Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 2. nov 2015, 21:56

Log_Lady skrev:Pop-op-reklamer. Så dø dog for fucking helvede! *smiley-der-løber-rundt-om-sig-selv-og-vifter-med-armene*

NEJ! Jeg gider ikke abonnere på jeres nyhedsbrev, og jeg er pisseligeglad med, om jeg kan vinde 500 kroner at shoppe for. Lad mig dog for pokker bare kigge på det, jeg kom for at kigge på, uden at lægge forhindringer i vejen for mig. Grrr! :evil:

Gud, ja, hvor ER den smiley? Den var genial :genert:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 2. nov 2015, 23:11

Delfin skrev:
ManicNinja skrev:At jeg af en eller anden grund for et par måneder siden pludselig begyndte at kunne høre den elevator, der kører konstant i min ejendom (der er lægeklinik øverst). Den dér susen og så et ordentligt bump, hver gang den stopper. Shit, det er til at blive grænsepsykotisk af. Vicevært siger, der ikke er ændret noget. Men hvorfor har jeg så aldrig kunnet høre det før? :gruble: Suk. Har mistet min skønne stille lejlighed. :whine:


Hvornår har der sidst været eftersyn på den? Det kunne jo være noget, der trængte til noget vedligeholdelse.


Vicevært har besigtiget den og siger, der intet er galt. Tror ham ikke over en dørtærskel, men aner ikke, hvad jeg skal eller kan gøre.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DetSorteCirkus » 2. nov 2015, 23:19

kidkomb skrev:
Log_Lady skrev:Pop-op-reklamer. Så dø dog for fucking helvede! *smiley-der-løber-rundt-om-sig-selv-og-vifter-med-armene*

NEJ! Jeg gider ikke abonnere på jeres nyhedsbrev, og jeg er pisseligeglad med, om jeg kan vinde 500 kroner at shoppe for. Lad mig dog for pokker bare kigge på det, jeg kom for at kigge på, uden at lægge forhindringer i vejen for mig. Grrr! :evil:

Gud, ja, hvor ER den smiley? Den var genial :genert:


Det var en.mand/mand.ens hofsmiley.
1
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25606

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 2. nov 2015, 23:25

ManicNinja skrev:
Delfin skrev:
ManicNinja skrev:At jeg af en eller anden grund for et par måneder siden pludselig begyndte at kunne høre den elevator, der kører konstant i min ejendom (der er lægeklinik øverst). Den dér susen og så et ordentligt bump, hver gang den stopper. Shit, det er til at blive grænsepsykotisk af. Vicevært siger, der ikke er ændret noget. Men hvorfor har jeg så aldrig kunnet høre det før? :gruble: Suk. Har mistet min skønne stille lejlighed. :whine:


Hvornår har der sidst været eftersyn på den? Det kunne jo være noget, der trængte til noget vedligeholdelse.


Vicevært har besigtiget den og siger, der intet er galt. Tror ham ikke over en dørtærskel, men aner ikke, hvad jeg skal eller kan gøre.


En vicevært er ikke særligt uddannet i elevatorer, så måske ved han ikke, hvad han skal kigge efter. Alle elevatorer skal sikkerhedsgodkendes med bestemte intervaller. Der bør sidde et skilt i den, hvor der står navn og tlf til et kontrolfirma og en dato for seneste besigtigelse. Det jeg tænkte på, var at ringe til det nummer og høre, om det kunne være noget, de skulle ud at kigge på.
Det skal lige siges, at jeg ikke ved, om de vil tage sig af sådan en opringning, men det var da værd at forsøge.
1
14 11 14
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 3. nov 2015, 06:37

Delfin skrev:
ManicNinja skrev:
Delfin skrev:
ManicNinja skrev:At jeg af en eller anden grund for et par måneder siden pludselig begyndte at kunne høre den elevator, der kører konstant i min ejendom (der er lægeklinik øverst). Den dér susen og så et ordentligt bump, hver gang den stopper. Shit, det er til at blive grænsepsykotisk af. Vicevært siger, der ikke er ændret noget. Men hvorfor har jeg så aldrig kunnet høre det før? :gruble: Suk. Har mistet min skønne stille lejlighed. :whine:


Hvornår har der sidst været eftersyn på den? Det kunne jo være noget, der trængte til noget vedligeholdelse.


Vicevært har besigtiget den og siger, der intet er galt. Tror ham ikke over en dørtærskel, men aner ikke, hvad jeg skal eller kan gøre.


En vicevært er ikke særligt uddannet i elevatorer, så måske ved han ikke, hvad han skal kigge efter. Alle elevatorer skal sikkerhedsgodkendes med bestemte intervaller. Der bør sidde et skilt i den, hvor der står navn og tlf til et kontrolfirma og en dato for seneste besigtigelse. Det jeg tænkte på, var at ringe til det nummer og høre, om det kunne være noget, de skulle ud at kigge på.
Det skal lige siges, at jeg ikke ved, om de vil tage sig af sådan en opringning, men det var da værd at forsøge.


Tak for det, Delfin :) Men alt det dér vidste jeg nu godt i forvejen. Var selv nået så langt som til at overveje at ringe direkte til firmaet - har blot nogle andre ting, der kræver fuldt fokus lige nu. Men derefter ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 3. nov 2015, 13:06

Idioter som skambyder på DBA. De bliver ved med at irritere mig.
Nej selvfølgelig sælger jeg ikke til 150 når den har kostet 1400 fra ny. IDIOT!
2
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hotlips » 3. nov 2015, 16:37

Facebookbilleder hvor folk ikke kan tage et billede af en tomat uden der står en Kählervase og ligger en havebog så man liige kan se nok ag titelen til at se det er dem nyeste der er kommet.

