Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 12. nov 2015, 13:30

kidkomb skrev:"Hold da kæft jeg er ved at drukne i crap!!!"
Gawd! En af mine aller bedste venner, som af een eller anden grund bare er den største attentionwhore på fb.
Han er tæt på 40 år. Og ikke helt så patetisk i virkeligheden.
Jeg giiiider bare ikke svare. Som i jeg svarer aldrig på opdateringer som ovenstående.
Når nogen så spørger, hvad det er, så skriver han "Det vil jeg helst ikke skrive på fb" eller lignende.
Mit pis koger hver gang.
Bliv nu voksen altså!

Den slags skal simpelthen ties ihjel :tie:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Fru Sunshine » 12. nov 2015, 15:46

Så kører den her igen :rulle:

"Året er 2044 .. det er den 24 december.

I et Dansk hjem, med tildækkede vinduer, findes et lille grantræ frem, med smukke grønne nåle, der dufter skønt af skov og Jul, jeg ser med tårefyldte øjne på det, og tager min lille sønnesøn Jens på 4 år på skødet.
Nu skal du bare høre min dreng, da jeg var på din alder spiste vi grisekød, vi fik Risengrød, Flæskesteg, Medister, Frikadeller, Rødvin, Rødkål og Brun tyk sovs, Sukkerbrunede kartofler at spise Juleaften, dengang var det lovligt, og vi gav hinanden gaver, dansede rundt om Juletræet, mens vi sang Jule sange, vi var glade og hele december var en tid hvor julen fik smilene frem, der blev hentet juletræ ind, helt lovligt kunne vi hente det, og købe juleanden mange dage før jul, og i fællesskab pynte Juletræet, med utildækkede vinduer, så kunne alle naboerne se træet med lysene på, juledag gik vi i kirke, stille og roligt, den lå der, hvor der i dag ligger en moske.
Vi sang salmer og var glade, fik gløgg i fælleshuset, før vi gik hjem og fik julemad, ja vi måtte endda have en chokolademad og en frikadellemad med i skolen, og selv bestemme hvad vi ville købe af varer dengang....
Lille Jens løber over til sin mor og siger, jeg tror Bedstefar vrøvler nu, hvad er jul..... Moderen får en tåre i øjet mens hun siger, nej Bedstefar taler sandt, det er derfor vi har dækket vinduerne til, så vi ikke blive anholdt af Imamens politi.
Onkel har smuglet en flæskesteg og en and ind i Landet, og Far har fundet rødkål og alt det andet, så i aften skal vi have en ægte "Dansk Jule Aften", for første gang i 23 år...
Mor kigger på Bedstefar og siger, Bedstefar jeg er ked af vi lod stå til, ked af vi ikke gjorde noget, og græmmer mig ved at være Dansker og en af dem som bare accepterede, at vi skulle vise hensyn til muslimer, ved at ændre "Gode Gamle Danske Traditioner"...
Vi har været svage, og utroligt dumme, undskyld Jens, min dreng, fordi du skal vokse op i dette grusomme og menneskefjendske samfund, hvor vi ikke længere må være Danske på godt og ondt, ikke må flage med vores smukke danske flag DANNEBROG......

Del gerne, så lang tid, vi lader stå til, kan denne historie blive virkelighed, før vi aner det...."

Jeg får lyst til at kaste lidt op på de fjolser, der deler den.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Whoosh » 12. nov 2015, 16:10

Der er da ikke et øje tørt. :-D
Det er næsten en Peter Belli sang. :lol:
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Fru Sunshine » 12. nov 2015, 16:11

Whoosh skrev:Der er da ikke et øje tørt. :-D
Det er næsten en Peter Belli sang. :lol:

:lol:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Whoosh » 12. nov 2015, 16:19

Jeg tænkte på Teddybjørn. Det er også en værre omgang hulkeri. :D
Den ligger desværre ikke på YouTube, så vidt jeg lige kan se.
Kun på engelsk.

