Vi der venter på storken!

Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf milisa » 20. sep 2017, 19:53

Jeg holder jer opdateret, d'damer! :lol:
2
Tally-ho
Klummerlig
Indlæg: 291
Tilmeldt: 2. apr 2017, 16:19
Kort karma: 97
Likede indlæg: 581

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Klummerlig » 20. sep 2017, 20:10

Milisa. Kan det være ægløsning? Det kan bløde let når folliklen brister
0
Brugeravatar
oOxXxOo
Indlæg: 558
Tilmeldt: 8. feb 2016, 18:56
Kort karma: 74
Likede indlæg: 546

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf oOxXxOo » 21. sep 2017, 07:28

Jeg sniger mig forsigtigt ind i det er forum nu.. Vi er nået så langt at jeg er stoppet på ppiller. Jeg stoppede på ppiller i juli. Havde den sidste mens d. 22 juli og har endnu ikke set skyggen af en mens eller en positiv test :/ Jeg har aldrig haft en normal mens og startede i sin tid på piller efter at have haft mens i 1 måned forud for 9 måneder hvor der ikke var en eneste mens. Er der andre hvor der er gået lang tid fra ppiller stop til at menstruationen er kommet?
Med det sagt så er jeg begyndt at få virkelig uren hud, så jeg håber at det er tegn på at resterne af hormonerne fra ppillerne er på vej u daf kroppen og at min mens. snart kommer!
Kan se at man først anbefaler at tage kontakt til egen læge efter 6 måneder ved udebleven menstruation, men synes godt nok det er lang tid.. Især fordi jeg i forvejen har en aftale med egen læge om at hvis der ikke var sket noget efter 6 måneder skulle jeg henvende mig, da jeg er obs for endometriose, men er ikke diagnosticeret ved lapraskopi..
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Mi55y » 21. sep 2017, 07:59

oOxXxOo skrev:Jeg sniger mig forsigtigt ind i det er forum nu.. Vi er nået så langt at jeg er stoppet på ppiller. Jeg stoppede på ppiller i juli. Havde den sidste mens d. 22 juli og har endnu ikke set skyggen af en mens eller en positiv test :/ Jeg har aldrig haft en normal mens og startede i sin tid på piller efter at have haft mens i 1 måned forud for 9 måneder hvor der ikke var en eneste mens. Er der andre hvor der er gået lang tid fra ppiller stop til at menstruationen er kommet?
Med det sagt så er jeg begyndt at få virkelig uren hud, så jeg håber at det er tegn på at resterne af hormonerne fra ppillerne er på vej u daf kroppen og at min mens. snart kommer!
Kan se at man først anbefaler at tage kontakt til egen læge efter 6 måneder ved udebleven menstruation, men synes godt nok det er lang tid.. Især fordi jeg i forvejen har en aftale med egen læge om at hvis der ikke var sket noget efter 6 måneder skulle jeg henvende mig, da jeg er obs for endometriose, men er ikke diagnosticeret ved lapraskopi..


Velkommen til!

Jeg har aldrig haft problemer med udebleven mens - tværtimod. Men mht. den urene hud, kan jeg fortælle, at her et år efter p-pillestop er det overstået igen.

Hvis jeg var dig, ville jeg lige høre med lægen. Har du ikke mulighed for e-konsultation? Så tager det jo ikke mange minutter lige at få sendt en besked afsted. :)
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
oOxXxOo
Indlæg: 558
Tilmeldt: 8. feb 2016, 18:56
Kort karma: 74
Likede indlæg: 546

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf oOxXxOo » 21. sep 2017, 09:29

Mi55y skrev:
oOxXxOo skrev:Jeg sniger mig forsigtigt ind i det er forum nu.. Vi er nået så langt at jeg er stoppet på ppiller. Jeg stoppede på ppiller i juli. Havde den sidste mens d. 22 juli og har endnu ikke set skyggen af en mens eller en positiv test :/ Jeg har aldrig haft en normal mens og startede i sin tid på piller efter at have haft mens i 1 måned forud for 9 måneder hvor der ikke var en eneste mens. Er der andre hvor der er gået lang tid fra ppiller stop til at menstruationen er kommet?
Med det sagt så er jeg begyndt at få virkelig uren hud, så jeg håber at det er tegn på at resterne af hormonerne fra ppillerne er på vej u daf kroppen og at min mens. snart kommer!
Kan se at man først anbefaler at tage kontakt til egen læge efter 6 måneder ved udebleven menstruation, men synes godt nok det er lang tid.. Især fordi jeg i forvejen har en aftale med egen læge om at hvis der ikke var sket noget efter 6 måneder skulle jeg henvende mig, da jeg er obs for endometriose, men er ikke diagnosticeret ved lapraskopi..


Velkommen til!

Jeg har aldrig haft problemer med udebleven mens - tværtimod. Men mht. den urene hud, kan jeg fortælle, at her et år efter p-pillestop er det overstået igen.

