Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 14. nov 2015, 00:32

Billede





:(
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15291
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 14. nov 2015, 00:34

Dem er der allerede en del af
Billede
0
14 11 14
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Persnikedy » 14. nov 2015, 09:49

^ Der er altid plads til flere
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Persnikedy » 14. nov 2015, 15:21

Føj hvor jeg håber det er en and :rulle:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 14. nov 2015, 15:27

Persnikedy skrev:Føj hvor jeg håber det er en and :rulle:


Eh?

Mener han, at angrebet i Paris er pga kvinders kamp for ligestilling, eller hvad sker der? Eller hvad?

ice *fuldstændig blank*
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Persnikedy » 14. nov 2015, 15:41

icelady skrev:
Persnikedy skrev:Føj hvor jeg håber det er en and :rulle:


Eh?

Mener han, at angrebet i Paris er pga kvinders kamp for ligestilling, eller hvad sker der? Eller hvad?

ice *fuldstændig blank*


Noget ligende så vidt jeg kunne forstå. Det er jo fordi kvinderne har overtaget det hele, og mænd ikke længere er mænd, der gør at terror er muligt.
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Statusopdateringer

Indlægaf HappyQ » 14. nov 2015, 18:08

Persnikedy skrev:Føj hvor jeg håber det er en and :rulle:

Han lyder som kvindehaderen fra den unævnelige :nej:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Statusopdateringer

Indlægaf kidkomb » 14. nov 2015, 22:42

2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. nov 2015, 22:46

Delfin skrev:Dem er der allerede en del af
Billede


Hvordan skal det forstås?
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. nov 2015, 22:54

Persnikedy skrev:
icelady skrev:
Persnikedy skrev:Føj hvor jeg håber det er en and :rulle:


Eh?

Mener han, at angrebet i Paris er pga kvinders kamp for ligestilling, eller hvad sker der? Eller hvad?

ice *fuldstændig blank*


Noget ligende så vidt jeg kunne forstå. Det er jo fordi kvinderne har overtaget det hele, og mænd ikke længere er mænd, der gør at terror er muligt.


Det er så dumt, at det nærmer sig det underholdende.
IS er en organisation for de ultimative tabermænd, der ikke kan begå sig i en verden med ligestilling mellem kønnene, så de vil såmænd nikke anerkendende til sådan noget gak.
Det er nok meget klogt af afsender at frabede sig kommentarer.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. nov 2015, 23:08

Dirtylittledevil skrev:Den er oppe på 9810 likes nu... og som jer andre fatter jeg virkelig heller ikke hvad tankerne bag det har været, men må vel bare indse at rigtig mange mennesker tænker rigtig rigtig lidt over ting og sager.



Jeg tror faktisk ikke det var hensigten at nå ud så vidt og bredt :) - jeg likede også, for jeg syntes det var lidt sjovt, og dumt, at love sin datter sådan noget, det går jo sindsygt stærkt på facebook nogle gange.

- faren, der har postet billedet har skrevet følgende som kommentar
I går morges lagde jeg det her billede op, som en sjov fødselsdags gestus til min datter, i håb om at vi ville slå vores Like rekord fra sidste år på 280 Likes - 280 kr. som hun brugte på en kæmpe pose slik og en bamse ! Det gjorde vi ! Kl. 20 i aftes lukkede jeg for Likes fra mennesker jeg ikke er venner med, da billedet havde fået næsten 10.000 Likes og fik 100 i minuttet !
Billedet er nu delt hundredevis af gange, og i flere lande, og jeg har set at det på bare én af de delinger har fået fået over 9000 Likes !
Jeg har fået over 200 venneanmodninger og over 50 privat beskeder fra mennesker jeg ikke kender ! Jeg har læst en masse dejlige, varme, sjove beskeder og kommentarer til både mig og Malika - og har grint over dem hvor jeg får et lille hug over alle de mange Likes med glimt i øjet - tak for dem !

Pointen med den her lange kommentar, er at jeg har også læst de mest latterlige, ondskabsfulde og hadefulde beskeder og kommentarer fra mennesker jeg ikke kender, som har ytret sig på alt fra hvor dårlig en far jeg er, til at jeg svigter min datter til det der er værre, provokerende og som man i gamle dage nemt kunne rende ind i en røvfuld for at sidde og råbe til mig ! Jeg er en god far ! Jeg er den jeg er og jeg gør lige præcis hvad jeg har lyst til at gøre - jeres accept er heldigvis ikke nødvendig ! Så selvom i har Liket mit billede, så giver det ikke lov til at bræge op som det passer jer !!

