IKEA restaurant

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

IKEA restaurant

Indlægaf Maria86 » 18. aug 2017, 20:11

IKEAs restaurant er der noget som jeg skal gå uden om eller er der noget som er virkelig godt :gruble:
0
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: IKEA restaurant

Indlægaf Pyjamas » 18. aug 2017, 20:20

Det går an på, hvad man sammenligner med, men generelt hænger pris og kvalitet sammen. Forventer du at komme derind og ligefrem få en gastronomisk oplevelse, så bliver du skuffet. Det er mad fra frost, der bliver serveret på samlebånd, så det vil aldrig være lige så godt som mad, der er kræset om. Klart nok.
Når det er sagt, så spiser jeg altid svenske kødboller, når jeg er i ikea. Det hører til :cool:
1
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: IKEA restaurant

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 18. aug 2017, 20:27

Kartoffelmos og kødboller i den der sovs er ganske godt. Høj kvalitet er det måske ikke ligefrem, men det går da an.

Deres daim kage er også ganske fornuftig :fløjt:
0
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: IKEA restaurant

Indlægaf JoyNips » 18. aug 2017, 20:29

IKEA er jo nærmere cafeteria end restaurant. Går man ind til det med dét i baghovedet, jamen så er det efter min mening "bedre" mad end junkfood. Jeg vil hellere have en portion kødboller fra IKEA end en burger fra McDonald's. Men altså, "virkelig godt" er der sgu ikke rigtig noget der er. Det skulle da lige være kanelsneglene når de lige kommer ud af ovnen...
5
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: IKEA restaurant

Indlægaf Filipai » 18. aug 2017, 20:32

TakeAChanceOnMe skrev:Kartoffelmos og kødboller i den der sovs er ganske godt. Høj kvalitet er det måske ikke ligefrem, men det går da an.

Deres daim kage er også ganske fornuftig :fløjt:


Den er virkelig god.
Det er den fra almondy, og kan ofte købes til 35 kr i almindelige supermarkeder. Nom.

Angående deres cafeteria er deres kødboller fine nok. Ikke en kulinarisk oplevelse. Men for 30 kr for 10 kødboller og mos er det helt fint :)
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: IKEA restaurant

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 18. aug 2017, 21:07

Filipai skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Kartoffelmos og kødboller i den der sovs er ganske godt. Høj kvalitet er det måske ikke ligefrem, men det går da an.

Deres daim kage er også ganske fornuftig :fløjt:


Den er virkelig god.
Det er den fra almondy, og kan ofte købes til 35 kr i almindelige supermarkeder. Nom.

Angående deres cafeteria er deres kødboller fine nok. Ikke en kulinarisk oplevelse. Men for 30 kr for 10 kødboller og mos er det helt fint :)


Uuuh, den må jeg lige holde udkig efter! Ellers burde den vel ikke være mega svær at lave selv :D .

Ikea herovre har en lille "butik" udenfor den store, hvor man kan købe madprodukter. Kan tænkes de også forhandler den der? Ved i hvert fald at man kan købe pulveret til at lave sovsen og det er ganske lækkert :fløjt:
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: IKEA restaurant

Indlægaf Filipai » 18. aug 2017, 21:14

TakeAChanceOnMe skrev:
Filipai skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Kartoffelmos og kødboller i den der sovs er ganske godt. Høj kvalitet er det måske ikke ligefrem, men det går da an.

Deres daim kage er også ganske fornuftig :fløjt:


Den er virkelig god.
Det er den fra almondy, og kan ofte købes til 35 kr i almindelige supermarkeder. Nom.

Angående deres cafeteria er deres kødboller fine nok. Ikke en kulinarisk oplevelse. Men for 30 kr for 10 kødboller og mos er det helt fint :)


Uuuh, den må jeg lige holde udkig efter! Ellers burde den vel ikke være mega svær at lave selv :D .

