Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Aima » 4. nov 2015, 03:46

^ Jeg var heller ikke begejstret for 'Livet, det forbandede', jeg blev ukoncentreret hver eneste gang han skildrede sin LA-periode, og det gjorde han jo tit. Jeg endte faktisk med at tage sidste tredjedel på lydbog, mens jeg gjorde rent, så ned kom den.

Jeg er ret vild med LCS, både forfatterskabet og da hun var smagsdommer. Altså lige bortset fra, når hun hårdtprøvende klogede rundt i musik. Jeg har vist læst det, hun indtil videre har udgivet, og jeg var ret vild med 'Førsteelskeren', på trods af den fik seriøse anmelderhug. Eller også er det en anden jeg tænker på, nu bliver jeg helt i tvivl. Nå, men du er én af dem der har gang i flere bøger på samme tid? Gid jeg kunne! Jeg bliver simpelthen rundtosset af det.

Men hey, jeg opretter lige en generel kulturtråd en af dagene. Sådan en med plads til det hele lige fra reality til kunstudstillinger til musik til bøger og TV-udsendelser. Så kan vi dele alt muligt derinde, det kunne f.eks. være ret fedt at læse samme bog på samme tid og sludre om den undervejs og den slags, tror jeg.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. nov 2015, 07:44

Godt så, en ny dag hvor jeg vil prøve på ikke at bære nag til dig Aima :-D
Og angående det med Bitterfissens bøger og nogen fra debatten... så jeg ved fra andre kilder at hun havde "noget" med en derfra, engang. Jeg har ikke læst bøgerne så jeg ved ikke om det lige er det hun beskriver :)
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 4. nov 2015, 13:28

Jeg fik losset mig ind til byen og fandt tilfældigvis spritnye originale TRX'ere til 699 kr. Normalt koster sådan et hjemme TRX sæt 1749 kr så... Ja tak :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Karkluden » 4. nov 2015, 15:08

2SHY skrev:Jeg hører aldrig radio 24syv så jeg måtte lige google programmet. Beskrivelsen alene er nok til at jeg nok aldrig ville sætte mig til at høre det :genert: Det lyder som Se og Hør i radioform

Det er det også. Og jeg tænker også af og til, at det er godt, at jeg har sådan en pænt og selvopofrende job, dyrker meget motion og sådan, fordi det ER junk. Men jeg kan sgu godt lide det.
Efter Aima lige satte mig mere ind i Dittes "skandale" er jeg dog lidt bleh. jeg troede/mindedes faktisk ikke, at det var SÅ slemt..

Men jeg er også typen, der hver uge overvejer at købe Se&Hør, og så tænker "nej nej nej, det må du ikke".
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Aima » 4. nov 2015, 15:57

Dirtylittledevil skrev:Godt så, en ny dag hvor jeg vil prøve på ikke at bære nag til dig Aima :-D
Og angående det med Bitterfissens bøger og nogen fra debatten... så jeg ved fra andre kilder at hun havde "noget" med en derfra, engang. Jeg har ikke læst bøgerne så jeg ved ikke om det lige er det hun beskriver :)



Tak fordi du prøver! :kys:

Hun nævner to i bogen, som hun har 'mødt på et forum på nettet, hvor hun tidligere udlevede sin ekshibitionisme' eller noget i den stil. Den ene omtales som 'Konfirmationsfinger' (fnis) og den anden som 'Advokaten' (jeg er dog ret overbevist om, det ikke er den profil jeg forbinder med det navn). Det kan jo være fiktive personer, men det er sjovest at forestille sig det ikke er :D
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Aima » 4. nov 2015, 16:09

Karkluden skrev:
2SHY skrev:Jeg hører aldrig radio 24syv så jeg måtte lige google programmet. Beskrivelsen alene er nok til at jeg nok aldrig ville sætte mig til at høre det :genert: Det lyder som Se og Hør i radioform

Det er det også. Og jeg tænker også af og til, at det er godt, at jeg har sådan en pænt og selvopofrende job, dyrker meget motion og sådan, fordi det ER junk. Men jeg kan sgu godt lide det.
Efter Aima lige satte mig mere ind i Dittes "skandale" er jeg dog lidt bleh. jeg troede/mindedes faktisk ikke, at det var SÅ slemt..

Men jeg er også typen, der hver uge overvejer at købe Se&Hør, og så tænker "nej nej nej, det må du ikke".


