Gift ved første blik III

Brugeravatar
JackieO
Indlæg: 158
Tilmeldt: 8. nov 2015, 22:08
Kort karma: 25
Likede indlæg: 574

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf JackieO » 11. nov 2015, 09:58

Jeg forstår nu godt Randi. Det så ud som om der var lang vej igen, før det hus blev rigtig beboeligt.

Lene og Poul virker som om de er i fuld gang med at gentage de fejl, de havde begået i alle deres andre forhold. Jeg mener, at Poul fortalte i det første afsnit, at han altid var meget hurtig til at trække sig, hvis han fik en forkert mavefornemmelse, og det må man da sige, at Lene har givet ham.
Hun er positivt nok gået i gang med at se lidt kritisk på sin adfærd over for mænd, men det er jo nok for sent at vinde Pouls tillid igen.

Med alle de psykologer og eksperter inde over programmet ville det have været smart, hvis de havde talt med deltagerne om deres uheldige mønstre INDEN de giftede sig, istedet for først når skaden var sket.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. nov 2015, 10:42

Jeg tror slet ikke skuden kan vendes for Poul. Nu er den begyndt at tøffe væk fra Lene, og så er alt andet bare spil for galleriet. Og dét ser han ud til at være god til. Han er rigtig den der type som sidder og er helt oprigtig og gentager alt det kloge de andre har sagt om hvordan tingene kan forbedres, imens han sidder sammen med dem. Og så snart de kigger væk løber han sin vej, hen til sine langskæggede venner og gør som han virkelig vil.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
JackieO
Indlæg: 158
Tilmeldt: 8. nov 2015, 22:08
Kort karma: 25
Likede indlæg: 574

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf JackieO » 11. nov 2015, 10:43

Yvooonne skrev:Jeg synes traileren for næste uges afsnit siger noget andet, men jeg ville håbe for Poul at han tog chancen og ikke bare gav op. Og så håber jeg at Line og Michael begynder at mærke en gnist - det virker som om det er det eneste der mangler hos dem pt. Og så håber jeg at Niels vil lægge smøgerne på hylden og Randi vil lade sig rive med og se bort fra praktiske besværligheder.


Du lyder som en ægte romantiker :lol2:
0
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Kakro05 » 11. nov 2015, 10:46

Jeg synes virkelig Paul er en røv.
Det der med at han ikke engang køber en øl med til hende, da hun mødes med ham på festivalen. Jeg synes det er imponerende hun stadig orker at kæmpe for det.
1
Brugeravatar
JackieO
Indlæg: 158
Tilmeldt: 8. nov 2015, 22:08
Kort karma: 25
Likede indlæg: 574

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf JackieO » 11. nov 2015, 10:53

JA, jeg tror også på Ulrik og Ane. Tror de kører et hemmeligt forhold uden om kameraerne!!!
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. nov 2015, 11:26

Ham gartneren... er det Niels han hedder? UHNFF for en helt fantastisk krop han dog har... oh lordy lord have mercy...
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Ado » 11. nov 2015, 12:28

Jeg mistede godt nok også alt for Poul. Han prøver jo ikke engang? Han er bare i mine øjne umoden og selvcentreret. Lene ser jeg i et helt andet lys nu. Ja, faktisk kan jeg skide godt lide hende. Utrolig, hvad et enkelt afsnit kan gøre. Men hun reflekterer så fint, synes jeg.
Æv, han er en bøvnar.

De andre par synes jeg faktisk positivt om. Randi virker ikke på mig, som om hun er ved at trække sig. Og hvor blev jeg lun af at se mødet med hans forældre. Jeg vil voldsomt gerne have sådan nogle nede-på-jorden svigerforældre.

Og højhår og hende (kan sldrig huske navnene).De er altså også søde. Og jeg er vild med deres tilgang til programmet og hele konceptet-
2
Donna Martin Graduates!
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Firebird » 11. nov 2015, 14:16

Jeg tror også at Randi og skovfidusen har de største chancer. Skulle jeg endelig slå ned på noget i det forhold, er det hendes evige brug af "Det er fint". Jeg får ståpels over hele kroppen når jeg hører den sætning.

Krøltop og Lillepigen virker positive. Dem ville jeg godt turde sætte en 20er på.

Bognørd og metalhoved er en done deal. De er væk i næste afsnit som jeg ser det.

Og det sidste par er allerede væk. End of story.
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. nov 2015, 14:45

Skumfidusen skrev:
Firebird skrev:Jeg tror også at Randi og skovfidusen har de største chancer. Skulle jeg endelig slå ned på noget i det forhold, er det hendes evige brug af "Det er fint". Jeg får ståpels over hele kroppen når jeg hører den sætning.

Krøltop og Lillepigen virker positive. Dem ville jeg godt turde sætte en 20er på.

Bognørd og metalhoved er en done deal. De er væk i næste afsnit som jeg ser det.

Og det sidste par er allerede væk. End of story.


Jeg vil gerne opponoere mod "Metalhoved" og i stedet fastholde "Skægaben". Jeg bøjer mig naturligvis for flertallet, men hvis I ikke giver mig ret er i dumme alle sammen og jeg laver pruttelyde af jer.


Jeg tror nu nok flertallet er enige om "Kighulsøreflip"
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf ManicNinja » 11. nov 2015, 14:46

Poul overrasker mig ikke det fjerneste. Somme tider er det virkelig nederen at få ret ...

