Status på ting der næsten virker

Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Pjeps » 20. aug 2015, 19:06

Totalt sejt , tak @Patrick
0
:ninja:
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Patrick » 20. aug 2015, 19:41

didas skrev:Det har jeg også oplevet i dag. Et indlæg der har fået 5 likes, hvor jeg kun har fået 2 notifikationer.


Yvooonne skrev:Også her - det samme gælder kort... Paaaaaaaaaatriiiiiiiiiick....


Syg Abe skrev:Er det kun hos mig at der er lidt særhed omkring like-notifikationer?
Jeg får kun notifikation en sjælden gang i mellem om likes, til trods for at der er adskillige nye likes at se på indlæg...


God damnit!

Jeg kan desværre ikke umiddelbart reproducere fejlen, så i må meget gerne, når i oplever det fremover, sende mig en besked med hvilket indlæg det drejer sig om, et tidspunkt på hvornår i opdagede at der manglede en notifikation, samt om i var logget på når i burde have modtaget notifikationen, eller om i var logget af.
1
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Patrick » 20. aug 2015, 20:21

Yvooonne skrev:Ej, hvor var det der bare et admin indlæg... *gabende smiley*

Men okay så...


admin.jpg



Det var også nogle meget bruger-agtige indlæg fra jer!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf TurtleSpeed » 20. aug 2015, 20:26

Billede
3
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Patrick » 20. aug 2015, 20:44

Patrick skrev:
didas skrev:Det har jeg også oplevet i dag. Et indlæg der har fået 5 likes, hvor jeg kun har fået 2 notifikationer.


Yvooonne skrev:Også her - det samme gælder kort... Paaaaaaaaaatriiiiiiiiiick....


Syg Abe skrev:Er det kun hos mig at der er lidt særhed omkring like-notifikationer?
Jeg får kun notifikation en sjælden gang i mellem om likes, til trods for at der er adskillige nye likes at se på indlæg...


Ok - en ting jeg lige har fundet ud af omkring likes på indlæg. I får kun en notifikation for det nyeste like, så hvis i har fået 10 likes på et indlæg, siden sidste gang i tjekkede notifikationer, ligger der kun én notifikation (det nyeste like), og ikke en notifikation for alle 10 likes.

Hvis i finder likes på indlæg, som i slet ikke har fået notifikationer om, vil jeg gerne lige vide det.
1
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf D.itsen » 20. aug 2015, 20:46

Patrick skrev:
Patrick skrev:
didas skrev:Det har jeg også oplevet i dag. Et indlæg der har fået 5 likes, hvor jeg kun har fået 2 notifikationer.


Yvooonne skrev:Også her - det samme gælder kort... Paaaaaaaaaatriiiiiiiiiick....


Syg Abe skrev:Er det kun hos mig at der er lidt særhed omkring like-notifikationer?
Jeg får kun notifikation en sjælden gang i mellem om likes, til trods for at der er adskillige nye likes at se på indlæg...


Ok - en ting jeg lige har fundet ud af omkring likes på indlæg. I får kun en notifikation for det nyeste like, så hvis i har fået 10 likes på et indlæg, siden sidste gang i tjekkede notifikationer, ligger der kun én notifikation (det nyeste like), og ikke en notifikation for alle 10 likes.

Hvis i finder likes på indlæg, som i slet ikke har fået notifikationer om, vil jeg gerne lige vide det.

så man kan ikke se hvem der har liket en, udover det sidste like? eller kan man trykke ind et sted og se hvem der har liket ens indlæg?


ja det er åbenbart meget vigtigt at vide hvem der kan lide en. Jeg vil jo bare gerne føle mig som en del af inderkredsen :D
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Ultraviolet » 20. aug 2015, 20:48

D.itsen skrev:
Patrick skrev:
Patrick skrev:
didas skrev:Det har jeg også oplevet i dag. Et indlæg der har fået 5 likes, hvor jeg kun har fået 2 notifikationer.


Yvooonne skrev:Også her - det samme gælder kort... Paaaaaaaaaatriiiiiiiiiick....


Syg Abe skrev:Er det kun hos mig at der er lidt særhed omkring like-notifikationer?
Jeg får kun notifikation en sjælden gang i mellem om likes, til trods for at der er adskillige nye likes at se på indlæg...


Ok - en ting jeg lige har fundet ud af omkring likes på indlæg. I får kun en notifikation for det nyeste like, så hvis i har fået 10 likes på et indlæg, siden sidste gang i tjekkede notifikationer, ligger der kun én notifikation (det nyeste like), og ikke en notifikation for alle 10 likes.

