Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 28. okt 2015, 16:27

Crookshanks skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg køber aldrig de smarte modeller, man får nemlig ikke hvad man betaler for. Det man betaler for er mestendels markedsføring og modeluner.


Jeg fandt en af mine gamle mobiler! Woohoo. Så kan jeg bruge den indtil den brænder sammen. :banan:

Gammelt kram, det ved jeg hvad er...og det kan jeg finde ud af at bruge :genert:


Jeg havde det som dig, en go gammel telefon ved man hvad er. Når det så er sagt, må jeg indrømme at jeg er blevet svært glad for min iPhone som jeg nu har haft et par måneder. Det er ikke en ny model (min brors aflagte 4'er) og jeg har fået den gratis, det hjælper sikkert også på det :lol: , men jeg kunne ikke tænke mig at gå tilbage til en oldstyle telefon.

Jeg vil dog heller ikke gi 5-6000 for en telefon, det er jeg alt for nærig til! :tie:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf hotlips » 31. okt 2015, 00:12

Min dreng blev syg,han havde sådan glædet sig til vi skulle i BR og købe gave til hans ven,men vi nåede at være der i et minut så kastede han voldsomt op og han har haft høj feber siden.

Vi skulle gerne i Tivoli imorgen,jeg håber han snupper 14 timers søvn og så ee klar,det vil være skægt at være i tivoli til halloween aftenen,og han har sådan set frem til at han er blevet høj nok til at komme i rutsjebanebjerget.

Stakkels mus,han er vel syg 4-5 dage om året men de 3 af dem rammer altid ting han har glædet sig til længe,sidst var det det årlige middelaldermarked der røg.
0
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 31. okt 2015, 17:50

Den hovedpine, der har drillet hele dagen. Havde regnet med en produktiv eftermiddag med lidt indkøb og oprydning/rengøring og en hyggelig Halloween-aften. Ingen af delene er sket endnu. Har dog taget det første skridt til en forhåbentlig hyggelig aften, og bestilt en pizza og sodavand, da jeg jo heller ikke nåede at købe ind. Napper et par panodiler og håber på det bedste :)
0
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pussikat82 » 2. nov 2015, 14:12

Stress. De sidste dage har jeg haft en del stresssymptomer, hvilket mildest talt er ubehageligt. Hjertebanken, let åndenød, svimmelhed og ubehag i hele kroppen. Var ramt af stress i 2014, og det vender ind imellem tilbage, når jeg eller min krop er stresset af den ene eller anden årsag.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 2. nov 2015, 14:16

Kombinationen migræne/travlhed på jobbet :(
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf didas » 2. nov 2015, 14:50

At jeg er blevet outsourcet på min arbejde, eller dvs. at jeg har været en del af forhandlingerne i en virksomhedsoverdragelse. Der skal afhændes 2 afdelinger, og mig og én anden kollega er indgået i handlen, da den ellers ikke ville blive til noget (krav fra de nye ejere), så teknisk set er jeg blevet "solgt" pr. 1/12 efter næsten 9 år under samme ledelse...meget mærkelig følelse
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tiger » 2. nov 2015, 17:14

didas skrev:At jeg er blevet outsourcet på min arbejde, eller dvs. at jeg har været en del af forhandlingerne i en virksomhedsoverdragelse. Der skal afhændes 2 afdelinger, og mig og én anden kollega er indgået i handlen, da den ellers ikke ville blive til noget (krav fra de nye ejere), så teknisk set er jeg blevet "solgt" pr. 1/12 efter næsten 9 år under samme ledelse...meget mærkelig følelse



Øv! :kram: Lad os håbe det er begyndelsen på noget nyt og GODT :)
3
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14465

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pjeps » 2. nov 2015, 17:36

Hvide uniform og overraskelses mens. Virkelig dårlig kombi!
1
:ninja:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Wizzze » 2. nov 2015, 20:38

ShuruQ skrev:En regning på over 33.000 :tie: .


:8: For hvad dog?

Har fået en indkaldelse til syn med bilen, det kunne da godt lige have ventet et par måneder :sur:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 2. nov 2015, 21:12

Et møde med et andet og dårligere udfald end forventet.

Ondt i maven, hjertebanken, feberfølelse....angst :(
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Rapfisk » 2. nov 2015, 21:14

Daphne skrev:Et møde med et andet og dårligere udfald end forventet.

Ondt i maven, hjertebanken, feberfølelse....angst :(

Pas godt på dig :kram:
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Rapfisk » 2. nov 2015, 21:15

Ægløsning. Av. A-a-av!
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 2. nov 2015, 21:18

Rapfisk skrev:
Daphne skrev:Et møde med et andet og dårligere udfald end forventet.

Ondt i maven, hjertebanken, feberfølelse....angst :(

Pas godt på dig :kram:


Tak :kys:
Og god bedring til dig også :ae:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 3. nov 2015, 07:52

didas skrev:At jeg er blevet outsourcet på min arbejde, eller dvs. at jeg har været en del af forhandlingerne i en virksomhedsoverdragelse. Der skal afhændes 2 afdelinger, og mig og én anden kollega er indgået i handlen, da den ellers ikke ville blive til noget (krav fra de nye ejere), så teknisk set er jeg blevet "solgt" pr. 1/12 efter næsten 9 år under samme ledelse...meget mærkelig følelse


Du kan trøste dig med, at din hidtidige arbejdsgiver formodentligt hænger med røven i vandskorpen, så det nok er godt, at du slipper væk i tide. Outsourcing udspringer normalt ikke af et skideflot regnskab, men er første led i en række af sparetiltag for at få en synkende skude på ret køl. Er min erfaring. Selv om de selvfølgelig siger, at det er, fordi de "ønsker en mere fokuseret organisation med få kernekompetencer i stedet for at brede sig over for meget. Blahblahblah".
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 4. nov 2015, 02:19

God ven (troede jeg) som jeg mødte her til aften og spurgte om vi kunne tage et par øl, for jeg havde haft en sindssyg dag og jeg havde snakket med min far for første gang i 12 år. I to timer talte han om sig selv. Og kun sig selv og hans job og hans venner og hans familie og hans job og hans job og hans job. Ikke een eneste gang spurgte han til mig. Ikke een.
Røvhul. Heldigvis kom min kæreste og "reddede mig". Og spurgte ind til min dag og straks rejser vennen sig og går ud og ryger....
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"