Luksusfælden

Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 3. nov 2015, 20:07

Persnikedy skrev:
Daine skrev:
Persnikedy skrev:Næste uge er jeg desværre ikke hjemme, det ser ellers godt ud. Men min mor har inviteret på mortens aftens and


Jeg regner heller ikke med at være med, vi skal holde personaleauktion på arbejde, så skal skal ha købt en hulens masse billige bøger :genert:


:love: Bøger... det er ligeså godt som and


Bedre, faktisk. Især når man kan hapse helt nye bøger til 10-15 kroner :love:
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 3. nov 2015, 20:08

ILY skrev:
Daine skrev:
2SHY skrev:
Daine skrev:
computermus skrev:
Daine skrev:Jeg sidder og gaber. Det er ikke et vildt godt program i aften.

Nej de t synes jeg heller ikke at det er. Lige i øjeblikket er jeg mere optaget af min aftensmad. Flødekartofler :ivrig: :clap:


Jeg sidder og læser jobansøgninger. Programmet fanger slet ikke.

Jeg synes du skal ansætte mig :fløjt: Fysser kan godt sælge bøger


Selvfølgelig kan de da det .. Og du får et dejligt stort kørselsfradrag ud af det :D


job job hvor hvor... mit vikariat er slut d 11/12 ... bare sig til :banan:


Det er mig der er ved at ansætte juleassistancer :D men det er desværre kun en måneds tid de skal arbejde (nogen skal jo tage det tunge slæb i december :cool: )
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 3. nov 2015, 20:09

2SHY skrev:Altså... med mindre man spiser ude + take away hver dag flere gange om dagen, hvordan kan man så have brugt over 10.000 kr på mad alene???


Det er mere end 350kr om dagen, det kan man altså få rigtig meget kød og grøntsager for hver dag :8: Men OK vi ved ikke om der er 8-10 munde på kost :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 3. nov 2015, 20:10

Wizzze skrev:
2SHY skrev:Altså... med mindre man spiser ude + take away hver dag flere gange om dagen, hvordan kan man så have brugt over 10.000 kr på mad alene???


Det er mere end 350kr om dagen, det kan man altså få rigtig meget kød og grøntsager for hver dag :8: Men OK vi ved ikke om der er 8-10 munde på kost :gruble:

Det er virkelig grotesk mange penge :8: Ej min hjerne kan slet ikke kapere det der fordi jeg jo sidder og kigger på hvad jeg får på arbejdsmarkedsydelse
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ILY
Indlæg: 113
Tilmeldt: 3. sep 2015, 05:47
Kort karma: 9
Likede indlæg: 83

Re: Luksusfælden

Indlægaf ILY » 3. nov 2015, 20:16

2SHY skrev:
Wizzze skrev:
2SHY skrev:Altså... med mindre man spiser ude + take away hver dag flere gange om dagen, hvordan kan man så have brugt over 10.000 kr på mad alene???


Det er mere end 350kr om dagen, det kan man altså få rigtig meget kød og grøntsager for hver dag :8: Men OK vi ved ikke om der er 8-10 munde på kost :gruble:

Det er virkelig grotesk mange penge :8: Ej min hjerne kan slet ikke kapere det der fordi jeg jo sidder og kigger på hvad jeg får på arbejdsmarkedsydelse

arbejdsmarkedsydelse findes det stadig? spørger da jeg er på vej på dagpenge og har ½ års dagpenge tilbage og er lidt nervøs da kontanthjælp for mig er 0,- (gør alt hvad jeg kan for at undgå at ende der)
0
Ja! jeg ved det, min tegnsætning er sikkert forkert og der nok nogle stavefejl. Jeg har lært at leve med det, så kan du osse :kram:
Brugeravatar
ILY
Indlæg: 113
Tilmeldt: 3. sep 2015, 05:47
Kort karma: 9
Likede indlæg: 83

Re: Luksusfælden

Indlægaf ILY » 4. nov 2015, 10:21

Daine skrev:
ILY skrev:
Daine skrev:
2SHY skrev:
Daine skrev:
computermus skrev:
Daine skrev:Jeg sidder og gaber. Det er ikke et vildt godt program i aften.

Nej de t synes jeg heller ikke at det er. Lige i øjeblikket er jeg mere optaget af min aftensmad. Flødekartofler :ivrig: :clap:


Jeg sidder og læser jobansøgninger. Programmet fanger slet ikke.

