Her finder du din ægtefælle

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Slettet bruger » 27. jul 2017, 17:26

Akehurst2 skrev:
Falstria skrev:
Akehurst2 skrev:
Wizzze skrev:

Det der undrer mig ved listen, er at der ikke er nogen arabiske/muslimske lande på listen, med tanke på hvor meget der har været råbt op om at anden og tredje generations indvandrere henter deres brude i de "gamle" lande :gruble:


Det undrede også mig. Jeg havde regnet med at fx Tyrkiet var meget højere på listen.


For kvinders vedkommende rangere tyrkiet da lige under sverige


Ja, men slet ikke repræsenteret på mændenes liste, og jeg havde som sagt troet de ville ligge endnu højere.



Tja de funger ikke der fra begge sider

Muslimske kvinder må vist slet ikke gifte sig med ikke-muslimske mænd.

Som jeg husker det er det OK hvis en muslimsk mand tager ikke-muslimsk kone, fordi de går ud fra at mandens religion blir den i hjemmet.

Mens de så ikke vil af med kvinderne, fordi de går ud fra hun så forlader islam.


Fra mændenes side, så gider man jo ikke alt det hejs der er med islam og sex og familie. Har dated en muslimsk kvinde en gang, det var vold besværligt fordi der er alt muligt shit der er forbudt.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Slettet bruger » 27. jul 2017, 17:32

Falstria skrev:
Liou skrev:
Falstria skrev:
Liou skrev:Jesus danske mænd er glad for asiatiske kvinder :nerve:

Og i det hele taget at gifte sig med en ikke dansk partner sammenlignet med danske kvinder, lader det til. Hvorfra? I wonder. Er danske kvinder generelt bare mere tilfredse med at være single?


?

Det var en spøjs konklusion, hvor kom den fra? :gruble:


Det var ikke en konklusion, men et spørgsmål.



Det var faktisk 2 konklussioner og 1 spørgsmål.

Konlkussioner:
1. Danske mænd er glad for asiatiske kvinder
2. Og at gifte sig med en ikke dansk partner

Spørgsmål:
1. Er danske kvinder mere tilfredse med at være single?


Well biologien ville sige at kvinder langt fra er tilfredse med at være single, men de er mere tilfredse med at være single, end de ville være med en mand de opfattede som lavere end deres "standard".

Og det er jo fordi kvinder investerer 9 mdr graviditet + en risiko for at dø under fødslen, så de kvinder der var sådan "hey den første den bedste er sq OK", ja de ville efterlade færre afkom, end de kvinder der var sådan "hey jeg gider sq ikke det her for hvem som helst, når jeg nu risikerer at dø skal det være for noget ordentligt, og jeg er også nødt til at sikre mig der er mad på bordet når baby kommer"
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Slettet bruger » 27. jul 2017, 17:41

Man kan jo se direkte på de lande kvinderne henter fra hhv. mændene at det er "omvende" mht hvad BNP er i de lande man henter fra.

Mænd:. 10/15 er fattige lande.
Kvinder 5/15 er fattige lande (hvor det nok mest er dansk-tyrkiske kvinder der trækker Tyrkiet op, ditto med alle de muslimske lande)
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Slettet bruger » 27. jul 2017, 17:52

Falstria skrev:
Som jeg har skrevet i et andet indlæg, så er mænd i flertal, indtil de fylder 40.

Det er altså naturligt, at mænd gifter sig med kvinder fra et andet land alene af den årsag at der ikke er danske kvinder nok.
Den effekt skal man kunne sortere fra, før vi kan diskutere noget af alt det andet.

Jeg kan ikke få øje på en statistisk forskel hvor danske mænd (ud over dem der er for mange fra fødslen) henter en kone udefra, tværtimod burde der hentes mange flere koner udefra.
Op imod dobbelt så mange, stadig uden at kvinder behøvede hente en eneste mand udefra.
Da kvinder henter mænd udefra, så vokser tallet ovenfor bare til 3 gange så mange istedet.


1: Kønsforskellen dur ikke, fordi den effekt ville jo være det samme for alle lande. Konsekvensen af din teori, ville være at i alle lande ville mænd hente kvinder udefra, hvilket jo ikke kan lade sig gøre.

I anden omgang ville det så være en konkurrence og kvinderne, hvor Thailænderne forsøger at finde kvinder ude fra og vi også gør.

Ja og så ender man så med at man skal forklare hvorfor vi "stjæler" kvinder fra Thailand, og thaimændene failer i at stjæle kvinder fra os, og så er du tilbage ved det socioøkonomiske.