Hvis jeg var dig, ville jeg lige høre med lægen. Har du ikke mulighed for e-konsultation? Så tager det jo ikke mange minutter lige at få sendt en besked afsted. :)


Tak :)
Jo jeg har mulighed for at skrive til lægen, så det kunne da godt være jeg skulle smide en besked.
Haha og jeg har aldrig nogensinde før haft så uren hud, så jeg bider tænderne sammen og venter på det forhåbentlig går i sig selv pm et år eller noger :deer:
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Mi55y » 21. sep 2017, 10:25

Er der nogen af jer andre, der har oplevet at blive mere følsom/grådlabil efter I droppede prævention? Jeg synes, det er helt skørt med mig for tiden - og helt skævt af cyklus, hvor der ellers godt har kunnet være nogle udsving før. Jeg kan nærmest ikke se TV uden at hikste over et eller andet :rulle:
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
ulviforklæder
Indlæg: 93
Tilmeldt: 30. dec 2015, 17:05
Kort karma: 14
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 86

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ulviforklæder » 21. sep 2017, 14:15

Mi55y skrev:Er der nogen af jer andre, der har oplevet at blive mere følsom/grådlabil efter I droppede prævention? Jeg synes, det er helt skørt med mig for tiden - og helt skævt af cyklus, hvor der ellers godt har kunnet være nogle udsving før. Jeg kan nærmest ikke se TV uden at hikste over et eller andet :rulle:


Kort svar: Ja! Jeg blev helt forskrækket over mig selv og min tiltagende følsomhed :ninja:
2
Yetie
Indlæg: 1431
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5031

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 21. sep 2017, 18:18

ulviforklæder skrev:
Mi55y skrev:Er der nogen af jer andre, der har oplevet at blive mere følsom/grådlabil efter I droppede prævention? Jeg synes, det er helt skørt med mig for tiden - og helt skævt af cyklus, hvor der ellers godt har kunnet være nogle udsving før. Jeg kan nærmest ikke se TV uden at hikste over et eller andet :rulle:


Kort svar: Ja! Jeg blev helt forskrækket over mig selv og min tiltagende følsomhed :ninja:


Jeg troede det kun var mig. :genert: Der skal virkelig heller ikke ret meget til før jeg kæmper mod tårerne.. Det er virkelig irriterende!!
1
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf milisa » 21. sep 2017, 20:30

Det var hverken ægløsning eller implementationsblødning eller hvad effing det hedder. Det var og er en periode!!! 10 dage før tidligt denne gang. Jeg hader min krop! Suk altså!
0
Tally-ho
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Mi55y » 22. sep 2017, 05:59

milisa skrev:Det var hverken ægløsning eller implementationsblødning eller hvad effing det hedder. Det var og er en periode!!! 10 dage før tidligt denne gang. Jeg hader min krop! Suk altså!


Æv, det er ikke nemt så at følge med i cyklus... :kram:

Der har min heldigvis kørt snorlige efter overgang fra p-piller til spiral, og første mens efter spiral kom også præcis som clue forudsagde. Til gengæld kan jeg ikke rigtig mærke min ægløsning, som jeg kunne under spiralen. Det stikker og jager nærmest konstant. Så der må jeg bare gå efter appen.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
BirdReynolds
Indlæg: 170
Tilmeldt: 27. aug 2015, 11:37
Kort karma: 32
Likede indlæg: 163

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf BirdReynolds » 22. sep 2017, 07:30

Har lige fået målt mine follikler :slem: og skal insemineres på mandag. Så underligt!
5
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Mi55y » 22. sep 2017, 07:37

BirdReynolds skrev:Har lige fået målt mine follikler :slem: og skal insemineres på mandag. Så underligt!


Spændende! :kryds:
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Lumin
Indlæg: 169
Tilmeldt: 5. okt 2015, 14:26
Kort karma: 13
Likede indlæg: 180

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lumin » 22. sep 2017, 12:06

Så kom min mens i dag. Øv. Og total underligt tidspunkt, denne cyklus endte med at være 31-32 dage lang. Hmm.
Har hentet appen fertility friend og vil prøve med temperatur metoden sammenlignet med udflåd og ægløsningstest. Mest fordi jeg egentlig synes det er vildt spændende at kunne følge med i.
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Mi55y » 22. sep 2017, 12:22

Mi55y skrev:Der har min heldigvis kørt snorlige efter overgang fra p-piller til spiral, og første mens efter spiral kom også præcis som clue forudsagde. Til gengæld kan jeg ikke rigtig mærke min ægløsning, som jeg kunne under spiralen. Det stikker og jager nærmest konstant. Så der må jeg bare gå efter appen.


Hm, det var jeg måske lige lidt for hurtig. Skal have mens om en uge, men har lige fundet noget helt lyserødt grynet udflåd i trussen.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
BirdReynolds
Indlæg: 170
Tilmeldt: 27. aug 2015, 11:37
Kort karma: 32
Likede indlæg: 163

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf BirdReynolds » 23. sep 2017, 11:04

Det er træls som den krop snyder en gang på gang.

Jeg er glad for at jeg fik at vide, at den ægløsende sprøjte jeg tager i aften giver alle gravidsympterne, inkl. brystspændinger. Så kan jeg forhåbentlig holde forventningerne i ro, og skyde skylden på den efter på mandag.
0

Tilbage til "Graviditet"