Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55892
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 8. nov 2015, 10:02

Folk, der brøler op om hvor meget de hader julen, men som går amok med "glædelig jul" opslag, når de står i baren på J-dag og drikker en Julebryg, er tåbelige.
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4633
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 673
Likede indlæg: 21178

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf catnip » 8. nov 2015, 17:36

Jeg gad virkelig (virkelig...VIRKELIG) godt at der var bestemte rækker i flyet forbeholdt familier der rejser med mindre børn. Jeg gad også godt at man kunne betale ekstra for at få sæder langt væk fra disse rækker...især hvis det er en svensk familie...

Det var vist op til flere ting man ikke må sige, men nu gør jeg det altså alligevel...
6
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. nov 2015, 20:24

catnip skrev:Jeg gad virkelig (virkelig...VIRKELIG) godt at der var bestemte rækker i flyet forbeholdt familier der rejser med mindre børn. Jeg gad også godt at man kunne betale ekstra for at få sæder langt væk fra disse rækker...især hvis det er en svensk familie...

Det var vist op til flere ting man ikke må sige, men nu gør jeg det altså alligevel...


Faktisk burde de svenske familier med 3+ små højlydte unger bare leve i parallelle støjisolerede universer :lol:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. nov 2015, 20:29

Jeg havde engang en højt-højtelsket grandtante, og hver gang jeg hører satireprogrammet Den Korte Radioavis med en vis Kirsten Birgit Schiøtz Kretz Hørsholm, kommer jeg til at tænke på hende.

Det må man nok ikke sige som kompliment og da slet ikke om en afdød, men det er altså kærligt ment.
Min grandtante var i øvrigt skrankepave i Statsamtet. Det har hun uden tvivl egnet sig godt til.
2
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4633
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 673
Likede indlæg: 21178

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf catnip » 9. nov 2015, 07:43

Dirtylittledevil skrev:
catnip skrev:Jeg gad virkelig (virkelig...VIRKELIG) godt at der var bestemte rækker i flyet forbeholdt familier der rejser med mindre børn. Jeg gad også godt at man kunne betale ekstra for at få sæder langt væk fra disse rækker...især hvis det er en svensk familie...

Det var vist op til flere ting man ikke må sige, men nu gør jeg det altså alligevel...


Faktisk burde de svenske familier med 3+ små højlydte unger bare leve i parallelle støjisolerede universer :lol:


Åhhh, DET ønsker jeg mig til jul i år :love2:
1
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Hunkat » 9. nov 2015, 09:30

Nogle mennesker skal have en alvorlig omgang selvindsigt før de kan slippes løs blandt andre mennesker.

Overhørte en i bussen den anden dag som havde taget en stresstest online og sendt resultatet (muligvis ukommenteret) til sin leder og havde "fået et vildt flabet svar" retur.
Undskyld mig, men jeg ville fandme også blive lidt syrlig hvis det var sådan mine ansatte kommunikerede med mig.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55892
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 9. nov 2015, 10:45

Hunkat skrev:Nogle mennesker skal have en alvorlig omgang selvindsigt før de kan slippes løs blandt andre mennesker.

Overhørte en i bussen den anden dag som havde taget en stresstest online og sendt resultatet (muligvis ukommenteret) til sin leder og havde "fået et vildt flabet svar" retur.
Undskyld mig, men jeg ville fandme også blive lidt syrlig hvis det var sådan mine ansatte kommunikerede med mig.

Joehh, altså jeg ville også personligt tage det ansigt til ansigt med lederen. Men der kan jo også være dem, som har det skidt nok med at skulle erkende overfor dem selv, at de ikke har det godt. Og hvor det så er rigtig svært for dem at sige det højt og få taget hul på bylden.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Hunkat » 9. nov 2015, 10:53

Ado skrev:
Hunkat skrev:Nogle mennesker skal have en alvorlig omgang selvindsigt før de kan slippes løs blandt andre mennesker.

Overhørte en i bussen den anden dag som havde taget en stresstest online og sendt resultatet (muligvis ukommenteret) til sin leder og havde "fået et vildt flabet svar" retur.
Undskyld mig, men jeg ville fandme også blive lidt syrlig hvis det var sådan mine ansatte kommunikerede med mig.