Det er rock bottom standard biologi det med graviditeteten. Jo højere investeringen er, jo mere risk adverse er dyreme. Og "parforholdsinvesteringen" er sindsygt meget højere for kvinder end for mænd.

2: Ja men det tager tid. Det er skiftet kun fornyligt at kvinders sociøkomomiske status er højere end mændenes, og derfor vi har så mange singler.

Så der skal bygges systemer op for at fragte thaikvinder hertil, og normerne skal ændre sig, før alle single-mændene begynder at gøre det. Når et marked opstår, tager det noget tid før det er udnyttet 100%.

Den proces er i gang, og min forudsigelse er at det vil vokse hvert eneste år indtil man når et mætningspunkt, som vel er deromkring at der ikke er nogen danske single mænd mere, fordi man nupper en thai når man er klar til forhold.
0
Zoxa
Indlæg: 367
Tilmeldt: 13. jul 2017, 06:04
Kort karma: 22
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 593

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Zoxa » 27. jul 2017, 17:57

eks-Maupassant skrev:Nej self ikke. Men "poolen er mindre."

For mænd: Tæt på 100% af jordens kvinder har en sociøkonomisk status de er OK med. (Der kan self være andre ting så bagefter :) )

For kvinder: Måske 10% af jordens mænd har en socioøkonomisk status de er Ok med. Hvis vi taler velsstående dansk kvinde, så er det vel a la 2% af jordens mænd der er "OK", simpelt hen fordi Danmark er så svinerigt.

En fattig filippinsk mand ville f.eks. være helt uinteressant for LANGT de fleste kvinder, mens det er nam-nam for mændene med en und filippinsk kvinde med lav socioøkonomisk status:)


Jeg kan ikke helt købe den...

Især fordi vi taler om kapital om et emne hvor det ikke kun er forsørgelses evnen som er en del af markeds prisen.
En del af markeds prisen er også villighed til indgåelse i et forhold på ulige vilkår, og absolut alder og udseende...

Hr. Mortensen har en indkomst som er median og måske ca 50 år. Han er bestemt ikke nogen skønhed, har ikke en specielt høj uddannelse eller indkomst.... men tænder på at få sig en ung smuk pige ala dem han wanker til på internettet.

Hr Mortensen kunne sagten gå til enkebal i forsamlingshuset og møde Fru. Jensen på samme alder og hun ville ikke være uinteresseret. Hendes indkomst er median. Hun er bestemt ikke nogen skønhed, har ingen specielt høj indkomst eller uddannelse og drømmer om en hun kan elske - og blive elsket tilbage af og som vil holde hendes børn.

Fru Jensen bliver fravalgt på grund af hendes samlede "kapital"

Så er det for Hr. Mortensens synspunkt en bedre investering at tage til Phuket og hive en 25 årig, som endnu har en talje i behold, ned på skødet og med hjem, en som holder huset, serverer maden, et sted hvor man kan få et slag k**** - og skulle der være nogle børn og forældre der skal sendes et par lapper til en gang om måneden - det er fint nok...bare de holder sig væk.

Set ud fra Hr. Mortensens synspunkt er det helt enkelt en bedre handel for han får hvad han vil uden ret mange kompromitter - bare han betaler ved kasse et.
For han ved at han ikke har "kapitalen" til en 25 årig dansk pige med talje.......

Og skulle det nu vise sig at Hr. Mortensen har et ret lemfældigt forhold til respekt,renlighed, alkohol, stoffer, aftaler, eller vold - så ved han også at en pige fra Phuket er i et afhængighedsforhold som hun har ekstremt svært ved at komme ud af nu - i modsætning til Fru. Jensen.

Ja, ja - det er så en del af mine fordomme - og jeg har kun kendskab til 3 købekoner...men det er også nok for mig
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Slettet bruger » 27. jul 2017, 18:00

Zoxa skrev:
eks-Maupassant skrev:Nej self ikke. Men "poolen er mindre."

For mænd: Tæt på 100% af jordens kvinder har en sociøkonomisk status de er OK med. (Der kan self være andre ting så bagefter :) )

For kvinder: Måske 10% af jordens mænd har en socioøkonomisk status de er Ok med. Hvis vi taler velsstående dansk kvinde, så er det vel a la 2% af jordens mænd der er "OK", simpelt hen fordi Danmark er så svinerigt.

En fattig filippinsk mand ville f.eks. være helt uinteressant for LANGT de fleste kvinder, mens det er nam-nam for mændene med en und filippinsk kvinde med lav socioøkonomisk status:)


Jeg kan ikke helt købe den...

Især fordi vi taler om kapital om et emne hvor det ikke kun er forsørgelses evnen som er en del af markeds prisen.
En del af markeds prisen er også villighed til indgåelse i et forhold på ulige vilkår, og absolut alder og udseende...

