Hvad overvejer du at købe?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3226

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf flicka » 4. jul 2017, 07:15

Billede

:blush: :genert:
4
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf StripesAddict » 5. jul 2017, 13:21

Maanii skrev:
Guldfuglen skrev:
Maanii skrev:Jeg planlægger mine efterårskøb, og jeg overvejer et par Acne Jensen, men det er godt nok mange penge.


De er dælme flotte!! Men altså, jeg synes egentligt at Vagabond og Bianco har lavet støvler, der ligner meget - hvis det nu er for mange penge for dem der :)


Sidste år købte jeg faktisk et par fra Vagabond som alternativ, og de er vildt flotte – Men i hjertet var de bare altid mit 2nd choice. :genert:


Min erfaring siger mig også, at det er værd at betale for at få ens førstevalg, og ikke noget der er næsten lige så godt.

Derudover synes jeg virkelig ACNEs sko er pengene værd. Jeg har pistol støvlen i både kort og lang, der er hhv. 5 og 4 år gamle. De korte er slidt ned nu, men jeg gik også med dem næsten hver dag året rundt de første par år. Jeg har været så glad for dem, at jeg overvejer om jeg bare skulle købe sådan et par igen.
2
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3226

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf flicka » 5. jul 2017, 17:47

StripesAddict skrev:
Maanii skrev:
Guldfuglen skrev:
Maanii skrev:Jeg planlægger mine efterårskøb, og jeg overvejer et par Acne Jensen, men det er godt nok mange penge.


De er dælme flotte!! Men altså, jeg synes egentligt at Vagabond og Bianco har lavet støvler, der ligner meget - hvis det nu er for mange penge for dem der :)


Sidste år købte jeg faktisk et par fra Vagabond som alternativ, og de er vildt flotte – Men i hjertet var de bare altid mit 2nd choice. :genert:


Min erfaring siger mig også, at det er værd at betale for at få ens førstevalg, og ikke noget der er næsten lige så godt.

Derudover synes jeg virkelig ACNEs sko er pengene værd. Jeg har pistol støvlen i både kort og lang, der er hhv. 5 og 4 år gamle. De korte er slidt ned nu, men jeg gik også med dem næsten hver dag året rundt de første par år. Jeg har været så glad for dem, at jeg overvejer om jeg bare skulle købe sådan et par igen.


Helt enig :gogo:

Mine Acne Clover er stadig nogle af de mest brugte støvler, jeg har. Og de er slidte, men stadig pæne. Jeg har så også sørget for at løbende forsåle dem, så de ikke blev slidt helt i smadder. De er pengene værd.
1
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Guldfuglen
Indlæg: 165
Tilmeldt: 8. sep 2015, 20:45
Kort karma: 31
Likede indlæg: 425

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Guldfuglen » 14. jul 2017, 19:56

Jeg vil gerne have et par seje sneakers!

Hvilket par skal jeg vælge?? Synes dem fra Asics er fine i farverne, men dem fra Nike er måske mere badass? :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Guldfuglen
Indlæg: 165
Tilmeldt: 8. sep 2015, 20:45
Kort karma: 31
Likede indlæg: 425

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Guldfuglen » 29. aug 2017, 20:48

Overvejer dem her, men er de seje eller for klodsede?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Healthyhappymilla
Indlæg: 51
Tilmeldt: 30. mar 2017, 06:16
Kort karma: 9
Likede indlæg: 77

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Healthyhappymilla » 30. aug 2017, 11:32

Guldfuglen skrev:Overvejer dem her, men er de seje eller for klodsede?


Det synes jeg :genert: Synes de minder mig lidt for meget om Spice Girls sko :lol2:

edit: Kan se at jeg ikke rigtig fik svaret på spørgsmålet :lol: Jeg synes de er for klodsede :genert:
Senest rettet af Healthyhappymilla 5. sep 2017, 06:56, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14799
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24907

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf sigge » 30. aug 2017, 13:04

Denne her taske. Jeg er bare i tvivl om, jeg bliver træt af farven i længden.

taske.PNG


Årh cwap, jeg er nødt til at købe nyt køle-fryseskab, så det bliver i hvert fald tidligst i oktober, jeg kan tillade mig at bruge penge på ikke-nødvendig ny taske. Så har jeg da lige en måned mere til at overveje farven.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6704
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9678

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf FrøkenM » 7. sep 2017, 06:38

Jeg overvejer en af disse to til min venindes 25-års i næste måned. Er lidt i tvivl om hvilken jeg skal vælge og ligeledes hvordan de skal styles. Synes begge er fine :love:


Billede


Billede
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6704
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9678

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf FrøkenM » 9. sep 2017, 09:32

Endnu en kjole jeg overvejer :blush:

Denne har jeg crushet på det meste af sommeren og tænker, at den nemt ville kunne styles fint :love:

Billede
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17185
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41764

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf LaMariposa » 9. sep 2017, 12:11

FrøkenM skrev:Endnu en kjole jeg overvejer :blush:

Denne har jeg crushet på det meste af sommeren og tænker, at den nemt ville kunne styles fint :love:

Billede


MbyM er en bitch :genert: Sammen med Stine Goya og Tiger... :blush:
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6704
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9678

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf FrøkenM » 9. sep 2017, 12:42

LaMariposa skrev:
FrøkenM skrev:Endnu en kjole jeg overvejer :blush:

Denne har jeg crushet på det meste af sommeren og tænker, at den nemt ville kunne styles fint :love:

Billede


MbyM er en bitch :genert: Sammen med Stine Goya og Tiger... :blush:

Mbym er min klare svaghed :genert:
Og de her modeller giver mig faktisk lidt talje og føler mig faktisk lækker :love: tror jeg må købe en fødselsdagsgave fra mig til mig :fløjt:
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Wizzze » 10. sep 2017, 10:54

Billede
Billede

eller

Billede
Billede

Hun har flere sorte tasker end lyse, men hun går generelt også mere i mørke farver end lyse, og nu kommer vinteren, vil man så få brugt en lys taske?

Hvad siger debattens kloge kvinder?
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Juki » 10. sep 2017, 11:25

Wizzze skrev:Billede
Billede

eller

Billede
Billede

Hun har flere sorte tasker end lyse, men hun går generelt også mere i mørke farver end lyse, og nu kommer vinteren, vil man så få brugt en lys taske?

Hvad siger debattens kloge kvinder?

Især fordi mange har tendens til at gå i mørke farver og sort i vinterhalvåret ville jeg nok vælge den lyse(medmindre den er virkelig sart)

Jeg synes tit sorte tasker er "kedelige" fordi detaljerne ofte drukner eller bliver overset pga. det sorte der som regel dominerer.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Chachacha » 10. sep 2017, 13:39

Wizzze skrev:Billede
Billede

eller

Billede
Billede

Hun har flere sorte tasker end lyse, men hun går generelt også mere i mørke farver end lyse, og nu kommer vinteren, vil man så få brugt en lys taske?

Hvad siger debattens kloge kvinder?

Jeg har selv lige fået den sorte med rød ind ad døren :genert: Synes den er mega fin i begge farver, så mit svar må være: køb begge! :D
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Rapfisk » 10. sep 2017, 15:11

Wizzze skrev:Billede
Billede

eller

Billede
Billede

Hun har flere sorte tasker end lyse, men hun går generelt også mere i mørke farver end lyse, og nu kommer vinteren, vil man så få brugt en lys taske?

Hvad siger debattens kloge kvinder?

Jeg ville tage den lyse. Den sort-røde kombination er lidt for halvfemser til en kvinde, der kan huske halvfemserne :genert:
2
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Mode"