Joehh, altså jeg ville også personligt tage det ansigt til ansigt med lederen. Men der kan jo også være dem, som har det skidt nok med at skulle erkende overfor dem selv, at de ikke har det godt. Og hvor det så er rigtig svært for dem at sige det højt og få taget hul på bylden.


Vi er helt enige i at det ikke lige er en samtale man slår op henover frokost. Men tonen (som I selvfølgelig ikke kan høre) sagde helt klart at det ikke var det med at tage bladet fra munden eller anerkende at vedkommende kunne være stresset der var problemet. H*n kunne slet ikke se (lod det til) at det er en rigtig flabet og dårlig måde at tage et problem op med en leder.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 9. nov 2015, 22:47

Billede
4
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 11. nov 2015, 19:15

Når andre fortæller om mad, de har lavet eller fået på en restaurant, og som bare var sååå lækker, tænker jeg meget tit enten: "Kæft, det lyder som en trist omgang! Hvad filen spiser du til daglig, hvis det dér sorterer under 'lækker mad'?" eller bare: "Bvadr!"
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40718

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Akehurst2 » 11. nov 2015, 19:29

Når jeg ser valgplakater med Magrethe Auken, der opfordrer til at bekæmpe kvindehandel, er min første tanke altid: "Der er sgu ingen, der gider købe dig, din sure pulverheks."

Og det må man ikke sige og vist ikke engang tænke, altså :tie:
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 11. nov 2015, 20:00

Dirtylittledevil skrev:
catnip skrev:Jeg gad virkelig (virkelig...VIRKELIG) godt at der var bestemte rækker i flyet forbeholdt familier der rejser med mindre børn. Jeg gad også godt at man kunne betale ekstra for at få sæder langt væk fra disse rækker...især hvis det er en svensk familie...

Det var vist op til flere ting man ikke må sige, men nu gør jeg det altså alligevel...


Faktisk burde de svenske familier med 3+ små højlydte unger bare leve i parallelle støjisolerede universer :lol:


... Heller ikke på dette område bør der skelnes mellem nationaliteter ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 11. nov 2015, 20:09

Rygere stinker. Det er fuldstændig ligegyldigt hvor meget tyggegummi du gnasker, og om du kun ryger udenfor og altid vasker hænder osv. Nej, du lugter af gammel sur røg - og det er virkelig ulækkert.
10
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 11. nov 2015, 21:13

HappyPaww skrev:Rygere stinker. Det er fuldstændig ligegyldigt hvor meget tyggegummi du gnasker, og om du kun ryger udenfor og altid vasker hænder osv. Nej, du lugter af gammel sur røg - og det er virkelig ulækkert.


Og jeg er tit ved at kaste op, når der kommer en ryger op og sætter sig foran mig i bussen. Føj for den lede ...! Hår og hud og tøj og ALT stinker bare af rygning.

Og ja, rygere må selv bestemme i deres eget hjem. Gid de ikke måtte. For jeg hader, at når jeg åbner mine vinduer, så får jeg den røg ind, som de heller ikke selv kan holde ud og derfor lufter ud.

Giv mig råb, hvinen, sexlyde, mados, lyden af skrigende spædbørn og alt muligt andet ind ad vinduerne. Men fri mig for tobaksrøg! :badr:
Senest rettet af ManicNinja 11. nov 2015, 23:05, rettet i alt 1 gang.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 11. nov 2015, 21:32

ShuruQ skrev:Jeg kan sagtens forstå røg kan være en belastning. Men er nu glad for ingen kan gribe ind i hvad andre må i deres eget hjem, det ville jeg alligevel se som en "krænkelse", hvilket det omvendt også er at få røg ind når man ikke ønsker det.

Og så irriterer det mig at jeg bruger ordet "krænkelse", for der er et helt specifikt ord jeg vil bruge, men jeg kan død og pine ikke komme på det.

Jeg er nu glad for at jeg har lov til at bede folk om ikke at ryge og lufte grundigt ud inden jeg kommer i deres hjem, når jeg kommer der i forbindelse med arbejde
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"