Ikea herovre har en lille "butik" udenfor den store, hvor man kan købe madprodukter. Kan tænkes de også forhandler den der? Ved i hvert fald at man kan købe pulveret til at lave sovsen og det er ganske lækkert :fløjt:


Det tør jeg ikke kloge på, men føtex har den i hvert fald lige nu til 35 kr :D
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: IKEA restaurant

Indlægaf Sophies-mor » 18. aug 2017, 21:16

Jeg går modstrøms. Jeg HADER deres kødboller.
Kyllingen med ratatouille er acceptabel. Men kødbollerne, yuk.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: IKEA restaurant

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 18. aug 2017, 21:22

Filipai skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
Filipai skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Kartoffelmos og kødboller i den der sovs er ganske godt. Høj kvalitet er det måske ikke ligefrem, men det går da an.

Deres daim kage er også ganske fornuftig :fløjt:


Den er virkelig god.
Det er den fra almondy, og kan ofte købes til 35 kr i almindelige supermarkeder. Nom.

Angående deres cafeteria er deres kødboller fine nok. Ikke en kulinarisk oplevelse. Men for 30 kr for 10 kødboller og mos er det helt fint :)


Uuuh, den må jeg lige holde udkig efter! Ellers burde den vel ikke være mega svær at lave selv :D .

Ikea herovre har en lille "butik" udenfor den store, hvor man kan købe madprodukter. Kan tænkes de også forhandler den der? Ved i hvert fald at man kan købe pulveret til at lave sovsen og det er ganske lækkert :fløjt:


Det tør jeg ikke kloge på, men føtex har den i hvert fald lige nu til 35 kr :D


Hvis der nu bare var en Føtex lige i nærheden :lol: :blush2:
0
Debra1
Indlæg: 391
Tilmeldt: 13. dec 2015, 08:04
Kort karma: 17
Likede indlæg: 334

Re: IKEA restaurant

Indlægaf Debra1 » 19. aug 2017, 00:04

Jeg har kun spist der en enkelt gang. Jeg fik en burger, og bøffen i burgeren var simpelthen så ulækker. Mine børn fik pommes frites og friturestegt fiskefilet, og de elskede det. Min mand fik de famøse kødboller, som han ikke var særligt imponeret over. Der går lang tid, før vi spiser i Ikea igen både pga maden, men også fordi vi kun er i Ikea ca hvert 3. år.
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14591

Re: IKEA restaurant

Indlægaf Pjeps » 19. aug 2017, 00:37

Jeg er ikke fan!
0
:ninja:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: IKEA restaurant

Indlægaf Slettet bruger » 19. aug 2017, 01:11

Jeg ser mere resaurenten som noget hvor det er godt at chille efter man har bokset rundt med at finde møbler mere end sted man decideret opsøger for at spise noget god mad.
1
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: IKEA restaurant

Indlægaf Aima » 19. aug 2017, 01:54

Jeg begynder altid at små-råbe "Kjöt-bul-lar! Kjöt-bul-lar!" når jeg rammer parkeringspladsen. Dem og kanelbullarne er absolut eneste årsag til min veninde sommetider har held med at få mig slæbt med. Fan.
3
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2024

Re: IKEA restaurant

Indlægaf Fuck.exe » 19. aug 2017, 04:53

Jeg har utroligt nok aldrig smagt de berømte kødboller, så dem kan jeg ikke sige noget om, men de andre retter er helt fine. Smagen er dejlig flad, og ungerne elsker det. Det er ofte min ældste og jeg der sammen får ikea-tjansen, og det skal altid fejres med et besøg i deres kantine. Fritterne er ret gode!
0
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: IKEA restaurant

Indlægaf vibbsen » 19. aug 2017, 07:20

Maria86 skrev:IKEAs restaurant er der noget som jeg skal gå uden om eller er der noget som er virkelig godt :gruble:


Vi spiser der af og til...Eller rettere min datter(5 år) gør. Hun synes det er alletiders.

Jeg lader som regel som om jeg ikke er sulten og snupper en kop kaffe. For så at nappe en rugbrødsmad når vi kommer hjem. Jeg går ikke udenom det fordi det er dårligt. Jeg bryder mig bare ikke om lige den slags mad.

Virkelig godt er der dog ikke nogen der får mig til at kalde det. Heller ikke selvom min datter elsker det. Det er præ-fabrikeret mad fra ende til anden. Det vil i min optik aldrig nogensinde kunne puttes i en box der hedder "virkelig godt"
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Mad og drikke"