Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Puffi » 8. nov 2015, 22:55

Citat slettet

Undskyld, men den er bare for letkøbt når det ligesom kun er hende, der har været nævnt indtil da. Men ok, jeg lader den ligge, det er cool :)
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Elvispop » 8. nov 2015, 22:57

Citat slettet

Så har du da ikke læst hvad der står.
Hun skrev selv at det var mærkeligt at hun fik det påtalt, når andre godt måtte.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Puffi » 8. nov 2015, 23:16

Back on track, DLDs tråd har vist fået nok OT nu.

Jeg er ikke på datingsites og har ikke fået gjort alvor af Tinder, så jeg googlede dating disaster og fandt ham her. Jeg er slet ikke bange for ham :nerve:

Billede
18
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. nov 2015, 10:48

Det er tirsdag, det er gråvejr, og der er nogen som har gemt den fucking ja-hat! :-D

skuffet.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf milisa » 10. nov 2015, 11:19

Puffi skrev:Back on track, DLDs tråd har vist fået nok OT nu.

Jeg er ikke på datingsites og har ikke fået gjort alvor af Tinder, så jeg googlede dating disaster og fandt ham her. Jeg er slet ikke bange for ham :nerve:

Billede



?!??! Beyond that, mostly digging?! Jeg antager, han forsøger at være morsom? Først et totalt misforstået forsøg på at være den stille og rolige hyggelige fyr, og så har nogen fortalt ham, at sarkasme er godt, eller hvad? Og så fra en, der grangiveligt ligner noget, der kunne sidde og overveje at købe reb og gaffatape før en date......... ARGH! :panik:
4
Tally-ho
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 10. nov 2015, 12:27

milisa skrev:?!??! Beyond that, mostly digging?! Jeg antager, han forsøger at være morsom? Først et totalt misforstået forsøg på at være den stille og rolige hyggelige fyr, og så har nogen fortalt ham, at sarkasme er godt, eller hvad? Og så fra en, der grangiveligt ligner noget, der kunne sidde og overveje at købe reb og gaffatape før en date......... ARGH! :panik:
Er du sindsyg kvindemenneske?!! Det er en af de sjoveste profiler jeg nogensinde har set. Hvis du kommer forbi ham og ikke right swiper vil jeg blive skuffet på hele jeres køns vegne.

Billede
Billede
2
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. nov 2015, 14:33

Nej nu kan jeg altså godt mærke at jeg ikke skal gå for meget i clinch med sære mænd. :lol:
3 gange er jeg nu stødt på mænd der ikke vil være den der sender et foto først. Ikke at det er noget jeg normalt overhovedet vil bide mærke i, men når det ligefrem bliver noget de nævner så irriterer det mig.

Den første gang, spurgte jeg manden om han havde et foto, ja det havde han da, men FØRST når han havde set mit foto.
Hvorfor det? spurgte jeg. Jo for der var alt for mange kvinder på datingsider som snød og bedragede med den slags, og bare slet ikke sendte deres eget foto bagefter selvom de havde lovet det, svarede han. Øøøvkæj så.
Jeg sendte et foto, bare for at modbevise ham, og skrev at det var ret vildt at kalde folk bedragere pga fotos, og ikke fedt at blive mødt med mistillid. Han sendte selv foto retur og han var en helt almindelig høj, pæn, smilende fyr. Kort tid efter spurgte jeg ham om et eller andet, men det ville han så heller ikke svare på før jeg selv havde svaret på det samme, selvom jeg spurgte først :s så afbrød jeg kontakten.

Den næste startede på samme måde, da han sagde at han gerne sendte hvis jeg sendte først, spurgte jeg hvad så hvis jeg insisterede på det samme?
Så blev han bare helt vildt barnlig og tøset "Nej DU skal sende først :blush: " med rødmesmilier og det hele. Jeg har da sjældent oplevet så hurtigt at miste interessen totalt. Videre til næste.

