Normal - hvad har du købt og hvad synes du?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Normal - hvad har du købt og hvad synes du?

Indlægaf DenBlødeJyde » 4. nov 2015, 13:14

Efterhånden som butikken kommer til flere og flere byer synes jeg det kunne være fint med en tråd omkring Normal, og de ting man kan få derinde.

Jeg har været i butikken i Vejle. Der købte jeg næsten alle de store W7 paletter, nogle eyeliners, makeup fjerner, tørshampoo, en hårkur fra Aussie, neglelak og neglelak fjerner.

Jeg bruger jævnligt paletterne og synes de er udmærkede til hverdagsbrug, det eneste jeg synes er virkelig irriterende er at 90 % af øjenskyggerne er med glimmer. Eyelinerne er begge flydende, og sådan noget bliver jeg bare aldrig gode venner med, så dem bruger jeg ikke ret tit. Jeg foretrækker gel-liners.

Jeg skal i Normal i weekenden i Sønderborg. Esbjerg er åbenbart langt nede på listen i forhold til at få en butik :rulle:

Jeg håber at finde en renseklud i noget microfiber til fjernelse af make-up. Nogle makeup svampe måske.. Jeg mangler en ny bronzer og noget til contour, så der håber jeg at finde noget...
0
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Normal - hvad har du købt og hvad synes du?

Indlægaf Pixie88 » 4. nov 2015, 13:59

Jeg købte sidste år tre af W7 paletterne og synes også de er ok, hvis jeg bruger en primer og settingspray holder de længere. Men jeg synes også det er ærgeligt, at der er så få matte farver i den. De matte der er, er alt for lyse til at bruge når man blender.
Har ikke prøvet andet af deres makeup, men har hørt deres lip liners skille være overraskende gode.
Når jeg en dag tager mig sammen, skal jeg derind igen og kigge på makeup :-D

Ellers har jeg mest købt rengøringsmidler, makeup svampe og andre småting derinde.
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Normal - hvad har du købt og hvad synes du?

Indlægaf girl_beat » 4. nov 2015, 14:12

Jeg har været i begge butikkerne i Kbh og er for det meste kommet hjem med Baitiste tørshampoo, rengøringsmidler og slik :D
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7851

Re: Normal - hvad har du købt og hvad synes du?

Indlægaf Nicolait » 4. nov 2015, 14:13

Jeg har købt mikrofiberklude, hårvoks, balsam, slik og is.

Det er en genial butik.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Normal - hvad har du købt og hvad synes du?

Indlægaf Whoosh » 4. nov 2015, 14:16

Jeg bruger den her hver dag.
Med primer eller et tyndt lag foundation på øjenlåget, holder de hele dagen på mig.
Blending fungerer fint for mig.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Normal - hvad har du købt og hvad synes du?

Indlægaf Filipai » 4. nov 2015, 14:35

Har købt denne W7 absolute lashes(et par gange nu). Og jeg synes den er helt fantastisk. Har tendens til at klumpe en smule hvis man ikke har fået fjernet tidligere make-up ordentligt, og jeg synes heller ikke den er god hvis man skal have flere lag. Men det er blevet min faste hverdags mascara.
Og så har jeg købt en wet brush, som også er vildt god, men det er et stykke tid siden jeg har set dem.

Billede
0
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Normal - hvad har du købt og hvad synes du?

Indlægaf DenBlødeJyde » 4. nov 2015, 16:52

Årh ja, den mascara har jeg også hørt meget godt om.. Den skulle svare til Benefits They're real. Men den har jeg ikke prøvet, så jeg har ikke noget sammenligningsgrundlag.... :)
0
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Normal - hvad har du købt og hvad synes du?

Indlægaf Daphne » 4. nov 2015, 16:53

DenBlødeJyde skrev:Efterhånden som butikken kommer til flere og flere byer synes jeg det kunne være fint med en tråd omkring Normal, og de ting man kan få derinde.

Jeg har været i butikken i Vejle. Der købte jeg næsten alle de store W7 paletter, nogle eyeliners, makeup fjerner, tørshampoo, en hårkur fra Aussie, neglelak og neglelak fjerner.

Jeg bruger jævnligt paletterne og synes de er udmærkede til hverdagsbrug, det eneste jeg synes er virkelig irriterende er at 90 % af øjenskyggerne er med glimmer. Eyelinerne er begge flydende, og sådan noget bliver jeg bare aldrig gode venner med, så dem bruger jeg ikke ret tit. Jeg foretrækker gel-liners.

Jeg skal i Normal i weekenden i Sønderborg. Esbjerg er åbenbart langt nede på listen i forhold til at få en butik :rulle:

Jeg håber at finde en renseklud i noget microfiber til fjernelse af make-up. Nogle makeup svampe måske.. Jeg mangler en ny bronzer og noget til contour, så der håber jeg at finde noget...


