Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7518
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8607

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 8. nov 2015, 09:33

Ado skrev:
decibell skrev:
Ado skrev:Jeg har lyst til at sparke ham her.


Det er muligt, du har lyst til det, men kunne du ikke bare scrolle forbi ham? Han har vel ikke kontaktet dig og skrevet dette til dig, vel, så du er tvunget til at læse det? Det er hans profil, som nu bliver outet her, fordi du synes, han er for meget/for irriterende/for et eller andet/ikke lever op til det, man åbenbart skal være for at blive accepteret af dig. Det mindste, du kunne have gjort her, var at sløre hans navn og visse af de ting, der gør ham genkendelig.

Og nej, jeg skriver ikke med blåt, så det er min helt egen personlige mening.

******, 41 år. Jo, jeg kan godt se han bliver nem at finde.


Hvis man kender sitets navn og nu hans, så kan det vel fremsøges - og om ikke andet genkendes af ham eller nogen, der har set den tekst/kender ham. Men dæk du dig bare ind under, at det er anonymt. Det ændrer ikke på det andet, jeg skrev.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55523
Kontakt:

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Ado » 8. nov 2015, 09:36

decibell skrev:
Ado skrev:
decibell skrev:
Ado skrev:Jeg har lyst til at sparke ham her.


Det er muligt, du har lyst til det, men kunne du ikke bare scrolle forbi ham? Han har vel ikke kontaktet dig og skrevet dette til dig, vel, så du er tvunget til at læse det? Det er hans profil, som nu bliver outet her, fordi du synes, han er for meget/for irriterende/for et eller andet/ikke lever op til det, man åbenbart skal være for at blive accepteret af dig. Det mindste, du kunne have gjort her, var at sløre hans navn og visse af de ting, der gør ham genkendelig.

Og nej, jeg skriver ikke med blåt, så det er min helt egen personlige mening.

******, 41 år. Jo, jeg kan godt se han bliver nem at finde.


Hvis man kender sitets navn og nu hans, så kan det vel fremsøges - og om ikke andet genkendes af ham eller nogen, der har set den tekst/kender ham. Men dæk du dig bare ind under, at det er anonymt. Det ændrer ikke på det andet, jeg skrev.

Okay. :)
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. nov 2015, 10:50

Jeg fandt faktisk en ganske sød og fornuftig mand inde på endate for måske en uges tid siden, indtil videre har han været klog og positiv på skrift, og han ser fin ud. Men. Nu er vi oppe på 3. døgn uden han har svaret. Jeg tror slet ikke han har været online, så jeg giver ham lidt mere tid men jeg sidder da med en "Æv hvor typisk" følelse.

En anden lidt pudsig observation både fra singlegrupper og Endate, er de tre magiske ingredienser der skal til, når man skal beskrive den ultimative romantiske hyggeaften. 1: levende lys 2: God film i TV og 3: Dynen ind i stuen. Jeg synes jeg ser lige netop den beskrivelse igen og igen og igen.
De usunde nævner også "masser af slik" :-D
Er man alene skal man også helst poste fotos af ovenstående scenario, for at vise man "Hygger Max" som det kaldes.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55523
Kontakt:

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Ado » 8. nov 2015, 10:52

Dirtylittledevil skrev:Jeg fandt faktisk en ganske sød og fornuftig mand inde på endate for måske en uges tid siden, indtil videre har han været klog og positiv på skrift, og han ser fin ud. Men. Nu er vi oppe på 3. døgn uden han har svaret. Jeg tror slet ikke han har været online, så jeg giver ham lidt mere tid men jeg sidder da med en "Æv hvor typisk" følelse.

En anden lidt pudsig observation både fra singlegrupper og Endate, er de tre magiske ingredienser der skal til, når man skal beskrive den ultimative romantiske hyggeaften. 1: levende lys 2: God film i TV og 3: Dynen ind i stuen. Jeg synes jeg ser lige netop den beskrivelse igen og igen og igen.
De usunde nævner også "masser af slik" :-D
Er man alene skal man også helst poste fotos af ovenstående scenario, for at vise man "Hygger Max" som det kaldes.

Du glemte "hånd-i-hånd".
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. nov 2015, 10:57

Ado skrev:Du glemte "hånd-i-hånd".


Haha åh ja :lol:

Jeg husker stadig med en vis fryd, da en af de damer i singlegruppen som altid "Hygger max med guf og stearinlys" lavede et opslag angående om nogen var gode til at reparere tøj, for hendes bluseærme var blevet svitset af et stearinlys :lol:
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55523
Kontakt:

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Ado » 8. nov 2015, 10:58

En mand, der har krydret hele sin profiltekst med smileys og skrevet i Comic Sans kan aldrig få en chance her. Jeps, jeg er overfladisk.