Jeg synes du skal ansætte mig :fløjt: Fysser kan godt sælge bøger


Selvfølgelig kan de da det .. Og du får et dejligt stort kørselsfradrag ud af det :D


job job hvor hvor... mit vikariat er slut d 11/12 ... bare sig til :banan:


Det er mig der er ved at ansætte juleassistancer :D men det er desværre kun en måneds tid de skal arbejde (nogen skal jo tage det tunge slæb i december :cool: )

nååå - må nok hellere bliver her så længe jeg kan - jo flere timer optjent jo færre tilbage at "spares ammen" :klap:
1
Ja! jeg ved det, min tegnsætning er sikkert forkert og der nok nogle stavefejl. Jeg har lært at leve med det, så kan du osse :kram:
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Luksusfælden

Indlægaf Lull » 4. nov 2015, 11:19

øv - dumme generalforsamling der trak ud.
Er der nogen der ved hvornår man kan se genudsendelsen?
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 4. nov 2015, 11:22

Lull skrev:øv - dumme generalforsamling der trak ud.
Er der nogen der ved hvornår man kan se genudsendelsen?


På søndag kl 20 :)
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4887
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 190
Likede indlæg: 6477

Re: Luksusfælden

Indlægaf Stars » 6. nov 2015, 06:08

Wizzze skrev:
2SHY skrev:Altså... med mindre man spiser ude + take away hver dag flere gange om dagen, hvordan kan man så have brugt over 10.000 kr på mad alene???


Det er mere end 350kr om dagen, det kan man altså få rigtig meget kød og grøntsager for hver dag :8: Men OK vi ved ikke om der er 8-10 munde på kost :gruble:

Takeaway fra de dyrere steder søndag-torsdag og restaurant i den bedre ende fredag-lørdag.
Så selvfølgelig både morgenmad og frokost to-go hver dag.
Så kommer man vel ikke gennem måneden for under 10.000, selvom man kun er 2?
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 6. nov 2015, 08:03

Jeg er allerede forarget og klar til at uddele dumflade, og afsnittet er ikke startet endnu :lol:

"I Hundige bor Karina og Kim i en femværelses lejlighed med deres fem sammenbragte børn. De føler ikke, at de har nogen penge og i et desperat forsøg på at spare, har de meldt Karinas datter ud af SFO’en. Det er både Karina og hendes datter ulykkelige over. Samtidig ryger parret en pakke cigaretter om dagen.
Når Karina og Kim er rigtig på spanden, spiller Kim på nettet for at skaffe penge. Det, mener de, holder dem oven vande. Men det er langt fra tilfældet, kan eksperterne afsløre. Parret får røde ører, da det går op for dem, at Kim har spillet de penge, der kunne have betalt for datterens SFO, op.
Karina har ikke været i arbejde siden 2010 og mener, hun først skal lære at skrive ansøgninger, før hun kan søge et job. Der venter hårdt arbejde for Luksusfældens eksperter Mette Reissmann og Carsten Linnemann, hvis de skal redde parrets økonomi. Karina skal i arbejde, og så skal parret finde 2000 kroner om måneden, så de kan betale Kims ven, som de skylder 77.000.
Carsten beder Kim om at finde et ekstrajob, eller at parret lejer et værelse ud, så de kan blive deres dårlige samvittighed overfor vennen kvit. Men det nægter parret, og de dårlige undskyldninger står i kø for ikke at gøre, hvad eksperterne beder dem om."

Men de er altså 2 vokse og 5 børn om den store madpost, det forklarer lidt, men stadig ikke det hele :tie:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Luksusfælden

Indlægaf computermus » 6. nov 2015, 11:56

Av. Bare af at læse hvad du skrev wizzze, så tabte jeg kæben på mit gulv.
Hold da helt op, tænk at skylde sin ven 77.000 , og ikke være begyndt på at betale tilbage. Puha, hvor ville jeg være flov, hvis det var mig.
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 10. nov 2015, 10:51

Det er tirsdag og luksusfælde dag, men det er også Mortens Aften hvor mange skal fråde and og sovs, så hvor mange der kommer til at være med i dag er vist tvivlsomt.

Men til dem der skal se i aften, er her lidt opvarmning, så man kan bedømme mængden af snolder der skal indkøbes :D

http://www.tv3play.dk/embed?id=672585&w ... start=true

http://www.tv3play.dk/embed?id=672596&w ... start=true

:8:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Luksusfælden

Indlægaf Spjaerten » 10. nov 2015, 11:14

Jeg regner med at starte forfra når andre gæsterne er gået
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 10. nov 2015, 11:17

Vi har udskudt Mortens Aften til lørdag, så jeg er her :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 10. nov 2015, 11:24

Jeg er ikke med, i bedste Luksusfælden stil skal jeg bruge en masse penge på auktion i aften - penge jeg pt ikke har. Jeg glæder mig allerede :D
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Film og TV"