Snik-snak tråd for forældre?

Atinas206
Indlæg: 149
Tilmeldt: 13. okt 2015, 17:27
Kort karma: 13
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 215

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Atinas206 » 8. nov 2015, 15:09

xxx---xxx skrev:Jeg skal ærligt indrømme at jeg tager en lur så snart jeg ser mit snit til det.
Jeg er kronisk træt efter jeg har fået barn :D
N sov indenfor i dag pga rotten, jeg skal satme ikke risikere den pludselig besøger ham i barnevognen. Så jeg måtte jo ligge ved siden af ham, vi sov så 3 timer :D
Men vi stod også op kl 5:20.
I morgen og er det min sove dag og kæresten der skal op. N sover med sikkkerhed til kl 7 som minimum :sur: de skal til gymnastik så jeg kan sove indtil de er retur 10:30 :banan:

I dag har vi været ude hos et vennepar. Men vi kørte allerede hjem kl 20 fordi N hele tiden hylede fordi alt var galt. Han var mega træt og det forstår man jo godt efter en lur på 3 timer.


Forresten jeg overvejer at købe en julekalender til N men hvad fungere mon til en på 2 år?


Håber at du fik sovet længe.

Hold op, hvor er det klamt med den rotte :tie:
Jeg kan slet heller ikke have sådan noget.

Jonas får Rasmus Klump pakkekalender af mormor. Jeg aner ikke om den er god, men det skulle være lidt bøger, en kop, legetøj mv i den.
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 8. nov 2015, 15:19

Nå, Ina havde syge børn, så vi måtte aflyse og tog i stedet for ud i mosters badeland med min forældres plejedatter. Det trætter så dejligt :-D Så nu ligger hun lige og slapper af med lidt Gurli Gris og dynen. Og mormor har budt på aftensmad :banan:
Og så nåede jeg lige en løbetur med min mor inden, mens morfar var barnepige :gogo:
1
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9376

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 8. nov 2015, 16:25

Rotter er så klamme!!! Håber, den hurtig bliver fjernet, xxx.

R får pakkekalender, som jeg selv laver. Har set en med sleich-dyr, som så fin ud.

Bøtte, lyder som en hyggelig søndag :gogo:.

Det er så min tur til at være syg, så jeg har brugt dagen i sengen.
1
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Thestral » 8. nov 2015, 17:42

Her får barnet adventsgaver a 100,- pr stk. Overvejer at fortsætte med det selv om hun fylder 18 næste sommer. Ihf så længe hun bor hjemme, så dvs. lidt endnu :lun:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Atinas206
Indlæg: 149
Tilmeldt: 13. okt 2015, 17:27
Kort karma: 13
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 215

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Atinas206 » 8. nov 2015, 19:11

Sorenspige skrev:Rotter er så klamme!!! Håber, den hurtig bliver fjernet, xxx.

R får pakkekalender, som jeg selv laver. Har set en med sleich-dyr, som så fin ud.

Bøtte, lyder som en hyggelig søndag :gogo:.

Det er så min tur til at være syg, så jeg har brugt dagen i sengen.


God bedring, sorens :ae:

Hvad kommer du i pakkekalenderen? Her får børnene nok bare weekendgaver fra os. De får jo begge en pakkekalender fra mormor.
Jeg har fundet en del gaver til Lea, men til Jonas er jeg på bar bund.
1
Atinas206
Indlæg: 149
Tilmeldt: 13. okt 2015, 17:27
Kort karma: 13
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 215

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Atinas206 » 8. nov 2015, 19:23

Marott skrev:
Atinas206 skrev:
Sorenspige skrev:Rotter er så klamme!!! Håber, den hurtig bliver fjernet, xxx.

R får pakkekalender, som jeg selv laver. Har set en med sleich-dyr, som så fin ud.

Bøtte, lyder som en hyggelig søndag :gogo:.

Det er så min tur til at være syg, så jeg har brugt dagen i sengen.


God bedring, sorens :ae:

Hvad kommer du i pakkekalenderen? Her får børnene nok bare weekendgaver fra os. De får jo begge en pakkekalender fra mormor.
Jeg har fundet en del gaver til Lea, men til Jonas er jeg på bar bund.


Schleich dyr?


umiddelbart et ret godt bud, da han elsker dyr. Især elefanter.
Men da han både har en halv storebror og en storesøster, så er hans samling af dyr pænt stor. Der er vidst en lille kuffert fuld. Dog ikke scleich dyr alle sammen.

Måske jeg skulle gå.på jagt efter bøger om/med elefanter :gruble: . Han elsker at læse/kigge i bøger.
0
Atinas206
Indlæg: 149
Tilmeldt: 13. okt 2015, 17:27
Kort karma: 13
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 215

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Atinas206 » 8. nov 2015, 19:27

Marott skrev:Jeg savner mine piger. De er hjemme med far, mens jeg er ved mine forældre og hjælper med bare at være her. Jeg er 100% sikker på, at ungerne har det fint med far pg folk spørger mig om han kan klare det alene?! :8: det er der alligevel ingen, der spørger mig om, når manden er væk i flere dage med job.....


Jeg synes tit, at man hører "børnene er hjemme sammen med deres mor", men når de så er alene hjemme sammen med far, så hedder det "børnene bliver passet af far".
Ved egentlig ikke, hvorfor det er sådan.
0
Atinas206
Indlæg: 149
Tilmeldt: 13. okt 2015, 17:27
Kort karma: 13
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 215

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Atinas206 » 8. nov 2015, 19:28

Marott skrev:Elefanter lyder sejt! Sengetøj med elefanter?


