Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. nov 2015, 08:32

Aima skrev:
Dirtylittledevil skrev:Det startede med at én fik en træsko i hovedet inde på Bowlerhatten :-D


Hvis du kan lide historien om Vorupør-fiskerne, kan du sikkert også lide den om Fluesmækkeren fra Skave. Kender du den? Han er et kulturfænomen herude, nogen har endda begået en biografi.

»Ved du ikke, hvem vi er!? Vi er Hvepsene fra Vinderup,« rungede rockerne, mens Steen Madsen langsomt rejste og lod Skave Kro se det fulde omfang af hans svulstige korpus.

»Og jeg er Fluesmækkeren,« lød det kvikke modsvar, der har levet sit eget liv lige siden.


http://m.dagbladet-holstebro-struer.dk/ ... -fra-skave

Og fra Berlingske i forbindelse med bogudgivelsen:
http://m.b.dk/?redirect=www.b.dk/nation ... fra-skave&

Han er altså ægte rock'n'roll! :D


Åh hvor er det godt :lol: Mange tak... og selvfølgelig har han overskæg og går i de blå kansas selebukser :klap:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf sigge » 3. nov 2015, 10:46

Dirtylittledevil skrev:
Aima skrev:
Dirtylittledevil skrev:Det startede med at én fik en træsko i hovedet inde på Bowlerhatten :-D


Hvis du kan lide historien om Vorupør-fiskerne, kan du sikkert også lide den om Fluesmækkeren fra Skave. Kender du den? Han er et kulturfænomen herude, nogen har endda begået en biografi.

»Ved du ikke, hvem vi er!? Vi er Hvepsene fra Vinderup,« rungede rockerne, mens Steen Madsen langsomt rejste og lod Skave Kro se det fulde omfang af hans svulstige korpus.

»Og jeg er Fluesmækkeren,« lød det kvikke modsvar, der har levet sit eget liv lige siden.


http://m.dagbladet-holstebro-struer.dk/ ... -fra-skave

Og fra Berlingske i forbindelse med bogudgivelsen:
http://m.b.dk/?redirect=www.b.dk/nation ... fra-skave&

Han er altså ægte rock'n'roll! :D


Åh hvor er det godt :lol: Mange tak... og selvfølgelig har han overskæg og går i de blå kansas selebukser :klap:


Og for tiden kan han nydes i programmet "Fra yt til nyt" på DR1 på hverdage kl. 18. :love2:
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 3. nov 2015, 12:21

Min fraværssamtale - der udartede sig til en regulær konfliktløsning. Enormt positivt og overraskende!
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daphne » 3. nov 2015, 14:34

Jeg får lavet en masse praktisk i hjemmet i dag - det er virkelig skønt :danse:
1
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1727
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Dime » 3. nov 2015, 15:06

Billede
0
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pussikat82 » 3. nov 2015, 18:39

God service i vores lokale Meny-butik. Der er kommet ny ejer, og siden har det virkelig været en fornøjelse at handle der. Alle medarbejderne er så venlige, ikke mindst ejeren. I dag var jeg ude efter ænder på tilbud, men der lå kun en og ikke den vægt, jeg skulle have (jeg ville købe juleænderne nu). Fik stoppet en ung medarbejder, der meget gerne ville hjælpe, og han fik fundet ud af, hvad det var for ænder, jeg manglede, og gik så på lageret for at se, om der var nogle der. Det var der heldigvis, og han kom ud med to store, frosne ænder i favnen. Jeg havde egentlig opgivet at få ænderne, for man går så tit forgæves efter ting her i byen, og når man sædvanligvis spørger en medarbejder (især de unge), så er det "nej, det har vi ikke, og nej, vi får ikke nogen hjem" (tvivler på, at det er noget, de altid ved). Så det var dejligt rent faktisk at få noget ud af at spørge. Og så så venlig betjening. Det betyder altså noget for mig personligt, når man møder et smil og venlighed frem for "jeg hader mit job og kunderne"-attituden.
4
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Kyle
Indlæg: 170
Tilmeldt: 29. aug 2015, 18:30
Kort karma: 21
Likede indlæg: 166

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Kyle » 3. nov 2015, 18:50

Min kat ligger med hovedet på min arm. Så gør det ikke så meget, at hovedet stadig ikke er til noget som helst efter klokken 16.
2
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14592

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pjeps » 3. nov 2015, 18:56

Jeg har været på cafe med min meget gravide veninde, virkelig hyggeligt!
0
:ninja:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13318

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Rapfisk » 3. nov 2015, 20:30

Kaffe.
0
Livslinjen: 70 201 201
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Karkluden » 3. nov 2015, 22:03

