Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Muddi
Indlæg: 3432
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Muddi » 27. sep 2017, 07:07

sigge skrev:
Muspel skrev:
sigge skrev:
Muddi skrev:
sigge skrev:Der er to foredrag, jeg gerne vil med til, i den kommende måned, men jeg kender ikke nogen, der vil med, og jeg har den der fjollede "angst" for at gå til noget alene (herunder at gå i biografen eller ud at spise alene).


Du har ikke spurgt mig :fløjt:


Åh, jamen det er fordi, de begge er i Århus, så tænkte jeg ikke lige på dig i den sammenhæng.


Måske nogen fra debatten vil med? (Fx mig fra Aarhus )

Hvad er det for foredrag?


Det ene er med Emil Erichsen fra "Kurs mod fjerne kyster" d. 10. oktober, og det andet er med Rufus Gifford d. 23. oktober. Begge på Hermans i Friheden.


Årh hvem der bare boede i Århus. Emil Erichsen gad jeg også SÅ godt høre! Han kommer dog også til Viborg, kan bare ikke rigtig finde ud af hvornår, og om han har været her allerede :gruble:
0
Muddi
Indlæg: 3432
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Muddi » 27. sep 2017, 07:11

Muddi skrev:
sigge skrev:
Muspel skrev:
sigge skrev:
Muddi skrev:
sigge skrev:Der er to foredrag, jeg gerne vil med til, i den kommende måned, men jeg kender ikke nogen, der vil med, og jeg har den der fjollede "angst" for at gå til noget alene (herunder at gå i biografen eller ud at spise alene).


Du har ikke spurgt mig :fløjt:


Åh, jamen det er fordi, de begge er i Århus, så tænkte jeg ikke lige på dig i den sammenhæng.


Måske nogen fra debatten vil med? (Fx mig fra Aarhus )

Hvad er det for foredrag?


Det ene er med Emil Erichsen fra "Kurs mod fjerne kyster" d. 10. oktober, og det andet er med Rufus Gifford d. 23. oktober. Begge på Hermans i Friheden.


Årh hvem der bare boede i Århus. Emil Erichsen gad jeg også SÅ godt høre! Han kommer dog også til Viborg, kan bare ikke rigtig finde ud af hvornår, og om han har været her allerede :gruble:


Torsdag den 5. Oktober, jeg kan nå det endnu :ivrig:
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf lillebjoern » 27. sep 2017, 07:28

At det tager 24 timer for penge at blive overførtil Rejsekortet, når man tanker op via Internettet. På trods af, at jeg bor centralt på Nørrebro, har jeg ingen mulighed for fysisk at tanke op i nærheden - jeg havde lige præcis 1 kr på mit Rejsekort og har ikke tank-op aftale. Det var med kort varsel jeg blev spurgt om jeg ville møde ind i dag i stedet for torsdag på arbejde, hvilket jo så gjorde, at jeg ikke kunne nå at tanke op. Så jeg gik på arbejde... :mellow:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Hunkat » 27. sep 2017, 07:37

lillebjoern skrev:At det tager 24 timer for penge at blive overførtil Rejsekortet, når man tanker op via Internettet. På trods af, at jeg bor centralt på Nørrebro, har jeg ingen mulighed for fysisk at tanke op i nærheden - jeg havde lige præcis 1 kr på mit Rejsekort og har ikke tank-op aftale. Det var med kort varsel jeg blev spurgt om jeg ville møde ind i dag i stedet for torsdag på arbejde, hvilket jo så gjorde, at jeg ikke kunne nå at tanke op. Så jeg gik på arbejde... :mellow:


De op til 24 timer er primært i busser. Hvis du har mulighed for at tjekke ind på en tog station så kan du som regel nøjes med nogle få timer. Men busser skal i garage natten over for at opdaterer, så hvis det er bus du skal med... ja så er det noget lort. :genert:

Det er generelt et lortesystem.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf lillebjoern » 27. sep 2017, 07:40