PS: Malika er blevet fejret for fuld skrue - både i går og i dag, omgivet af de mennesker der betyder aller mest for hende i livet - hendes famile og venner. Vi har slet ikke haft tid til at være på Facebook, vi har brugt tiden på at være sammen !I

Børnefødselsdagen i dag blev i øvrigt afsluttet med en pose bland-selv-slik til alle børnene der var med !
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15291
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 14. nov 2015, 23:16

DetSorteCirkus skrev:
Delfin skrev:Dem er der allerede en del af
Billede


Hvordan skal det forstås?


Sløjfen er jo brugt meget til forskellige støtteformål. Jeg går da ud fra, at det også er budskabet her.
0
14 11 14
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. nov 2015, 23:30

Delfin skrev:Sløjfen er jo brugt meget til forskellige støtteformål. Jeg går da ud fra, at det også er budskabet her.


Nå, på den måde. Jeg fik straks associationer til AIDS og kræft og fattede ikke en bjælde.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15291
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 15. nov 2015, 00:07

DetSorteCirkus skrev:
Delfin skrev:Sløjfen er jo brugt meget til forskellige støtteformål. Jeg går da ud fra, at det også er budskabet her.


Nå, på den måde. Jeg fik straks associationer til AIDS og kræft og fattede ikke en bjælde.


Det forstår jeg godt så. Jeg kan ikke huske alle farvekoderne, men Bipolar er fx grøn, og her har en eller anden så valgt at kombinere den med Eiffeltårnet.

Fandt lige et par stykker mere Pink: Brystkræft. Orange: ADHD. Rainbow: Autisme. Gul: Danske veteraner
0
14 11 14
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 15. nov 2015, 03:40

DD_81 skrev:
Dirtylittledevil skrev:Den er oppe på 9810 likes nu... og som jer andre fatter jeg virkelig heller ikke hvad tankerne bag det har været, men må vel bare indse at rigtig mange mennesker tænker rigtig rigtig lidt over ting og sager.



Jeg tror faktisk ikke det var hensigten at nå ud så vidt og bredt :) - jeg likede også, for jeg syntes det var lidt sjovt, og dumt, at love sin datter sådan noget, det går jo sindsygt stærkt på facebook nogle gange.

- faren, der har postet billedet har skrevet følgende som kommentar
I går morges lagde jeg det her billede op, som en sjov fødselsdags gestus til min datter, i håb om at vi ville slå vores Like rekord fra sidste år på 280 Likes - 280 kr. som hun brugte på en kæmpe pose slik og en bamse ! Det gjorde vi ! Kl. 20 i aftes lukkede jeg for Likes fra mennesker jeg ikke er venner med, da billedet havde fået næsten 10.000 Likes og fik 100 i minuttet !
Billedet er nu delt hundredevis af gange, og i flere lande, og jeg har set at det på bare én af de delinger har fået fået over 9000 Likes !
Jeg har fået over 200 venneanmodninger og over 50 privat beskeder fra mennesker jeg ikke kender ! Jeg har læst en masse dejlige, varme, sjove beskeder og kommentarer til både mig og Malika - og har grint over dem hvor jeg får et lille hug over alle de mange Likes med glimt i øjet - tak for dem !

Pointen med den her lange kommentar, er at jeg har også læst de mest latterlige, ondskabsfulde og hadefulde beskeder og kommentarer fra mennesker jeg ikke kender, som har ytret sig på alt fra hvor dårlig en far jeg er, til at jeg svigter min datter til det der er værre, provokerende og som man i gamle dage nemt kunne rende ind i en røvfuld for at sidde og råbe til mig ! Jeg er en god far ! Jeg er den jeg er og jeg gør lige præcis hvad jeg har lyst til at gøre - jeres accept er heldigvis ikke nødvendig ! Så selvom i har Liket mit billede, så giver det ikke lov til at bræge op som det passer jer !!

PS: Malika er blevet fejret for fuld skrue - både i går og i dag, omgivet af de mennesker der betyder aller mest for hende i livet - hendes famile og venner. Vi har slet ikke haft tid til at være på Facebook, vi har brugt tiden på at være sammen !I

Børnefødselsdagen i dag blev i øvrigt afsluttet med en pose bland-selv-slik til alle børnene der var med !

Sjældent har det klinget mere hult når folk har påstået de var ligeglade med andres accept end fra en der smider årlige like-hunter billeder ud af sit barn i forsøg på at få flere end det fra sidst og sidder og opremser hvor mange et enkelt billede har fået.
2

Tilbage til "Generelt"