Der åbner en ny butik i Kolding i næste uge, hvis det kan hjælpe dig? :)

Jeg har været i Normal et par gange i Vejle. Jeg er sikker på at jeg kommer til at bruge den nye i Kolding en del. De gange jeg har været i butikken i Vejle har jeg købt rengøringsartikler og Aussie-produkter.

De der W7-produkter lyder som noget, jeg skal kigge lidt nærmere på. Vil gerne have en nude-øjenskyggepalette, så skal ivst have kigget på den du viser, Whoosh. Måske de har noget til bryn også? Jeg har nul erfaring inden for bryn-makeup, og tænker jeg vil prøve noget billigt i første omgang. Holder den slags mon til regn/sved osv.? :)
0
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Normal - hvad har du købt og hvad synes du?

Indlægaf Whoosh » 4. nov 2015, 21:18

Daphne skrev: Jeg har nul erfaring inden for bryn-makeup, og tænker jeg vil prøve noget billigt i første omgang. Holder den slags mon til regn/sved osv.? :)


Jeg har ikke erfaring med brynprodukter fra Normal.
Min rutine er at farve bryn med permanent farve, og så skabe en smule ekstra facon med en brynblyant.
Jeg tegner ikke direkte med blyanten, jeg bruger en ret stiv, skrå pensel, som jeg først samler farve med fra spidsen af blyanten.
Og så fikserer jeg med en klar mascara.

Elf bliver solgt på nettet, Bilka og Føtex.

http://www.eyeslipsface.co.uk/studio/ey ... and_filler

http://www.eyeslipsface.co.uk/elf/eyes/ ... sh_mascara

Jeg ved ikke om det er en hjælp? :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Normal - hvad har du købt og hvad synes du?

Indlægaf didas » 4. nov 2015, 21:24

Elf har også et eyebrow kit, som jeg personligt er ret glad for. Der er en cremefarve til at definere og en mere pudderagtig til at blende med. Jeg købte min i Føtex.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Normal - hvad har du købt og hvad synes du?

Indlægaf Whoosh » 4. nov 2015, 21:37

Den her ansigtsvask købte jeg i Normal, og det er uden tvivl den bedste jeg nogensinde har haft.
Og selvfølgelig har jeg ikke set den siden. :sarkasme:
Jeg mener den kostede 30-40 kr.

Den kommer ud af pumpen som en mousse og bruges på vådt ansig, fjerber makeup meget effektivt,og efterlader ikke huden stram eller udtørret.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Normal - hvad har du købt og hvad synes du?

Indlægaf didas » 5. nov 2015, 12:43

Jeg ved ikke, om Skittles er blevet mere udbredt i DK, men det har de i hvert fald, og så en del engelske/amerikanske chokoladeting. Hersheys kiss bl.a. er hvad jeg lige kan komme i tanke om.

Og nogle gange har de nogle lakridskugler med chokoladeovertræk fra Island :ivrig: De kørte chokolade/lakridstingen længe før, det kom til Danmark, så de har virkeligt nogle lækre varianter.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Normal - hvad har du købt og hvad synes du?

Indlægaf girl_beat » 5. nov 2015, 14:11

didas skrev:Elf har også et eyebrow kit, som jeg personligt er ret glad for. Der er en cremefarve til at definere og en mere pudderagtig til at blende med. Jeg købte min i Føtex.


Jeg er også stor fan af denne - køber dem på iHerb.som til den nette sum af 3 dollars :)
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Normal - hvad har du købt og hvad synes du?

Indlægaf Hunkat » 5. nov 2015, 14:48

Jeg køber gerne blade til min skraber når jeg kommer der (hvilket ikke er så tit). Det er næsten 30% billigere end i butikkerne så jeg fylder lageret op når jeg har chancen. Ellers har jeg mest brugt det til 'hygge', altså slik, sodavand, ting man ellers ikke finder i Danmark. Hvis der lå en tættere på mig ville jeg nok bruge den mere til hverdagsting men Roskilde er liiiidt langt væk for at spare 20 kr. på rengøring.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Normal - hvad har du købt og hvad synes du?

Indlægaf Hunkat » 5. nov 2015, 14:56

Frkvira skrev:Jeg ved slet ikke hvad Skittles er, jeg er simpelthen for langsom nogen gange :lol:



Det er amerikansk sukkerslik med frugtsmag. De fandtes i Danmark en kort overgang lige omkring 2000 og forsvandt så igen. De er kommet igen de seneste år. De er hvinende søde men smager meget godt.

Billede
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Skønhed"