God ide. :gogo: Tak. Det må jeg på jagt efter.
0
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9376

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 8. nov 2015, 19:37

Jeg har købt en del bøger fx Pixibøger med Rasmus klump og en med julesange.

Jeg har også købt lidt brugte duploting/figurer, så han fx får en motorcykel med mand, en racerbil, to dinosaurer og 4 riddere.

Derudover er der sæbebobler, puslespil, en lille kagerulle og nogle udstikkere til småkager (måske er han lidt for lille til den gave).

Jeg mangler stadig 6-7 gaver. Det ene bliver nok en ting til badet, og måske bliver resten noget spiseligt fx figenstang og ostehaps.
1
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9376

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 8. nov 2015, 19:38

Jeg har også overvejet en pakke med nye sokker :-D.
0
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9376

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 8. nov 2015, 19:39

Jeg har kastet op her til aften pga sygdom. Er vi enige om, at jeg skal blive hjemme fra arbejde i morgen?
0
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf xxx---xxx » 8. nov 2015, 19:40

Bøtte skrev:
xxx---xxx skrev:Jeg skal ærligt indrømme at jeg tager en lur så snart jeg ser mit snit til det.
Jeg er kronisk træt efter jeg har fået barn :D
N sov indenfor i dag pga rotten, jeg skal satme ikke risikere den pludselig besøger ham i barnevognen. Så jeg måtte jo ligge ved siden af ham, vi sov så 3 timer :D
Men vi stod også op kl 5:20.
I morgen og er det min sove dag og kæresten der skal op. N sover med sikkkerhed til kl 7 som minimum :sur: de skal til gymnastik så jeg kan sove indtil de er retur 10:30 :banan:

I dag har vi været ude hos et vennepar. Men vi kørte allerede hjem kl 20 fordi N hele tiden hylede fordi alt var galt. Han var mega træt og det forstår man jo godt efter en lur på 3 timer.


Forresten jeg overvejer at købe en julekalender til N men hvad fungere mon til en på 2 år?


Årh 3 timers lur :love:

Kan du sove til 10.30?
Herhjemme sover vi også længe på skift. Til kl 8. Eller 8.30 hvis det virkelig er vildt :lol:

Vi havde ingen julekalender til S sidste år, mener jeg, men hun forstod godt pakkekalender.



:lol: nogle gange vågner jeg, andre gange ikke :lol:
I dag var en af de andre dage, jeg sov til 10:30 og vågnede ved at N vækkede mig.
Normalt vækker vi også hinanden kl 9 på sovedage, men manden og N er til gymnastik så de kan ikke vække mig ;)
Jeg vågner dog altid når N vågner og venter på at manden tager sig sammen til at stå op med ham.
1
Atinas206
Indlæg: 149
Tilmeldt: 13. okt 2015, 17:27
Kort karma: 13
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 215

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Atinas206 » 8. nov 2015, 19:41

Sorenspige skrev:Jeg har kastet op her til aften pga sygdom. Er vi enige om, at jeg skal blive hjemme fra arbejde i morgen?

:kram: du skal da ikke på arbejde i morgen.
1
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf xxx---xxx » 8. nov 2015, 19:41

vibbsen skrev:
xxx---xxx skrev:I

Hvor gammel er det din datter er vibbesen, jeg er vild med dine fortællinger selvom jeg ikke ligefrem glæder mig til det er vores tur med N :lol:


Emma er 3 1/2.....Hvis du her lyst så er du meget velkommen til at få en prøvetur med Emma....Hun lejes ud ganske gratis lige nu....Hun ligger nemlig og skriger fordi hun er blevet bedt om at samle sit playmobil op.....Det kan/vil hun ikke. Jeg har sagt at der er ikke afgang til zoologisk have før der er ryddet op....

Du kan også få mig....Jeg er vist en af de mødre som er virkelig billigt til salg :-D



Jeg tror hellere jeg vil have dig :lol: du lyder som mere sjov :lol:
1
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf xxx---xxx » 8. nov 2015, 19:43

Atinas206 skrev:
xxx---xxx skrev:Jeg skal ærligt indrømme at jeg tager en lur så snart jeg ser mit snit til det.
Jeg er kronisk træt efter jeg har fået barn :D
N sov indenfor i dag pga rotten, jeg skal satme ikke risikere den pludselig besøger ham i barnevognen. Så jeg måtte jo ligge ved siden af ham, vi sov så 3 timer :D
Men vi stod også op kl 5:20.
I morgen og er det min sove dag og kæresten der skal op. N sover med sikkkerhed til kl 7 som minimum :sur: de skal til gymnastik så jeg kan sove indtil de er retur 10:30 :banan:

I dag har vi været ude hos et vennepar. Men vi kørte allerede hjem kl 20 fordi N hele tiden hylede fordi alt var galt. Han var mega træt og det forstår man jo godt efter en lur på 3 timer.


Forresten jeg overvejer at købe en julekalender til N men hvad fungere mon til en på 2 år?


Håber at du fik sovet længe.

Hold op, hvor er det klamt med den rotte :tie:
Jeg kan slet heller ikke have sådan noget.

Jonas får Rasmus Klump pakkekalender af mormor. Jeg aner ikke om den er god, men det skulle være lidt bøger, en kop, legetøj mv i den.


Ej jeg overvejer lige nu at springe lidt let over og købe den. Pt fatter han dog ikke rigtig gaver men mon ikke han fanger den pænt hurtigt hvis det er hver dag?
0

Tilbage til "Forældre"