Ditte Okman-skandalen var ret vild, og efterfølgende læste jeg nogle blog- eller klumme-indlæg et eller andet sted, hvor hun haglede diverse realitydeltagere ned, sådan konsekvent. Jeg synes, det er okay, man forholder sig kritisk og jeg synes også en harsh retorik kan gøre det meste lidt mere underholdende, men når en veluddannet, tidligere politisk pressekonsulent sviner Amalie og Gustav og de der typer groft til, så synes jeg bare det er at sparke gevaldigt nedad. Jeg tænkte i hvert fald, hun burde finde nogen på sin egen alder at lege med, hvis det var den måde, hun kunne li' at lege på.

Men hey, man kan jo godt være nogenlunde velunderholdt, selvom man synes, kilden er nederen. Som sagt læste jeg selv Qvortrups bog med stor fornøjelse, selvom jeg generelt synes, han er en fucktard.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Karkluden » 4. nov 2015, 16:15

Aima skrev:
Karkluden skrev:
2SHY skrev:Jeg hører aldrig radio 24syv så jeg måtte lige google programmet. Beskrivelsen alene er nok til at jeg nok aldrig ville sætte mig til at høre det :genert: Det lyder som Se og Hør i radioform

Det er det også. Og jeg tænker også af og til, at det er godt, at jeg har sådan en pænt og selvopofrende job, dyrker meget motion og sådan, fordi det ER junk. Men jeg kan sgu godt lide det.
Efter Aima lige satte mig mere ind i Dittes "skandale" er jeg dog lidt bleh. jeg troede/mindedes faktisk ikke, at det var SÅ slemt..

Men jeg er også typen, der hver uge overvejer at købe Se&Hør, og så tænker "nej nej nej, det må du ikke".


Ditte Okman-skandalen var ret vild, og efterfølgende læste jeg nogle blog- eller klumme-indlæg et eller andet sted, hvor hun haglede diverse realitydeltagere ned, sådan konsekvent. Jeg synes, det er okay, man forholder sig kritisk og jeg synes også en harsh retorik kan gøre det meste lidt mere underholdende, men når en veluddannet, tidligere politisk pressekonsulent sviner Amalie og Gustav og de der typer groft til, så synes jeg bare det er at sparke gevaldigt nedad. Jeg tænkte i hvert fald, hun burde finde nogen på sin egen alder at lege med, hvis det var den måde, hun kunne li' at lege på.

Men hey, man kan jo godt være nogenlunde velunderholdt, selvom man synes, kilden er nederen. Som sagt læste jeg selv Qvortrups bog med stor fornøjelse, selvom jeg generelt synes, han er en fucktard.

Ej, gud, jeg må have været helt ude af tingene i den periode. Det havde jeg sgu ikke fanget *sikkert noget henover en eksamensperiode*. Ej, så forstår jeg dig altså bedre :kys:
Det er i hvert fald weird, fordi hun nu har dem med i sit program, og jeg troede, det var fordi hun så dem positivt, men nu mistænker jeg da, om det er sådan "haha, se de dumme børn"-agtigt?
Nå, men ja, som du siger.. man kan jo godt more sig, selvom man synes, kilden er en fucktard. Jeg er også temmelig uenig med Linse Kessler i temmelig meget, men jeg morede mig nu fint over hendes bog - den var sgu meget underholdende.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daphne » 4. nov 2015, 16:37

At jeg fik ryddet op og støvsuget i det meste af lejligheden i går. Det hjælper lidt på humøret, at der er ryddeligt og rent :)
0
Brugeravatar
Kyle
Indlæg: 170
Tilmeldt: 29. aug 2015, 18:30
Kort karma: 21
Likede indlæg: 166

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Kyle » 4. nov 2015, 17:47

Jeg har faktisk ikke sådan rigtig ondt i hovedet i dag. Og jeg har været på arbejde i 5,5 timer og har kun sovet en time da jeg kom hjem. Så nu går det endelig sådan rigtig fremad.
2
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Whoosh » 4. nov 2015, 19:27

Jeg var i Føtex for at hente en "nossebajer" i form af en kakaomælk,og overhørte en samtale mellem 3 piger på 13-15 år.
Den ene tog en bluse fra et stativ og sagde meget skabet "Ej, piger, ze lige her! Ej, om jeg fatter nogle folk vil gå i tøj fra Føtexzz! Tsk!"