Hr. Mortensen har en indkomst som er median og måske ca 50 år. Han er bestemt ikke nogen skønhed, har ikke en specielt høj uddannelse eller indkomst.... men tænder på at få sig en ung smuk pige ala dem han wanker til på internettet.

Hr Mortensen kunne sagten gå til enkebal i forsamlingshuset og møde Fru. Jensen på samme alder og hun ville ikke være uinteresseret. Hendes indkomst er median. Hun er bestemt ikke nogen skønhed, har ingen specielt høj indkomst eller uddannelse og drømmer om en hun kan elske - og blive elsket tilbage af og som vil holde hendes børn.

Fru Jensen bliver fravalgt på grund af hendes samlede "kapital"

Så er det for Hr. Mortensens synspunkt en bedre investering at tage til Phuket og hive en 25 årig, som endnu har en talje i behold, ned på skødet og med hjem, en som holder huset, serverer maden, et sted hvor man kan få et slag k**** - og skulle der være nogle børn og forældre der skal sendes et par lapper til en gang om måneden - det er fint nok...bare de holder sig væk.

Set ud fra Hr. Mortensens synspunkt er det helt enkelt en bedre handel for han får hvad han vil uden ret mange kompromitter - bare han betaler ved kasse et.
For han ved at han ikke har "kapitalen" til en 25 årig dansk pige med talje.......

Og skulle det nu vise sig at Hr. Mortensen har et ret lemfældigt forhold til respekt,renlighed, alkohol, stoffer, aftaler, eller vold - så ved han også at en pige fra Phuket er i et afhængighedsforhold som hun har ekstremt svært ved at komme ud af nu - i modsætning til Fru. Jensen.

Ja, ja - det er så en del af mine fordomme - og jeg har kun kendskab til 3 købekoner...men det er også nok for mig


Altså, hvis man gad kunne man beregne BNP-gennemsnit på mændenes/kvindernes udenlandske æftefællers lande, og man ville ende med en forskel på 350% i kvindernes favør eller sådan noget.

Det er slet slet ikke tilfældigt sådan noget. Det KAN det ikke være.

Normalt skal man glæde sig over en forskel på 7% og det er mega sigende :)
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Slettet bruger » 27. jul 2017, 18:10

Folk glemmer altid i den her debat, at alt det mændene gør, det kunne kvinderne osse hvis de gad.

En 50 årig dansk kvinde kunne også sagtens gifte sig med en 22-årig spændstig thailænder.

Men de gider ikke.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Purple Haze » 27. jul 2017, 18:26

Falstria skrev:
Purple Haze skrev:Jeg bider lidt mærke i at der er så stor forskel på om mænd eller kvinder finder en ægtefælle i udlandet.
Selvom det dog lader til at det er ved at blive udlignet.

Hvis vi går ud fra at der ca er lige mange kvinder og mænd i landet, så må det vel betyde at der er en overvægt af single kvinder?


Der fødes flere drenge end piger, næsten 2.000 flere hvert år, men der dør også flere.
Mænd er i overtal indtil de er 40 år gamle, kvinder er i overtal samlet set (50,2%) og gennemsnitligt ældre end mændene.


Så går det jo nogenlunde op :)
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Purple Haze » 27. jul 2017, 18:35

Falstria skrev:
Purple Haze skrev:
Falstria skrev:
Purple Haze skrev:Jeg bider lidt mærke i at der er så stor forskel på om mænd eller kvinder finder en ægtefælle i udlandet.
Selvom det dog lader til at det er ved at blive udlignet.

Hvis vi går ud fra at der ca er lige mange kvinder og mænd i landet, så må det vel betyde at der er en overvægt af single kvinder?


Der fødes flere drenge end piger, næsten 2.000 flere hvert år, men der dør også flere.
Mænd er i overtal indtil de er 40 år gamle, kvinder er i overtal samlet set (50,2%) og gennemsnitligt ældre end mændene.


Så går det jo nogenlunde op :)


Ikke når du kigger på mænd under 40.
Det er vel primært dem som er på udkig efter koner..


Meh. Fik blandet de to tal sammen - de 2000 flere mænd end kvinder der finder en udenlandsk ægtefælle var jo over en længere periode og ikke på et år :ninja:
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20376
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 763
Likede indlæg: 43764

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf paint » 27. jul 2017, 18:44

Falstria skrev:
Purple Haze skrev:
Falstria skrev:
Purple Haze skrev:Jeg bider lidt mærke i at der er så stor forskel på om mænd eller kvinder finder en ægtefælle i udlandet.
Selvom det dog lader til at det er ved at blive udlignet.