Tredje gang var så lige for en times tid siden. Han insisterede også på at jeg skulle sende først, selvom det var mig der spurgte først. Igen spurgte jeg hvorfor. Jo altså fordi han havde oplevet at hans billeder blev misbrugt.
Jeg blev ved og ved med at spørge, han var ikke meget for at uddybe det, men efter sigende var der åbenbart nogle onde mennesker som havde kopieret hans fotos og skrevet onde tekster på dem, hvorefter de samme mennesker havde opsporet ham og fundet hans personlige email og sendt disse fotos med tekster på til hans mail for at håne ham. :forvirret2:
Jeg endte med at sige nej tak til at bytte fotos med ham. Enten var han nuts, og så skal han ikke have et foto, eller også er han indblandet i noget helt forrykt som jeg ikke gider være en del af.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 10. nov 2015, 17:42

^Det dér er godt nok den sørgelige afdeling, Devil. For det virker jo bare skørt. Og er ikke engang sjovt på nogen måde.

P.s. Er det bare mig, der ikke forstår, hvad det skal hjælpe, om du sender dit billede først? Altså, de mener, de kan se på dit foto, om du er en bedrager, der vil bruge deres billede til sære ting eller? :gruble:

Aj, jeg er nok bare lige søvnhungrende nok til det her ...
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf DenBlødeJyde » 10. nov 2015, 18:03

Selebuksemanden har også sendt mig en like på endate.dk

Han kommer sq vidt omkring må man sige.
2
Brugeravatar
egernunge
Indlæg: 385
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:01
Kort karma: 58
Likede indlæg: 418

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf egernunge » 10. nov 2015, 18:51

Dirtylittledevil skrev:Tredje gang var så lige for en times tid siden. Han insisterede også på at jeg skulle sende først, selvom det var mig der spurgte først. Igen spurgte jeg hvorfor. Jo altså fordi han havde oplevet at hans billeder blev misbrugt.
Jeg blev ved og ved med at spørge, han var ikke meget for at uddybe det, men efter sigende var der åbenbart nogle onde mennesker som havde kopieret hans fotos og skrevet onde tekster på dem, hvorefter de samme mennesker havde opsporet ham og fundet hans personlige email og sendt disse fotos med tekster på til hans mail for at håne ham. :forvirret2:
Jeg endte med at sige nej tak til at bytte fotos med ham. Enten var han nuts, og så skal han ikke have et foto, eller også er han indblandet i noget helt forrykt som jeg ikke gider være en del af.


Var det Michael Dyrby? :-D
6
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. nov 2015, 23:04

egernunge skrev:
Dirtylittledevil skrev:Tredje gang var så lige for en times tid siden. Han insisterede også på at jeg skulle sende først, selvom det var mig der spurgte først. Igen spurgte jeg hvorfor. Jo altså fordi han havde oplevet at hans billeder blev misbrugt.
Jeg blev ved og ved med at spørge, han var ikke meget for at uddybe det, men efter sigende var der åbenbart nogle onde mennesker som havde kopieret hans fotos og skrevet onde tekster på dem, hvorefter de samme mennesker havde opsporet ham og fundet hans personlige email og sendt disse fotos med tekster på til hans mail for at håne ham. :forvirret2:
Jeg endte med at sige nej tak til at bytte fotos med ham. Enten var han nuts, og så skal han ikke have et foto, eller også er han indblandet i noget helt forrykt som jeg ikke gider være en del af.


Var det Michael Dyrby? :-D


Ja det er da lidt påfaldende at det lige er i dag :lol:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. nov 2015, 23:06

Nu står verden ikke længere... nogen har postet en SJOV forsidebesked :klap: :-D

humorr.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf 2SHY » 10. nov 2015, 23:23

Dirtylittledevil skrev:Nu står verden ikke længere... nogen har postet en SJOV forsidebesked :klap: :-D

humorr.jpg

:tie: Uh jeg håber ikke det er hans ambitionsniveau. Jeg ville nok hellere forsøge at undgå at komme med :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. nov 2015, 00:19

Jeg skrev 4-5 breve med én, som slettede sig da jeg ikke svarede det han havde håbet.
Her til aften havde han så oprettet sig igen, og skrev til mig igen :sarkasme:
Jeg spurgte hvorfor han havde slettet sig.
Men det havde han sørme ikke da. Hans PC var bare brudt sammen, og da den kom på højkant igen viste det sig at hans medlemsskab var forsvundet.
Man skal godt nok være lidt af en knold for at tro det kan lade sig gøre. :lol:
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. nov 2015, 01:33

DenBlødeJyde skrev:Selebuksemanden har også sendt mig en like på endate.dk

Han kommer sq vidt omkring må man sige.


Vi burde slå os sammen som sådan en slags exkonernes klub ting, og konfrontere ham med alle de random likes! :lol:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Forhold og sex"