Hvis i finder likes på indlæg, som i slet ikke har fået notifikationer om, vil jeg gerne lige vide det.

så man kan ikke se hvem der har liket en, udover det sidste like? eller kan man trykke ind et sted og se hvem der har liket ens indlæg?


ja det er åbenbart meget vigtigt at vide hvem der kan lide en. Jeg vil jo bare gerne føle mig som en del af inderkredsen :D


Hvis du holder musen over tallet (ikke hjertet) så kommer der en popup med hvem der har liket et givent indlæg (ikke kun ens egne indlæg, man kan se det for alle indlæg).
1
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Patrick » 20. aug 2015, 20:48

D.itsen skrev:så man kan ikke se hvem der har liket en, udover det sidste like? eller kan man trykke ind et sted og se hvem der har liket ens indlæg?

ja det er åbenbart meget vigtigt at vide hvem der kan lide en. Jeg vil jo bare gerne føle mig som en del af inderkredsen :D


Det ser ud som om at notifikationerne "erstattes" når det gælder det samme indlæg. Altså at får du to likes eller kort på samme indlæg, notificeres du kun om det nyeste. Men liket og kortet man ikke har fået en notifikation for, kan selvfølgelig stadig ses når man tjekker indlægget.

Får man to likes eller to kort på seperate indlæg, får man to notifikationer.

Får man et like og et kort på et indlæg, får man stadig to seperate notifikationer.
1
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf decibell » 21. aug 2015, 07:36

Jeg kan se, at jeg har fået likes for mit indlæg i tråden om debatnavn, men fik ikke nogen notifikation om det. Jeg fik kun for det grønne kort.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Thestral » 21. aug 2015, 07:48

Jeg har også fået et like uden notifikation
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Ultraviolet » 21. aug 2015, 11:27

Ninjawho skrev:Det er vist 50/50 med de likes jeg får. Der er mange af dem,som jeg ikke får notifikationer på...


Det er ikke lykkedes os at reproducere fejlen endnu, så vi har meget svært ved at gøre noget ved det. Som Patrick skrev et andet sted, så får man kun en notifikation for det nyeste like pr. indlæg (og for det nyeste kort). Men hvis der er nogen af jer som slet ikke får notifikationer om likes overhovedet, så er vi lidt på bar bund. Vi skal nok blive ved med at prøve at finde en løsning, men kan ikke sige noget om tidshorisonten :s
0
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf decibell » 21. aug 2015, 11:36

Enig med Ninjaen, det er slet ikke så vigtigt i det store billede. Så brug endelig krudtet på vigtigere emner. :)
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Thestral » 21. aug 2015, 15:21

Ultraviolet skrev:
Ninjawho skrev:Det er vist 50/50 med de likes jeg får. Der er mange af dem,som jeg ikke får notifikationer på...


Det er ikke lykkedes os at reproducere fejlen endnu, så vi har meget svært ved at gøre noget ved det. Som Patrick skrev et andet sted, så får man kun en notifikation for det nyeste like pr. indlæg (og for det nyeste kort). Men hvis der er nogen af jer som slet ikke får notifikationer om likes overhovedet, så er vi lidt på bar bund. Vi skal nok blive ved med at prøve at finde en løsning, men kan ikke sige noget om tidshorisonten :s

Jeg kan sagtens leve fint uden de likes hvis det er. Så var det formentligt vigtigere at bruge energien på det der mere presserende
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf icelady » 23. aug 2015, 11:58

Jeg har sikkert trykket på noget jeg ikke skulle trykke på...

Men når jeg går i et fora, så står trådene hulter til bulter og IKKE i kronologisk rækkefølge. Dvs dem, der er skrevet i står feks i bunden eller i midten på siden, fremfor øverst.

Hvor retter jeg det?
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
egernunge
Indlæg: 385
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:01
Kort karma: 58
Likede indlæg: 418

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf egernunge » 23. aug 2015, 12:23

icelady skrev:Jeg har sikkert trykket på noget jeg ikke skulle trykke på...

Men når jeg går i et fora, så står trådene hulter til bulter og IKKE i kronologisk rækkefølge. Dvs dem, der er skrevet i står feks i bunden eller i midten på siden, fremfor øverst.

Hvor retter jeg det?


Nede i bunden af hvert underforum er der en linje, hvor du har mulighed for at indstille, hvordan trådene skal sorteres. Alternativt kan du gå via Brugerkontrolpanel -> Boardindstillinger -> Visningsindstillinger -> "Vis emner sorteret efter" og "Vis sorteringsnøgle for emner" :)
1

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"