Brændt af af date og mystiske ting?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Brændt af af date og mystiske ting?

Indlægaf A 7 » 31. okt 2015, 09:00

kidkomb skrev:Jeg ville selv have meget lyst til, at tage med ud og møde faderen og hinte til indlæggelsen.
Hvis du vil denne her fyr er det måske et forsøg værd. Det er en rimelig bulletproof måde at tjekke på.
Du kan jo bare sige "Sikke noget med den indlæggelse, jeg blev helt bekymret" eller noget i den stil.
Hvis du mærker indeni, at selvom historien er sand, at du vil være mistroisk fremover, så er det virkelig lige meget med, at tage derud. Så skal du ende det nu for både din og hans skyld.


Det havde jeg også gjort. Så kan man hurtigt få tjekket, om historien er sand eller ej.
0
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Brændt af af date og mystiske ting?

Indlægaf Undtagelsen » 31. okt 2015, 09:39

kidkomb skrev:Jeg ville selv have meget lyst til, at tage med ud og møde faderen og hinte til indlæggelsen.
Hvis du vil denne her fyr er det måske et forsøg værd. Det er en rimelig bulletproof måde at tjekke på.
Du kan jo bare sige "Sikke noget med den indlæggelse, jeg blev helt bekymret" eller noget i den stil.
Hvis du mærker indeni, at selvom historien er sand, at du vil være mistroisk fremover, så er det virkelig lige meget med, at tage derud. Så skal du ende det nu for både din og hans skyld.


Mon ikke også der sker et eller andet, så den aftale bliver aflyst/droppet.
Jeg tvivler på at han tager TS med til sin far, for så bliver løgnen afsløret, men ligenu er det den aftale, der holder gang i forbindelsen.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Brændt af af date og mystiske ting?

Indlægaf Fru Sunshine » 31. okt 2015, 10:05

Undtagelsen skrev:
kidkomb skrev:Jeg ville selv have meget lyst til, at tage med ud og møde faderen og hinte til indlæggelsen.
Hvis du vil denne her fyr er det måske et forsøg værd. Det er en rimelig bulletproof måde at tjekke på.
Du kan jo bare sige "Sikke noget med den indlæggelse, jeg blev helt bekymret" eller noget i den stil.
Hvis du mærker indeni, at selvom historien er sand, at du vil være mistroisk fremover, så er det virkelig lige meget med, at tage derud. Så skal du ende det nu for både din og hans skyld.


Mon ikke også der sker et eller andet, så den aftale bliver aflyst/droppet.
Jeg tvivler på at han tager TS med til sin far, for så bliver løgnen afsløret, men ligenu er det den aftale, der holder gang i forbindelsen.

Men så har man da også nærmest fået bekræftet, at der er ugler i mosen.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Brændt af af date og mystiske ting?

Indlægaf Undtagelsen » 31. okt 2015, 10:10

Fru Sunshine skrev:
Undtagelsen skrev:
kidkomb skrev:Jeg ville selv have meget lyst til, at tage med ud og møde faderen og hinte til indlæggelsen.
Hvis du vil denne her fyr er det måske et forsøg værd. Det er en rimelig bulletproof måde at tjekke på.
Du kan jo bare sige "Sikke noget med den indlæggelse, jeg blev helt bekymret" eller noget i den stil.
Hvis du mærker indeni, at selvom historien er sand, at du vil være mistroisk fremover, så er det virkelig lige meget med, at tage derud. Så skal du ende det nu for både din og hans skyld.


Mon ikke også der sker et eller andet, så den aftale bliver aflyst/droppet.
Jeg tvivler på at han tager TS med til sin far, for så bliver løgnen afsløret, men ligenu er det den aftale, der holder gang i forbindelsen.

Men så har man da også nærmest fået bekræftet, at der er ugler i mosen.


Præcis.
0
Noia
Indlæg: 10
Tilmeldt: 29. okt 2015, 02:04
Kort karma: 0

Re: Brændt af af date og mystiske ting?

Indlægaf Noia » 31. okt 2015, 23:55

kidkomb skrev:Jeg ville selv have meget lyst til, at tage med ud og møde faderen og hinte til indlæggelsen.
Hvis du vil denne her fyr er det måske et forsøg værd. Det er en rimelig bulletproof måde at tjekke på.
Du kan jo bare sige "Sikke noget med den indlæggelse, jeg blev helt bekymret" eller noget i den stil.
Hvis du mærker indeni, at selvom historien er sand, at du vil være mistroisk fremover, så er det virkelig lige meget med, at tage derud. Så skal du ende det nu for både din og hans skyld.


Ja jeg skulle have sagt ja, tænker også det var eneste måde at få sandheden på, men jeg havde sagt det var lidt tidligt og kan ikke nå det i morgen

Undtagelsen skrev:Mon ikke også der sker et eller andet, så den aftale bliver aflyst/droppet.
Jeg tvivler på at han tager TS med til sin far, for så bliver løgnen afsløret, men ligenu er det den aftale, der holder gang i forbindelsen.


