Gift ved første blik III

Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Flora » 10. nov 2015, 19:45

Ej, så I teaseren for næste uge? Tror I Lenes tuderi betyder at Poul skrider i næste afsnit?
0
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Sorenspige » 10. nov 2015, 19:45

Jeg forstår heller ikke, hvad der skete for Poul. De virkede ok efter besøget hos psykologen, og det burde da bare være fedt, at Lene kommer og gerne vil være sammen med ham og hans venner.

De tager virkelig ikke forpligtelsen bag et ægteskab alvorligt.
1
TomKah
Indlæg: 4202
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 313
Likede indlæg: 4333

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf TomKah » 10. nov 2015, 19:47

Jeg tror i hvert fald at Lene og Poul er ude. I optakten ser man netop kun Michael og Randi så jeg tror ikke Lene og Poul gennemfører.
0
Atinas206
Indlæg: 149
Tilmeldt: 13. okt 2015, 17:27
Kort karma: 13
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 215

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Atinas206 » 10. nov 2015, 20:01

I sidste afsnit, der tænkte jeg, at Lene måtte lige slappe lidt af og give plads.
I dette afsnit får jeg sympati for Lene, for jeg synes virkelig at Poul opfører sig ærgeligt efter de kommer retur fra psykologen.

Poul siger godt nok, at der ikke er nogle følelser, men synes slet ikke, at de sådan rigtigt har prøvet at finde hinanden/lære hinanden at kende.
1
Atinas206
Indlæg: 149
Tilmeldt: 13. okt 2015, 17:27
Kort karma: 13
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 215

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Atinas206 » 10. nov 2015, 20:02

Jeg tror efterhånden mere og mere på Randi og Niels.
Og de nok er det eneste par, som klarer den.
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Aima » 11. nov 2015, 00:17

Lene: "Poul er ikke den første der siger, at han har følt det sådan lidt... in... inkvitatorisk"

That's not even a word, Lene!


Og hun taler til knap en million DR-seere, 'forhørende' havde nok gjort tricket bedre. Det der virker bare overkompenserende. Og pinligt, når den så alligevel ikke sidder lige i skabet.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. nov 2015, 01:25

De der små ballerina strømpeletter har da virkelig aldrig gjort noget godt for en mandefod :forvirret2:
gvfb.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf ManicNinja » 11. nov 2015, 03:20

Aima skrev:Lene: "Poul er ikke den første der siger, at han har følt det sådan lidt... in... inkvitatorisk"

That's not even a word, Lene!


Og hun taler til knap en million DR-seere, 'forhørende' havde nok gjort tricket bedre. Det der virker bare overkompenserende. Og pinligt, når den så alligevel ikke sidder lige i skabet.


Årh herregud da, give her a break! Fordi hun ikke kan huske et enkelt fremmedord. Jeg synes sgu da egentlig, det er ret sympatisk, at de ikke sådan med overlæg lige sidder og målgruppeanalyserer inden hver eneste udtalelse! :lol:
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Aima » 11. nov 2015, 04:46

ManicNinja skrev:
Aima skrev:Lene: "Poul er ikke den første der siger, at han har følt det sådan lidt... in... inkvitatorisk"

That's not even a word, Lene!


Og hun taler til knap en million DR-seere, 'forhørende' havde nok gjort tricket bedre. Det der virker bare overkompenserende. Og pinligt, når den så alligevel ikke sidder lige i skabet.


Årh herregud da, give her a break! Fordi hun ikke kan huske et enkelt fremmedord. Jeg synes sgu da egentlig, det er ret sympatisk, at de ikke sådan med overlæg lige sidder og målgruppeanalyserer inden hver eneste udtalelse! :lol:


Jeg havde også haft det anderledes, hvis det var sådan cirka alle andre i programmet, eller verden, der havde kludret i ordenene, normalt synes jeg den slags kan være helt charmerende. Det er nok den der dynamik der har været mellem hende og Poul, der trigger det hos mig, tror jeg. At hun er den sådan lidt retorisk og bogligt overlegne, der nærmest må bære over med mandens manglende kultiverede dannelse.

Men klipning og fremstilling har sikkert også en del at sige, damen kan skam få alle breaks i verden af mig. Jeg siger ikke, hun er et frygteligt menneske, jeg siger bare, at det der var lidt noller :)
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Mocca » 11. nov 2015, 07:04

Efter dette afsnit tænker jeg blot, at Poul er umoden og konfliktsky. Sådan en, der siger hvad der er bedst i situation, og derefter ingen rygrad har.
Lene er i det mindste bevidst om, hvad hun skal arbejde med ved sig selv.

Poul er ikke engang almindelig høflig og imødekommende overfor hende.
Jo jo, når de sidder ved psykologen, og når de er på tomandshånd og der er kamera på.

Hvad arbejder han egentlig med? Det kan jeg ikke huske.
2
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Mocca » 11. nov 2015, 07:15

Michael har jeg været lidt vild med fra starten. Jeg har ikke kunne forstå andres kommentarer om at han var kold, og at hun ville blive såret.
Han er klar på opgaven og vælger at tage tingene positivt hele vejen igennem.
Nu er han så faktisk også blevet ret glad for hende og savner hende.

Hvor imod hun på mig virker teenageagtig, overfladisk og sådan ti hi hvor er det sjovt at lege voksen - i en periode.
Så det ender jo nok med at det er ham, der bliver droppet og såret i næste afsnit.

BTW så tabte jeg mit hjerte til ham allerede på bryllupsdagen, hvor han inden vielsen satte sig ned ved sin kommende 'svigermor' og tog en lille tomandssnak med hende imens alle bare sad og ventede.
Så overskudsagtig!
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Bøtte » 11. nov 2015, 07:17

Min sympati ligger klart hos Lene nu, jeg synes godt nok Poul var tarvelig.
Han fik en gratis Roskildebillet og derefter gad han hende ikke. Han kunne så godt bruge hende igen, da de manglede teltplads, og så alligevel ikke.
Og da hun så 'besøger' ham på pladsen gider han ikke snakke med hende og tager ikke engang en øl med til hende.

Han virkede lidt som den der teenagedreng, der godt gad én, når hans venner ikke var der, men når vennerne så kommer, skal man være sej og ikke vise følelser.

Jeg synes virkelig ikke han slap heldigt fra afsnittet i går.
5
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5664

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf DenBlødeJyde » 11. nov 2015, 07:21

Mit crush på Poul falmede også lidt i går.... a**hole.

Hun er i det mindste med på, at få det til at fungere imens han vel nærmest laver en "Ane" og stikker halen mellem benene, fordi at det ikke lige er sjovt mere, og tingene er blevet lidt svære.....
1
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Mocca » 11. nov 2015, 07:32

Jeg synes nærmere at jeg fornemmede ved Randi at hun trak sig lidt i går.
Det virkede som om hun skulle finde alle de fornuftige argumenter for at overbevise sig selv om, at det nok skulle gå.
0
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5664

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf DenBlødeJyde » 11. nov 2015, 08:18

Jeg tror måske også Randi blev udsat for lidt af et kulturchok.

Frk. Bo bedre møder Hr. Byggerod...
0

Tilbage til "Film og TV"