Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19610

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Animi » 28. aug 2017, 07:59

Så fik vi da lige en faster/nevø sexscene :tie: :panik: :lol:

Og Jon's rigtige navn - Aegon.

Og jaaaah til at Baelish endelig fik som fortjent :klap:

OG VIGTIGST AF ALT: Endelig bekræftet at Jon er en Targaryen, og arving til Jerntroen. Og Rhaegar og Lyanna var forelskede :lun:

og slutningen med The White Walkers :panik: :panik: :panik: Og ja, dragen kan spy isild
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19610

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Animi » 28. aug 2017, 08:03

Jeg kan ikke vente til næste sæson :whine:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Tilly » 28. aug 2017, 09:24

Spændende afslutning :) Fedt at Sansa og Arya totalt fik snydt littlefinger! Ved altså ikke helt hvad jeg skal mene om Daenerys og Jon sammen :gruble:

Er det meldt officielt meldt ud hvornår sæson 8 kommer?

Anyway, jeg er også ret stor fan af Westworld, så håber at lidt af ventetiden på GoT kan gå med at se sæson 2 af den ;)
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19610

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Animi » 28. aug 2017, 09:27

Tilly skrev:Spændende afslutning :) Fedt at Sansa og Arya totalt fik snydt littlefinger! Ved altså ikke helt hvad jeg skal mene om Daenerys og Jon sammen :gruble:

Er det meldt officielt meldt ud hvornår sæson 8 kommer?

Anyway, jeg er også ret stor fan af Westworld, så håber at lidt af ventetiden på GoT kan gå med at se sæson 2 af den ;)


Nej. De starter med optagelserne i oktober, men premieren kan være alt fra 1 til 2 år.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4634
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 678
Likede indlæg: 21206

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf catnip » 28. aug 2017, 10:32

Westworld starter ikke igen før til foråret :(
0
- Nevertheless she persisted -
fisken80
Indlæg: 22341
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52564

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf fisken80 » 28. aug 2017, 11:41

Shit en afslutning.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
fisken80
Indlæg: 22341
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52564

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf fisken80 » 28. aug 2017, 15:35

Crookshanks skrev:
Animi skrev:Så fik vi da lige en faster/nevø sexscene :tie: :panik: :lol:

Og Jon's rigtige navn - Aegon.

Og jaaaah til at Baelish endelig fik som fortjent :klap:

OG VIGTIGST AF ALT: Endelig bekræftet at Jon er en Targaryen, og arving til Jerntroen. Og Rhaegar og Lyanna var forelskede :lun:

og slutningen med The White Walkers :panik: :panik: :panik: Og ja, dragen kan spy isild


Jeg jublede så meget da Littlefinger fik kniven, at jeg spildte kaffe ud over mig selv :-D

Årh, jeg elskede det Dragonpit møde. Det var bare perfekt. Cerseis ansigt da Dany kom på dragen. Selvom hun forsøgte at holde masken var hendes tanker tydelige.

Billede

Var vild med Brienne & The Hounds lille snak. Kan rigtig godt lide den udvikling de begge har haft gennem serien.

Håber nogen finder sneskovlen frem og får gravet Tormund frem. :sur:

Det var en god sæsonafslutning - nu bliver det godt nok en lang træls ventetid.


Cerseis reaktion på den udøde var endnu federe synes jeg. Det er sjældent man set hende skræmt. Men åbenbart ikke skræmt nok til at ville kæmpe mod dem sammen med Jon og Dany...
og så forstår jeg ikke, hvordan hun og Euron på forhånd kunne aftale, at han skulle lade som om han blev skræmt og skride fra det hele, de kunne jo dog ikke vide, hvad de andre havde med.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19610

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Animi » 28. aug 2017, 15:43

fisken80 skrev:
Crookshanks skrev:
Animi skrev:Så fik vi da lige en faster/nevø sexscene :tie: :panik: :lol:

Og Jon's rigtige navn - Aegon.

Og jaaaah til at Baelish endelig fik som fortjent :klap:

OG VIGTIGST AF ALT: Endelig bekræftet at Jon er en Targaryen, og arving til Jerntroen. Og Rhaegar og Lyanna var forelskede :lun:

og slutningen med The White Walkers :panik: :panik: :panik: Og ja, dragen kan spy isild


Jeg jublede så meget da Littlefinger fik kniven, at jeg spildte kaffe ud over mig selv :-D

Årh, jeg elskede det Dragonpit møde. Det var bare perfekt. Cerseis ansigt da Dany kom på dragen. Selvom hun forsøgte at holde masken var hendes tanker tydelige.

Billede

Var vild med Brienne & The Hounds lille snak. Kan rigtig godt lide den udvikling de begge har haft gennem serien.

Håber nogen finder sneskovlen frem og får gravet Tormund frem. :sur:

Det var en god sæsonafslutning - nu bliver det godt nok en lang træls ventetid.


Cerseis reaktion på den udøde var endnu federe synes jeg. Det er sjældent man set hende skræmt. Men åbenbart ikke skræmt nok til at ville kæmpe mod dem sammen med Jon og Dany...
og så forstår jeg ikke, hvordan hun og Euron på forhånd kunne aftale, at han skulle lade som om han blev skræmt og skride fra det hele, de kunne jo dog ikke vide, hvad de andre havde med.


