1st World Problem.... Hvad er dit?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Frk. L » 1. sep 2017, 19:10

Jeg har lige spist en hel plade marabou med oreo, mens jeg ligger på sofaen og fryser, kun i lyset fra tvet. Fordi jeg ikke orkeeeer rejse mig for at tænde lys og lukke terasedøren.

Og nu har jeg ondt i maven af alt det chokolade.
1
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Anne Droid » 2. sep 2017, 11:21

TakeAChanceOnMe skrev:


Jeg endte med at bestille dem - 29 pund for 7 bøger (bog 6 er delt i to) er lige til at overkomme :lol2: Ville bare ønske de kunne nå at komme inden jeg tager en uge på ferie!


Bog 6 er ikke udkommet endnu. Men så du det mere at glæde dig til :-D
0
Klimatosse
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Santa » 2. sep 2017, 13:05

At jeg ikke gider at rejse mig fra sofaen.....for at gøre mig klar til en dejlig aften med veninder.
Og at jeg er allerede er muggen over at jeg skal holde 20 min i kø i min bil senere. En dejlig, fin bil hvor jeg kan høre radio imens.....ak ja.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Kattefjæs » 2. sep 2017, 13:21

Jeg har ikke nogen pomfritter. :nej:
1
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 2. sep 2017, 17:53

Anne Droid skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:


Jeg endte med at bestille dem - 29 pund for 7 bøger (bog 6 er delt i to) er lige til at overkomme :lol2: Ville bare ønske de kunne nå at komme inden jeg tager en uge på ferie!


Bog 6 er ikke udkommet endnu. Men så du det mere at glæde dig til :-D


Fik slet ikke læst beskrivelsen ordentligt, det er fordi to af bøgerne er delt i to og det havde jeg ikke lige opdaget haha. Klog blondine her! :lol:
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3219

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf klumphen » 3. sep 2017, 18:53

Tidligere fik man en plade (tvivlsom) chokolade hvis man fandt en gammel vare i Føtex. Nu får man en pose (tvivlsom?) kaffe.

Jeg bryder mig ikke om kaffe :wacko:

Så nu har jeg en pose kaffe stående på køkkenbordet, som jeg ikke helt ved hvad jeg skal gøre ved.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 3. sep 2017, 19:25

Jeg skal på ferie i morgen og kan ikke overskue at skulle pakke kuffert ...
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Rapfisk » 14. sep 2017, 19:59

Der er fish and chips i kantinen på næste fredag, hvor jeg har ferie.
6
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Guilded_Lily » 14. sep 2017, 20:13

Jeg er faldet i BBC Live Lounge-fælden på YT. Jeg skal i seng!
0
Giraffie
Indlæg: 257
Tilmeldt: 2. jan 2016, 22:55
Kort karma: 14
Likede indlæg: 169

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Giraffie » 14. sep 2017, 20:29

Jeg har vandskade i køkkenet, så skal vaske op i hånden. Det er anstrengende, så har købt paptallerkner, plastikbestik og kopper, for at skåne mig.
0
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf computermus » 15. sep 2017, 17:19

At min mor næsten går i panik , hvis hun ikke får en sms fra mig, når jeg er kommet på arbejde / kommet hjem. Selv i dag hvor hun har været afsetd på en lang tur sammen med min moster, og har besøgt gamle venner, så har hun været ved at panikke fordi jeg ikke sendte en sms. Min begrundelse har været at hun kunne jo ikke læse en sms, når hun kørte bil.
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11232
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23209

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Mani » 15. sep 2017, 20:48

computermus skrev:At min mor næsten går i panik , hvis hun ikke får en sms fra mig, når jeg er kommet på arbejde / kommet hjem. Selv i dag hvor hun har været afsetd på en lang tur sammen med min moster, og har besøgt gamle venner, så har hun været ved at panikke fordi jeg ikke sendte en sms. Min begrundelse har været at hun kunne jo ikke læse en sms, når hun kørte bil.

