Bruden skal være fit !

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf Ally » 3. nov 2015, 10:11

FitBrideToBE skrev:Du er så hjertens velkommen.. Fik du for resten nok øvelser fra din fys?? Det fik vi ikke snakket om :)


Åh hvor er du bare sød mayn! :lun: Tak !! Jeg håber du har ret, men håber også, at der ryger en 15kg herfra !

Tak fordi du spørger :kys: Jeg fik ekstra øvelser i sidste uge, da jeg var hos fyssen, men det er muligt, at jeg kontakter dig, når jeg har brug for nogle nye øvelser.

Lad os gå i krig mod vægten sammen! Jeg er seriøst klar til at give den gas; har simpelthen for mange bukser liggende, jeg ikke kan klare at have på en hel dag. Simpelthen fordi jeg er for tyk :blush:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf FitBrideToBE » 3. nov 2015, 11:37

Ally skrev:
FitBrideToBE skrev:Du er så hjertens velkommen.. Fik du for resten nok øvelser fra din fys?? Det fik vi ikke snakket om :)


Åh hvor er du bare sød mayn! :lun: Tak !! Jeg håber du har ret, men håber også, at der ryger en 15kg herfra !

Tak fordi du spørger :kys: Jeg fik ekstra øvelser i sidste uge, da jeg var hos fyssen, men det er muligt, at jeg kontakter dig, når jeg har brug for nogle nye øvelser.

Lad os gå i krig mod vægten sammen! Jeg er seriøst klar til at give den gas; har simpelthen for mange bukser liggende, jeg ikke kan klare at have på en hel dag. Simpelthen fordi jeg er for tyk :blush:


Du skal være så velkommen søde. Men ellers ER det jo super fint, at du har en god fys som giver øvelser, der virker osv :)

Jeg er ALL IN!!! Har træningsbukser jeg ikke kan passe :mellow: Jeg er så med, lad os give den en ordentlig skalle !! :) :gogo:
1
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf FitBrideToBE » 3. nov 2015, 11:39

Jeg har btw de VILDESTE DOMS i dag :puke: :klap: :ivrig: :gruble:
0
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf FitBrideToBE » 4. nov 2015, 07:59

Jeg har fået trænet overkrop i dag trods voldsomt ømme ben !! :klap: Ja så tænker man, hvordan kan benene have indflydelse på overkroppen.. Ja det kan de altså bare, når de gør så ondt, man ikke kan sætte sig i sofaen !! :lol:

Nu har jeg lavet pakke kalenderen færdig til min mand og guffet en skål sukkerfri fiber müsli, så skal jeg have pakket til tur med min mor og moster.. Er spændt på det spa.. har minus lyst til at være i en badedragt, men altså - nu prøver jeg det :gruble:
Vi skal desuden gå et par lange turer deroppe :)
Senest rettet af FitBrideToBE 13. nov 2015, 18:14, rettet i alt 1 gang.
1
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf FitBrideToBE » 9. nov 2015, 10:14

Hjemme fra spa igen.. Og helt ærligt har jeg nærmest brug for en weekend mere :lol:

Men jeg fik trænet hver eneste dag dernede, da der var fitness, og derudover fik jeg gået/løbet turer og svømmet.. Og jeg havde også tabt 2kg da jeg kom hjem.. kosten var snorlige, og jeg er generelt rigtig glad for, at jeg tog med! :ivrig:

I dag har jeg fri for træning, og i morgen står den på træning i fitness.. Onsdag er løb, torsdag er fitness, fredag er fri, lørdag er fitness og søndag er løb.. Derudover har kæresten pr i dag overtaget kosten, og det virker fint - både indtil nu, men også den plan han har lagt på lang sigt :)

Ellers er skolen bare = :panik:
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf MyGirl » 9. nov 2015, 16:59

FitBrideToBE skrev:Hjemme fra spa igen.. Og helt ærligt har jeg nærmest brug for en weekend mere :lol:

Men jeg fik trænet hver eneste dag dernede, da der var fitness, og derudover fik jeg gået/løbet turer og svømmet.. Og jeg havde også tabt 2kg da jeg kom hjem.. kosten var snorlige, og jeg er generelt rigtig glad for, at jeg tog med! :ivrig:

I dag har jeg fri for træning, og i morgen står den på træning i fitness.. Onsdag er løb, torsdag er fitness, fredag er fri, lørdag er fitness og søndag er løb.. Derudover har kæresten pr i dag overtaget kosten, og det virker fint - både indtil nu, men også den plan han har lagt på lang sigt :)

Ellers er skolen bare = :panik:


Hvor er du bare god! Lyder som en rigtig god og fornuftig tur, og noget af et vægttab :8:

Lyder virkelig til, at du er gået all in :worship:
0
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf FitBrideToBE » 9. nov 2015, 17:46

MyGirl skrev:
FitBrideToBE skrev:Hjemme fra spa igen.. Og helt ærligt har jeg nærmest brug for en weekend mere :lol:

Men jeg fik trænet hver eneste dag dernede, da der var fitness, og derudover fik jeg gået/løbet turer og svømmet.. Og jeg havde også tabt 2kg da jeg kom hjem.. kosten var snorlige, og jeg er generelt rigtig glad for, at jeg tog med! :ivrig:

I dag har jeg fri for træning, og i morgen står den på træning i fitness.. Onsdag er løb, torsdag er fitness, fredag er fri, lørdag er fitness og søndag er løb.. Derudover har kæresten pr i dag overtaget kosten, og det virker fint - både indtil nu, men også den plan han har lagt på lang sigt :)

Ellers er skolen bare = :panik:


Hvor er du bare god! Lyder som en rigtig god og fornuftig tur, og noget af et vægttab :8:

Lyder virkelig til, at du er gået all in :worship:


Jeg prøver da :genert:

:lol2:
0
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf FitBrideToBE » 10. nov 2015, 12:24

Dagens træning

30min Powerwalk -> 35min overkrops plyo træning -> 30min Powerwalk :banan:

Kosten

M1: Havregrød
M2: proteinbolle med 6%ost
M3: spidskålssalat + kylling
M4: kød + salat + 2 kartofler
1700kcal
1

Tilbage til "Fit og/eller lækker"