Hunkat skrev:
lillebjoern skrev:At det tager 24 timer for penge at blive overførtil Rejsekortet, når man tanker op via Internettet. På trods af, at jeg bor centralt på Nørrebro, har jeg ingen mulighed for fysisk at tanke op i nærheden - jeg havde lige præcis 1 kr på mit Rejsekort og har ikke tank-op aftale. Det var med kort varsel jeg blev spurgt om jeg ville møde ind i dag i stedet for torsdag på arbejde, hvilket jo så gjorde, at jeg ikke kunne nå at tanke op. Så jeg gik på arbejde... :mellow:


De op til 24 timer er primært i busser. Hvis du har mulighed for at tjekke ind på en tog station så kan du som regel nøjes med nogle få timer. Men busser skal i garage natten over for at opdaterer, så hvis det er bus du skal med... ja så er det noget lort. :genert:

Det er generelt et lortesystem.


Ja, det er lige præcis busser, jeg skal bruge. Og der er bare ingen stationer omkring hvor jeg bor. Synes også det er et skodsystem - i hvert fald synes jeg det skal være muligt fx at kunne tjekke ind i 7 Eleven eller andre større forretninger.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Muspel » 27. sep 2017, 15:39

sigge skrev:
Muspel skrev:
sigge skrev:
Muddi skrev:
sigge skrev:Der er to foredrag, jeg gerne vil med til, i den kommende måned, men jeg kender ikke nogen, der vil med, og jeg har den der fjollede "angst" for at gå til noget alene (herunder at gå i biografen eller ud at spise alene).


Du har ikke spurgt mig :fløjt:


Åh, jamen det er fordi, de begge er i Århus, så tænkte jeg ikke lige på dig i den sammenhæng.


Måske nogen fra debatten vil med? (Fx mig fra Aarhus )

Hvad er det for foredrag?


Det ene er med Emil Erichsen fra "Kurs mod fjerne kyster" d. 10. oktober, og det andet er med Rufus Gifford d. 23. oktober. Begge på Hermans i Friheden.


Ej. Begge ville jeg vildt gerne. Men den 10. Kan jeg ikke og det med Rufus synes jeg er lidt for dyrt :blush:
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Ado » 27. sep 2017, 15:58

De typiske primitive spader, der i flygtninge/indvandrerdebatter, kun kan skrive: "Send dem hjem", "Kulturberigere, hvorfor er væmligboerne pludselig stille?" og "SEND DEM RETUR !!!!!!!!!!!!"
7
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Fillie » 27. sep 2017, 16:11

Ado skrev:De typiske primitive spader, der i flygtninge/indvandrerdebatter, kun kan skrive: "Send dem hjem", "Kulturberigere, hvorfor er væmligboerne pludselig stille?" og "SEND DEM RETUR !!!!!!!!!!!!"


Og klassikeren: "KNÆFALD FOR ISLAM!!111!!!1!!"
5
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Ado » 27. sep 2017, 16:18

Fillie skrev:
Ado skrev:De typiske primitive spader, der i flygtninge/indvandrerdebatter, kun kan skrive: "Send dem hjem", "Kulturberigere, hvorfor er væmligboerne pludselig stille?" og "SEND DEM RETUR !!!!!!!!!!!!"


Og klassikeren: "KNÆFALD FOR ISLAM!!111!!!1!!"

Åh gud, ja. Det er deres nyeste mantra.

Altså, det er deres sag, hvis de er fremmedfjendske. (Eller "mørkeræd", som de også siger). Men kan de da i det mindste ikke skrive noget, som rent faktisk levner vished om, at de evner at tænke nuanceret?
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf sigge » 27. sep 2017, 16:54

Muspel skrev:
Ej. Begge ville jeg vildt gerne. Men den 10. Kan jeg ikke og det med Rufus synes jeg er lidt for dyrt :blush:


Øv, det kunne ellers have været hyggeligt at møde dig og have en at følges med. Måske en anden gang? :)