Jeg tænkte at hans reaktion var ægte nok, men at hun efterfølgende har talt med ham og fået ham på andre tanker
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
fisken80
Indlæg: 22341
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52564

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf fisken80 » 28. aug 2017, 16:39

Animi skrev:
fisken80 skrev:
Crookshanks skrev:
Animi skrev:Så fik vi da lige en faster/nevø sexscene :tie: :panik: :lol:

Og Jon's rigtige navn - Aegon.

Og jaaaah til at Baelish endelig fik som fortjent :klap:

OG VIGTIGST AF ALT: Endelig bekræftet at Jon er en Targaryen, og arving til Jerntroen. Og Rhaegar og Lyanna var forelskede :lun:

og slutningen med The White Walkers :panik: :panik: :panik: Og ja, dragen kan spy isild


Jeg jublede så meget da Littlefinger fik kniven, at jeg spildte kaffe ud over mig selv :-D

Årh, jeg elskede det Dragonpit møde. Det var bare perfekt. Cerseis ansigt da Dany kom på dragen. Selvom hun forsøgte at holde masken var hendes tanker tydelige.

Billede

Var vild med Brienne & The Hounds lille snak. Kan rigtig godt lide den udvikling de begge har haft gennem serien.

Håber nogen finder sneskovlen frem og får gravet Tormund frem. :sur:

Det var en god sæsonafslutning - nu bliver det godt nok en lang træls ventetid.


Cerseis reaktion på den udøde var endnu federe synes jeg. Det er sjældent man set hende skræmt. Men åbenbart ikke skræmt nok til at ville kæmpe mod dem sammen med Jon og Dany...
og så forstår jeg ikke, hvordan hun og Euron på forhånd kunne aftale, at han skulle lade som om han blev skræmt og skride fra det hele, de kunne jo dog ikke vide, hvad de andre havde med.


Jeg tænkte at hans reaktion var ægte nok, men at hun efterfølgende har talt med ham og fået ham på andre tanker


Du har nok ret. Og tanken om at blive konge trækker sikkert stadig, omend jeg ikke ville stole på ham, hvis jeg var Cersei, han skrider da så snart han opdager HVOR svært/umuligt det er at bekæmpe white walkers.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19610

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Animi » 28. aug 2017, 17:04

Rosa Espinosa skrev:Vi skulle helt hen til afslutningen før jeg oplevede at blive skuffet. Det var et alt for positivt afsnit. Elsker stadig serien, men er ikke helt tilfreds med afslutningen.

Og så forstår jeg ikke hvad de døde vil med hele verden? Hvad skal de bruge den til?


Det var The Children of the Forest der skabte The White Walkers som et våben mod menneskeheden, som de var i krig med dengang. Så måske ligger det bare stadigvæk dybt i The White Walkers at det er det de skal? :gruble:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf POCKETKITTEN » 28. aug 2017, 17:04

Rosa Espinosa skrev:Vi skulle helt hen til afslutningen før jeg oplevede at blive skuffet. Det var et alt for positivt afsnit. Elsker stadig serien, men er ikke helt tilfreds med afslutningen.

Og så forstår jeg ikke hvad de døde vil med hele verden? Hvad skal de bruge den til?


Hele formålet med dem var jo at ødelægge menneskene, fordi menneskene ødelagde skovens børns træer.

De er vel bare forprogrammeret til død og destruktion af mennesker og har næppe nogen agenda med at indtage tronen modsat alle andre.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4634
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 678
Likede indlæg: 21206

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf catnip » 28. aug 2017, 17:07

Moxy-lady skrev:Favoritter: ...Melissandei....



Mener du Mellisandre eller Messandei?

Førstnævnte brænder også børn levende, men det er mere en slow burn...
1
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf POCKETKITTEN » 28. aug 2017, 17:08

Jeg troede sådan, at Jaime var færdig. Godt det ikke var tilfældet!

Elskede Arya og Sansas scener, det var lige, som jeg havde håbet på. Orker ikke mere intern familiesplid hos Stark.

Er bekymret for Tyrions udvikling. Stikker han Dany nu af hengemt loyalitet til sin familie eller samvittighed over for sin ufødte nevø eller niece? Eller ulykkelig kærlighed? Det ville være en træls karakterudvikling.

Mærkeligt hvis han og Jaime bytter moralsk plads.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf Moxy-lady » 28. aug 2017, 17:57

catnip skrev:
Moxy-lady skrev:Favoritter: ...Melissandei....



Mener du Mellisandre eller Messandei?

Førstnævnte brænder også børn levende, men det er mere en slow burn...


En blanding! :lol: jeg kan aldrig huske hvad de begge hedder eller hvordan det udtales.

Hende der er smadder god til sprog og som knalder mænd uden dillere :D
0
My world 12-10-18 :lun:
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Game of Thrones - SPOILER TRÅD

Indlægaf ajnaM » 28. aug 2017, 19:19

Ej, det er helt sørgeligt, at det er slut.


Men altså, afsnittet var, som de andre i sæsonen, virkelig fængende - men også lidt for letkøbt. Det er egentlig ikke fordi, der sker ting, jeg ikke synes, der skal ske, men det går bare alt for hurtigt med at nå fra a til b.

Kunne dog godt lide Cercei. Som altid - hun er afgjort min favorit. :D
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…

Tilbage til "Film og TV"