0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Statusopdateringer

Indlægaf kidkomb » 12. nov 2015, 16:31

Jeg er skuffet! Jeg troede det var en originalkomposition :(

Men, ja, ingen kan lave tårepersere som Belli.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Only Me
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 14. okt 2015, 21:19
Kort karma: 49
Likede indlæg: 363

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Only Me » 12. nov 2015, 18:16

1
Altid glad for at hjælpe. :)
Billede
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15372
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 13. nov 2015, 16:32

Jeg fatter ikke dem, der laver det her stunt. Lige nu står barnet til en slikpose til den nette sum af 2636 kr og om et par dage, skal hun sikkert have dem x 10. Det var de sikkert meget sjovt, hvis det var en lille hyggeting på ens private væg, så tante Anna og onkel Oscar kan like, men offentligt kan det vel kun handel om opmærksomhed, opmærksomhed, opmærksomhed?



https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
4
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Avino » 13. nov 2015, 16:49

Delfin skrev:Jeg fatter ikke dem, der laver det her stunt. Lige nu står barnet til en slikpose til den nette sum af 2636 kr og om et par dage, skal hun sikkert have dem x 10. Det var de sikkert meget sjovt, hvis det var en lille hyggeting på ens private væg, så tante Anna og onkel Oscar kan like, men offentligt kan det vel kun handel om opmærksomhed, opmærksomhed, opmærksomhed?



https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater


Jeg kan slet ikke ha´det. Hvad er det dog for nogle forældre, som skriver den slags ting.
Er ikke selv på Facebook, og er efterhånden helt klar over- hvorfor.
Er der noget at sige til, at børn tror- at de er de eneste vigtige på denne jord ?
Jeg græmmes altså.
2
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15372
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 13. nov 2015, 17:37

Avino skrev:
Delfin skrev:Jeg fatter ikke dem, der laver det her stunt. Lige nu står barnet til en slikpose til den nette sum af 2636 kr og om et par dage, skal hun sikkert have dem x 10. Det var de sikkert meget sjovt, hvis det var en lille hyggeting på ens private væg, så tante Anna og onkel Oscar kan like, men offentligt kan det vel kun handel om opmærksomhed, opmærksomhed, opmærksomhed?



https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater


Jeg kan slet ikke ha´det. Hvad er det dog for nogle forældre, som skriver den slags ting.
Er ikke selv på Facebook, og er efterhånden helt klar over- hvorfor.
Er der noget at sige til, at børn tror- at de er de eneste vigtige på denne jord ?
Jeg græmmes altså.


Når jeg ser ud over den slags opdateringer, man jeg nu godt lide facebook. Det er en masse andet end dumme statusopdateringer. Bla. interessegrupper har jeg haft meget glæde af
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Statusopdateringer

Indlægaf lillebjoern » 13. nov 2015, 18:17

Delfin skrev:Jeg fatter ikke dem, der laver det her stunt. Lige nu står barnet til en slikpose til den nette sum af 2636 kr og om et par dage, skal hun sikkert have dem x 10. Det var de sikkert meget sjovt, hvis det var en lille hyggeting på ens private væg, så tante Anna og onkel Oscar kan like, men offentligt kan det vel kun handel om opmærksomhed, opmærksomhed, opmærksomhed?



https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater


Ja, det er satme mærkeligt. Der var også én med en dreng, som for hvert like fik 1 krone at købe for i Fætter BR. Han fik jo så 10.000 likes eller sådan noget, og alle er bare sådan, "Nå kan du så hoste op farmand ;) ;) ;) ", "man holder hvad man lover!!!!!!!" og "hihi ja det fortryder farmand nok :D :D ".

Og jeg tænker, hvad der går forud for det? Hvad har faderen sagt til hende Malika? "Så, skat, nu skal du se, hvor populær man kan blive på Facebook" eller synes han bare hans datter skal have så meget opmærksomhed? Jeg tror virkelig ikke det er en sund indstilling at have til tingene :tie:
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. nov 2015, 19:26

Den er oppe på 9810 likes nu... og som jer andre fatter jeg virkelig heller ikke hvad tankerne bag det har været, men må vel bare indse at rigtig mange mennesker tænker rigtig rigtig lidt over ting og sager.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15372
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 13. nov 2015, 19:46

I det mindste er det ikke kun mig, der undrer mig. Så er der måske endnu håb for verden :lol:
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15372
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 13. nov 2015, 22:19

ShuruQ skrev:Selvfølgelig handler det om opmærksomhed. Jeg forstår for det første ikke opslagene men heller ikke at så mange liker.


Det kribler i fingrene for at smide en kommentar, men jeg gider alligevel ikke diskussionen
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15372
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 13. nov 2015, 22:30

ShuruQ skrev:
Delfin skrev:
ShuruQ skrev:Selvfølgelig handler det om opmærksomhed. Jeg forstår for det første ikke opslagene men heller ikke at så mange liker.


Det kribler i fingrene for at smide en kommentar, men jeg gider alligevel ikke diskussionen


Forstår jeg godt, begge dele.

Med bland selv slik for 10.000 kr skal han være glad for hun har gratis tandlæge :-D.


Måske får hun også brug for en læge, hvis hun skal æde alt det inden næste like-indsamling
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23

Tilbage til "Generelt"