Nå, men beskederne er så småt begyndt at tikke ind. Det samme er flirts. Jeg fatter stadig ikke, hvordan mankan blive så desperat, at man ikke engang stiller krav om et billede eller en tekst på en profil.
En mand skrev og spurgte hvad jeg lavede. Jeg svarede jeg lå på sofaen. "Det samme her. Kun underhylere. Hvad med dig?" Her valgte jeg at være ærlig og svare: "I nusset tøj og med ubarberede ben".

Nu tilbyder han at vokse mine ben. :forvirret2:
10
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55523
Kontakt:

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Ado » 8. nov 2015, 10:59

Dirtylittledevil skrev:
Ado skrev:Du glemte "hånd-i-hånd".


Haha åh ja :lol:

Jeg husker stadig med en vis fryd, da en af de damer i singlegruppen som altid "Hygger max med guf og stearinlys" lavede et opslag angående om nogen var gode til at reparere tøj, for hendes bluseærme var blevet svitset af et stearinlys :lol:



Hahaha, gud ja. :D
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. nov 2015, 11:02

Nå men det går hurtigt i dag, jeg har allerede skrevet med, og forkastet, en bejler.
Han startede fint ud, men så var der jo denneher klub han brugte meget tid i, og som han gerne så at en kæreste også ville interessere sig for.
Den handlede så om noget med at køre gaderæs imens en ung dame dansede poledance imellem bilerne :8: :s
Det måtte bare på alle måder blive et nej tak herfra!
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. nov 2015, 11:07

Dirtylittledevil skrev:En anden lidt pudsig observation både fra singlegrupper og Endate, er de tre magiske ingredienser der skal til, når man skal beskrive den ultimative romantiske hyggeaften. 1: levende lys 2: God film i TV og 3: Dynen ind i stuen. Jeg synes jeg ser lige netop den beskrivelse igen og igen og igen.
De usunde nævner også "masser af slik" :-D
Er man alene skal man også helst poste fotos af ovenstående scenario, for at vise man "Hygger Max" som det kaldes.


For mig er det der definitionen på et sygeleje.
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. nov 2015, 11:11

Dirtylittledevil skrev:Nå men det går hurtigt i dag, jeg har allerede skrevet med, og forkastet, en bejler.
Han startede fint ud, men så var der jo denneher klub han brugte meget tid i, og som han gerne så at en kæreste også ville interessere sig for.
Den handlede så om noget med at køre gaderæs imens en ung dame dansede poledance imellem bilerne :8: :s
Det måtte bare på alle måder blive et nej tak herfra!


Samtidig? Det ville jeg faktisk gerne opleve.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. nov 2015, 11:23

DetSorteCirkus skrev:
Samtidig? Det ville jeg faktisk gerne opleve.


Ja som et engangs kuriosum måske... men sgufanme ikke noget jeg gider at begynde at gå op i som fælleshobby med kommende kæreste :lol:
(screendump fra deres hjemmeside)

pole.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. nov 2015, 11:28

Dirtylittledevil skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Samtidig? Det ville jeg faktisk gerne opleve.


Ja som et engangs kuriosum måske... men sgufanme ikke noget jeg gider at begynde at gå op i som fælleshobby med kommende kæreste :lol:
(screendump fra deres hjemmeside)

pole.jpg


Hvordan mon han i øvrigt mente, at man skulle være engageret i klubben? :gruble:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. nov 2015, 11:33

DetSorteCirkus skrev:
Hvordan mon han i øvrigt mente, at man skulle være engageret i klubben? :gruble:


Ja godt spørgsmål... formuleringen var (frit efter min hukommelse, jeg vil ikke gå ind på hans profil nu for så tror han bare jeg stadig er interesseret) noget a la Jeg har en stor interesse i *klubbens navn* og bruger meget tid på den og ser helst at min kommende kæreste vil dele denne interesse.

De har vel altid brug for en ekstra poledanserinde fx? :lol:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55523
Kontakt:

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Ado » 8. nov 2015, 11:50

Citat slettet
Hvad snakker du om? Jeg svarede manden ærligt.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lurende Peber » 8. nov 2015, 11:51

Dirtylittledevil skrev:... "Hygger max med guf og stearinlys" ... :lol:
Stearinlys :slem: Jeg regnede dog med, at man lige skal kende hinanden lidt bedre først?
Fortsat god jagt... eller nyd solskinnet i dag (i hvert fald herovre på Djævleøen)
0
Registreret Gammel Gris :gris:

Tilbage til "Forhold og sex"