Hvis vi går ud fra at der ca er lige mange kvinder og mænd i landet, så må det vel betyde at der er en overvægt af single kvinder?


Der fødes flere drenge end piger, næsten 2.000 flere hvert år, men der dør også flere.
Mænd er i overtal indtil de er 40 år gamle, kvinder er i overtal samlet set (50,2%) og gennemsnitligt ældre end mændene.


Så går det jo nogenlunde op :)


Ikke når du kigger på mænd under 40.
Det er vel primært dem som er på udkig efter koner..


Nedenstående er en amerikanske statistik, og viser en lidt uventet udvikling mht mænd som gifter sig igen. Mange af dem, gifter sig nemlig med udenlandske kvinder. Og i takt med at mænd kan finde udenlandske kvinder på nettet, er frekvensen blandt én af aldersgrupperne steget markant. Om det så r derfor, melder statistikken ikke noget om. Men det er da ret påfaldende.

Der er gang i de gamle drenge ;)

Billede

Billede
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Slettet bruger » 27. jul 2017, 20:01

paint skrev:
Falstria skrev:
Purple Haze skrev:
Falstria skrev:
Purple Haze skrev:Jeg bider lidt mærke i at der er så stor forskel på om mænd eller kvinder finder en ægtefælle i udlandet.
Selvom det dog lader til at det er ved at blive udlignet.

Hvis vi går ud fra at der ca er lige mange kvinder og mænd i landet, så må det vel betyde at der er en overvægt af single kvinder?


Der fødes flere drenge end piger, næsten 2.000 flere hvert år, men der dør også flere.
Mænd er i overtal indtil de er 40 år gamle, kvinder er i overtal samlet set (50,2%) og gennemsnitligt ældre end mændene.


Så går det jo nogenlunde op :)


Ikke når du kigger på mænd under 40.
Det er vel primært dem som er på udkig efter koner..


Nedenstående er en amerikanske statistik, og viser en lidt uventet udvikling mht mænd som gifter sig igen. Mange af dem, gifter sig nemlig med udenlandske kvinder. Og i takt med at mænd kan finde udenlandske kvinder på nettet, er frekvensen blandt én af aldersgrupperne steget markant. Om det så r derfor, melder statistikken ikke noget om. Men det er da ret påfaldende.

Der er gang i de gamle drenge ;)

Billede

Billede


Jamen ja, det er da logisk, hvis man rammer de 60 og er single, hvad har man så brug for? En thaikone på 20 år!
0
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Liou » 27. jul 2017, 20:09

eks-Maupassant skrev:
Nej self ikke. Men "poolen er mindre."

For mænd: Tæt på 100% af jordens kvinder har en sociøkonomisk status de er OK med. (Der kan self være andre ting så bagefter :) )

For kvinder: Måske 10% af jordens mænd har en socioøkonomisk status de er Ok med. Hvis vi taler velsstående dansk kvinde, så er det vel a la 2% af jordens mænd der er "OK", simpelt hen fordi Danmark er så svinerigt.

En fattig filippinsk mand ville f.eks. være helt uinteressant for LANGT de fleste kvinder, mens det er nam-nam for mændene med en und filippinsk kvinde med lav socioøkonomisk status:)


... point taken.

Ikke at jeg nogensinde lærer at forstå, hvorfor økonomi skal være det som afgøre det, hvis det andet spiller.

Falstria skrev:
Det var faktisk 2 konklussioner og 1 spørgsmål.

Konlkussioner:
1. Danske mænd er glad for asiatiske kvinder
2. Og at gifte sig med en ikke dansk partner

Spørgsmål:
1. Er danske kvinder mere tilfredse med at være single?


Okay men for at være fair, jeg troede du refererede til den sidste del af mit indlæg og ikke det første. Det er jo konklusioner som man faktisk kan uddrage ud fra linket, ikke sandt :) Når danske mænd gifter sig med en ikke dansk partner, kommer de primært fra asien. De gifter sig klart oftere med en ikke dansk partner end det er tilfældet for kvinderne.

eks-Maupassant skrev:
Well biologien ville sige at kvinder langt fra er tilfredse med at være single, men de er mere tilfredse med at være single, end de ville være med en mand de opfattede som lavere end deres "standard".