Jeg forberedte mig at skulle høre noget så dumt at mine ører ville bløde og øjnene rulle om i nakken og sidde fast, men der var bare kontant, men rolig afregning fra de to veninder.
Den ene mente der altså var meget pænt, og også noget hun gerne ville gå med, og den anden kommenterede at der altså var folk, der ikke havde så mange penge, eller bare ville bruge dem på noget andet.

Fashion-Fie padlede baglæns og fulgte noget slukøret efter de to andre ned til slikket.
Jeg kunne ikke lade være med at smile for mig selv af de to piger.
Ikke så meget medløber-pis dér. :-D
16
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Whoosh » 4. nov 2015, 19:31

Og så havde jeg et hyggeligt besøg hos min frisør.
Hun er sådan en varm og udadvendt person.
Og så er hun ikke snagetypen som nogle frisører kan være.

Senere var vi en tur forbi mine forældre til en hurtig kop kaffe, og de havde lige en splinterny symaskine til mig!
Jeg kan ikke sy! :lol:
Endnu. :-D
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. nov 2015, 21:03

Aima skrev:
Dirtylittledevil skrev:Godt så, en ny dag hvor jeg vil prøve på ikke at bære nag til dig Aima :-D
Og angående det med Bitterfissens bøger og nogen fra debatten... så jeg ved fra andre kilder at hun havde "noget" med en derfra, engang. Jeg har ikke læst bøgerne så jeg ved ikke om det lige er det hun beskriver :)



Tak fordi du prøver! :kys:

Hun nævner to i bogen, som hun har 'mødt på et forum på nettet, hvor hun tidligere udlevede sin ekshibitionisme' eller noget i den stil. Den ene omtales som 'Konfirmationsfinger' (fnis) og den anden som 'Advokaten' (jeg er dog ret overbevist om, det ikke er den profil jeg forbinder med det navn). Det kan jo være fiktive personer, men det er sjovest at forestille sig det ikke er :D


Jeg tror IKKE DET ER FIKTIVT! (jeg blev lige nødt til at råbe det fordi det er så herregodt sladder) :lol:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Krølle » 4. nov 2015, 22:45

Jesus, I er dybe og seriøse og skarpe og litteraturanmeldende og alt muligt! :love:

Nå men - jeg har købt et fint hus. Det var bare lige det, jeg ville sige. Det er satanedeme positivt humør, så det batter. Hurra!

Nu vil jeg gå ind og læse en bog og forsøge at føle mig lidt mere intellektuel. Desværre er der lige kommet en ny Michael Connelly i går, så det bliver næppe dyb og imponerende litteratur, før jeg er færdig med den :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
20
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Krølle » 4. nov 2015, 22:51

Frkvira skrev:^Orv det er godt nok pænt Krølle, tillykke :love:


Vi forelskede os for et par år siden (som nørder fra Jubiis boligforum vil kunne huske....) - nu kom det til salg igen, så HAPS! Det er den fineste lille hytte, og jeg elsker den allerede urimeligt højt :genert:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 5. nov 2015, 03:55

Dirtylittledevil skrev:
Aima skrev:
Dirtylittledevil skrev:Godt så, en ny dag hvor jeg vil prøve på ikke at bære nag til dig Aima :-D
Og angående det med Bitterfissens bøger og nogen fra debatten... så jeg ved fra andre kilder at hun havde "noget" med en derfra, engang. Jeg har ikke læst bøgerne så jeg ved ikke om det lige er det hun beskriver :)



Tak fordi du prøver! :kys:

Hun nævner to i bogen, som hun har 'mødt på et forum på nettet, hvor hun tidligere udlevede sin ekshibitionisme' eller noget i den stil. Den ene omtales som 'Konfirmationsfinger' (fnis) og den anden som 'Advokaten' (jeg er dog ret overbevist om, det ikke er den profil jeg forbinder med det navn). Det kan jo være fiktive personer, men det er sjovest at forestille sig det ikke er :D


Jeg tror IKKE DET ER FIKTIVT! (jeg blev lige nødt til at råbe det fordi det er så herregodt sladder) :lol:


WAR? (Ikke engelsk for 'krig', men en slags lydskrift for 'waaaad for noget?') Bliver sgu da aldrig nogensinde på nogen måde brugbart sladder, før der lige er nogen, der letter måsen og ligeud ad posen fortæller, hvilke profiler det mon så lige var hende Fissen havde dusket/dellet/onduleret.

Altså, somme tider synes jeg virkelig, man skal være efter jer herinde, for at I leverer. Suk.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"