Jeg forstår ikke rigtig man gider bruge så meget krudt på et goddamn tomatbillede.
0
OsCoccygis
Indlæg: 215
Tilmeldt: 1. okt 2015, 11:31
Kort karma: 17
Likede indlæg: 372

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf OsCoccygis » 3. nov 2015, 21:19

Jeg er startet i praktik i mandags, og nu er jeg syg. Øv hvor er det træls at jeg nok på 3. dagen skal meddele at jeg ikke lige kommer
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. nov 2015, 21:51

At planen var oprydning, og så gik jeg i stedet igang med at æde rester fra aftensmaden!
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 3. nov 2015, 23:07

Dirtylittledevil skrev:At planen var oprydning, og så gik jeg i stedet igang med at æde rester fra aftensmaden!


Ja? Du rydder op i resterne!
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. nov 2015, 23:42

ManicNinja skrev:
Dirtylittledevil skrev:At planen var oprydning, og så gik jeg i stedet igang med at æde rester fra aftensmaden!


Ja? Du rydder op i resterne!


Gu gjorde jeg nemlig så! Og den mavepine er det HELE værd nu hvor de gryder er tømte og af vejen.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pussikat82 » 4. nov 2015, 12:01

Dårlig service. Der er VIP-arrangement i Imerco i morgen med tilbud på julepynt, har jeg fået en mail om. Der var et link lagt ind, hvor man skulle kunne finde åbningstiderne for VIP-arrangementet, men når jeg fulgte det, kom jeg bare til siden med butikker og generelle åbningstider. Skrev til Imerco og spurgte omkring det med at finde åbningstiderne, specifikt omkring den i vores egen (navngivne) by, og om det så gælder hele dagen, når der ikke står noget specifikt omkring arrangementet. Får svar tilbage, at nogle butikker bare ikke er med, og hvis de er, findes tidsrummet derinde.

Nu har jeg så været tilbage og kigge på siden og kan se, at jeg kunne scrolle ned i åbningstiderne og finde datoer med udviddet åbning (bl.a. i morgen), men der står intet om, at det er et VIP-arrangement, hvor tilbuddet gælder hele dagen eller ej. Jeg er ærlig talt noget irriteret over Imercos virkelig fesne kundeservice. Hvor svært er det lige at slå en navngiven by op, når der specifikt bliver spurgt til den, så hun kunne fortælle mig, hvornår jeg kunne tage derned i morgen? I stedet for at fyre sådan noget generelt pis af? :sur: Lugter virkelig af seriøst doven medarbejder, og det er virkelig dårlig service, synes jeg.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pussikat82 » 4. nov 2015, 12:05

Pussikat82 skrev:Dårlig service. Der er VIP-arrangement i Imerco i morgen med tilbud på julepynt, har jeg fået en mail om. Der var et link lagt ind, hvor man skulle kunne finde åbningstiderne for VIP-arrangementet, men når jeg fulgte det, kom jeg bare til siden med butikker og generelle åbningstider. Skrev til Imerco og spurgte omkring det med at finde åbningstiderne, specifikt omkring den i vores egen (navngivne) by, og om det så gælder hele dagen, når der ikke står noget specifikt omkring arrangementet. Får svar tilbage, at nogle butikker bare ikke er med, og hvis de er, findes tidsrummet derinde.

Nu har jeg så været tilbage og kigge på siden og kan se, at jeg kunne scrolle ned i åbningstiderne og finde datoer med udviddet åbning (bl.a. i morgen), men der står intet om, at det er et VIP-arrangement, hvor tilbuddet gælder hele dagen eller ej. Jeg er ærlig talt noget irriteret over Imercos virkelig fesne kundeservice. Hvor svært er det lige at slå en navngiven by op, når der specifikt bliver spurgt til den, så hun kunne fortælle mig, hvornår jeg kunne tage derned i morgen? I stedet for at fyre sådan noget generelt pis af? :sur: Lugter virkelig af seriøst doven medarbejder, og det er virkelig dårlig service, synes jeg.


Nu har jeg så fået svar fra damen igen. Arrangementet er kun i den åbningstid, der går fra normal åbningstids slut og frem til den udvidede åbningstid slutter (måske et par timer). Og det står INGEN steder! Kæft, jeg synes, de er nogle aber derinde. Jeg har skrevet til dem, at jeg så synes, at de skulle tage og skrive det et eller andet sted, for det er jo ikke en oplysning, man kan finde nogen steder. Hverken på deres hjemmeside eller i mailen, man fik. Argh! :sur: :rulle:
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf computermus » 4. nov 2015, 19:31

At en eneste dag (!) magtede personalet i børnehaven at sætte deres forbandede sko og støvler på plads inden de gik hjem . Argh !!!
Jeg burde have lagt deres fodtøj ,der stod på gulvet,i en sort affaldssæk ,men det kunne jeg så ikke få mig selv til alligevel. Så jeg lagde endnu en gang en seddel til dem .
For jeg vil helst heller ikke ses som hende den emsige rengøringsdame, så hver gang jeg har lagt en seddel har det heddet "Vil i ikke godt være søde at huske, jeres fodtøj ikke skal være på gulvet,men på de dertil indrettede hylder".
Indtil nu har det ikke virket mere end højst 2 dage ad gangen og det irriterer mig,samtidig med at det også irriterer mig at jeg er bange for at de bliver sure.'
Men dette er definitivt allersidste chance,så må jeg se om affaldssækken skal i brug i morgen.
1
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pjeps » 5. nov 2015, 07:33

At postdk har puttet min pakke over i en anden pakke station end den jeg havde bestilt varen til, og selvfølgelig finder de en der er længere væk, frem for at finde en i en anden retning der er lige så tæt på :rulle:
0
:ninja:

Tilbage til "Generelt"