Nu har jeg faktisk købt mig en billet til det med Emil Erichsen, så må jeg se, om jeg kan være lige så modig som de seje debattører, eller jeg får kolde fødder i sidste øjeblik, så det er penge ud ad vinduet.
5
You can't spell awesome without me.
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Muspel » 27. sep 2017, 17:20

sigge skrev:
Muspel skrev:
Ej. Begge ville jeg vildt gerne. Men den 10. Kan jeg ikke og det med Rufus synes jeg er lidt for dyrt :blush:


Øv, det kunne ellers have været hyggeligt at møde dig og have en at følges med. Måske en anden gang? :)

Nu har jeg faktisk købt mig en billet til det med Emil Erichsen, så må jeg se, om jeg kan være lige så modig som de seje debattører, eller jeg får kolde fødder i sidste øjeblik, så det er penge ud ad vinduet.


Gerne en anden gang!
Når jeg går i biografen alene kommer jeg i aller-sidste øjeblik. Det er ventetiden inden der er svær. Så snart det er i gang glemmer du straks, at du er alene
2
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Pandesteg » 28. sep 2017, 08:12

At manden og jeg ikke kan finde ud af, hvor vi skal køre hen på "jomfrutur" i vores nye bil, når vi henter den fra forhandleren i morgen. Nu har vi glædet os så meget til at kunne køre alverdens steder hen og så kan vi ikke finde på et sted at køre hen og spise i morgen aften, det er jo helt fjollet :D
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Muddi
Indlæg: 3432
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Muddi » 28. sep 2017, 11:13

sigge skrev:
Muspel skrev:
Ej. Begge ville jeg vildt gerne. Men den 10. Kan jeg ikke og det med Rufus synes jeg er lidt for dyrt :blush:


Øv, det kunne ellers have været hyggeligt at møde dig og have en at følges med. Måske en anden gang? :)

Nu har jeg faktisk købt mig en billet til det med Emil Erichsen, så må jeg se, om jeg kan være lige så modig som de seje debattører, eller jeg får kolde fødder i sidste øjeblik, så det er penge ud ad vinduet.


Øv at du har købt billet, ville ellers gerne have lokket dig til Viborg i stedet. :genert: Hvad tid er det i Århus?
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf sigge » 28. sep 2017, 11:30

Muddi skrev:
sigge skrev:
Muspel skrev:
Ej. Begge ville jeg vildt gerne. Men den 10. Kan jeg ikke og det med Rufus synes jeg er lidt for dyrt :blush:


Øv, det kunne ellers have været hyggeligt at møde dig og have en at følges med. Måske en anden gang? :)

Nu har jeg faktisk købt mig en billet til det med Emil Erichsen, så må jeg se, om jeg kan være lige så modig som de seje debattører, eller jeg får kolde fødder i sidste øjeblik, så det er penge ud ad vinduet.


Øv at du har købt billet, ville ellers gerne have lokket dig til Viborg i stedet. :genert: Hvad tid er det i Århus?


Kl. 19-21.
0
You can't spell awesome without me.
Muddi
Indlæg: 3432
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Muddi » 28. sep 2017, 11:42

sigge skrev:
Muddi skrev:
sigge skrev:
Muspel skrev:
Ej. Begge ville jeg vildt gerne. Men den 10. Kan jeg ikke og det med Rufus synes jeg er lidt for dyrt :blush:


Øv, det kunne ellers have været hyggeligt at møde dig og have en at følges med. Måske en anden gang? :)

Nu har jeg faktisk købt mig en billet til det med Emil Erichsen, så må jeg se, om jeg kan være lige så modig som de seje debattører, eller jeg får kolde fødder i sidste øjeblik, så det er penge ud ad vinduet.


Øv at du har købt billet, ville ellers gerne have lokket dig til Viborg i stedet. :genert: Hvad tid er det i Århus?


Kl. 19-21.


Hm, så bliver det nok for sent, selvom det i realiteten godt kunne lade sig gøre, når det er en tirsdag, og jeg har fri dagen efter
0

Tilbage til "Generelt"