg har haft sindsygt travlt siden udgivelse, han får først travlt her i næste uge, så han er laaaaaangt foran.

Og selvom han ikke spoiler historien (så meget ved han da) så har hans opdatering om hvordan det går ham bare fuldstændig ødelagt min lyst til at spille. Fordi iiih og ooh det går ham godt, han vader nærmest i bobbleheads og andre spændende ting hvor jeg kæmper for bare at overlever mere end 2 meter af gangen. Thihi, ups hans var i hard-mode, det havde han slet ikke opdaget. Jeg spiller altid på easy (fordi jeg spiller for historien første gang) og ja...

Jeg har ventet 7 år på det spil, han er sådan 'nå det lyder da meget sjovt, det vil jeg måske også prøve' og nu er det fuldstændig ødelagt for mig :cuss:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
HappyHippo
Indlæg: 2538
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4394

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf HappyHippo » 15. nov 2015, 15:36

Karkluden skrev:
HappyHippo skrev:
Karkluden skrev:
HappyHippo skrev:Ikke en nar, men altså ... Manden kan ikke støvsuge. Når jeg så påpeger, at der stadig er noget på gulvet, begynder han at forklare at han STØVsuger, kun støv, det er det eneste den kan fjerne. Ikke sand, madrester osv, kun støv :rulle:

(Vi er altså ikke vildt klamme, men har 2 små børn :D)

Haha, seriøst? :lol: Altså mener han det seriøst? :stoned:


Vidste du ikke at en støvsuger kun må fjerne støv? Den er slet ikke i stand til at fjerne andet!

:stoned:

... Jeg er stadig alvorligt i tvivl, om du tager pis på eller om han faktisk mener det. hvis han mener det, så er det det sjoveste, jeg længe har læst!!! :lol: :D


Jeg læste det højt for ham. Nu googler han støvsuger for han VIL have ret. En støvsuger er kun til støv!!!!!! :cuss:
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Aima » 15. nov 2015, 15:39

HappyHippo skrev:
Karkluden skrev:
HappyHippo skrev:
Karkluden skrev:
HappyHippo skrev:Ikke en nar, men altså ... Manden kan ikke støvsuge. Når jeg så påpeger, at der stadig er noget på gulvet, begynder han at forklare at han STØVsuger, kun støv, det er det eneste den kan fjerne. Ikke sand, madrester osv, kun støv :rulle:

(Vi er altså ikke vildt klamme, men har 2 små børn :D)

Haha, seriøst? :lol: Altså mener han det seriøst? :stoned:


Vidste du ikke at en støvsuger kun må fjerne støv? Den er slet ikke i stand til at fjerne andet!

:stoned:

... Jeg er stadig alvorligt i tvivl, om du tager pis på eller om han faktisk mener det. hvis han mener det, så er det det sjoveste, jeg længe har læst!!! :lol: :D


Jeg læste det højt for ham. Nu googler han støvsuger for han VIL have ret. En støvsuger er kun til støv!!!!!! :cuss:


Så han tror, Google er mere valid end Debatten? Kært :D
9
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Forhold og sex"