Og fuck, hvor er det dog nederen og pinlig adfærd med det telt. "Jeg kan egentlig godt høre på telefonen, hun er lidt irriteret. Men nu kom der altså lige nogle andre forbi, og vi ville lizzom gerne i gang med festivallen". Efter at have ringet til hende tre gange og i øvrigt rykket hende for svar den ene gang. :gisp: Og det dér med kun at købe øl til vennerne ... Ajmen, ydmyg dog lige Lene lidt mere. Fååårk! :stoned:

Christ, han skulle så meget have tæsk med en stol, altså! :cuss:
Senest rettet af ManicNinja 11. nov 2015, 15:39, rettet i alt 1 gang.
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1833
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 636
Likede indlæg: 8693

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf englishchannel » 11. nov 2015, 15:23

Min kæreste og jeg talte om, hvordan det egentlig er sjovt, at det gennem tre sæsoner altid har været de mest nede-på-jorden/mindst Københavner-akademiske (af mangel på bedre beskrivelse) par, der klarer sig bedst. I første sæson var det Jonas og Lykke, i anden sæson Jakob og Katrine og nu Niels og Randi (jeg syntes allerede at Krøltop var ved at trække sig i promoen til næste afsnit). Måske er nøglen simpelthen bare at leve i det i nuet og ikke at overtænke for meget.

Derudover synes jeg altså, at det er ærgerligt at det er blevet så nemt/okay at trække sig fra eksperimentet. I første sæson var der også et par, der ikke rigtigt fungerede, men de holdt da sammen og gav det en chance indtil slutningen. Man kan nok ikke indføre det, men jeg ville ønske, at der i næste sæson var en regel om, at man skulle følge eksperimentet til slutningen, medmindre der opstod ekstreme situationer.
5
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf ManicNinja » 11. nov 2015, 15:30

Dirtylittledevil skrev:Ham gartneren... er det Niels han hedder? UHNFF for en helt fantastisk krop han dog har... oh lordy lord have mercy...


Sad først og overvejede, om jeg rodede rundt i navnene på de mandlige medvirkende her. Da jeg så indså, at Niels var ham, jeg troede, han var, spekulerede jeg lidt på, om du var ironisk. Men jeg tror faktisk, du mener det. Kan være, jeg skal pudse brillerne inden næste program. For jeg ser en ganske almindelig bonderøv :lol:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Ado » 11. nov 2015, 15:33

Jeg har i øvrigt lært lidt af programmet. Nu har jeg bitchet over Lene i starten. Jeg kunne virkelig ikke lide visse ting ved hende. Og så viser det sig, at jeg faktisk tit har tendens til at lave samme fejl som hende. At analysere en partners svar alt for meget og ikke altid stille mig tilfreds med svaret og derefter stille endnu flere spørgsmål.

Der er nok noget rigtigt omkring det med, at man genkender nogle sider af sig selv i andre - en side, som man ikke render rundt og praler af - og derfor kan man ikke lide dem.
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. nov 2015, 16:06

ManicNinja skrev:
Dirtylittledevil skrev:Ham gartneren... er det Niels han hedder? UHNFF for en helt fantastisk krop han dog har... oh lordy lord have mercy...


Sad først og overvejede, om jeg rodede rundt i navnene på de mandlige medvirkende her. Da jeg så indså, at Niels var ham, jeg troede, han var, spekulerede jeg lidt på, om du var ironisk. Men jeg tror faktisk, du mener det. Kan være, jeg skal pudse brillerne inden næste program. For jeg ser en ganske almindelig bonderøv :lol:


Jeg mener det! :lol: Der er bare noget med den måde bukserne hænger om livet på ham... det trigger mit indre rensdyr :deer:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Gift ved første blik III

Indlægaf Aima » 11. nov 2015, 16:25

Ado skrev:Jeg har i øvrigt lært lidt af programmet. Nu har jeg bitchet over Lene i starten. Jeg kunne virkelig ikke lide visse ting ved hende. Og så viser det sig, at jeg faktisk tit har tendens til at lave samme fejl som hende. At analysere en partners svar alt for meget og ikke altid stille mig tilfreds med svaret og derefter stille endnu flere spørgsmål.

Der er nok noget rigtigt omkring det med, at man genkender nogle sider af sig selv i andre - en side, som man ikke render rundt og praler af - og derfor kan man ikke lide dem.


Men føles det vitterligt sådan? Altså, at man 'ikke kan lide' dem? Føles det sådan ægte frastødende? For jeg oplever ikke det der, eller, jeg oplever det kun, hvis det er virkelig grelle eksempler som fx. ham der 'han havde været træls gennem en længere periode'-drabsmanden, men i alle mulige random underholdningsprogrammer, oplever jeg det nærmest aldrig. Altså, jeg kan godt sidde og tsk'e lidt af deltagernes konkrete handlinger eller attitude, jeg syntes også at Ulrik opførte sig lidt krukket på bryllupsrejsen, at Anes tilgang efterfølgende var rigelig offer-agtig, at Lenes fremmedordsbrug virkede søgt og at Poul opførte sig som et bøvhoved på Roskilde. Jeg tænker da ofte et eller andet, men mit generelle indtryk og mine generelle følelser for deltagerne er enten neutrale eller positive. Jeg har oprigtig sympati for dem alle, sådan grundlæggende. Jeg har simpelthen så svært ved at sætte mig ind i, at man kan finde mennesker, som i mine øjne bare er helt almindelige og uperfekte eller blot anderledes end en selv, allround nederen.

Jeg synes Poul opførte sig ærgerligt på Roskilde, men jeg synes også det skinner meget tydelig igennem, at han er en presset mand. Og så synes jeg jo, han med charme, gode intentioner og en fin personlighed, på forhånd har kompenseret et hav af gange. Det samme med Lene, Ane, Niels og de andre, altså ingen af dem har på noget tidspunkt, eller generelt, været decideret unlikeable i mine øjne.
2
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Film og TV"