Tjaa han spurgte to gange, så tror nu han mente det, men hvis der var kommet noget i vejen igen så havde jeg vel svaret

[/quote]
Men er det helt ærligt særligt vigtigt, om du har fået det bekræftet af ham? For det får du aldrig. Han indrømmer ikke den løgn. Den er kørt for langt. Du vil kun få sandheden, hvis du tager ham på fersk gerning.

Og er det virkeligt sådan et forhold, du har lyst til at være i?[/quote]

Nej det er ikke sådan et forhold jeg ønsker at være i, men igen jeg ved ikke helt sikkert om det er en løgn eller om jeg bare er over sensitiv på alt der ikke hænger sammen.. Derfor ville jeg bare gerne have be- eller afkræftet min mistanke.

Der er virkelig langt imellem jeg møder nogen der faktisk kunne være noget, så har svært ved at opgive det uden at være sikker...

I mandags da vi spiste sammen, sagde han, uden vi snakkede om det, at han havde ellers fået god mad de sidste dage, han kunne godt li det hospitals mad :forvirret2: ja mærkeligt at kunne li, men det er sådanne kommentarer der gør jeg næsten tror ham. Eller også er han bare gennemført god til det..

Jeg kiggede igen efter mærker på hans hånd i går, og kan ikke se noget, men de burde vel også være væk, det er næsten en uge siden?
0
Brugeravatar
Willow
Indlæg: 25
Tilmeldt: 3. sep 2015, 11:43
Kort karma: 2
Likede indlæg: 68

Re: Brændt af af date og mystiske ting?

Indlægaf Willow » 4. nov 2015, 03:34

Jeg er ligesom flere andre ikke i tvivl om at hans historie er et dække. Der er for mange ting der ikke hænger sammen og hans måde at håndtere det på er klassisk for en der lyver.

Det at du reflektere så meget over det og tilmed er i stand til at bringe andre ting i spil (som din egen historie) og skriver det her siger mig at du ikke har nogen grund til at tro du har mistet forbindelsen med din mave fornemmelse. Snarere modsat.

Ja nogle bliver paranoide og urimelige men det er efter min erfaring ikke dem der reflektere som dig undervejs.

Jeg synes du skal stole på din mave fornemmelse.

Alt det der med at bede om en forklaring vil han hurtigt prøve at sweettalke sig ud af og sikkert blive vred og irriteret hvis ikke du godtager det. Det kan sikkert blive til en helt nat med diskussion indtil han kører dig træt og forvirret

Jeg ville i stedet gøre op med mig selv om jeg kunne leve med den slags crap i et forhold og så sige rent ud til ham at jeg simpekthen ikke tror på den historie og at min mave fornemmelse siger mig der er noget galt så jeg har brug for han slår den indlæggelse op på nettet som andre nævner. Jeg synes du skal Stå ved at du har brug for håndgribelige beviser på den historie

Jeg har en bror der røg ind på sygehuset med dødsensfarlige tal i forbindelse med sukkersyge (han endnu ikke vidste han havde) og jeg tror ikke på han bare var blevet udskrevet så hurtigt.

Jeg synes ikke du skal nævne alt det der med at du pga erfaringer er bange for om du er en urimelig bla. Bla. Der er sku noget galt og det kan du mærke.

Hvis det helt urealistiske skulle ske at han slog den indlæggelse op og billedet pludselig gav mening så kan du sige pænt at det var din fejl. Men hvis man føler man er skabt hinanden og vil hinanden så burde det også kunne bære at man bliver usikker (især når man bliver løjet for og så mange underlige små ting ikke hænger sammen inden for samme døgn)

Jeg synes det er kommet lidt for langt ud når man ikke kan reagere på sådan en omgang der uden man skal føle at man er for mistroisk.
5
Hop-sa-sa
Indlæg: 29
Tilmeldt: 3. sep 2015, 19:49
Kort karma: 11
Likede indlæg: 47

Re: Brændt af af date og mystiske ting?

Indlægaf Hop-sa-sa » 6. nov 2015, 20:29

Jeg synes også, det lugter. Jeg vil dog lige skynde mig at sige, at i forhold til sundhed.dk kan det altså godt tage 3 ugers tid, før en eventuel indlæggelse er lagt ind, så det er ikke noget, man ville kunne vurdere på nu.

Et mærke efter et venflon vil typisk være på håndryggen, men den KAN altså også godt være lagt et andet sted.

Jeg tror, at den eneste mulighed for et klart svar er via faderen. Men umiddelbart synes jeg bare, at din mavefornemmelse og dine refleksioner indtil nu betyder game over uanset hvad. Som andre har nævnt er det da også normal adfærd at gøre alt for at få sendt en besked ud til eventuelle aftaler, så snart man var i stand til det for netop at undgå bekymringer og nervøsitet. Jeg har været dødssyg på et hospital i Vietnam før smartphonen, og selv herfra lykkedes det mig da at få beroligende beskeder sendt til venner og familier i Danmark.
0

Tilbage til "Forhold og sex"