Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Muddi
Indlæg: 3432
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Muddi » 4. okt 2017, 07:40

Ghattner skrev:Når jeg inviterer folk til ting via fx FB og bare får den der "Jeg kan ikke", "Jeg har ikke råd" og mest træls, dem der slet ikke svarer. Meget få der siger "...men tak for tilbuddet" eller lign. Der er en grund til at jeg har tænkt på netop dem når jeg inviterer, så lidt træls at de tager min invitation for givet.


Åh hvor jeg kender det

Jeg skulle have holdt noget Tupperware tamtam igår. Men fik absolut ingen respons på mine opslag på facebook. Inviterer så til sidst mine kolleger via et opslag i en lukket gruppe vi har på facebook. Der kom to afslag til opslaget, to mundtlige afslag dagen efter på jobbet, og resten svarede slet ikke. Og dog. En enkelt ville gerne komme, men kun hvis der var flere kolleger der kom. Hm kan du ikke li mig, siden du skal have barnepiger med?, tænkte jeg
1
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Summer » 4. okt 2017, 09:52

Der er i vores kvarter blevet lavet kloakseparering. I morges var de så åbenbart i gang med at rense kloakerne - hvilket de jo selvfølgelig skal have lov til.
Synes dog det var lidt træls, at der inde i brusekabinen sprøjtede op med mudder, så det nu er på gulvet og op af væggene. Så det skal jeg selvfølgelig hjem og gøre rent når jeg engang får fri.
Derudover lugter det helt vildt af våd jord/mudder ude på badeværelset og i gangen. :rulle:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Guilded_Lily » 4. okt 2017, 11:53

Jeg er på kursus igen (nr. 2 i dag), og jeg ender bare altid med at blive parret med læreren, når man skal lave en parøvelse. Så la' da vær'!
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf sigge » 5. okt 2017, 11:00

At vejrudsigten, som eller har set fin ud for lørdag, nu siger regn det meste af dagen. Min søster skal flytte, og det er så træls, at alting bliver vådt, inden det kommer ind i den nye lejlighed.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf sigge » 6. okt 2017, 08:15

Mit knæ brokkede sig over at gå ned ad trappen fra 1. sal i dag - det skal nok blive festligt, når jeg skal hjælpe min søster med flytning i morgen, hvor vi skal ned fra 1. sal og op på 4. :mellow:
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Ghattner » 16. okt 2017, 15:18

Langsomme typer foran en i køen, fx til take away mad. Især dem der, når det bliver deres tur, nærmest er helt overraskede over at de skal afgive en bestilling og nærmest skal have hele menuen repeteret, selvom de har haft masser af tid til at studere menuen.
4
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf dgd2007 » 16. okt 2017, 15:21

Ghattner skrev:Langsomme typer foran en i køen, fx til take away mad. Især dem der, når det bliver deres tur, nærmest er helt overraskede over at de skal afgive en bestilling og nærmest skal have hele menuen repeteret, selvom de har haft masser af tid til at studere menuen.

Der er ikke helt så meget at studere i supermarkedskøen ... men til gengæld bliver en del overraskede over, at de skal betale. :-p
3
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Hunkat » 20. okt 2017, 09:00

Fandt en vare på en webshop. Putter den i kurven, skriver adresse, skriver mine betalingsoplysninger, klikker godkendt. Får en fejlmeddelelse om at de ikke kan levere på min adresse.

Okay.... skriver til kundeservice, får svar tilbage om at varen er udsolgt (som i mail med ordlyd "Hej. Den er udsolgt."). Der er INTET på hjemmesiden der antyder at de ikke har denne vare hjemme. Så nu venter jeg på svar på om de får den tilbage på et tidspunkt... men har godt nok meget lidt lyst til at handle der.
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14372

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Mangoness » 20. okt 2017, 18:42

Jeg synes, at det er lidt træls, når folk ikke kan åbne munden og sige, at de skal af bussen. Det er ret træls at sidde yderst, når folk pludselig rejser sig og går ind i en :s
2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Guilded_Lily » 23. okt 2017, 16:06

Jeg har lige set sidste afsnit af sæson 3 af Reign. Nu kan man så vente på, om der kommer en sæson mere...
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf sigge » 27. okt 2017, 07:22

På mit arbejde får vi rundstykker om fredagen. Hidtil har det været sådan, at de ligger i køkkenet, og så går man ud og henter og spiser ved sin egen plads, når man har lyst. Nu har nogen så besluttet, at vi skal holde fællesspisning kl. 9-9:15, hvilket jo i udgangspunktet lyder vældig hyggeligt, og jeg er generelt all for sociale tiltag. Men vi har bare ikke plads til at alle kan sidde samlet, så nogen kommer til at så og flagre lidt i baggrunden. Og så er jeg selv ikke sulten allerede kl. 9, fordi jeg altid spiser morgenmad hjemmefra, fordi jeg er så sulten, når jeg vågner, at jeg tror, jeg ville dø, hvis jeg skulle vente, til jeg kom på arbejde (desuden tåler jeg ikke hvede på tom mave).
Så jeg får ikke noget rundstykke i dag, for jeg vil jo ikke være rebellen, der sidder og spiser, når de andre er færdige.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Ghattner » 27. okt 2017, 11:30

Min kollega der ofte kommer snigende bagfra til min plads for at få hjælp. Pludselig står hun bare bag mig uden jeg har ænset hende. Der foretrækker jeg en approach lidt mere i øjenhøjde hvor man lige markerer sin tilstedeværelse med et vink, hilsen, bank på bordet eller lign.
2
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 31. okt 2017, 20:25

Lignende samtaler:

X: vi skal lave det samme som i går
Mig: hvad sagde du?
X: i går!

Øh, undskyld mig, men jeg er ret sikker på du sagde en hel sætning og ikke kun et enkelt ord.

Hvorfor tror folk at det kun er det sidste ord man ikke hører? Rent logisk ville det nok være det første!
2
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf dgd2007 » 1. nov 2017, 16:19

Nogen har opsnappet min mailadresse, så jeg får temmelig mange frække tilbud for tiden.
Nogle gange med fuldstændig enslydende titellinje fra flere forskellige kvinder på samme dag ;)
Min mail er dog flink til at lægge dem direkte i spamboksen.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf sigge » 11. nov 2017, 18:19

Min kusine spiser sour cream & onion chips ved siden af mig - de lugter ikke godt.
0
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Generelt"