Dirtylittledevil skrev:At jeg hørte det sjoveste interview ever i radio 24-7, noget med en flok fiskere der engang kom op og slås med en flok rockere på et bar der hed Bowlerhatten. En af fiskerne endte med at køre rockernes motorcykler over med sin traktor. Jeg var flad af grin :-D

Ret generelt gør Radio 24-7 min dag bedre mange dage. Jeg er snotuenige med mange af dem i mange ting, men du godeste, hvor er det sjovt (eller tankevækkende) meget af det. Jeg elsker "Det, vi taler om". De har nærmest kun persona non grata-gæster, og det gør det bare endnu sjovere, især fordi de har selvironi.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. nov 2015, 22:11

Karkluden skrev:
Dirtylittledevil skrev:At jeg hørte det sjoveste interview ever i radio 24-7, noget med en flok fiskere der engang kom op og slås med en flok rockere på et bar der hed Bowlerhatten. En af fiskerne endte med at køre rockernes motorcykler over med sin traktor. Jeg var flad af grin :-D

Ret generelt gør Radio 24-7 min dag bedre mange dage. Jeg er snotuenige med mange af dem i mange ting, men du godeste, hvor er det sjovt (eller tankevækkende) meget af det. Jeg elsker "Det, vi taler om". De har nærmest kun persona non grata-gæster, og det gør det bare endnu sjovere, især fordi de har selvironi.


Jeg er helt enig, og kan næsten ikke vente til Ditte Okman vender tilbage... imo er hun nu bare Dronningen :lol:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Karkluden » 3. nov 2015, 23:09

Dirtylittledevil skrev:
Karkluden skrev:
Dirtylittledevil skrev:At jeg hørte det sjoveste interview ever i radio 24-7, noget med en flok fiskere der engang kom op og slås med en flok rockere på et bar der hed Bowlerhatten. En af fiskerne endte med at køre rockernes motorcykler over med sin traktor. Jeg var flad af grin :-D

Ret generelt gør Radio 24-7 min dag bedre mange dage. Jeg er snotuenige med mange af dem i mange ting, men du godeste, hvor er det sjovt (eller tankevækkende) meget af det. Jeg elsker "Det, vi taler om". De har nærmest kun persona non grata-gæster, og det gør det bare endnu sjovere, især fordi de har selvironi.


Jeg er helt enig, og kan næsten ikke vente til Ditte Okman vender tilbage... imo er hun nu bare Dronningen :lol:

OMG, vil du være min nye bedste ven?
Alle hader hende, og jeg er så vild med hende. "ja, men hun skrev grimme ting på facebook". Ja, men sandsynligvis ting ALLE tænkte, og snakkede om alligevel. Jeg synes, hun er awesome, og hun har sindssygt meget selvironi. Jeg er tosset med hende og Anna Thygesen :lol:
Hun må lige holde op med det barsel der :D Selvom Vrå er cool, er han bare ikke ligeså cool.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 3. nov 2015, 23:13

At min mor og jeg fik klaret en masse gode ting i dag i forhold til at bestille nye køkkenlåger, bordplade og gulv til min morfars gamle køkken og at vi fik lagt nogle rigtig fine kranse + lanterne og lys på min mormor og morfars grav. Jeg tror faktisk min morfar ville have godkendt vores beslutninger i forhold til køkkenet og det glæder mig :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Aima » 3. nov 2015, 23:17

Åh, mener I det? Jeg er også kæmpe 24syv-fan og har været det fra starten. Min hjemmeradio er indstillet dér dag og nat. 'Det vi taler om' er det eneste, jeg virkelig ikke gider og slår væk fra, og Ditte Okman er (sammen med bl.a. Kristian Hornsleth :D), et af de få mediemennesker, jeg virkelig har negative følelser omkring. Ej, jeg synes hun er så nederen. Helt ørli, damer. Ditte Orker-hende-ik-man.

^ Ha, men sjovt skrevet! Altså af mig. Jeg fandt lige på den. :D
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Aima » 3. nov 2015, 23:27

Karkluden skrev:OMG, vil du være min nye bedste ven?
Alle hader hende, og jeg er så vild med hende. "ja, men hun skrev grimme ting på facebook". Ja, men sandsynligvis ting ALLE tænkte, og snakkede om alligevel.


Arh, jeg ved nu ikke. Så vidt jeg husker, kaldte hun en tilfældig ekspedient for psykisk syg og 'fucked up' eller sådan noget... Og vel er hun kontroversiel, men hvis alle hadede hende, havde hun ikke noget radioprogram, tror jeg. Mit indtryk er, at en del er ret meget på røven over, hvor sej og straight up hun er. Lidt som med Bitterfissen dengang, som folk i øvrigt også troede, var Ditte O.
1
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Generelt"