Og det er jo fordi kvinder investerer 9 mdr graviditet + en risiko for at dø under fødslen, så de kvinder der var sådan "hey den første den bedste er sq OK", ja de ville efterlade færre afkom, end de kvinder der var sådan "hey jeg gider sq ikke det her for hvem som helst, når jeg nu risikerer at dø skal det være for noget ordentligt, og jeg er også nødt til at sikre mig der er mad på bordet når baby kommer"


Haha "Jeg vil hellere være alene end at nøjes" mentaliteten blandt nogle single kvinder i en nøddeskal :lol: Fair nok, så må de jo dø alene :fløjt:
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Slettet bruger » 27. jul 2017, 20:17

Liou skrev:
eks-Maupassant skrev:
Nej self ikke. Men "poolen er mindre."

For mænd: Tæt på 100% af jordens kvinder har en sociøkonomisk status de er OK med. (Der kan self være andre ting så bagefter :) )

For kvinder: Måske 10% af jordens mænd har en socioøkonomisk status de er Ok med. Hvis vi taler velsstående dansk kvinde, så er det vel a la 2% af jordens mænd der er "OK", simpelt hen fordi Danmark er så svinerigt.

En fattig filippinsk mand ville f.eks. være helt uinteressant for LANGT de fleste kvinder, mens det er nam-nam for mændene med en und filippinsk kvinde med lav socioøkonomisk status:)


... point taken.

Ikke at jeg nogensinde lærer at forstå, hvorfor økonomi skal være det som afgøre det, hvis det andet spiller.

Det er biologi, det er ikke noget vi bestemmer selv.

På samme måde som vi er designet i at fråde i sukker og fedt, vi kan ikke bestemme "fra i dag af vil jeg have at sukker smager grimt". Det smager godt, fordi vi er designet til at synes det smager godt.

Mht partnervalg, så scanner kvindes hjerne en mulig mand og vurderer ham ud fra forskellige parametre, "kan kan skaffe ressourcer" er et vigtigt et af dem.

Det kan i nogen tilfælde tilsyneladende skiftes mellem "ingen ressourcer nu her i dag, men mange i fremtiden", det er unge mænd med fremtid, derfor kvinder godt kan lide mænd med passion, drive, energi, der får tingene gjort. Ja eller samle en charmerende fyr op fra rendestenen, som de ser fremtidspotentiele i.

Eller "har rerssourcer i dag", f.eks. en gammel grim rig mand, der også vil have ret nemt ved at finde sig en kvinde.

Man ved mig bekendt ikke PRÆCIS hvordan det virker, men at det socioøkonomiske spiller en rolle, det er konsensus allerede.
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3749
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8167

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Anilara » 27. jul 2017, 20:19

Falstria skrev:
Som jeg har skrevet i et andet indlæg, så er mænd i flertal, indtil de fylder 40.

Det er altså naturligt, at mænd gifter sig med kvinder fra et andet land alene af den årsag at der ikke er danske kvinder nok.
Den effekt skal man kunne sortere fra, før vi kan diskutere noget af alt det andet.

Jeg kan ikke få øje på en statistisk forskel hvor danske mænd (ud over dem der er for mange fra fødslen) henter en kone udefra, tværtimod burde der hentes mange flere koner udefra.
Op imod dobbelt så mange, stadig uden at kvinder behøvede hente en eneste mand udefra.
Da kvinder henter mænd udefra, så vokser tallet ovenfor bare til 3 gange så mange istedet.

Danske mænd burde gifte sig med udenlandske kvinder 3 gange så ofte som det rent faktisk er tilfældet.

Kvinderne er i overtal i singlestatistikerne herhjemme, over hver anden er alene.
I København er singlekvinder i dén grad overrepræsenterede, så det er ikke fordi danske singlekvinder ikke eksisterer.
Der er flere mænd som bliver i de mindre byer og på landet, hvor flere kvinder søger mod de store byer. Det skaber også en skævvridning.
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4057
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 3667

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 28. jul 2017, 01:40

Wizzze skrev:
Liou skrev:Jesus danske mænd er glad for asiatiske kvinder :nerve:

Og i det hele taget at gifte sig med en ikke dansk partner sammenlignet med danske kvinder, lader det til. Hvorfra? I wonder. Er danske kvinder generelt bare mere tilfredse med at være single?


Nu er der jo omkring 2 millioner danske mænd i en giftemoden alder og af dem har omkring 20.000 fundet en ægtefælle i udlandet mellem 2000 og 2016, det svarer til 1%.

Det der undrer mig ved listen, er at der ikke er nogen arabiske/muslimske lande på listen, med tanke på hvor meget der har været råbt op om at anden og tredje generations indvandrere henter deres brude i de "gamle" lande :gruble:
Jeg tror anden og tredje generations indvandrere går som danskere i statistikken. Det er vel kun ægteskab over grænsen der er med her.
0
Grab them by the pussy

Tilbage til "Forhold og sex"