Sender du hende SMS hver dag både når du er kommet til arbejde og kommet hjem?
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf computermus » 15. sep 2017, 21:45

Mani skrev:
computermus skrev:At min mor næsten går i panik , hvis hun ikke får en sms fra mig, når jeg er kommet på arbejde / kommet hjem. Selv i dag hvor hun har været afsetd på en lang tur sammen med min moster, og har besøgt gamle venner, så har hun været ved at panikke fordi jeg ikke sendte en sms. Min begrundelse har været at hun kunne jo ikke læse en sms, når hun kørte bil.

Sender du hende SMS hver dag både når du er kommet til arbejde og kommet hjem?

Det må jeg tilstå at ,ja, det gør jeg.
Min mor har, siden jeg var knapt 12 år gammel og blev kørt ned, altid haft svært ved ikke at vide hvor jeg var. En del af det ligger nok i at hun aldrig rigtig er kommet sig over at hun hørte mig skrige da jeg blev kørt ned.
Hvis hun taler om den dag , i dag, så er det tydeligt at hun stadigvæk er påvirket af det. Hun kan stadigvæk tale om hvordan ambulancefolkene, var bekymrede for om jeg havde indre blødninger, fordi jeg blødte ud af munden. Det viste sig at være fordi jeg havde bidt mig i tungen.
Så for mig er det en underlig følelse at gå med, når jeg på den ene side gerne vil undgå at hun bekymrer sig, og på den anden side lidt tænker " Mor, for pokker , jeg er voksen, giv nu slip på ".
Og så samtidig på den anden side , tit har brug for hendes støtte og opbakning.
Jeg kan ikke rigtig forklare det bedre, selvom det sikkert lyder mærkeligt.
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11232
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23209

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Mani » 16. sep 2017, 06:03

computermus skrev:
Mani skrev:
computermus skrev:At min mor næsten går i panik , hvis hun ikke får en sms fra mig, når jeg er kommet på arbejde / kommet hjem. Selv i dag hvor hun har været afsetd på en lang tur sammen med min moster, og har besøgt gamle venner, så har hun været ved at panikke fordi jeg ikke sendte en sms. Min begrundelse har været at hun kunne jo ikke læse en sms, når hun kørte bil.

Sender du hende SMS hver dag både når du er kommet til arbejde og kommet hjem?

Det må jeg tilstå at ,ja, det gør jeg.
Min mor har, siden jeg var knapt 12 år gammel og blev kørt ned, altid haft svært ved ikke at vide hvor jeg var. En del af det ligger nok i at hun aldrig rigtig er kommet sig over at hun hørte mig skrige da jeg blev kørt ned.
Hvis hun taler om den dag , i dag, så er det tydeligt at hun stadigvæk er påvirket af det. Hun kan stadigvæk tale om hvordan ambulancefolkene, var bekymrede for om jeg havde indre blødninger, fordi jeg blødte ud af munden. Det viste sig at være fordi jeg havde bidt mig i tungen.
Så for mig er det en underlig følelse at gå med, når jeg på den ene side gerne vil undgå at hun bekymrer sig, og på den anden side lidt tænker " Mor, for pokker , jeg er voksen, giv nu slip på ".
Og så samtidig på den anden side , tit har brug for hendes støtte og opbakning.
Jeg kan ikke rigtig forklare det bedre, selvom det sikkert lyder mærkeligt.

Altså, det kommer jo ikke mig ved, men jeg synes hun burde få noget hjælp til at takle det. For på den her måde må det da være super hårdt for jer begge to :ae:
2
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Wizzze » 16. sep 2017, 07:01

Vi kunne ikke spise alt vores sushi i går, så vi fik bakke med hjem, men vi er ikke hjemme i dag til at spise den, så vi bliver nødt til at spise sushi til morgenmad, livet er hårdt her i den første verden :D
3
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Generelt"